Olajcsere periodus 20.000. Manuálisan is lehet nullázni a műszercsoport gombjaival, és onnan számol vissza. (ha kell utánakeresek fejből nem megy, hogyan kell nullázni a számlálót)
Pollenszűrő : ha szemben állsz az autóval,akkor a bal oldalon, közvetlen az ablakkeret pereme alatt a szigetelés-szövet egy kis darabját le lehet venni, van benne a bal szélén egy patent és a jobb oldala be van dugva a tűzfalon egy fülbe- ha ez még benne van, mert b@zi megoldás, ahogy öregszik, deformálódik és nem marad a helyén. Na ha ezt levetted látsz mögötte - a szelepfedél és az ablakkeret közötti 5cm-es résben, bent egy széles, lapos műa kupakot amit óvatosan ki kell pattintani. 6-8 fül tartja amit könnyű eltörni és akkor nem marad a helyén, zörög stb.
( ha még le nem törték. Ha letörték, akkor két csík DUCKTAPE-el le lehet zárni a nyílást ideiglenesen - nekem még gariban letörték a szervízben, persze bactak szólni, akkor jöttem rá erre a megoldásra)
EOLYS - PSA-nál ez a neve a reg folyadéknak, tartály a tank mellett, ha alámész látszik jól.
Feltöltés után LEXIÁVAL be kell állítani a feltöltést, hogy lássa,lehet nem tele tölteni is. Gyárilag úgy van a mennyiség méretezve, hogy kb. 140-150 E.-nél fogy el, de amikor a vége felé jár, azt jelzi és írja.
Ha még szeretnél tudni róla, keresd a 307 fórumon Jena307 kollegát, ebben nagy szaki, ki is száll alkalomadtán ha kell.
Segitséget kérnék,Peugeot 307 SVXS, 2.0HDI 2006 év,5-dik havi,PW10BTED4-FAP motor kód,forgalmi szerint.
Mennyi az olajcsere periódus idő,hol van benne a pollen szűrő,és valami olyant magyarázott a tulaj van valami tartály amibe külön kell DPF tisztitó adalékot tölteni,ezek merre vannak benne? Feltöltésnél kell valamit tanitani adaptálni,törölni benne??
Meg mik vannak benne amire nagyon kell figyelni szervizelésnél? Egy volt iskola társam felesége ebbe szeretet bele,és ezt vették meg mert ennek van panoráma napfény teteje.Előzőleg AUDI volt nekik azt még haver választotta,akkor még ő volt a családba a kereső ő vitte haza a több pénzt.
2004-es zafirán, hogy van ez a komfort ablakelektronika? _Ha kulcsal zárom, felhúzza az ablakokat, ha távirányítóval egyet nyomok bezár, nyomva tartom semmi, viszont ma volt hogy második nyomásra megint zárt és kattant valami, de nem ment fel az ablak, aztán nyomkodtam, és ez a második nyomásra való villanás és kattanás sincs.....(lehet tökre elbasztam) Olvastam valami plusz reteszt, ami második távirányító gombnyomásra zár. Be lehet ezt tanítani, hogy az ablakot is felhúzza? Köszi a választ!
Reggel gépre raktuk a "csodát", el van dugulva a DPF. Én kérek elnézést. Azt gondoltam,hogy lehet benne trutyi egy turbo elröppenés után,de azt nem,hogy teljesen teli van,már csak azért sem,mert az autóval megkaptam a számlát,hogy tavaly kapott zsír újat. A számok kedvelőinek: 270 fölé is fel megy gázadásra a nyomáskülönbség...
Akkor most veszek hozzá kegyszert , kitakarítom,aztán visszarakjuk gépre és örülünk.
Vagy nem...
Mindenesetre köszönet mindenkinek az építő jellegű hozzászólásokért!
Csakis üzemmelegen, járó motor mellett, lehetőleg minél hidegebb vízzel. A legjobb egy nagynyomású mosóval. Lehetőleg a Bükki nemzeti parkban, a Hortobágyon, vagy amelyik természetvédelmi terület legközelebb van hozzád.
(Ha magadtól nem tudtad eldönteni akkor inkább vidd el olyan helyre ahol megcsinálják neked. És ott nem a csatornába fogják ereszteni a trutyit sem.)
Nem jól érted. Az Elavult DPF vezérlés miatt ezekben az olajszint növekszik (hígul az olaj), amit csak a megfelelő olaj tűr el bizonyos mértékben. Más olaj esetében ez a hígulás végzetes lehet...