Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.09 0 0 135245

tehat FA redönyrol van szo. (elöbb utobb talan sikerult leirni...)

Előzmény: no_holy_shit (135243)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.09 0 0 135244
Próbáld meg, 1039 Budapest, Mátyás király út 17. Mar Trade Kft. Sok féle redőnyszalag van.
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.09 0 0 135243

 

redönyhoz!!! (nem rollohoz, csak nem beszelni magyar!!)

 

Előzmény: no_holy_shit (135242)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.08.09 0 0 135242

(evjarat: ca. 1920; szin: zöd; motor: nincs)

 

tudom, hogy abszolut offtopic... de hatha:

 

Rollohoz keresek szallagot(30mm szeles). Nem azt amelyikkel fel lehet huzni, hanem azt, amenyik a rollo egyes elemeit összetartja.

 

Tipp, hogy hol?

 

(felhuzoszallagot mindenhol talalok)

 

elöre is koszonom

 

 

pingui Creative Commons License 2014.08.09 0 0 135241

Köszönöm

Előzmény: mica-r (135219)
Paco155 Creative Commons License 2014.08.09 0 0 135240

Azzal is szopnál :)

Előzmény: Kawabiker (135227)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135239

Ha nem épül fel időre a nyomás, .../... akkor lekapcsolja a befecskendezést > .. "" 

 

Be Se kapcsolja. 

kotekszek. :) 

Előzmény: diagnet (135238)
diagnet Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135238

Ha nem épül fel időre a nyomás, vagy hozam/nyomás szabályzás túllépi a határértéket, akkor lekapcsolja a befecskendezést és elereszti a nyomást.

Előzmény: Xanyi84 (135216)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135237

az emlitett 'fals'-nak ket definicioja van.

(es egy ertelme > szegeny keverek ) 

 

1. sok levego. 

2. keves uza. 

Előzmény: Kawabiker (135232)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135236

93 evjarat nekem tul oreg. /hogy rutin legyen / 

mondjuk 98"-tol mar talan kepben vagyok 206s motorokkal. 

igazabol sok nyugjuk nincs. 

 

az emlitett fals.. 90%-ban. 

idonkent lekoszolodnak a vanos szelepek, vagy elnyulik a lanc, ( darabig csak hibakodot general. ) 

olaj ateresztos veztengo szenzorok, actuator szelepek kontakt hibasak. (akar az ecuig.. )

MAF szenzor is jellemzo..

de ugy alapban tul sok nyugjuk nincs. 

(mondjuk ezeken meg nincs is minek sok nyug lenni ) 

 

Előzmény: balage525i (135235)
balage525i Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135235

igen, ezen a képen is kicsit látszik,

a Vanos szolenoidjának a hátsó végénél, a felső műanyagtakaró széle alatt lakik éppen.

megy rá egy vastagabb levegőcső (--> pillangószelepházba), meg egy vékonyabb olajelvezetőcső (lecsapatott olaj --> karterba vissza).

de ennyi, semmi szűrő v ilyesmi, sima átmenő cső, egy leágazással.

 

(((nem oldódott meg nekem sem a magas alapjárati jelenség, elakadtam ott h szívósori vákuumot akartam mérni, de nem volt időm foglalkozni vele, meg az autóval sem mentem valami gyakran... de gyorsan ráolvastam mégegyszer és a lambda fesz. értékem csontra be van állva, először ezt kiküszöböljük :) aztán megmondom van-e fejlődés)))

Előzmény: cam aro (135229)
balage525i Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135234

...a nagy gumikönyökön kívül az alapjárati pótlevegőszabályzó szelepre menő, és onnan eljövő csövek is szeretnek kirepedezni.

namost ez szerencsédre a szívósor alatt lakik ;) de ha nőgyógyász kezed van, és tudod mi merre kanyarodik és hogyan oldható, akkor szívósor levétel (és ezáltal tömítéssor csere) nélkül abszolválható a kiszerelés (keress képeket!).

 

ekkor már kezedben lesz az alapjárati szelep is, abban egy forgó szelep van, amit egy finom rugó tart alaphelyzetben, addig fújkáld féktisztítóval, amíg kézben rázogatásra nem jár érezhetően könnyen. TIS ír egyébként ellenállásértékeket a pólusok között, nem hiszem h itt lesz a baj, de ha kell, előkeresem.

 

esetleg próbaképpen a LMM bemenő száját ha befogod, és továbbra is "lélegzik a motor", sőt, esetleg még szebben is jár :P akkor az fals levegőre utalhat.

Előzmény: balage525i (135230)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135233

most akartam irni, hogy ennel a motornal nem tudom  hol a karterszuszogo. 

amin tudom, azoknal lejebb/melyebben  van a fojto egyseg.

