Azt még nem mondták mühelyt is vigyek akik megkerestek:)))
De szerszámot,célszerszámokat(vezérlés rögzitőket) diag cucokat,meg jó volna ha ügyfélkört is vinnék:)) Kérdeztem a frisitéseket ki fizeti,az volt a válasz benne van a fizetésbe.Átlagba olyan 96-108 bruttóért,vagy teljesitménybérbe,mikor nagynehezen elárulta kb jó hónapba meglehet keresni a 75-80 ezret is:))) Ha tömegközlekedésel jártam volna akkor olyan 2-3 órát utazhatam volna,de akkor mindenem bent van,ha hétvégén olyan keres meg diag ügybe aki másba szokott segiteni anak nem tudtam volna segiteni,ha meg kocsival jártam volna olyan 35-40 ezer lett volna havonta:))
Vagy ilyen Munka erő kölcsönző cégek kerestek hasonló felálásba:)))
Nem mindenki egyforma. Ha mindenki olyan lenne, nem nalad melozna, hanem muhelyt nyitna.
El kellene kulonitened, hogy ki mihez ert, es hogy egy klasszikust is idezzek: most vegre a kuldetesunk soran mindenki azt csinalja, es csak azt csinalja, amihez ert
nekem is van olyan szerelom, aki egy izzot nem tud kicserelni, es ezt ertsd szo szerint, de futomu javitasban nincs parja.
A motorblokk negativ testelését kell megnézni a kábel sarukat levenni és a rögzitö csavarokkal eggyüt megtisztitani nekem volt egy ilyen hibám és ez volt a megoldás.
A Denso mondta hogy csak cserével javítható, nincs gyári alkatrész a porlasztóba. Van valami más adatod? Tudsz gyári infót mutatni, mert pár autóban van szar Denso.
Sok minden lehet. Elsőre, ha nem viszkós akkor kapcsol-e rendesen a ventillátor kapcsoló gomba. Ha viszkós, akkor kapcsol-e rendesen a viszkó-kupplungja. A viszkót meg kellene nézni kapcsoláskor- mikor felmegy pirosba a hőmérő, hogy rendesen kapcsol-e. Le kell fékezni egy kicsit, de nagyon óvatosan !!!!
Ha ezek jók akkor lehet még a termosztát/és vagy a hűtő lehet koszos- kívül belül is és vízköves. Valami ezek közül lehet- folyamat kb. ebben a sorrendben.
Csak viszonyítási alapnak PM5- elküldtek néhány embert meg sokan el is mentek a régi gárdából, fel kellett venni egy pár új embert. Amit kínáltak : kb netto 100 vagy egy kicsivel alatta inkább.....családos meglett emberek ennyiből csak éhen halatni tudják a családot, hittellel, gyerekkel, idős szülőkkel, nem ragozom stb.
Szinte csak pályakezdő maradt ott, a megbeszélésen amikor megtudták az összeget.
Az alapbér mellett van valami féle teljesítmény kieg is, de nem lehet vele a csillagokba kaszálni.
Szerintem jó munkáért nagyon normális amit kínálsz. Elvárható érte joggal a tisztességes munka.
Üdv! Lehet nem egészen ide való, de hátha tud nekem valaki segíteni. Van egy hatz diesel egyhengeres motorom dúsítóval egyből indul, de amikor visszamegy a dúsító utána ha a gázkart nem engedem vissza teljesen akkor ketyerészik de gázra nagyon lassan reagál kb 1 perc alatt pörög fel, ha meg a gázkart elengedem teljesen és ráhúzom akkor meg már teljesen leáll nem röffen újra, hiába lendületben van a motor dúsítóval ismét pöcc röff. Átlátszóak a résolaj csövek ott látni, hogy elkezd buborékolni. Valahol elképzelhető, hogy levegőt kapna vagy így a résolajcsőből buborékosan jön vissza a cucc? Segítséget köszi előre is!
Sziasztok. 89. évjárat Opel Kadett 1.7 d, kombi, szürke. Menetközbe a vízhőfok mutató fölszalad a pirosig majd vissza középre, majd ha lassítok vagy megállok és ismét elindulok, vagy gyorsítok újra fölmegy a pirosig. A víz nem fogy , nem forr mi lehet a gond van ötletetek?