Sziasztok! Véletlenül rossz helyre öntöttem a dot4 fékolajat.Konkrétan a kormányszervóhoz.Tud-e bajt csinálni mert akkor viszem is szerelőhöz?Elnéztem a tartályt mert a kormányszervó tartálya minimum alatt volt.Ez azárt sikerült mert az abs egy pár napja állandón bekapcsolt most pedig minden fékezéskor sípol valami visszajelzés.(ford mondeo 2.2 dízel 2005).és gondoltam hogy kevés a fékfolyadék.
Kikapcsolhat a kompresszor, ha a párologtató elér egy bizonyos hőmérsékletet, ez rendben van. De kikapcsolhat túlnyomásra (30-35 bar)is, ez nem jó.
Valószínűsítem, hogy az első lesz, mert nem panaszkodsz hűtőteljesítmény problémára. Ezen kompresszorok forgatása elég nagy teljesítményt igényel. Nem egyedi a problémád.
A ventillatornak teljes fordulaton kellene menni?mert ez kb olyan feles gyorsasaggal mukodik.De mikor geppel bekapcsoljak a ventillatort sokkal gyorsabban forog.Amikor indul a kompresszor nemsokara ra indul a ventillator is de szinte hangtalanul,csak ha ranezek akkor latom hogy forog.A hutobol kimeno csovon levo vizhofok jelado cserelve.Csere elott nem is forgott a venti.Mostmar forog csak fulre nagyon lassan,A6 Audihoz viszonyitva.Ezen mint a repulo ugy zug...
Látni kellene a nyomásértékeket is. Jellemzően akkor csinálnak ilyet a klímák, ha magas a nyomás. Próbáld közben hideg vízzel locsolni a kondenzátort. Ha hosszabb ideig megy, vagy nem is kapcsolgat ki, akkor valószínűleg koszos, eldugult a kondenzátor, vagy túl van töltve.
Klima problema?vagy nem, lehet ez igy mukodik.Voltam klimasnal nem nagyon ert hozza csak kiszivta meg ujra toltotte es ennyi.Eredetileg az a problema,hogy a kompresszor ki be kapcsolgat menet kozben,es erzem az auton ahogy megfogja a motort majd elengedi.Az alabbi videon is ez van,es tobben irtak,hogy ez ilyen.Nincs valakinek ilyen autoja esetleg,hogy masnal is ilyen-e.?7,8 sec-et dolgozik 5sec-et nem.
Nohát szakértő nem vagyok, de elmesélem hogyan jártam egyszer a Marutinkkal amikor még az volt... Egyszer csak a bal oldalon a tompított elkezdett olyan 1/4 fényerővel világítani. Na, gondoltam itt valami nem érintkezik, lehúztam a csatit, befújkáltam,ugyanolyan... kezdtem nézni végig a vezetéket, hogy hol nem érintkezik... itt ott volt benne toldás, nem is értettem minek vannak azok benne, de azokat azért újrakötöttem. De csak nem lett jó.
Néztem biztosítékot, mindent... Na, végén kiderült, hogy az izzó volt rossz... ki volt égve benne a tompított szál, de valami furmányos módon (direkt, vagy véletlenül nem tudom) úgy volt bekötve, hogy ilyen esetben a távolsági kapott egy gyenge feszültséget amitől kicsit világított.... mint egy rossz tomított... órákat vacakoltam vele tök feleslegesen, szóval elsőnek cserélj izzót, az a legegyszerűbb.
Twingónk, immobilizer rendszere fordult ellenünk. Autóvill.szerelővel, a belsővilágításban levő panel Ebben van a világítás, az Immo, központi zár panel. Az ajtónyitásra kapcsolótó vezetéket váltottuk ki, mert ellenállásmérésnél bizonytalan eredményeket mutatott. Az ajtó kapcsolók külön mérve,rendben kapcsolnak.Az új vezetékkel, az immobilizer nem állt fel,az „állapot” jelző fény ki sem gyullad! Vissza az eredeti vezetékek,talán ellenállás eltérés okozza..okoskodtunk. SEMMI ! Ki kell olvasni volt a többi mester válasza. Felmerült, hogy tápellátás is okozhatja. Ha valaki tudja , mi a lábkiosztás,hol kellene 12 v-ot mérni, hol lehet biztosítva,milyen csatlakozó-relé felelős az áramellátásért, akkor esélyt látok az újbóli motorindításra. Nem kommunikációs hiba, hanem működése nem indul el. Egy héten belül, egyik közeli szerviz sem fogad. E hiba kapcsán szembesültem, hogy ezeknél a francia kocsiknál, ez időzített bomba. Úgy tűnik most én is ráléptem…
Nagyon jóóók a beírások,és igen,ez egy japán,sunny 86-ból.Szóval mea culpa mindenkinek,de már toltam ,húztam a reléket megmértem látszólag minden jó,csak a távfény nem működik...Leveszem a kormány kapcsolót,lehet az is.Már unom hogy szarakodik,gondoltam valaki ad valami új ötletet,ezért írtam,szép napot mindenkinek!