Turzul
2014.09.13
0 0
135978
Sziasztok!
Meg tudná azt valaki mondani, hogy egy clió (2000 évj.) féltengely anyát mi biztosítja? Kicsit furcsának találom, hogy van egy koronás anya, sem sasszeg, sem valami biztosító alátét semmi nincs alatta.
Köszi!
Törölt nick
2014.09.13
0 0
135976
Sziasztok! Másik topicban már próbálkoztam, de ott süket fülekre találtam, ezért itt is megkísérlem a kérdést.
(C8,807,Phedra,Ulysse)
C8 2004, 2.2 diesel Kedves hozzáértőket kérdezném, hogy mi a tapasztalatuk a problémára ami a következő. Mai napon érzékeltem, hogy ha egy picit benyomva hagyom a kuplungpedált akkor érzek egy kis kerregést a lábamon. Időnként egy picit besípol és pont egy időben csinálja. Kuplung puhán nyomható, nem akadozik, nem csúszik, alacsonyan fog. Ha teljesen kinyomom nincs hangja, ha elengedem akkor sincs. Nem rángatózik a váltó, precízen dolgozik, könnyedén pakolható 6 sebességes. Valakinek ismerős ez a jelenség?
Köszönöm a választ előre is!
juci10
2014.09.13
0 0
135974
VW Sharan 1.9 pdtdi 4 motion AUY kocsihoz keresek sebváltót, ha vk tud segíteni, azt megköszönném.
Kösz: Juci
cam aro
2014.09.12
0 0
135972
vwopel anno tett fel kepeket, / pcv szelep/ bar tipust nem sikerult kibanyasznom (mashol se )
nem bontottam le.
hogy szar, az biztos.
vakum a motorban.
fojtoszelep oldal ledugozasa utan javul a vakum,. a jaras. /karter szuszog szabadba /
es a bibi itt van, hogy javul.
de nem jo.
tunet ugyanaz, csak ritkabb.
...na majd..
mert ilyen nincs. :@
-----
es megegy.. de ez esetleg nem azonos ideju meres hibaja.
mi az hogy a szivoban nincs vakum.. a motorban meg van ?!
utolso kerdes /""/, hatha ..
van ezekben valami szivosor hossz allito ? elmeleti kerdes.. modjuk ugy, hogy itt gondolkodom.. :D
(beall koztesbe. zarja levego inputot, motor elvan kartergazon, beszokott levegon.. esetleg. )
twinport van..nem arra gondolok.
Előzmény: 409 (135971)
uggla
2014.09.12
0 0
135970
Kösz a választ .
És hogyan azt tudod vagy csak mondod mert láttad .
Kellene valaki aki tényleg utba tudna igazítani mert kellene a kocsika .
Előzmény: diagnet (135933)
cam aro
2014.09.12
0 0
135969
Tiborom.
en azt ertem. abban nincs is hiba.
a baj* ott, hogy amit leirtam, arra majd mindre visszakerdeztel.
* baj a turot.
csak na.
megne sertodj mar.
Előzmény: novothauto (135966)
cam aro
2014.09.12
0 0
135967
roviden.
meglett a szuszogos hiba, oke. bodoccsag.
alljak vele odebb parszaz metert.
jo minden. vegen benyogi az ismertetett hibat.
1x.
kocsi marad parkolo.
este mozgatas.. kicsit tobb gurulas.
jo. jobb.
DE 5-bol 1x meg mindig rajon ugyanaz a hoppare.. ( ami feldugott karter szuszogoval 5-bol 5. )
tehat elfog jonni amit irtal, de mar most tudom mit fogok merni.
azt nem tudom, hogy miert..
hagyjuk.. jegeljuk .
van elottem 3 hf. meg vagy 4 vezerles, ezek surgossek.
ha marad, meglesz mi a hiba.
Koszi Urak.
Előzmény: Paco155 (135965)
Paco155
2014.09.12
0 0
135965
Kezeljük logikai alapon.
Gk állandóan szar volt. Hozzányúltál szuszihoz. Most néha szar. Én megpróbálnám működő motornál basztatni a szuszogót, és közben mérni a nyomást.
Előzmény: cam aro (135963)
cam aro
2014.09.12
0 0
135963
jol van.
hagyjuk.
van olyan amikor nem megy.
az elso hszemben irtam ,hogy kipuff nyomasra felesleges szot vesztegetni.
mert mar megcsinaltam.
Előzmény: novothauto (135960)
cam aro
2014.09.12
0 0
135962
Megy rendesen mind a négy henger, ha dadog? ""
nnna.
logikai csapdat erzek..
--------------------
lattal mar olyat hogy jol jar a kocsi.. aztan benya nyomas szep lassan elkezd csokkeni. es ez egy ido utan mar motor jarasan is erezheto ?
na ..
mert ez ugyanazt csinalja.. csak a szivoter vakummal.
Előzmény: novothauto (135959)
jeepy
2014.09.12
0 0
135961
Sziasztok!
Megint volt időm játszani ezzel a ...
BMW C1 robogó 125cm3 2001
Az alapjárati léptető motort az ECU szabályozza ugye?
A lambda jele számít neki?
ECU csere, IAC /VDO / csere, gyújtó trafó csere, injektor csere mind volt már.
Mégis:
- ha kicsit is bemelegszik a motor akkor már nem tudom újra indítani csak ha picit játszom a gázzal.
Van hogy csak kicsit kapkod, van hogy pár mp ig jár, vagy csak amíg az öncsi tekeri addig tűnik járó motornak.
Egy picit húznom kell neki.
Ha ilyenkor lehúzom a vízhőmérőt akkor nagy alapjárattal beindul.
De ha csak egy másik gombát dugok rá / úgy hogy nem csavarom be a blokkba / akkor nem javul meg.
Persze ezeket annyira random csinálja hogy már nem is tudom követni mit mikor csinál.
De talán ebben a pici gáz adásban talán biztos lehetek.
Ötlet v.kinek.
Mérjek lambdát hidegen és melegen? Pico van.
Nagyon köszönöm!
novothauto
2014.09.12
0 0
135960
Próba1: kivenném az első lambdaszondát csak úgy, hátha...
...nem szellőzik rendesen a motor és fojtóval korrigál rá,
ezért nincs vákuum.
Bár írtad, hogy szuszogó dugózásra javult, vagy később jött elő.
Nem tudom, Mr Murphy dolgozik-e nálatok, nálunk sűrű vendég :)
Előzmény: novothauto (135959)
novothauto
2014.09.12
0 0
135957
Tolóüzemben, tehát erős gázadás-gázelvételre le kell zárjon,
ha ekkor vákuum van a forgattyúsházban, akkor nem zár.
Mérési pont: pl nívó helye.
Előzmény: novothauto (135955)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!