A Denso mondta hogy csak cserével javítható, nincs gyári alkatrész a porlasztóba. Van valami más adatod? Tudsz gyári infót mutatni, mert pár autóban van szar Denso.
Sok minden lehet. Elsőre, ha nem viszkós akkor kapcsol-e rendesen a ventillátor kapcsoló gomba. Ha viszkós, akkor kapcsol-e rendesen a viszkó-kupplungja. A viszkót meg kellene nézni kapcsoláskor- mikor felmegy pirosba a hőmérő, hogy rendesen kapcsol-e. Le kell fékezni egy kicsit, de nagyon óvatosan !!!!
Ha ezek jók akkor lehet még a termosztát/és vagy a hűtő lehet koszos- kívül belül is és vízköves. Valami ezek közül lehet- folyamat kb. ebben a sorrendben.
Csak viszonyítási alapnak PM5- elküldtek néhány embert meg sokan el is mentek a régi gárdából, fel kellett venni egy pár új embert. Amit kínáltak : kb netto 100 vagy egy kicsivel alatta inkább.....családos meglett emberek ennyiből csak éhen halatni tudják a családot, hittellel, gyerekkel, idős szülőkkel, nem ragozom stb.
Szinte csak pályakezdő maradt ott, a megbeszélésen amikor megtudták az összeget.
Az alapbér mellett van valami féle teljesítmény kieg is, de nem lehet vele a csillagokba kaszálni.
Szerintem jó munkáért nagyon normális amit kínálsz. Elvárható érte joggal a tisztességes munka.
Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!
Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?
Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.
Nézni kellene diaggal a forgásjeleket, elsődleges gyanú ilyen esetekben valamelyik keréknél lévő jeladónál merül fel. Erre nem ad hibakódot, mert nem hibaként érzékeli. Vákuum szerintem nem szól bele,
Most a múlthéten kerestek meg,valakin keresztül hallottak rólam,van szerszámom,diag cucom alkalmazna az ember vigyek mindent,reggel fél 7-től,délután 17-ig havi bruttó 1002 ezerrel bejelent,és a jatt az enyim. Meg hasonló ötletekkel találnak meg,ja és még segitsek az ott lévő fiatalabbaknak ha megakadnak:))
A másik ehhez kapcsolódó kérdés hogy mitől lehet hogy az abs kis sebességnél is beavatkozik? Minden érzékelő tiszta.Gyári méretű kerekek vannak rajt,semmi hibakód,fékolaj rendben.ezért gondoltunk vákumszivattyúra ami 100 ezer de addig nem akarjuk kicserélni feleslegesen amig nem vagyunk bent biztosak.Csak kell egy adat(érték) hogy méréskor tudjuk hogy jó-e.