Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ferixa Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134028

Sziasztok!

 

Az alany: Iveco Daily 50 C, 2006, 3000 cm3, 122 kW, F1CE0481BA moci kód.

Fékkopásjelző folyamatosan világít. Új kopásjelzőket raktam be, mert mind hiányzott. Fékolajtartályban van olaj. Honnan lehetne kimérni, hogy melyik kerék fele kéne elindulnom keresgélni? Nem szívesen bontanám végig az alváz alatt a köteget. Ami vezeték látható, mind jó. Esetleg kapcsolási rajz valakinek?

 

Előre is köszi!

 

ferixa

astraaa77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134027

Szia igen lett mérve és azzal nincs gond !

A nyomásszabályzó végéről ajánlották szedjem le a szűrőt ,de nem esz baja???

A nagynyomású rendszernél mire gondolsz a szivattyúra??

Előzmény: barbon1 (134024)
cam aro Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134026

valoszinu kifuj valahol a kipuff rendszer. 

Előzmény: zénó75 (134023)
cam aro Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134025

kitoltesi tenyezot ha mered, / feszko is jo, ha aramot nem tudsz / kiderul mit akar a vezerlo. 

mellette railnyomas megmutatja mi tortenik valojaban. 

a szkop azert kell, hogy lasd mi tortenik elobb. 

ebbol mar lehet kalkulalni.. 

 

innnetol fikcio. 

ugy remlik az a motor csak nagynyomasu oldalon nyomasszabalyzott. 

lehet abban ment ki a teflon/gumi tomites,/ ha jora gondolok / es ott ejtegeti a nyomast. 

(injektort kizarnam ekkor nyomas lengesnel, de ugye ordog nem alszik  ) 

 

ugyanakkor nagynyomasu hatuljan remlik egy hutoborda szeru csavarzott egyseg. 

az  a primer pumpaja. 

ha nem szivja fel inditozaskor az uzat.. akkor valoszinu tengelytorott az a pumpa,

innentol primer kor instabil.. barmi tortenhet. 

/falsot, levegot, uzaszurot,  ilyesmit nem emlitek. az alap/ 

Előzmény: nyulas (134022)
barbon1 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134024

Nyomásszabályzó,de akár a nagynyomású rendszer problémája is lehet.Az injektorok résolaja meg lett mérve?

Előzmény: astraaa77 (134021)
zénó75 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134023
Üdv az uraknak. Lenne egy kérdésem:mostanában hajtok egy Nissan cabstart ,és kábé két három hete a bubufék elkezdett erős sípoló (ciripelő) hangot kiadni magából amikor dolgozik,kérdésem az lenne,hogy mi lehet ez a hang,és károsítja e a motort?
nyulas Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134022

Szia Cam aro!

 

Elmagyaráznád nekem miként tudnám szkoppal bekeriteni ezt a hibát .Van szkopom meg kétféle lakatfogó ,de a 20 A es tönkrement.Gondolom leállás elötti pillanatokban növelt árammal probálná helyreállitani a nyomást a szabályzó szelep .DE miből tudom hogy saját maga szorul vagy valahol nyomást veszt vagy a nyomás érzékelő kényszeriti .Köszönöm

Előzmény: cam aro (134007)
astraaa77 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134021

Sziasztok 

 

"Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros"  zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!

Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !

Előre is kösz a segítséget

Ja és egyszer a vízhőfok gombát cserélni kellet"

Most ma már alig akart beindulni melegen ?

Mi lehet a probléma???

nyulas Creative Commons License 2014.06.19 0 0 134020

Azonnal leáll.A motor majdnem leáll mikor sikerül "visszahoznia"Ha ekkor akarunk elindulni akkor leáll.200 bár alá esik a nyomás .Hidegen nem ,csak ahogy bemelegszik egyre sürübben hullámzik.Nyomás érzékelőt sikerült beleprobálnom az nem segit rajta.

Előzmény: Jena307 (134003)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134019

nem érzed úgy hogy eltévedtél?

Előzmény: bambipug (134018)
bambipug Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134018
j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134017

Uj helyre költöztünk , szebb pince van, szebb ház......42 nm a dupla garázs abba kell a csempe....(csak az egészség kevesebb...)

Előzmény: cam aro (134016)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134016

 jo lengescsillapitot nem fog a sulyterheles tonkre tenni. 

tulterhelni meg elvileg nem lehet.. 

halodott az mar szerintem. 

 

pince meg-e van meg ? ;)  

 

Előzmény: j-e-l-a-d-ó (134014)
robika1 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134015

A Szent-em nél megkérdeztem ma az orsóanyát (Ravaglioli KPS324) 20 ezer/db a csőanyás.

Mi az,hogy "Fáradt emelő" ?

j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134014

Szia .

 

Ma alaposan megpakoltam a Seat toledot csempével.(540 kg) itthon látom a két hátsó lengéscsillapító köpi az olajat. A túlterhelés tönkretehette ?

