Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kormi07 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134231

az kiszolgálja a gyár álltal előírt csereperiódust biztosan

...1,4 vw golf abd, első nagyszervíz(90000km) előtt ~89700km, bejön a tulaj bejelenteni vezszíjcserére, oké hétfőn jöhet, de még a hétvégén elmennének kirándulni.

 

Hétfőn autó kötélen jön, 90210-nél elszakadt a szíj...márkaszervíz kifizettette vele a javítási költséget, mondván nem lett 90-nél szíj cserélve, így nem garis.

 

Végülis, a 90 ezret kibírta:-)

 

 

 

 

Előzmény: Donibcsi (134229)
409 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134230

Gonosz vagy! :-D  Nálam az ugyanazt jelenti.

 

"Nálam járt már Gates és Dayco fog nélkül..."

 

 Ahogy én is láttam, meg valószínűleg más is, de félreérted, nem arról beszélünk, hogy van-e ilyen, hanem arról, hogy az biztosan a szíj minősége miatt szakadt/fogazódott-e.

És ezt valószínűleg nem fogjuk megtudni sosem, hiszen bármi más részegység hibája, vagy a felrakáskor vétett hiba is okozhatta.

 Amúgy láttam már a gyárban összerakott "gyárit" is lefogazottan fele futásteljesítménynél....A tulaj megreklamálta, a gyár meg körberöhögte.

Előzmény: Donibcsi (134229)
Donibcsi Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134229

egy sem szakadt el 

 

Mert a fogak szaladnak le inkább róluk:)

 

Nálam járt már Gates és Dayco fog nélkül....de gyári VW is 120e helyett 190e km-nél. Én gyárit teszek fel mindig, igaz drágább, de én és az ügyfél is nyugton alszik, mert az kiszolgálja a gyár álltal előírt csereperiódust biztosan. Után gyártottban nem hiszek.....nem uccsó sorban, ha baj van, a büdös életben nem fizeti ki a motorkárt az unixbárdiláng, de én már kaptam 2.5 V6 TDI-re feszítőgörgő törésre pluszban 4 veztengelyt VW gyáriból.

Előzmény: 409 (134216)
v.laca Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134228

Hát köszönöm!

Ott virít a kupak a kuplungharangon ,majd reggel csinálom.Én meg csak a másik végét vizslattam vadul.Még egyszer köszi mindkettőtöknek!

Előzmény: 409 (134227)
409 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134227

Úgy emlékszem, hogy a lendkeréken van.

Előzmény: v.laca (134223)
cam aro Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134226

lendkerek ? 

Előzmény: v.laca (134223)
mica-r Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134225

Thermoplasztik álnéven árulják azt hiszem, sokszor a gyári is ilyen.

Előzmény: M.Jocó (134224)
M.Jocó Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134224

Ha valóban az eredeti (hytrel) harang, akkor az egy nagyon jó alkatrész. Szakszerűen szerelve soha nem szakad ki (csak ha dúrva fizikai behatás nem éri).

Előzmény: Allehandró (134221)
v.laca Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134223

Üdv az uraknak!!

 

Segítsetek 1 kicsit :itt a cimbora maruti tipusú gépsárkánya, kicsit rendbe kellene tennem a gyújtását,de meg vagyok lőve.megszakító  rotor  kicserélve, állítanám be az előgyújtást de nem találok rajta semmi jelölést!Se a lemezburkolaton se a tárcsán egyáltalán sehol?.

Valaki szánjon meg és árulja el merre rejtették el őket.

Köszi: V Laca

409 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134222

A gyári is műanyag, jóval tovább bírják mint a guminak kinéző utángyártottak.....

Előzmény: Allehandró (134221)
Allehandró Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134221

Sziasztok,

Féltengely külső gumiharangokat rendeltem, megjöttek, műanyagok és még nem is az a puha fajta.

Ti felraknátok vagy ez gagyi? Mi a tapasztalat ezekkel?  (fábia és A6 ha számít valamit)

Köszi

őrel Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134220

a lánc meg olasz...

Előzmény: novothauto (134215)
d.jocov Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134219

Hát igen vegyes a paletta......  mármint anyagban

véleményekben meg mindben van igazság....

majdnem ki lehet jelenteni, de csak majdnem, hogy szépek lehetünk de okosak nem

ebben a ki gyártja és azért jó vagy nem kérdésben ...

nekem személyesen illetve a műhelyben csak egyetlen egy olcsó szíj szállt el, (leestek a fogak róla) az is egy céges toyota volt ...  (és nem a motor egyéb hibája okozta)

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134218

detto. 

de ha mar oszintesegi roham van.

szerintem hf tomitesek tobbsegevel is ez a helyzet. 

 

ajusa pl sokat volt szidva. 

nekem soha gondom nem volt vele. 

volt amiben ido elott megkotlott... de az nem a hf tomites hibaja volt. 

 

jo ejt Urak. 