 ( talan azok s4-es motorok.. ? ) 

 

 

ide belehet potyogni a kasztni szam utolso het karakteret.. es egesz jo robbantot abrak vannak.. 

http://bmwfans.info/parts-catalog/

Előzmény: balage525i (135230)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135232

hidegen melegen, de tépem a hajam hol falsol?

Enynit még nem szenvedtem falslevegővel, fujkáltam mindent hideginditopval, féktisztitóval, nyopmkodtam, kiszedtem, nagyitoval lestem....

 

Előzmény: balage525i (135230)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135231

Fogjuk rá, de ez a kép mégszebb, remélem enyém is ilyen lesz :P

Azt mondod a szuszogo?

Huzzam le probaképp és dugozzam le a szivosor fele és szuszogjon a szabadba egy inditás erejére?

 

data szerint 19,1 19,8 1,7 kohmok de én 18,3 18,3 0 amit mértem és elmentem egy bontottért Kawasakival és azon is ezt mértem ezért nem vettem meg.

Mint tudjuk a data irhat faszságot.

Megkellene mérni egy harmadik MAFot miket mérek azon....

 

Előzmény: cam aro (135229)
balage525i Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135230

(sajnálom, múltkor elfelejtettem megjegyezni, hogy "nekünk" (M50 motorkód) még nem ez a fajta kartergáz visszavezetés van, hanem egy sima, átmenő-átlátható szűkítő cső jön ki a szelepfedélből, és egy gumicsövön át a pillangószelepbe közlekedik)

 

fals levegő lesz az...

tudom hogy megnézted...

amúgy hidegen-melegen?

Előzmény: cam aro (135228)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135229

ez az ? 

 

Előzmény: cam aro (135228)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135228

hofilmes MAF-on milyen ellenallast mersz ? 

..csak kerdem.. 

 

karterszuszogo. 

fojtoszelep mogott/szivosor alatti karter szuszogo. 

aze' posvany, mert gondolom az eletben nem csereltek. .azt 10 eves koraban is kepes meghalni..

 

ilyen e. 

http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16FHJHwE9n8igtEnBP6buovz+w~~60_35.JPG

 

doksi nincs. 

info .. kerdes fuggvenye. 

 

 

Előzmény: Kawabiker (135226)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135227

üzem melegen holnap mérek lambda feszt.

Pöcs kivan eddig azt hittem csak a Kjettes szarokkal szopok(audi,fosvágen,porsche,merci.....)

Lehet mégis csak Alfa kellett volna a házhoz? :D

 

Előzmény: cam aro (135223)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135226

nem posvány, hanem drááááágassszáááág, jobb, mint a 924!

És olyan tágas!!!!

Kényelmes!

 

Jah müanyag szivósoros , hőfilmes MAF.

Karterszuszogot nézzem meg? Mire célzol?!???!?????

 

Miért is posvány? :(

 

 

206s2!

 

Tudsz pár infot mondani róla?

Doksi?

Akár mailban!

hg7wgs kukacom gmail.com

 

Előzmény: cam aro (135223)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135225

rossz a kerdes.. 

a valaszod  3.14NA.. szvsz ez ok. :D 

 

> miert kerdezed ? 

Előzmény: cam aro (135224)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135224

mire gondolsz ? 

Előzmény: novothauto (135217)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135223

motorkod nelkul csak talalgatas.. 

(pedig ott van valamelyik sarvedo iv belso felen,. so meg nem is nehez.. ) 

 

206s2 motoron van lambda szabalyzas.  csereben nem lengolapatos MAF-ot ir... 

az lambda feszko lehet tampont uzamix azonositashoz. 

ugyanakkor ha mar muanyag szivosoros..a karterszuszogot nezd meg a szivosor alatt. .

(azt nem tudom mit nezz rajta.. de hogy posvany , az biztos > ha egy motorrol beszelunk. ) 

Előzmény: Kawabiker (135222)
Kawabiker Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135222

bmw e34 520i vanos 24v 1993

 

Valakinek van injectorához doksi?

Nehezen indul és olyan mintha kevés benzint kapna vagy odébb lenne a vezérlés vagy gyujtás, de csak kb. 1200fordulat alatt.

Beindul(pici nyiknyik) és beál atomsima szép alapjáratra, de hogyha hirtelen rálépek beakar fulladni mint ha kevés benzint kapna, finoman felpörgetem 1200re onnan harap.

 

Első körben átlestem a szivo oldali csöveket, eddig repedést nem találtam!

Második körben autodatát felraktam és bele olvastam ír e valamit a légtömegmérőről. Írt de szerintem hülyeséget!

