Én úgy jártam, hogy hátul a szellőzőzsaluk közül az egyik nyitva maradt (más autónál) és ha lehúzott ablakkal kicsit meghajtottam a kocsit, akkor ezen a zsalun visszajött a kipufogógáz.
Én egy ilyennel tartós 180-nal mentem Udine-től Barcelona-ig apróbb lassításokkal és nemhogy zavarta, szinte élvezte a motor, hogy végre kedvére szaladhat.
Nem vagyok rá büszke de utóbbi időkben többször meghajtottam az autót ... nem "élvezetből" tettem , munka miatt. (audi a4 b5, 1.9 tdi 110 lovas afn motorkódos , man váltó) 160-180 km/h@3200-4200ford/perc ... durván 15 km-en keresztül hosszan. Már az első ilyen gyorstempónál észre vettem hogy az utastérbe egy enyhe fura égett szag jött be... nem tudtam beazonosítani, de valahol az égett olaj és kipufogógáz keveréke között van. Ez mennyire rossz ?:S Célszerű lecserélni hamarabb az olajat? 5000km van benne
Hyundai Coupe 1,6 (2003) autómmal van probléma. Szeretném, ha egy hozzáértő tudna tanácsot adni, mit kellene megjavíttatnom, illetve kicseréltetnem, hogy rendben legyen. Jelenleg külföldön tartózkodom és itt eléggé borsos árak vannak, a másik, hogy szeretik "lehúzni" az embert, minél több mindent, akár felesleges dolgokat is kicseréltetni az autón úgy, hogy a valós probléma nem oldódik meg. Talán itt kapok egy korrekt választ és akkor én mondom meg az itteni szerelőnek mit csináljon meg. Az autónak nincs ereje. Amikor pl. autópályán megyek (nem emelkedős részen) és gyorsítanék, egyszerűen nem gyorsul, ahogy kellene, visszahúz, mintha nem kapna kellő nyomatékot, vagy nem tudom. Aztán ha "elkapja" és belendül, akkor már megy. De akármikor kipróbálom, hogy kicsit odalépnék neki, ugyan ez történik. Elég sok itt az emelkedős utca és ma úgy jártam, hogy piros lámpánál indultam hegynek felfelé, de szinte semmi ereje nem volt, hiába nyomtam a gázt, még kettőbe sem tudtam betenni, mert egyszerűen nem húzott, alig tudtam felvinni a dombon, annyira visszahúzott, illetve visszavett az erőből, azt hittem le fog állni (sok nem kellett volna hozzá). Csak megjegyzem, hogy 2 hete lettek lecserélve a benzin és olajszűrők, gyertyák, a motorolaj is le lett engedve, kitisztítva, valamint új olaj került bele, de a problémán nem segített semmit. Tud valaki ez ügyben korrekt választ adni? Ha valaki már tapasztalt hasonlót és megoldódott a problémája, vagy egy valóban hozzáértő autószerelő tudna tanácsot adni, kérem írja meg nekem, mit javíttassak meg az autón.
Az elsa rendesen összezavart. Ezek szerint nem csak a magyarra, de a németről angolra fordítással is gondok vannak.
Agyonragozták az 1500rpm feletti részt, pedig csak arról van szó, hogy az felett sípol. Alatta a wartburg motornál nem számít ha ingadozik a nyomás, 3x pár mp-ig belefér a tűrésbe :)
A problémát a tesco value (cefre szagú) ablakmosó okozta ami a szétmált csövön keresztül egyenesen a kábelköteg közepébe távozott.
Felhólyagosodott a szigetelés és minden összerohadt.
0 hiba volt az autóban, amint megrántottam a kábelköteget 11 vezeték szakadt el és leállt a motor.
Mazda 6 dieselben(06' 2.0D) nem vagyok járatos..Egyik kolléga telefonált ma,hogy már nem tud vele mit csinálni,elege van.100-as utazónál időnként lök egy-egy km-enkét füstpamacsot. Hibakód nincs,részecskeszűrő kitakarítva,jól indul,tökéletesen megy. Mik szoktak ezeknél előfordulni?
Most van nekünk is egy ugyanezen hibával egy Trafic. Porlasztó hiba vagy túlnyomás szelep lesz...Néhány hónapja eggyel nagyon sokat dolgoztunk annak Rail csőben lévő túlnyomás szelep? baja volt.