Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

őrel Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135132

bizonyos alkeszeknek csak a cikkszámuk van a bárdinál, ár még nincs, még nem rendelhető

 

hát ha itt...

 

 

Előzmény: mica-r (135131)
mica-r Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135131

CSodák nincsenek, az átlagáraik nem alacsonyabbak a nagy alkatrészboltokénál.

Előzmény: őrel (135130)
őrel Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135130

köszi

 

szerződni kell velük, nem árulnak utcára

 

jó áraik vannak?

 

Előzmény: Aleko Viva (135075)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135129

MICAR  mail ment!

cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135128

Végülis FOGYASZTÁSorientált világot élünk,s ez egyre jobban érvényesül ITT IS.(sajnos)

cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135127

Tulajdonképpen rendesen eltalálták a legujabb CR technikánál,hogy max 250-300e-nél már használhatatlan,nagyáltalánosságba.

Tisztelet a kivételnek,ha van.

Előzmény: mica-r (135125)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135126

Milyen rendszerü DENSO injektorokra gondolsz "60000-nél olcsóbban"???

Mert ha CR DENSO-ra gondolsz,ott hatszámjeggyel kezdődnek a porlasztóárak/db.:)

Attól a 200.000 től azért többet mennek,de ez megint sokminden függvénye.

Előzmény: Steeef (135123)
mica-r Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135125

Stimmel, erre utaltam.

Te hogyan állapítod meg hogy egy CP4-es kezd megdögleni (mondjuk nem szürja még a fémport, de nem csinálja rendesen a dolgát) ? Nincs rá semmilyen mérési adat, stb. Egyébként remek találmány, jól ki van találva, hogy biztosan tönkremenjen :)

Előzmény: Steeef (135123)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135124

Ismered a digo JTD-ket????

Az első szériásokról tudok tapasztalatot mondani(1.9,2.4).

Szökőévente találkozunk elvétve egy-egy darabbal,azokba is 500 fölött van(órájában)

Előzmény: Steeef (135120)
Steeef Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135123

A Toyotákban a DENSO injektorok 200.000 km alatt szétmennek.Legjobb áron sem tudod megvenni az injektorok darabját 60.000-nél olcsóbban.

 

 

Ez 240.000 HUF

 

Én is tudok olyan CR-t ami 300.000 km felett van de ez általában régi generációs BOSCH rendszer.

 

Nézzétek meg az új Bosch CP4-es pumpákat, spénesednek a legújabb Audik,BMW-k (2010 utániak 200.000 km alatt) komplett rendszer csere min. 500.000 (kéz alól innen-onnan)

 

Ez is Common rail......

 

Persze egyre több a probléma az üzemanyaggal itthon.

 

VP44-nél minden probléma forrása az adagoló,megcsináltatod (ház+elektronika+dugattyú 250.000 HUF,és megint 200-250e km gondtalanul elmegy,porlasztókkal nem szokott baj lenni.

 

Steeef

Előzmény: mica-r (135122)
mica-r Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135122

"Teljesen jó a VP44.

 A nagy baj hogy emberek megveszik 10 évesen az A6-ot, Vectrát , Mondeot olcsóért és 1 év múlva ledöglik a VP44 és megy a sírás."

 

A gyártók nem nagyon foglalkoznak tizenéves problémákkal, de a modern, fiatal autóknál ugyanúgy létező nehézség, hogy nagyobb részegységek drégén cserélendők, mert nem létezik jav. technológia.

Előzmény: Steeef (135120)
409 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135121

Namost, ha én tudok (és tudok) egy tucat olyan CR-t ami bőven túl van a 300ezren befecskendezőrendszer hiba nélkül, akkor én nyertem???

 

Azt írtam, hogy a VP44 balfogás volt. Ezt most is tarom. Ennek semmi köze a megbízhatóságához, élettartamához, árához. Amikor született, már akkor látható volt, hogy felesleges adagolóban gondolkodni. Mára ez egyértelműen be is bizonyosodott.

 

 Mindenesetre több döglött VP-vel találkoztam, mint CR-rel, pedig a legyártott darabszámot tekintve pont fordítva kellene lennie.....  De ez sem jelent semmit, lehet, hogy más meg pont fordítva tapasztalta. Szóval tök felesleges itt most vagdalkozni a saját tapasztalatokkal és abból megdönthetetlennek hitt következtetéseket levonni, miután egyikünk sem látja át a valós helyzetet.

 

Előzmény: Steeef (135120)
Steeef Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135120

Pontosan így van,egy CR soha nem fog elmenni 250.000 km hiba nélkül,persze modulárisabb,tehát jobban javítható részegységeiben de ennyi km után ugyanúgy ráköltesz 200-300 e HUF-ot az injektorokra és a magasnyomásúra főleg ha Delphi rendszerről beszélünk,de a Bosch is bedöglik.

 

Teljesen jó a VP44.

 

A nagy baj hogy emberek megveszik 10 évesen az A6-ot, Vectrát , Mondeot olcsóért és 1 év múlva ledöglik a VP44 és megy a sírás.

 

Steeef

Előzmény: diagnet (135106)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135119

Úgy látszik meg fog oldódni a problémám. Voltam fékteszten és a bal hátsó dobnál 22%-os ingadozás volt, ezek szerint nem jól sikerült dob szabályozása. Esetleg valaki Miskolcon vagy környékén nem tud valami profit erre a célra?

 

Előre is köszi.

Előzmény: kornel8 (135052)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135118

sima Bosch

szinte ugyanaz mint a régi VW-k

Előzmény: cam aro (135117)
cam aro Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135117

Urak. 

