A Tesla az elmúlt fél évben több mint 3 ezer dollárt keresett autónként, a VW csoport 1000 dollár alatt keres a járművein, amibe kamionok, buszok is vannak.
A Tesla után az első autógyár, ami kereshet az elektromos autókon, valószínű a Porsche lesz, persze csak azért, mert azt jól túlárazva is megveszik a népek, nem pedig azért mert olyan fejlett a technológiájuk.
A Teslánál majdnem jól néz ki, csak vízszintes helyett függőlegesen kellett volna rakni. Minimális érzék mellett tudhatták volna. Itt a Mercinél tényleg nem igen néz ki jól. Persze ez a kémfotó elég összetákolt autót mutat még, sok minden változhat.
Erről nekem a Windows 8 "sikersztorija" ugrik be. Mikor valamelyik hülye kitalálta, hogy a telefonon alkalmazott csempékre cseréli az asztali gépek képernyőjét kötelezően.
Ezért Musk a pokol tüzén fog elégni. Hogy az A osztályba beraktak két túlméretezett okostelót műszerfal gyanánt még el intézhető, hogy fiataloknak készült, na de a csúcsmodellbe a Teslánál is hányingert keltőbb tableteket bebaszni, természetesen zongoralakk kerettel?
A Totalcarban mért kocsi még M szériás régi blokkon alapul. Az utána jövő N motorok sokkal több törődést igényelnek, azaz hamarabb kezdödnek a problémák, pénzköltések.