itt nem volt semmiféle tuning, hengerfejes volt az 1,6-os blokk, és volt egy 1,8-as motoruk ami nem. Rátették mert rément. Szemre jó is volt. Pár csavart meg a hülye is meg tud húzni otthon, nem kell ahoz szerelő....
Az volt a szerencséjük, hogy nem 1,8-asra akartak 2,0 literesét tenni, mert ott akkor még két hengerrel több volt :-)
Bár ez egy olyan brigád volt, hogy sííímán ráhúzták volna akkor is ......:-)
Ezt írtam már egyszer régebben, de nem mondom, hogy nem volt cumi mert az volt.
Ez a hf cserélgetős dolog ez tartós, vagyis jó lehet tartósan is?
Egy ismerősöm 106-os quatro turbóval tart most ugyanitt.
A benzines turbós motort csippelve, akkora cooler, hogy új lökős kellett előre, akarja még egy kicsit huzatni, és most jön valami ilyesmi, hogy valami dizel blokk, valami benzines hengerfejjel vagy fordítva. ( most, hogy eszembe juttattad rá is kérdezek megint )
Egy hatos TD váltó van már most is alatta, de hatost csak valahol 150 környékén érdemes dugni, alatta nem nagyon van fordulat... kicsit hosszú így a hatodik.
Biztos hallottak róla,hogy az E-28 as 2.0-es L jetronikosra rálehet tenni a K jetronikos hengerfejet,csak azt nem tudták két milliméterrel bővitteni kellett a beőmlő részt mert nem volt különben alapjárat))
Vagy tettek tuning céllal E-34-es 525 tds blokkra benzines hengerfejet,mert a blokba volt alsó dugó hűtés,és lehetett turbósitani a benzines motort.
"befolyásol-e valamit a motor teljesítményében?" - azt kell válaszolni, hogy igen, a motor teljesítményét :-)
Erről az az 1,6-os bömös jut eszembe, amin kicserélték a hengerfejet egy 1,8-asra, mert az még volt otthon, majd copás után behozták, minket is copatni, hogy nem tudják mi van de kétezerötnél elmegy az ereje és ledadog. Persze csak később árulták el, hogy, ja, nem az eredeti HF van rajta, és mér ez nem jó, ráment.
Most csak ötvenet lehet emelni, de magas az autó, EGY normál magasságú személyt akár hetvenre is meg tudok majd emelni :-)
Pont azt szeretném, hogy ne úgy kelljen emelni, hogy két oldalt két kiskroki és alábakol.
( ígéretet kaptam egy masszív munkahengerre, amiből lehetne csinálni egy, egyoszlopos-négycsáposat, középre a padlóba, letelepítve a gödörbe a szivattyúját is, de ismerve a saját projekt-elkészülési időmet ez kb. 200 év múlva lenne meg.
Egyszerűbb lenne legurítani és bedugni a konnektorba....
Valahogy 20 évesen jobban menet a fetrengés, elkényelmesedtem, na :-)
Urak!! Seat Ibiza 1.4 tip 5 vezetékes lambda szondánál jó helyen mérem a fűtés ellenállást az 1--2 kapcsok között? Új szonda és ott nulla az ellenállás. És hiba kód,hogy szakadt a fűtő áramkör.
Szeretném megkérdezni, hátha esetleg valaki tájékozott a témában- ha már annyit emelőztök:-), hogy mibe kerülhet mostanság egy futóműves emelő, használtan ?
Aknán gondolkodom, de kövezve a garázs- relatív alacsony talajvízszint, és nem tudok sokat emelni- most effektive 50 cm a határ- vagyis csápos kilőve.
De ha legalább ennyit tudnék emelni, mindjárt kevesebbet kellene aláfekvőznöm, meg egy csomó minden kellemesebb lenne, tovább nem ragozom.
Láttam b@zi praktikusat, ami majdnem mobil is, a szivattyú és a vezérlés része nincs telepítve és egy dupla csuklókarral emel, de itthonra kifizethetetlen.
Ezt meg felejtsd el,hogy benzines meg dizel,mivel ha megnézed van Légtömeg mérő,katalizátor,közvetlen befecskendezés,stb,mind a kettőnél.Igaz a benzinesnél még nincs részecske szűrő,meg regenerálás,de ahogy látom lassan erre is kitalálnak valamit még többe kerüljön a javitás:))