Szerintem nem olyan egyszerű, hiszen nem a munkavállalótól függ milyen munkát vállal. Némelyik márkaszervízben van egy egészen kicsi százalék az alapfizetésen felül ilyen módon.
Nézni kellene diaggal a forgásjeleket, elsődleges gyanú ilyen esetekben valamelyik keréknél lévő jeladónál merül fel. Erre nem ad hibakódot, mert nem hibaként érzékeli. Vákuum szerintem nem szól bele,
Most a múlthéten kerestek meg,valakin keresztül hallottak rólam,van szerszámom,diag cucom alkalmazna az ember vigyek mindent,reggel fél 7-től,délután 17-ig havi bruttó 1002 ezerrel bejelent,és a jatt az enyim. Meg hasonló ötletekkel találnak meg,ja és még segitsek az ott lévő fiatalabbaknak ha megakadnak:))
A másik ehhez kapcsolódó kérdés hogy mitől lehet hogy az abs kis sebességnél is beavatkozik? Minden érzékelő tiszta.Gyári méretű kerekek vannak rajt,semmi hibakód,fékolaj rendben.ezért gondoltunk vákumszivattyúra ami 100 ezer de addig nem akarjuk kicserélni feleslegesen amig nem vagyunk bent biztosak.Csak kell egy adat(érték) hogy méréskor tudjuk hogy jó-e.
Végignéztem, nem volt felemelő :( Ami számomra furcsa, hogy nagyon sok esetben nyílegyenesen egymásnak ront a két jármű, miközben akár csak enyhe fékezés-kormányzással is a frontális ütközés valószínű elkerülhető lett volna. A másik dolog, ami majd' az összes esetre jellemző, hogy a jármű elkezd sodródni, és semmi reakció a csattanásig. Nem értem - ezek az emberek az üvegajtón is átmennek gyalogosan ?
Kollégám egy mazda dizelbe tette a dolzot kb.25 ezer után a tengely letört,a hengerfejben nem kis pusztítást végezve,mégis ezt használják ha a vevő nem visz magával más tipust.Én amihez csak lehet aisint teszek,még sosem volt probléma vele,a csere intervallumot tudja,igaz én csak japókat bütykölök..