A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Semmiféle ültetés nincsa gépen és nem ér le a lábam:(
Na jó,ha nagyon koncentrálok a két lábújjhegyem (magastalpú cipőben) leér egyszerre......Bevállattam.
Igazából már megszoktam,csak a lassú irányváltoztatásoknál kell nagyon odafigyelnem.Parkolóból pl.nem felülve hátrálok ki,hanem kitolom és utána ülök rá....aztámmeg húúúúzom neki:))
Egy hátsó rövidebb rugóstag sokat segítene,de nemtudok ilyet szerezni:(
de neked hogy jo az 1100S? milyen ultetesek vannak benne es mennyire er le a labad? en alig vagyok "magasabb" nalad de mindig teccett a boxer, csak hat kurva magas, 1200S meg inkabb :(
Csak a pontosság kedvéért: a súlyadót eddig is annak kellett fizetnie, aki az év első napján tulajdonolta a járművet. Nyilván erre azért volt szükség, hogy a viszonylag kicsi összegen ne legyen még több az adminisztrációs díj.
De ugye ezen a fórumon most nem kezdünk el a politikáról beszélni?
Én nagyon megörültem a ruhás témának, mert pont most ment tönkre a Spidi dzsekim, nem egész egy év alatt, és annyira bosszant a dolog, hogy azt fontolgatom, nem viszem vissza (naná, mert nem találom a számláját sem), hanem veszek egy másikat, másmilyet, máshol. Talán BMW-t az Ebay-en, még nem tudom, minden az erre költhető zsetonok számától függ.
Ruha. Nekem textil, Spidi. Kivhető termóval és H2Out-tal. A H2 tényleg nagyon jól bírja. A 12 éves esőruhám azonban még jobban, és a nap végén kívül-belül száraz kabátot tudok levenni, ami mondjuk kempingezésnél nem hátrány. Ezért a következő ruhám nem lesz vízhatlan béléssel, és - ha lehetőség van rá - a termót is ki-, vagy otthon hagyom. Erre remek, ámde aranyáras példa a BMW Rallye2. Nekem sokkal jobban bejött a réteges öltözködés + esőruha. Termó alsóruházat, póló, ing, vékony polár, ezekből dolgozok. A vízhatlan kesztyűben nem hiszek, ezért vékony, nyári darab és markolatfűtés.
Anno volt 1 TAXIS BLOKÁD Bp-n ill. az országban. Ott szintén a rendkívül magas üzemeltetés miatt szakadt el a türelem lánca. Én azt gondolom, hogy mi, magyarok, eléggé bonyolult módon intézzük a dolgainkat. Nem szeretnék ismét olyan hangulatban éldegélni, még 1 napot sem. Nem tartom a korm. részéről fair dolognak az intézkedési csomagot. Még teljesen nem olvastam el, és egyenlőre nem is akarom annyira dühít, de kiváncsi lennék rá, hogy miféle tehermegosztás az, ahol az év első napján bejegyzett tulaj fizeti az adót, függetlenül attól, hogy esetleg kettő hét múlva eladja a járművét. Külön írjam majd az adás-vételibe? Miért nem tud a magyar rendelet alkotó megfelelő diferenciákat alkalmazni az adónál és a biztosításoknál is. Én úgy érzem, hogy már ez is 1 belekényszerítés valamibe, amely nem feltétlenül az én érdekeimet szolgálja, hanem valaminek v. valakinek a tőkéjét.
Ha az emberek tudnák, hogy mekkora pazarlás folyik bizonyos helyeken, kormányzati szinteken, akkor azt gondolom, nagy bameg lenne. Talán még a korm.fő sem látja át tisztán a dolgokat. És bizony, mára már a kéz kezet mos elv ott van a felső körökben. Párthoz tartozástól függetlenül. Ez még nem is lenne baj, hiszen vannak dolgok, amelyeknek nem feltétlenül kel kikerülni a köztudatba és rontani 1-1 hülyeség miatt 1-1 intézmény vagy a magyarok hírnevét. DE! Illene mára a 'normálisabb költségvetésű' nemzetektől tanulni valamit. Nem vagyunk 1 gazdag nemzet. Sajnos. Akkor miért mutatjuk a világnak, hogy nekünk van miből? Nem szégyen az, ha ideig óráig meghúzzuk magunkat és spórolósan adjuk elő a politikai megjelenéseket és munkáinkat. Nem ezt kellene szégyelni. Mindenki tudja a nemzetközi politikában is, hogy Magyarország hogyan áll. Megfelelő MEGSZORÍTÁSOK alkalmazása nem jelentene gondot, nem röhögnének rajtunk. Talán még elismerést is kapnánk. De azokat legfelül kellene elkezdeni és nem megint az igavonókat (bocsi, nem akarok ezzel senkit sérteni) ostorozni.
