Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134291

A Denso mondta hogy csak cserével javítható, nincs gyári alkatrész a porlasztóba. Van valami más adatod? Tudsz gyári infót mutatni, mert pár autóban van szar Denso.

Előzmény: cuba.71 (134290)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134290

Ki mondta,hogy nincs rá adat???

A bütykölélés pedig elég lealázó kifejezés ebben az esetben,mikor több tucat általunk felujitott ilyen autó szaladgál az utakon.

Ne légy kishitű.:)

Szivesen segitek,ha érdekel.

Előzmény: mica-r (134289)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134289

Hogyan lehet Denso dízelbefecskendezőt javítani, ha nincs rá gyári adat, stb? Bütykölni lehet csak... 

...aztán vagy bejön, vagy nem

 

Előzmény: cuba.71 (134286)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134288

Sok minden lehet. Elsőre, ha nem viszkós akkor kapcsol-e rendesen a ventillátor kapcsoló gomba. Ha viszkós, akkor kapcsol-e rendesen a viszkó-kupplungja. A viszkót meg kellene nézni kapcsoláskor- mikor felmegy pirosba a hőmérő, hogy rendesen kapcsol-e. Le kell fékezni egy kicsit, de nagyon óvatosan !!!!

Ha ezek jók akkor lehet még a termosztát/és vagy a hűtő lehet koszos- kívül belül is és vízköves. Valami ezek közül lehet- folyamat kb. ebben a sorrendben.

Előzmény: mormogi76 (134282)
metalex Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134287

 Tibi ! Helyén van a szíved- maradjon is így !

Csak viszonyítási alapnak PM5- elküldtek néhány embert meg sokan el is mentek a régi gárdából, fel kellett venni egy pár új embert. Amit kínáltak : kb netto 100 vagy egy kicsivel alatta inkább.....családos meglett emberek ennyiből csak éhen halatni tudják a családot, hittellel, gyerekkel, idős szülőkkel, nem ragozom stb.

Szinte csak pályakezdő maradt ott, a megbeszélésen amikor megtudták az összeget.

Az alapbér mellett van valami féle teljesítmény kieg is, de nem lehet vele a csillagokba kaszálni.

Szerintem jó munkáért nagyon normális amit kínálsz. Elvárható érte joggal a tisztességes munka.

Előzmény: novothauto (134258)
cuba.71 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134286

Mica-r!

 

Igaz közel két hónapos a történet,de az emlitett T.DYNA 2.5 D4D-nek elektromos gondja volt.

Nevezetesen,a gyári kábelkorbácsban meg volt szakadva kettő vezeték,AMI már volt hekkelve,ELÉG nehezen jöttünk rá:),inkább szerencse kérdése volt.

Nem volt nyoma sem a hekkelésnek,ügyes munka,a nyavaja törje....

Ennek javitottuk a DENSO rail rendszerét,műkszik azóta is,hibátlanul.

Lehet jav.a DENSO-t,garival,komplett porlasztó cseréje nélkül,csakhogy cáfojalak.:)

Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134285

elsőnek cserélj üzemanyagszűrőt.

Előzmény: Quattroman (134284)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134284

dízelen nem dúsító van az indításhoz hanem előtöltés szabályzás...

Előzmény: caterpillar20 (134283)
caterpillar20 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134283

Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!

mormogi76 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134282

Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?

TraguAre Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134281

Értem én. Csak megjegyeztem.

Előzmény: novothauto (134268)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134280

Ááá...

egyfordulatosból volt több is...

Előzmény: mica-r (134279)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134279

Az úri dolog, én egynél többet nem forogtam :)

Előzmény: Quattroman (134278)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134278

ennél valamivel kisebbet (3,5 fordulat) belülről is...:)

Előzmény: mica-r (134277)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134277

Láttunk már így néhány versenyautót, nem?

Előzmény: Quattroman (134276)
Quattroman Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134276

mert nem látod az előzményt. az a kocsi előbb keresztbe sodródott, megelőzte a hátulja, majd mikor az eleje megakadt elkezdte a "halálforgást"

Előzmény: BMWKRAFT (134246)
w.lacika Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134275

sziasztok

 auto-com  nem igen akar működni a neten kapható átalakítókkal..

  csak a sajátjával fog működni rendesen?

mert végülis az is 16000ft a 8db akkor lehet rendelek egyet úgyis sokat van nálam a gép...

 

kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134274

Túlkoros macerás tanulókat nem vállalok:)))

 

Igaz itt a házba is van aki megkapta a Technikus minösitést,és most segitek neki az alapok,meg a diagnosztika alapjainak a tanulásába:)))

Azt azért tisztelem bennük akarnak is tanulni,hoznak kocsikat megnézni:)))

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134273

Tényleg!

Előzmény: M.Sanyi (134271)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134272

Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.

Előzmény: RÉMES (134269)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134271

Papa, ennyiért megtanulnám a szakmát én is.  :)) 

Előzmény: kolcsar (134267)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134270

Nézni kellene diaggal a forgásjeleket, elsődleges gyanú ilyen esetekben valamelyik keréknél lévő jeladónál merül fel. Erre nem ad hibakódot, mert nem hibaként érzékeli. Vákuum szerintem nem szól bele,

Előzmény: ltrcsaba77 (134266)
RÉMES Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134269

A jutalékrendszeren nem gondolkodtál még? ( vagy ez a ti szakmátokban kivitelezhetetlen? )

Előzmény: novothauto (134255)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134268

Nem is az az elvárás, te nem érted.

 

Előzmény: TraguAre (134263)
kolcsar Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134267

Te nagyon túl fizeted az alkalmazottakat:)))

 

Most a múlthéten kerestek meg,valakin keresztül hallottak rólam,van szerszámom,diag cucom alkalmazna az ember vigyek mindent,reggel fél 7-től,délután 17-ig havi bruttó 1002 ezerrel bejelent,és a jatt az enyim. Meg hasonló ötletekkel találnak meg,ja és még segitsek az ott lévő fiatalabbaknak ha megakadnak:))

Előzmény: novothauto (134251)
ltrcsaba77 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134266

A másik ehhez kapcsolódó kérdés hogy mitől lehet hogy az abs kis sebességnél is beavatkozik? Minden érzékelő tiszta.Gyári méretű kerekek vannak rajt,semmi hibakód,fékolaj rendben.ezért gondoltunk vákumszivattyúra ami 100 ezer de addig nem akarjuk kicserélni feleslegesen amig nem vagyunk bent biztosak.Csak kell egy adat(érték) hogy méréskor tudjuk hogy jó-e.

 

Előzmény: mica-r (134265)
mica-r Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134265

A vákuumpumpa szerintem legalább 0.8-at kell tudjon (ez általános adat, nem tudok tipust)

Előzmény: ltrcsaba77 (134264)
ltrcsaba77 Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134264

Sziasztok!

 

Ford Mondeo2,2 st tdci típus fékvákum értéke érdekelne. Ha tudna valaki gyári adattal szolgálni azt megköszönném.

TraguAre Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134263

Nem mindenki azért él, hogy dolgozzon.

Megesik az is, hogy valaki azért dolgozik, hogy éljen.

 

Gondolom érted ...

Előzmény: novothauto (134258)
novothauto Creative Commons License 2014.06.29 0 0 134262

Az a baj, hogy ha valaki eredendően lusta természetű, azon pénzzel sem lehet változtatni.

 

Előzmény: novothauto (134258)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!