===========

Előzmény: 409 (134216)
409 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134217

Az csak a legújabb VW technológia jelzése, a kopásállóság miatt porcelánból készült az a lánckerék....  :-P

-----------

 

 (dőreség azt hinni (és terjeszteni), hogy Kínában kizárólag silány minőséget képesek gyártani. Persze a minőségnek ott is ára van, a jót ők sem adják gombokért. Be kell ismerni, okos kereskedők, mindenhová olyan árút visznek, amire ott nagy kereslet van. Nálunk a "lósz@rra" van kereslet........ :-// )

Előzmény: novothauto (134215)
409 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 134216

Igen, erre gondoltam én is. Olyat még senki sem írt, hogy felrakott egyféléből mondjuk 5-öt és mind elszakadt a futásteljesítményén belül, de más márkákból 120-ból még egy sem.

 Nagyképű leszek, de az általunk húszon éve felrakott akármilyen márkájú szíjak közül egy sem szakadt el a futásteljesítményén belül, pedig volt köztük mindenféle. (pontosabban nem jött vissza senki reklamálni) Persze nem gondolom, hogy ez kizárólag a mi érdemünk lenne, bizonyára van benne szerencse is, de szerintem a szakadások zöméről nem a szíjak minősége tehet.

Előzmény: cam aro (134213)
novothauto Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134215

Rakjunk rá egy lapáttal :)

 

 

 

Előzmény: 409 (134210)
cam aro Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134214

a gates nem fog szart arulni. 

ja varjal.. a balkanrol van szo. 

ott miben is lehet hinni .. ?

---------

 

ki a tokom mondja meg egy 60-80-120-180e km futas teljesitmenyu szijrol /+ egyeb/ .. hogy szarabb mint a regi ?? 

lenyeg.. mi alapjan ?

HoH. 

=========================

Előzmény: Kimiki (134203)
cam aro Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134213

+1. 

 

tul nagy hangsuly van a szijon/gorgokon/egyeb device.. 

 

aztan csakcsak,....

tobbnyire az alkalmazott szereles teknika az, ami miatt barmelyik szidhato. 

innentol meg nem az a relevans, hogy mi szijat,.. hanem inkabb a hogyan.

...de arrol meg szo nincs.  

========================================

 

 

 

 

Előzmény: 409 (134210)
robika1 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134212

Elég sok VW gyári szettet építünk be abban Litens görgők (feszitó,vezető)vannak.

Előzmény: Ex DRP-469 (134211)
Ex DRP-469 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134211

SKF szetben is Litens görgő volt. A SEAT Cardoba 2001-esben a gyári is az volt.

Előzmény: robika1 (134209)
409 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134210

Születnek és terjednek a rémhírek. Hallottam, mondta valaki, a szomszéd is látott olyan embert.....  :-//

robika1 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134209

A Continental szettben Litens görgők vannak általában.

Előzmény: d.jocov (134204)
d.jocov Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134208

Rá is kérdeztem miből derül ki hogy gyári, valamilyen betű volt beleöntve de megnem mondom milyen....

 

Előzmény: FeZ_ (134205)
d.jocov Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134207

mondjuk a vízpumpa nem tudom milyen a gyári, de a srácok haverok és gyári oldalról rendelték pl. a vízpumpát.....

 

Előzmény: FeZ_ (134205)
d.jocov Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134206

ja és vizpumpából csakis gyárit kérek az a leggyengébb pontja

illetve mindég a leggyengébb pont határozza meg az élettartamot, a többi hiába frankó...

Előzmény: Kimiki (134203)
FeZ_ Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134205

Akkor egy vélemény:

 

Mi Dayco-t használunk, igaz gyakorlatilag csak Citroën-be és Peugeot-ba, ráadásul azoknak most ez a gyári cucca. A görgők benne INA, a szíj Dayco, de már bizonyított nálunk, szélsőséges viszonyok mellet sem szakadt el. (mondjuk ez esetben sajnos, mert kisebb kárral és munkával megúszta volna a motor, de a szíj nem szakadt el, az biztos.)

 

Az SKF-ről mi is sok negatív véleményt hallunk, nem is tettük be azóta semmibe, úgyhogy saját tapasztalat nincsen. A Conti fut pár autóban, eddig (2-3 éve) nem volt panasz.

 

FeZ

 

Előzmény: Kimiki (134203)
d.jocov Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134204

Én bemegyek a lavinába és kérek mindenből amilyen  kell, nem kell szettet venni

mindenből skf-et veszek, szíj meg kontitec.....

román szíjat nem tennék fel a helyedben

a szettekbe valószinű raknak eladhatatlan dolgokat is..... mert mindent el akarnak adni... a többit leszarják....

 

Előzmény: Kimiki (134203)
Kimiki Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134203

Még mindig a vezérműszíjakról érdeklődnék... Szóval a Gates szettben  gates a szíj, de a görgők szlovák, meg még valami, de nem nyugat felől.  Az SKF-ben minden görgő, pumpa német, vagy francia, viszont a szíj az Made in Romania. Viszont a Gates szíjakról is egyre több felől hallom, hogy újabban nem olyan jók mint régen, hallani rémtörténeteket róluk. A román szíj az jelenthet rosszat, vagy túl spirázom az egészet, és ha az SKF ezt teszi egy szettbe, akkor vállalható? Ja és a Conti is már Made is Romania....  Vélemény? Én inkább húzok az SKF szett felé, csak a szíj eredete bizonytalanít el egy kicsit.

Ata61 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 134202

Ok,köszi !Akkor Conti lesz.

 

Előzmény: mica-r (134198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!