Szóval ez a véleményem röviden, de nem akarok több zavart okozni ezen a helyen. Habár bármikor (ha le tudok ülni a gép elé) folytatni tudnám még.
Rukka az ára alapjan egy csoda lehet /1000 Euro korul lattam!/
Pont ezért dobtam fel a témát! Én jelenleg külföldön húzom az igát (ne irigykedjen senki, még az ellenségemnek sem kívánom ezt - de remélem, hogy az emlékezésben meg fog szépülni ez az időszak), és én itt nézelődöm. RUKKA típust már lehet venni 270Eu-tól - dzseki - , naci meg szintén 240Eu-tól. Természetesen van 4-500-ért is. Azok már valóban jól néznek ki és új a dizájn. Sokan használnak terepszínű (szüreke-fehér-fekete; zöld-barna-sárga) nacit is. Természetesen ezek is motorozásra gyártott termékek minden jóval ellátva. Odahaza van ilyen?
Szóval én is úgy gondolom, hogy a bőr jó sportolni, a szövet meg túrázni meg a mindennapokra. Viszont én a külön esőruha hívőket erősítem. Azért jó olvasni, hogy milyen sokan gondoljátok komolyan a mocizást.
Nezelodesnek, kezdesnek pld a Foktot ajanlanam, Daytona, Bering. Aztan ha kivalasztasz kabatot csizmat, tudok olcsobb beszerzesi forrast. Daytona, Bering... Ruhara tobbfele gyarto eseteben is... Vagy erdemes Becsbe kinezni a louis-ba, mert nagy a valasztek es esetleg akciosan el elehet kapni valamit... www.louis.de
Arak: akar 100.000 Ft-bol is meg tudod oldani a teljes szettet, de a realis a 200.000 szerintem...
Hja van hasznalt ruha bolt is XX.Nagykorosi uton az Ecseri piac magassagaban kb...
TOM
Boltok pld itt: http://www.motor.lap.hu/ Alkatrész-, kiegészítő- és ruha kereskedések
Ruha kerdes: 2 iranyzat: bor v textil. Bor:ha nem perforalt akkor meg a vizet is birja /mehviaszos kezeles/, de ha perforalt akkor meg beazik...hja allitolag kengurubor az jo...:)))
Ha inkabb tura akkor textil. Vannak jok is, nekem eddig nem volt szerencsem, mindket soktizezres ruham beazott nehany ev viseles utan /inkabb 1 az a nehany/.
Vizvedelem: Amire ma figyelnek:kiveheto vizallo membran! Nekem elkopott egyszeruen a membar, szoval nem hulyeseg a kiveheto. Spidi:en is jokat hallottam rola, Bering sem tunik rossznak, Rukka az ara alapjan egy csoda lehet /1000 Euro korul lattam!/ Hja amirol meg jokat halllok az a BMWs ruha, aranyarban...
Hal istennek most mar van valasztek, nem ugy mint anno 99-ben amikor en kezdtem...
Hja van aki a textil ruha impregnalasara eskuszik, szerintem nem a legjobb otelt...
Viszont az teny, kb 4 ev alatt szetesett teljesen a ruham /olasz/
Protektorok es Szellozes: en egy protektor mellenyt hasznalok a kabat ala, es kivettem a protektorokat a kabatbol... Ez jo, mert nagy melegben egy darab polo ra oszt jol van...
Esoruha: nalam allando tartozek a tanktaskaban!! hja de az is bezik fenekenel picit, Bering, pedig vacsi uj
Kesztyu: en most egy BMW kengurubor kis GS kesztyut hasznalok, fasza, nem vizallo, de markolatfutessel kombinalva jo!