19,1Kohm 1,7Kohm 19,8Kohm amiket mérni kellene data szerint, én 18,3kohm 0 18,3kohm -t mértem, gondoltam ekkor szar a légtömegmérő, megnéztem egy bontott hirdetést, de sajnos kocsi nélkül.Nem vettem meg mert azon is ugyan ennyit mértem a multiméterrel.

Holnap mérek benzin nyomást és a vízhőfok jeladót meglesem, további ötletem nincs.

 

Egy rendes doksi vagy ötlet?

 

Örök hála, ha valaki segítene!

Gondolom a gyújtás meg vezérlési idő nem tud odább menni, hogy azért érezném kevesli a benzint kb. 1200 alatt!Vagy valahol plusz levegő jut be vagy valamiért kevés benzin, de a benzin nyomás mérés és hőfok jeladó mérésén kivül kifogytam az ötletből....

Annyira szegény a keverék alapjáraton, hogy levett gyújtáskor nyomok egy padlógázt és úgy tartom majd inditom be se akar inditani csak neha pöffen, mint amikor kifogy a benzin.Elengedem a gázpedált és szépen magáhoztér majd selymes alapjárat de érezni hiába egyenletes de épp, hogy határon tartja a szegénykeverék felé....

 

 

 

Jena307 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135221

Előzmény: Jena307 (135220)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135220

Sziasztok, voltam ma a Benedeczki műhelyben, hát az állam lesett (végül kétszer)

ahogy felvették a munkalapot utána invitáltak a delphi dfp 3.4-es pumpa "közös" szétszedésére, csak lestem, ugye nem megszokott hogy be lehet menni ilyen helyekre, nemhogy kedvesen invitálnak, hogy nyugodtan menjek és nézzek szét, nézzem meg a padokat, stb, amúgy mindenki olyan tök közlékeny volt, olyan volt mintha ez is a szolgáltatás része lenne mint a Hootersben a csajok minősége és öltözéke :D

 

Szóval a pumpának a kis nyomású része a szárnylapátosban volt hiba, a nagynyomású rész a két dugattyú minden rendben, a túlnyomás szabályzónak az O gyűrűje volt már elég szar állapotban. Íme egy kép. Viszont nem volt meggyőző hogy ez okozhatta e a fő problémát esetleg ha a kopás miatt nem tudott a lapát megfelelően hozzáfeszülni a házhoz. És akkor a második áll leesés, a 45ezer ft-os szét-össze szerelés, de ha ennyi akkor ennyi, amúgy az új szárnylapátos 36ezer, tömítés készlet 26ezer, plusz szimeringek, meg nem tudom még mi, de a vége 119+fa, és akkor kell vigyem az injektorokat és csöveket is.

 

mica-r Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135219

hidraulika lenne a gond akkor lejjebb fogna, vagy ki sem emelne, stb

Előzmény: pingui (135215)
cam aro Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135218

hozamszelep mit mutat ? 

mi van ha megdugozod injektor csoveket ? 

MI a KOD ? 

 

mondjuk egy evjarat, egy kasztni, meg egy mocckod se artana..

mar csak azert ha veszi a paraszt a faradsagot.. ne kelljen mar keresgetni. .

==================

Előzmény: Xanyi84 (135216)
novothauto Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135217

Siemens piezo injektoros?

 

Ha igen, volt tekertetve a motor lehúzott injektor csatlakozóval?

 

 

Előzmény: Xanyi84 (135216)
Xanyi84 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 135216

Sziasztok!

Szívok egy 318d BMW-vel N47-es motor.

Benzint tankoltak kb fele-fele koncentrációba aztán hazamentek vele simán. Másnap nem indult.

 

Üzemanyag lecserélve, üzemanyagrendszer tisztítva, üzemanyagszűrő cserélve. Tankba nincs kosz, fémreszelék, semmi...

 

A tankban lévő pumpa megy, 3 bart kéne tudnia ez 4,2-t tud, a nagynyomású szivattyúig szépen eljut a gázolaj.

Injektorok bevizsgálva, rendben.

Nagynyomású pumpa és CR cső (szabályzó szeleppel és nyomásérzékelővel együtt) áttéve egy másik ugyanilyen autóból.

Ennek eredményeképpen az eddig fixek 0-án álló CR nyomás indítózáskor lassan felmegy a célértékig, majd visszaesik 0-ra és bedob két hibakódot

"Injektor cylinder 1 2 3 4 activation" és "Rail pressure monitoring engine start"

Ezután egészen addig fixen 0 a CR nyomás indítózás alatt amíg a hibakódokat nem törlöm.

Ha kitörlöm ismétlődik minden előröl.

 

Kezdem úgy érezni hogy ennek már nem lesz köze a félretankoláshoz.


Ötletek?

Előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!