"A BKV döntött úgy, h akkor mostantól nem" Így van. "vagy a fuvaroztatók?" Pl a szentendrei héven van az Árpád híd után egy üdítő(?)gyár, ott a megszüntetés előtt kb félévvel tették rendbe az iparvágányt, és kezdték újra használni. Gondolom nagyon örültek a BKV döntésének...
Nekem egy pdf-ben van a szlovák, 875 MB. 1:50 000. Ugyanarról az alaptérképről készült mint az ide linkelt, de sok apróság hiányzik róla, (pl. ipari üzemek részletezése) és szintvonalból is kevesebb van. A vasutakat ugyanúgy jelöli.
Mikor még volt teherszállítás a Gödöllői HÉV-en akkor hogyan ment a dolog? Gödöllőnél pakolták át nagyvasútra? Ott még megvan az összekötő vágány a nagyvasúthoz. Egyébként miért is szűnt meg teherszállítás a HÉV-en? A BKV döntött úgy, h akkor mostantól nem vagy a fuvaroztatók?
Felső képeden bal felé vezetett a fatelepi vágány. 1994 nyarán még használták, épp egy cseh felségjelű négytengelyes pőrekocsiról pakolták le a fenyő fűrészárut. Ilyenkor tapasztalja az ember, mennyire múlik felette az idő, és ezzel párhuzamosan hogy szorul ki a vasút a fuvarpiacról...
Egy fatelep volt ott, és a vágányokat részben kiszedték, részben földdel borították, és megszűnt maga az állomás is néhány éve. Át lett minősítve megállóhellyé.
Stimmel, valóban a Gödöllői HÉV-ből ágazik ki ez a két vágány Nagyicce állomás után nem sokkal, de leég hamar véget is ér. Meddig ment ez a vonal tovább? Mikor először láttam, valami iparvágányra számítottam, de nem az volt. Egyébként Nagyicce felé haladva van iparvágány is van ott valami telephely mellette ahová biztos bevezettek a vágányok, mert látszanak a nyomai, és a kiágazás is megvan még.
Van egy szerb pali, aki repülőtiszt lehetett, az oldalára korábban feltette Szerbia 50, 100, 200, 300, 500 ezer. valamint Horvátország 25, és 100 ezres katonai térképeit. Talán 20-30 évesek lehetnek.
Szerencsére én az összeset letöltöttem, mert azóta már levette. Ettől függetlenül itt a link: www.avijacijabezgranica.com
Az Eisenbahnk-romantik (SWR.de) e témával (a YU kisvasutak) foglalkozó részét a minap ismételték, éppen megvan. Több archív anyag van rajta, az utolsó keskenynyomközű vonatot búcsúztatják, de nem búsul senki, mert átépítik normálnyomközre.
Figyelem! Bármilyen linket használtok Szerbiával kapcsolatban, a régi .yu azonosítót már nem lehet használni, csak a .rs-t.