Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szabóbobó Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134300

Szerintem úgy lenne korrekt.hogy még egy műhelyt is vigyél magaddal két csápossal a 102 bruttóért. Ja és munkaidő  5-től 20-ig.

Előzmény: kolcsar (134267)
Donibcsi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134299

Nem mindenki egyforma. Ha mindenki olyan lenne, nem nalad melozna, hanem muhelyt nyitna.

 El kellene kulonitened, hogy ki mihez ert, es hogy egy klasszikust is idezzek: most vegre a kuldetesunk soran mindenki azt csinalja, es csak azt csinalja, amihez ert

 

nekem is van olyan szerelom, aki egy izzot nem tud kicserelni, es ezt ertsd szo szerint, de futomu javitasban nincs parja. 

Előzmény: novothauto (134258)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134298

ja, szerencsére én is rég láttam olyat..:-)

Előzmény: 409 (134295)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134297

Jogos, jogos, vagy a generátor testkábele is lehet ludas- miért szerette azopel azt a generátor felfogatást....

Előzmény: viger (134293)
409 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134296

Lehet, hogy valamelyik keréknél nagy a légrés a jeladótárcsa és a jeladó között.

Előzmény: ltrcsaba77 (134266)
409 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134295

Ne törődj vele, ábrándozott. A Tiédben nincs olyan. A keresztben motorosokba elég ritka dolog.  :-DD

Előzmény: mormogi76 (134294)
mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134294

Bocsi, de mi az a viszkó?

Előzmény: metalex (134288)
viger Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134293
A motorblokk negativ testelését kell megnézni a kábel sarukat levenni és a rögzitö csavarokkal eggyüt megtisztitani nekem volt egy ilyen hibám és ez volt a megoldás.
Előzmény: mormogi76 (134282)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134292

Azt javaslom vegyük fel a kontaktot.

hetven 4nulla5ötvenhárom25

Előzmény: mica-r (134291)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134291

A Denso mondta hogy csak cserével javítható, nincs gyári alkatrész a porlasztóba. Van valami más adatod? Tudsz gyári infót mutatni, mert pár autóban van szar Denso.

Előzmény: cuba.71 (134290)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134290

Ki mondta,hogy nincs rá adat???

A bütykölélés pedig elég lealázó kifejezés ebben az esetben,mikor több tucat általunk felujitott ilyen autó szaladgál az utakon.

Ne légy kishitű.:)

Szivesen segitek,ha érdekel.

Előzmény: mica-r (134289)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134289

Hogyan lehet Denso dízelbefecskendezőt javítani, ha nincs rá gyári adat, stb? Bütykölni lehet csak... 

...aztán vagy bejön, vagy nem

 

Előzmény: cuba.71 (134286)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134288

Sok minden lehet. Elsőre, ha nem viszkós akkor kapcsol-e rendesen a ventillátor kapcsoló gomba. Ha viszkós, akkor kapcsol-e rendesen a viszkó-kupplungja. A viszkót meg kellene nézni kapcsoláskor- mikor felmegy pirosba a hőmérő, hogy rendesen kapcsol-e. Le kell fékezni egy kicsit, de nagyon óvatosan !!!!

Ha ezek jók akkor lehet még a termosztát/és vagy a hűtő lehet koszos- kívül belül is és vízköves. Valami ezek közül lehet- folyamat kb. ebben a sorrendben.

Előzmény: mormogi76 (134282)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134287

 Tibi ! Helyén van a szíved- maradjon is így !

Csak viszonyítási alapnak PM5- elküldtek néhány embert meg sokan el is mentek a régi gárdából, fel kellett venni egy pár új embert. Amit kínáltak : kb netto 100 vagy egy kicsivel alatta inkább.....családos meglett emberek ennyiből csak éhen halatni tudják a családot, hittellel, gyerekkel, idős szülőkkel, nem ragozom stb.

Szinte csak pályakezdő maradt ott, a megbeszélésen amikor megtudták az összeget.

Az alapbér mellett van valami féle teljesítmény kieg is, de nem lehet vele a csillagokba kaszálni.

Szerintem jó munkáért nagyon normális amit kínálsz. Elvárható érte joggal a tisztességes munka.

Előzmény: novothauto (134258)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134286

Mica-r!

 

Igaz közel két hónapos a történet,de az emlitett T.DYNA 2.5 D4D-nek elektromos gondja volt.

Nevezetesen,a gyári kábelkorbácsban meg volt szakadva kettő vezeték,AMI már volt hekkelve,ELÉG nehezen jöttünk rá:),inkább szerencse kérdése volt.

Nem volt nyoma sem a hekkelésnek,ügyes munka,a nyavaja törje....

Ennek javitottuk a DENSO rail rendszerét,műkszik azóta is,hibátlanul.

Lehet jav.a DENSO-t,garival,komplett porlasztó cseréje nélkül,csakhogy cáfojalak.:)

Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134285

elsőnek cserélj üzemanyagszűrőt.

Előzmény: Quattroman (134284)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134284

dízelen nem dúsító van az indításhoz hanem előtöltés szabályzás...

Előzmény: caterpillar20 (134283)
caterpillar20 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134283

Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!

mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134282

Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?

TraguAre Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134281

Értem én. Csak megjegyeztem.

Előzmény: novothauto (134268)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134280

Ááá...

egyfordulatosból volt több is...

Előzmény: mica-r (134279)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134279

Az úri dolog, én egynél többet nem forogtam :)

Előzmény: Quattroman (134278)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134278

ennél valamivel kisebbet (3,5 fordulat) belülről is...:)

Előzmény: mica-r (134277)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134277

Láttunk már így néhány versenyautót, nem?

Előzmény: Quattroman (134276)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134276

mert nem látod az előzményt. az a kocsi előbb keresztbe sodródott, megelőzte a hátulja, majd mikor az eleje megakadt elkezdte a "halálforgást"

Előzmény: BMWKRAFT (134246)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134275

sziasztok

 auto-com  nem igen akar működni a neten kapható átalakítókkal..

  csak a sajátjával fog működni rendesen?

mert végülis az is 16000ft a 8db akkor lehet rendelek egyet úgyis sokat van nálam a gép...

 

kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134274

Túlkoros macerás tanulókat nem vállalok:)))

 

Igaz itt a házba is van aki megkapta a Technikus minösitést,és most segitek neki az alapok,meg a diagnosztika alapjainak a tanulásába:)))

Azt azért tisztelem bennük akarnak is tanulni,hoznak kocsikat megnézni:)))

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134273

Tényleg!

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134272

Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.

Előzmény: RÉMES (134269)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134271

Papa, ennyiért megtanulnám a szakmát én is.  :)) 

Előzmény: kolcsar (134267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!