Csizma: volt mar 3 csizmam, ebbol eddig csak a Daytona nem azott be, es tobbek elmondasa szerint is valoban vizallo...az ara horror, de a legrosszabb a vizes csizma...
Sisak: allfelhajtos vagy nem ez itt a nagy kerdes, Schubert vagy BMW vagy mas? :) AMi szerintem eletet menthet az a beepitett napszemuveg, mostanaban melo utan mindig lemeno nappal szemben motorozom, nem is tudom elkepzelni erdos reszen ahol verofeny valtozik esti sotetseggel hogy tudnek motorozni enelkul...
Szinte minden motoros fórumon lehet ruhákkal kapcsolatos tapasztalatokról írni.
Én személy szerint Spidi-t használok. Persze textil-t, mert a bőrben valószínű, megsülnék. Jó pár éve megvan már és még nem volt vele gond. Nem fáztam benne, eddig nem ázott be. Ebben még egyben van a Cordura-külsővel a vízálló membrán (H2out), plusz a thermo-bélés kivehető. Pontosan betehető, mert az enyém még nem volt benne. Anélkül sem fáztam. Nem bírom a meleget.
Most szándékozom lecserélni, de csak azért, mert kifogytam belőle, így túl nagy lett.
A "változatosság" kedvéért valószínű, hogy ismét Spidi-t veszek. A mostani generációban már a vízálló bélés is külön kivehető és akár külön is hordható esős napokon gyalogosan. Nekem tetszik. Mondjuk a ki-be pakolgatástól egy kicsit tartok, de lehet, hogy okosabb, ha ki sem veszem. Esetleg, ha nagyon meleg van. Bár erre az esetre most vettem egy kifejezetten nyári dzsekit. Hálós anyag, semmi vízállóság.
Viszont eddig tényleg jól működik. Szellős. Bár egy esőruha nem árt a dobozba.
Terveimben szerepelt még egy nyári nyitott sisak is, szintén a hőguta elkerülése végett. A Bmw forgalmaz egy nekem szinpatikusat Airflow-néven. A tetején fémhálós betét van, tehát az anyaga a fejtetőn perforált. Ennek csak az árával van gondom. A felével már kiegyeznék. Más gyártók is jönnek ki mostanában hasonlókkal, csak kézbe véve őket, valahogy nem hat át a minőség érzete. Viszont az áruk kellemes. Lehet, hogy nem véletlenül.
Ha valamelyikőtök használt már ilyen Bmw Airflow sisakot, legyen szíves, írja meg a véleményét róla!
Jut eszembe. Még mindig eladó az egyszer sem használt 62-63 méretű, ezüst színű Bmw System-5 sisakom, melyet ajándékba kaptam, de nem passzol a méret.
Bocsi mindenkitől a kavarodásért! 1 képet akartam baszúrni (391Kb) de nem ment, mivel a kép túl nagy, nem haladhatja meg az 512Kb-t hiba üzenetet kaptam. Sz-al én sem értek e géphez.
Tud valaki motoros ruha fórum címet? Estleg van kedvetek írogatni, ki mit használ és mennyiért tudta beszerezni? Érdekelnének az árak minden kategóriában (túra, sport, csizmától a bukóig no meg alsó ruházat).
Nagyon röviden csak annyit szeretnék üzenni Neked (és MINDENKI MÁSNAK is), hogy ne búsulj el azon, amit tapasztaltál. Most olvastam bele (végre megint) a fórumba és ezért azt mondom: Gondolj(atok) bele komolyan! A motzsaruk MUNKÁJA a motorozás és rendszerint a leg rosszabb helyen (Budapest belváros!!!). Ott annyi rutint lehet összeszedni, amennyire nem is gondolnátok (bocsi a szóismétlésért). Normál tempó, (valóban)őrült vágta, szlalom és terep is :-)) . Amennyiben bárki ugyanezt csinálja napi x órában, meg lesz a rutinja. Ráadásul ott van (szerencsére) a kiképzés. Minden tavasz azzal kezdődik. Lehet, hogy ez visszatért évközben is -de jók voltak. Láttátok már a motoros karussel gyakorlatot valahol a rendőrök előadásában? Szóval nagyon bele lehet jönni és akkor még nem is mondtam a mindennapi egymás közötti versenyekről semmit - ezt csak 'álmodom' , nehogy 1 PK beleolvasson ide :-)) A motoron meg nem az akrobatika a lényeg, legalább is szerintem. Arra jó, hogy gyakorold az egyensúly megtartását, de közúton produkálni szerintem kész öngyilkosság és gyilkosság! Ezért ha rutinra vágyik bár ki, azt üzenem: haverokkal zárt terület, megbeszélni a szabályokat - nem 1 kerék szembe pl. - és lehet a lassú mocizással meg a bólyázással (cigisdoboz is jó bólyának) kezdeni és baromi sok minden ki fog jönni!
