Az alany: Iveco Daily 50 C, 2006, 3000 cm3, 122 kW, F1CE0481BA moci kód.
Fékkopásjelző folyamatosan világít. Új kopásjelzőket raktam be, mert mind hiányzott. Fékolajtartályban van olaj. Honnan lehetne kimérni, hogy melyik kerék fele kéne elindulnom keresgélni? Nem szívesen bontanám végig az alváz alatt a köteget. Ami vezeték látható, mind jó. Esetleg kapcsolási rajz valakinek?
Üdv az uraknak. Lenne egy kérdésem:mostanában hajtok egy Nissan cabstart ,és kábé két három hete a bubufék elkezdett erős sípoló (ciripelő) hangot kiadni magából amikor dolgozik,kérdésem az lenne,hogy mi lehet ez a hang,és károsítja e a motort?
Elmagyaráznád nekem miként tudnám szkoppal bekeriteni ezt a hibát .Van szkopom meg kétféle lakatfogó ,de a 20 A es tönkrement.Gondolom leállás elötti pillanatokban növelt árammal probálná helyreállitani a nyomást a szabályzó szelep .DE miből tudom hogy saját maga szorul vagy valahol nyomást veszt vagy a nyomás érzékelő kényszeriti .Köszönöm
"Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros" zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!
Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !
Azonnal leáll.A motor majdnem leáll mikor sikerül "visszahoznia"Ha ekkor akarunk elindulni akkor leáll.200 bár alá esik a nyomás .Hidegen nem ,csak ahogy bemelegszik egyre sürübben hullámzik.Nyomás érzékelőt sikerült beleprobálnom az nem segit rajta.
Most lett egy 1.3 CDTI C Corsa Z13DT motorkódos.A probléma az hogy hidegen nagyon jól indul de melegen kis várakozás után nagyon nehezen és" traktoros" zakatolós hanggal indul majd kitisztul a járása!
Most volt EGR cserélve és teljes kuplung és kettős tömegű de a probléma előtte is meg volt !
Peugeot 206 2.0 hdi 2001 ből ,fekete szinű.A motor hibakod mentesen dolgozik ,de ha bemelegszik hullámzik a motor alapjárata ez nyomásban 100-150 bár rail nyomás hullámzást jelent élőadatban .Hajlamos akár megállni is alapjáraton indulás közben .A nyomás szabályzó a szivattyun van .Miként tudom kiszürni hogy nyomás szabályzó szelep vagy valami más .Sajnos nincs cseredarab nyom szab szelepem ,ezért félek besrendelni egy szelepet.Holnap megmérem hullámzás közben miként alakul a résolaj veszteség.Köszönök minden segitséget.
Van e esetleg valakinek saját házi video frissen felújított Bosch CR CP1es 1350baros porlasztó résveszteség mérésről ?
Ma kíváncsiságból megnéztem a jtd-m et, mert érzem hogy az egyik sántít, és C7es ecu-n meg még hozamkorrekciós megjelenítés sincs, a legrosszabb az 1 perc alatt 10ml,
ettől jelentősen csak rosszabbakat láttam, de akkor sem tartom jónak, kap egy ultrahangot mert sokat állt az autó, kezdtem egy würth-ös cleanerrel mikor megvettem, javult is valamennyit vagy csak placebo :D
Köszöntöm a fórumot keresek 5/4 vagy6/4-es direkt, zárásból induló réz vagy műanyag használt de működő 220V-os mágnesszelepet mosógép vizéhez gravitációs nyomás miatt kell a direkt mert az üstben nincs nyomás.6-8 ezerft ig tudok fizetni
Az egy lehetőség, amit említettél - de közel sem biztos, hogy az OBD protokollon keresztül hozzáférhető a fogyasztás értéke - legalábbis az általános kódok használatával.