Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

matopityu25 Creative Commons License 2014.08.21 0 0 135524

Sziasztok. Németországba az autópályán lett egy olyan hibám hogy 130-nál egyszer csak megcsúszott a kuplung ( előtte soha) kb.50 km-ert tudtam vele menni aztán le kellett állni majd hiába tettem sebességbe szinte alig ment csak forgott a motor,eljutottam egy szervízbe ahol 2800euroért akarják megcsinálni,úgy döntöttem inkább haza hozatom. Nem túlságosan megy a német így nem is tudom mi kerülhet ennyibe. Kérdésem az lenne,hogy szerintetek csak egy egyszerű kuplungcsere megoldja ezt a problémát vagy esetleg lehet más is ennek a hibának a hátterébe? Illetve az autómba kettős tömegű lendkerék van,szükséges kuplung cserekor ezt is cserélni? Köszönöm.

cam aro Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135523

gazpedal poti, az dupla poti. 

nem valoszinu mindketto egyszerre, es tok ugyanugy romlik el. 

tehat ha ott a hiba, arra kodot ir. 

 

csigas alapjarat, nezd meg eloadatban a motor hofokot. 

tipp.

parszor mar szivatott. 

Előzmény: hyuing (135509)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135522

....-))))

Előzmény: Kawabiker (135521)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135521

M10 csavar úgy hozzásimul, mint két kicsi legó flúrtomi után szabadon.

Tehát köszönöm a tippet, galanté lesz bele!

Stekert meg max bontóban nézek.....

 

Előzmény: Kawabiker (135520)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135520

ez jólhangzik, sak nem találom a menetfésüm :(

Szemre gyanus ez 16x1,75 v. 16x2

De ne nekem legyen igazam és legyen 16x1,5 :)

 

Keresek mindjárt egy 1,5 menetemelkedésű szabvány csavart és mellé rakom....

 

Előzmény: w.lacika (135519)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135519
Előzmény: Kawabiker (135515)
bambi942 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135518

Sajna nem jó a vw-é mert megnéztem és 22mm a menet.

Előzmény: bambi942 (135516)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135517
Előzmény: Kawabiker (135515)
bambi942 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135516

VW Golf 1/2/3 ezeket nézd meg.szerintem jó lehet???azt hiszem 90 foknál kapcsol be.??

Előzmény: Kawabiker (135515)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135515

Ventilátor kapcsoló hőgombát hol tudok keresni paraméter szerint?

80-85fok körül kapcsoljon és 16os menettel legyen két vezetékes, 10amper bőven elég...

Sajnos minden weboldalon csak tipushoz lehet keresni alkatrészt.

közel 30éves motorba kell ezért ez nem jó keresési taktika.

Esetleg ha nem pont 16os menet hanem kisebb esztergálok közdarabot, tehát 12 14 es menet is megoldható.

Lényeg kapcsoljon be kb. 85-90fokon és ki kb 75-80 -n vagy valami hasonló.

 

5let?

409 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135514

Ja-ja, kitapasztaltam már én is amikor pár éve a főtengely jeladójával küzdöttünk. Azóta tudom, ezekbe csak az gyári eredeteit szabad beletenni.

Előzmény: kolcsar (135513)
kolcsar Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135513

Nem akarok bele szólni,de én is küzdötem az egyik barátom BOmegájával az is 1995-ös decemberi,még a motor a régi vezérlésel megy az többi már az újal.Neki először az Opel Gombosnál cseréltek vez,teng jeladót a szögletes csatis eredeti helyett oválisra,ment is vele,de nem volt az igazi,akkor voltam kórházba sajnos.Szerencsére a kábelkötegböl levágott csatlakozót eltete.Utána fél évre beszart a főtengely jeladó,akkor hozott a Müllnertöl után gyártotat mert ott van kedvezménye,meg azt mondták neki ez jó bele,hiába mondtam eredetit hozza,belett téve ugyan olyan szar volt.Aztán hozott gyárit, beraktuk az se volt jó,kiderült az ujabbé volt.akkor várni kelett mert sehol nem volt a régihez 2-hét után lett a régihez való,szám szerint is meg csatlakozó szerint is,de elment vele 500km-ert ujra bedobta a főtengely jeladó hibát.Lényeg a végén olyant hoztak aminél megegyezett a bele préselt cikk szám,és volt rá pecsételve fehér festékel is még egy számsor az is megegyezett na az már jó volt.Közbe lett hozzá vezérmőtengely jeladó szögletes csatis vissza forrasztotam az eredeti csatlakozót jó lett de az se volt az igazi,aztán annál is olyant hozott aminél nem csak a műanyagba lévő cikszám hanem ami rá pecsételt számsor is egyezett a régivel ez 3-éve volt azóta semmi gond nincs vele minden jól működik.

Előzmény: 409 (135512)
409 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135512

Igen, tudom, hogy nem ugyanaz a kettő, ezért is írtam az elején rögtön, hogy ez az 56.1-es még. Cikkszám szerint ugyanaz a jeladó, mint amivel ment közel 20évet.

Előzmény: diagnet (135508)
hyuing Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135511

Mire gondolsz a vákumcsőnél? Az alapjárati motort hogyan tudom ellenőrizni?

Előzmény: barbon1 (135510)
barbon1 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135510

Alapjárati motor.vagy vákumcsö.

