Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

caterpillar20 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134283

Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!

mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134282

Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?

TraguAre Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134281

Értem én. Csak megjegyeztem.

Előzmény: novothauto (134268)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134280

Ááá...

egyfordulatosból volt több is...

Előzmény: mica-r (134279)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134279

Az úri dolog, én egynél többet nem forogtam :)

Előzmény: Quattroman (134278)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134278

ennél valamivel kisebbet (3,5 fordulat) belülről is...:)

Előzmény: mica-r (134277)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134277

Láttunk már így néhány versenyautót, nem?

Előzmény: Quattroman (134276)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134276

mert nem látod az előzményt. az a kocsi előbb keresztbe sodródott, megelőzte a hátulja, majd mikor az eleje megakadt elkezdte a "halálforgást"

Előzmény: BMWKRAFT (134246)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134275

sziasztok

 auto-com  nem igen akar működni a neten kapható átalakítókkal..

  csak a sajátjával fog működni rendesen?

mert végülis az is 16000ft a 8db akkor lehet rendelek egyet úgyis sokat van nálam a gép...

 

kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134274

Túlkoros macerás tanulókat nem vállalok:)))

 

Igaz itt a házba is van aki megkapta a Technikus minösitést,és most segitek neki az alapok,meg a diagnosztika alapjainak a tanulásába:)))

Azt azért tisztelem bennük akarnak is tanulni,hoznak kocsikat megnézni:)))

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134273

Tényleg!

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134272

Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.

Előzmény: RÉMES (134269)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134271

Papa, ennyiért megtanulnám a szakmát én is.  :)) 

Előzmény: kolcsar (134267)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134270

Nézni kellene diaggal a forgásjeleket, elsődleges gyanú ilyen esetekben valamelyik keréknél lévő jeladónál merül fel. Erre nem ad hibakódot, mert nem hibaként érzékeli. Vákuum szerintem nem szól bele,

Előzmény: ltrcsaba77 (134266)
RÉMES Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134269

A jutalékrendszeren nem gondolkodtál még? ( vagy ez a ti szakmátokban kivitelezhetetlen? )

Előzmény: novothauto (134255)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134268

Nem is az az elvárás, te nem érted.

 

Előzmény: TraguAre (134263)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134267

Te nagyon túl fizeted az alkalmazottakat:)))

 

Most a múlthéten kerestek meg,valakin keresztül hallottak rólam,van szerszámom,diag cucom alkalmazna az ember vigyek mindent,reggel fél 7-től,délután 17-ig havi bruttó 1002 ezerrel bejelent,és a jatt az enyim. Meg hasonló ötletekkel találnak meg,ja és még segitsek az ott lévő fiatalabbaknak ha megakadnak:))

Előzmény: novothauto (134251)
ltrcsaba77 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134266

A másik ehhez kapcsolódó kérdés hogy mitől lehet hogy az abs kis sebességnél is beavatkozik? Minden érzékelő tiszta.Gyári méretű kerekek vannak rajt,semmi hibakód,fékolaj rendben.ezért gondoltunk vákumszivattyúra ami 100 ezer de addig nem akarjuk kicserélni feleslegesen amig nem vagyunk bent biztosak.Csak kell egy adat(érték) hogy méréskor tudjuk hogy jó-e.

 

Előzmény: mica-r (134265)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134265

A vákuumpumpa szerintem legalább 0.8-at kell tudjon (ez általános adat, nem tudok tipust)

Előzmény: ltrcsaba77 (134264)
ltrcsaba77 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134264

Sziasztok!

 

Ford Mondeo2,2 st tdci típus fékvákum értéke érdekelne. Ha tudna valaki gyári adattal szolgálni azt megköszönném.

TraguAre Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134263

Nem mindenki azért él, hogy dolgozzon.

Megesik az is, hogy valaki azért dolgozik, hogy éljen.

 

Gondolom érted ...

Előzmény: novothauto (134258)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134262

Az a baj, hogy ha valaki eredendően lusta természetű, azon pénzzel sem lehet változtatni.

 

Előzmény: novothauto (134258)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134261

Az a magas léc, hogy valaki alkalmazottként hatékonyan működjön, meg gondolkodni is képes legyen, meg még pár tulajdonság...

Mondják, az alkalmazott fizetett ellenség

Előzmény: novothauto (134260)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134260

Hát, ha az magas léc, hogy valaki a fizetésén, meg a ráeső rezsi részen felül még profitot is termeljen, akkor igen...

 

 

Előzmény: mica-r (134259)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134259

Magasan van a léc, kevesen ugorják meg :)

Előzmény: novothauto (134258)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134258

Az a bajom, hogy nem érzem a tüzet. Gondoltam rá, hogy talán én vagyok a maximalista,

de ezt gyorsan elhesegettem.

 

Nem állok ott senki mögött és baszogatom egész nap, mert csinálnám a saját munkámat

a másik műhelyben (ami a két állás mellett van). Viszont ahhoz már túl régen vagyok én

is a szakmában, hogy ne mérjem fel egy másodperc alatt, ha valami kummantás, vagy

ilyesmi van.

 

Az egyik srác szalad, pörög, ez nagyon tetszik, de tud hibázni. A másik meg nagyon precíz,

de baszhatom, mert a fizetését, meg a járulékát alig termeli ki ha hozzáadom az alá bérelt

műhelyrészt is.

 

Arról nem beszélve, hogy van bent vagy két kiló árú szakkönyvem, még a kutya nem

akarta hazavinni.

Én azt tudom, hogy amikor alkalmazott voltam akkor is arról szóltak az estéim, hogy olvasgattam

a szakmai dolgokat, sokszor hétvégén is, minden hónapban könyvet vettem, vagy volt,

hogy úgy rugdostak haza, ha egy problémás autón dolgoztam.

Előzmény: mica-r (134257)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134257

Szerintem bőven jó, egy jobb márkaszervízben ennyiért kb meg kell halni

Előzmény: novothauto (134255)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134256

Sajnos nincs sok Mini. Max havi egy.

 

 

Előzmény: mica-r (134252)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134255

Ezt viszi haza.

 

 

Előzmény: mica-r (134252)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134254

de=ed

Előzmény: mica-r (134253)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!