Előzmény: cam aro (134013)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134013

nem en lennek ha nem bacnam el. 

ezek hozamszelepek. 

nyom.szabalyzon a szuro csocset lehet vagy takaritani. vagy.. levagni.. 

cel szentesiti az eszkozt. 

azt nem irom ez megoldas. de megbizonyosodni a hibarol jo. 

======================================

 

Előzmény: cam aro (134012)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134012

nem talalom. 

de ez a masik fajta mit ganajolni lehet. 

aztan siker az vagy van, vagy nincs. 

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/17695999-eb5f7781/user

 

Előzmény: cam aro (134011)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134011

cam aro 2013.03.13 22:19:19 ©    120572

bosch  hozamszelep.  /Z19DT/ 

 

ilyen  http://indafoto.hu/cam_aro/image/18124117-828302b6/471853

 

M4 menet vagva zaro alatetbe. 

csavar bele, cso, anya. teker. kijon. 

lehet polirozni szabalyzo dugot.   

==============

 

a delphit is lehet igy takaritani, csak ott a rugot kell kiakasztani. 

a siemenset meg nem.

mert annak vekony, acel zaro alatet van. 

az menethez keves. feszegetni gyenge. 

 

meg egy kep. es nem ragzom tovabb.

 

Előzmény: cam aro (134010)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134010

azt irtam hogy " probald".. :D 

 

 

volt rola szo.

ford.

cr.

hozamszelep. 

ilyesmi kereso szok itt, vagy a diagosban. 

Előzmény: őrel (134009)
őrel Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134009

probald meg takaritani a hozam, es a nyom.szabalyzo szelepet is.

 

hogy lehet azt takarítani? 

Előzmény: cam aro (134007)
astraaa77 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134008

Szia nincs hibakód benne egy darab sem és régebben is csak az egrt irta ki ,de az ki lett cserélve és jó lett!!

Igen szeretném megtudni mi lehet a baj,vagy ho keresem a hibát

Előre is köszönöm!

 

Előzmény: cam aro (134006)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134007

Miként tudom kiszürni "" 

 

lentebb van egy kep.. az itt is nagy segitseg lenne. 

 

elso kerdes.

motor miatt hullamzik a nyomas, vagy nyomas miatt hullamzik a motor. 

csigas hdi.. utobbira tippelnek. 

probald meg takaritani a hozam, es a nyom.szabalyzo szelepet is. 

 

vagy szkop.

Előzmény: nyulas (134002)
cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134006

nem hangzott el kerdes. 

elozoben sem. 

 

viszont ha a kerdes arrol szolna, mi baja lehet.. ugy a lista meg tyeppet hosszu. 

 

kezd ezzel. 

 

Előzmény: astraaa77 (134005)
astraaa77 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134005

Sziasztok 

 

Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros"  zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!

Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !

Előre is kösz a segítséget

Ja és egyszer a vízhőfok gombát cserélni kellet

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134004

 állómotornál kapcsolgattam úgy pedig mint a gondolat olyan könnyen lehet "" 

 

kuplung.

Előzmény: audia4b519tdi (133995)
Jena307 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134003

ha kulcsot elfordítod leáll azonnal ?? vagy jár még picit?

Előzmény: nyulas (134002)
nyulas Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134002

Peugeot 206 2.0 hdi  2001 ből ,fekete szinű.A motor hibakod mentesen dolgozik ,de ha bemelegszik hullámzik a motor alapjárata ez nyomásban 100-150 bár rail nyomás hullámzást jelent élőadatban .Hajlamos akár megállni is alapjáraton indulás közben .A nyomás szabályzó a szivattyun van .Miként tudom kiszürni hogy nyomás szabályzó szelep vagy valami más .Sajnos nincs cseredarab nyom szab szelepem ,ezért félek besrendelni egy szelepet.Holnap megmérem  hullámzás közben miként alakul a résolaj veszteség.Köszönök minden segitséget.

Jena307 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134001

Van e esetleg valakinek saját házi video frissen felújított Bosch CR CP1es 1350baros porlasztó résveszteség mérésről ?

Ma kíváncsiságból megnéztem a jtd-m et, mert érzem hogy az egyik sántít, és C7es ecu-n meg még hozamkorrekciós megjelenítés sincs, a legrosszabb az 1 perc alatt 10ml,

ettől jelentősen csak rosszabbakat láttam, de akkor sem tartom jónak, kap egy ultrahangot mert sokat állt az autó, kezdtem egy würth-ös cleanerrel mikor megvettem, javult is valamennyit vagy csak placebo :D

 

 

cides Creative Commons License 2014.06.18 0 0 134000

Köszöntöm a fórumot keresek 5/4 vagy6/4-es direkt, zárásból induló réz vagy műanyag használt de működő 220V-os mágnesszelepet mosógép vizéhez gravitációs nyomás miatt kell a direkt mert az üstben nincs nyomás.6-8 ezerft ig tudok fizetni

LyPapa Creative Commons License 2014.06.18 0 0 133999

Az egy lehetőség, amit említettél - de közel sem biztos, hogy az OBD protokollon keresztül hozzáférhető a fogyasztás értéke - legalábbis az általános kódok használatával. 

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Akos-001 (133998)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!