Előzmény: hyuing (135509)
hyuing Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135509

Urak!   Már többszöri nekifutásra sem találtam meg a hiba okát ehhez kérnék segítséget.   Laguna 2.0 benzin, kb. 2005-ös.  Vez szíj szakadás után, alapjárat baja van.  Hol jó, hol magas. Van hogy szép lassan fel emeli  2000-3000ezer közzé és ott tartja, majd el kezdi lejjebb engedni és vissza, de teljesen rapszodikus.  Mikor magas az alapjárat bedugom 1 be kuplunggal kicsit meg fullasztom azonnal vissza esik és szép alapjárata lesz.  Fals levegőt nem találtam, hiba kód nincs, élő adatot néztem, de volt benne egy dolog ami nem tetszett:  a gáz pedál (elektromos) gázpedál állás jeladó nem pontosan követi a lábamat mikor lassan benyomom. Mi romlott el amíg állt az autó cca. 1 hetet.  Ja! és nem tanulás híja van mert már így ment az autó kb. 1000 km-t.

diagnet Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135508

A jeladó belevaló? 2 féle rendszer van és a simtec56.1 a korábbi. Össze szokták keverni a jeladókat.

Kb. 2 éve kérdeztem ugyanezt a motort, ezzel a hibával ugyanitt. Főtengely törés után lett ez vele. A végén már átraktam egy másik vezérlőt+ jeladókat működő autóból és azzal sem volt jó.

A vezérlés helyén volt.

Előzmény: 409 (135489)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135507

Ezen már túl vagyok, még a múlt héten cseréltem. Ami benne volt, az is gyári volt. Nem változott tőle semmi.

Előzmény: bicebóca11 (135504)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135506

Köszönöm, ez valami hasonló már.  :-)

Előzmény: C20NE (135503)
omada Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135505

Adott 4 darab injektor motoron beszerelve, ami 10 éve nemvolt beindítva.  Kapott az autó friss benzint, de csak 1 fecskendez a 4ből. 
Mivel érdemes nekifogni az életrekeltésüknek? Ultrahangos tisztítóval?
Érdekes hogy ennyi idő alatt mennyire megváltozik a benzin jellege, nagyon büdös és maró hatású.

bicebóca11 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135504

Cseréld ki a vezérmű jeladót siemens-re, semmi egyéb nem szokott tartósan jó lenni. Indításkor tesztel, és hibásnak érzékeli. Jelet fogad tőle, de segédüzemben tartja továbbra is a rendszert. Tesznek bele minden olcsót, aztán nem tetszik neki. 

Előzmény: 409 (135489)
C20NE Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135503

http://home.scarlet.be/fdedeygere/SIMTEC.HTM

 

Az oldal alján van egy jó leírás, hogy mit kellene látnod!

Előzmény: 409 (135497)
robika1 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135502

Szia
Az előző szelepet már ki is szedtem, kitakarítottam(nem lett jó),csak aztán küldtem vissza .Amikor beletettem az újat illesztettem,alapbeállítás ,tökéletes.Aztán mentek vele vagy 40km-t és újra kigyulladt a MIL.Mindkettő Pierburg szelep,még nem volt gondom ezekkel.Ma nem szedtem ki mert nem volt rá idő. De alapbeállításnál a 3. ablakban nem méri a nyomáskülönbséget amikor esik vissza alapjáratra.
Alapjáraton 340 milibar  a szívócsőnyomás.Arra gondolok,hogy gyűrűztük mert zabálta az olajat.  Nem olvadt e be a katalizátora,és amikor nyit az EGR nagy a kipu nyomás és sok áramlik vissza?

Előzmény: Donibcsi (135496)
jeepy Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135501

Szia,

igen be van dugva, de nem is olyan a dadogás.

Hanem mint ha ki hagyna a gyújtás vagy a vagy az injektor.

Lassú gáz adásnál nem lehet érezni a kihagyást.

Az a furcsa, hogy moci csere volt és az eredeti motor is jól ment meg ez a motor is működő képesen lett lerakva.

A gyújtó trafót is kicseréltem az előbb az jó, de azért látni szeretném szkópon is.

Az injektort már sikerült megjeleníteni.

Jó lenne párosan is látni, hátha akkor látnám mi hiányzik.

A TPS-t is jónak látom.

 

 

 

 

Előzmény: ekowob (135499)
robika1 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135500

Mérésem nincs róla.

Előzmény: 409 (135497)
ekowob Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135499

Be vannak dugva a biztonságiövek a csatjukba?

Mert ha nem akkor ez normális jelenség.

 

Amúgy annak a csatinak az 1-es lába jön a vezérlö felöl.

Előzmény: jeepy (135492)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135498

Igen, azt már a múltkor ellenőriztem, és járó motornál sem csapkod.

Előzmény: novothauto (135490)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135497

Én is erősen a vezérlő hiba felé hajlok, csak nem tudom bizonyítani.  :-/

A data szerint 150kHz-en gerjeszti mindkettőt, de ami jelet látok, az közelében sincs annak, mint amit megad. Ezért kérdeztem a múltkor, hogy valakinek van-e erről mérése.

Előzmény: robika1 (135494)
Donibcsi Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135496

Ez a motor a MAP szenzorból számolja a visszavezetett mennyiséget. Ha az EGR szelep lezár...és valóban lezár, akkor a MAP környékén nézz szét. Alapjáraton kb 350mbar körül mozog zárt egr-nél.

(volt olyan, hogy beakadt egy katalizátor darab a szelepbe, és egy icipicit nyitva maradt.)

Előzmény: robika1 (135483)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135495

Független a motor hőmérsékletétől/üzemidejétől, mindig ugyanígy csinál. Ha percenként 10-szer leállítod, 10-szer ugyanígy indul. Az indító kihagyása miatt próbáltam gurulás közben teljesen leállítani, majd gyújtás vissza és kuplung felenged, de nagyjából fele-fele arányban vagy világított a MIL, vagy nem.

 

Sajnos nem tudom a szkópon értelmezhetően megjeleníteni ennek a két idióta jeladónak a jelét.  :-(

Előzmény: C20NE (135491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!