A 24 óráson is az összeszokás már fél siker lehetett nekik. Annak idején volt szerencsém a műfajhoz (és remélem még lesz is) . Akkor azt mondták akik velünk voltak v. láttak minket, hogy hihetetlen volt nézni, ahogy a motorok együtt mozogtak. Megint a tapasztalatnál vagyunk.
No, nem szaporítom tovább a szavakat, jó mocizást mindenkinek!
Ui:MGP -nek! van-e kapás a motorra láttam a használmotorok.hu-n? lehet, hogy én is eladom az enyémet, de nem tuti azért érdeklődőm, hogy vannak-e rá jelentkezők.
Vásároltam egy radardetektor készüléket ami elemről is képes működni, és remélhetőleg előre jelzi a tarfikat. Van lehetőség egy fülhallgató használatára is, így "veszély" esetén a hangjelzés hallhatóbb, mint csak úgy a sisakon kívülről.
Igaz amikor szombaton mentem át Horihoz teszteltem a készüléket és kb.130-ig hallható volt a jelzés.(én nyomkodtam a teszt üzzemódot)
Na, ez még nem elég most installálom a gépre a lézer blokkoló készüléket.
2-fejes lézer érzékelő és blokkoló készülék, egy fej előre (biztos ami biztos) egy fej pedig hátra a rendszám környékére.
Remélem coooool lesz!
Ha látok majd mérő verdát, természetesen vagy 85x elmegyeek előtte hogy teszteljem.
Gondoltam beírom ide hogy Vasárnapra szerveztem csak úgy magamnak egy karikát, de ha valaki esetleg csatlakozna az majd szól......
Még nem tudom pontosan hogy honnan indulok, és valszínű hogy szétcsapatom a gépet!!!!!
A :
Csongrád-Szolnok-Jászapáti-Heves-Eger-Bánréve-Dobsina(kanyarbanszaggatás)-Poprad-Tatra Lomnic (Ott veszek a páromnak egy hamburgert és jövök vissza)- Poprad-Dobsina-Aggtelek- EDELÉNY(hazamegyek) és onnan lehet hogy csak Hétfőn hajnalban indulok vissza Csongrádra. =750km (egy kis edzés Norvégiára)
B:
Már eleve otthonról indulok. Edelény-Bánréve-Dobsina(kanyarbanszaggatás)-Poprad-Tatra Lomnic- környéken egy kis laza - Poprad-Dobsina-Aggtelek-Edelény és még nemtudom hogy Hétfő-e. = ez csak 500km
Vannak ám szép számmal GS-pilóták, akki nem az óriások országában születtek.
A gyáritól jóval eltérő méretezésben is lehet üléseket beszerezni. Sőt ültetőszettet is kínálgatnak hozzájuk. Meg elöl-hátul 17-es kerekeket sportgumival, stb., stb...
Nekem meg épp a magasságom miatt nem felel meg rengeteg tipus.
Ugye a GS-re gondoltal? Mert ugye noben csak csalodhatsz, mig egy BMW-ben nemigen...es ha meg is akkor meg eladod :))) TOM aki BMWben meg nem, noben annal inkabb csalodott :)))
Kösz a kedvcsináló képeket! Bundabugyit viszünk! Két éve szintén júniusban állt fönn az egész forgalom, előre csorogtunk a kocsik mellett, majd a sor elején közölték, hogy -Bocs még 5 perc, amíg a hótoló csinál egy nyomot, ugyanis leszakadt a hófal! De gondolom aki jön, pont az ilyen kalandokat kedveli.
Cselle, GS Laja majd legközelebb találkozunk!Így is aggódom kicsit, mert 12 motornál tartunk, de bízom benne, hogy nem lesz gond a nagy csapattal. Élménybeszámoló a jövő héten!