 

Fiat Ducato 1.9TD

Year: 1996

Engine: 230A3000

 

tudja valaki mij tipusu adagolo van rajta ? 

neadjisten a leallito szelep szerszam igenye. ...? 

 

koszi! 

Előzmény: cam aro (135116)
cam aro Creative Commons License 2014.08.03 0 0 135116

mert ez mar befecs idot, es mennyiseget is elektromossan szabalyzott."" 

 

mivel -veg- nyomas nem szabalyzott.. igy nincs ertelme kulon kiemelni az nyitas idot.,. es a mennyiseget.

/mivel osszefugg, /

HACSAK..  nem. 

szarul fogalmaztam..mij meglepo.. :D

 

idoket kellett volna irnom.. tobbes szamban.    

az ido emlitese a pilot miatt volt. / nem fokot irtam / 

sorry. tunhet szerecsen furdetesnek.. 

 

 

(amit meg toroltem, az a ke- jet osszehasonlitas volt.. 

u.a,.. de nem balfogas.. hanem egy regi teknicsre epulo fejlesztes zsakutcaja. :) 

 

Előzmény: 409 (135104)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135115

Erre a cimre irj légyszives:laczkokristof@gmail.com

Köszönöm.

Előzmény: mica-r (135112)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135114

 

 

A km-t tudjuk,hogy nem annyi amennyi,viszont 150-et én is meg még sokmindenki sajnálja arra a sz...-ra rákölteni.

Abból kijön egy mecha bosch,oszt örök élet meg egy nap,plusz még jóval "okosabb" is.

A vp44 egy beteg retek,és én nem is bizok benne.

Előzmény: diagnet (135111)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135113

nem akartam ekkora lavinát indítani ,mindenki csinálja ahogy jónak látja ....

 

Előzmény: cuba.71 (135109)
mica-r Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135112

A jelenidőben ez van, de mondjuk 2000-2001 táján elérték az első problémák a vp adagolókat. Akkor (és még sok évig) nem volt olcsó megfejtés...

Előzmény: diagnet (135111)
diagnet Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135111

90E Ft egy új psg modul a tekercseivel. 50 ezerből pedig teljes mechanikus felújítást lehet végezni amivel újra elmenne 200-at. Hatalmas költségek 10év után :)

Amikben 200-at mutat az óra 400 van, attól még hogy a vcds nem olvassa ki a km-t bennük van.

Mechanikus adagolózni...NC...

Előzmény: cuba.71 (135108)
mica-r Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135110

Pedig elég volt néha kalapáccsal kocogtatni indítózás közben a vp fedelét. Ha akart kicsit indulni, akkor ott volt a gond :)

Előzmény: cuba.71 (135109)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135109

 

 

Ez a vizzel való leöntés cimű óriási magyar ötlet,a VE EDC idejéből származik,a VP44-hez semmi köze.

Azt aki vizzel locsolta,csak az ötletet próbálta átvinni,nameg a döglött elektronikát locsolta a tetején.

De tulajdonképpen nemigazán tudta mit csinál:)

Előzmény: diagnet (135106)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135108

Olcsó alkatrészellátással?????:))

3-400e km?,....Nemtudom,amivel mi találkoztunk,az rendre-módra 2-250e után elvérzett.

Nemgyőzzük a VP44-ket mecha.-kal helyettesiteni,költséghatékonyságilag.

Előzmény: diagnet (135106)
mica-r Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135107

Az a 3-400 e km megbontás nélkül néha megszakadt egy modul megdögléssel, egyébként meg javíthatóság szempontjából sem túl gazdaságos holmi. Gyakorlatban egy "régimódi" VP köradagoló élhetőbb (és nem 3-400e km-t tud futni átlagosan).

Előzmény: diagnet (135106)
diagnet Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135106

Az adagolófej alatt a PSG modult értette ami az adagoló tetején van.

Mikor leöntik hideg vizzel és visszahűl (összehúzódik) akkor egy esetleges kontakthiba kiszűrhető.

 

Amúgy a Vp44 a legutolsó és egyben legmegbízhatóbb adagolórendszer volt. 3-400E km megbontás nélkül.

Olcsó alkatrészellátással.

Melyik delphi CR tudja ezt ?:)

Előzmény: 409 (135104)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135105

A lent leirtak az igazak,azonkivül az egy betegseg(vp44)

Előzmény: 409 (135104)
409 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135104

Ugye abból indult a dolog, hogy locsolja le hideg vízzel az adagolófejet. A VP44-en ilyen nincs, illetve nem ott állítja elő a nyomást.

-------

 

"a vp44 ebben jelentett attorest. .mert ez mar befecs idot, es mennyiseget is elektromossan szabalyzott."

 

Ezt először a VE EDC tudta, jóval korábban a VP-nél. A VP a magasabb nyomásán túl, a többlépcsős befecskendezésben volt áttörés. Tudott pilot adagot /is/ befecskendezni, így jelentősen javult az ezzel szerelt motorok károsanyag kibocsátása.

 Ettől eltekintve, szerintem, ez kb. akkora balfogás volt, mint az elektronikus karburátor.

 

Előzmény: cam aro (135101)
Garfield007 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 135103

Én is erre jutottam, hogy ha még egy gyenge. lenéző, sajnálkozó  hsz-re se tellett, akkor sok meglepetés nem érhet a szokásos, magyar használtautósokon kívül :-)

Előzmény: TraguAre (135102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!