Már csak az X-re kellene pontosítanod, hogy az számszerűsítve mennyi. :) Mondjuk egy normális lakatolás óradíja is érdekelne ahol nem csak pár pöttyel foltoznak a rozsdára, hanem kivágva, végigvarrva a gyári megjelenést megőrizve, visszaépítve a rétegek.
Hanem mert annak az anyagnak is vannak egyéb költségei. Pl. a beszerzésre fordított idő is ugyanúgy a rezsiórából megy el akkor is ha nem elmentél érte hanem neten rendelted, de akkor meg a gép előtt töltött időben nem tudtál dolgozni. A maradéknak van ártalmatlanítási költsége, nem viszik el tőled a kiürült dobozt ingyen. Úgyszintén a pisztolyok elmosási ideje sem számolható fel közvetlenül.
Ezenkívül vannak olyan segédanyagok amelyek szintén nem írhatóak rá a számlára mint pl maszkolószalagok, védőfóliák, védőpapírok - ezek is pénzbe kerültek.
Sziasztok,érdeklődöm.2008-as Landcruser hosszú,alvázvédelem utolsó fázisában vagyok. Lemosott alvázzal érkezett,a karosszéria aljának kb 40 százalékát,és az alváz hegesztéseit, valamint a futómű elemeit homok szórtam.Passziválást Wurth termékkel végeztem,2 rétegben. Az üregvédelem Dinitrol 1000, alvázvédelem Dinitrol 4941 anyagokkal lesz végezve. Véleményetek szerint mi ennek a reális munkadíja,anyaggal együtt? Köszönöm.
Ja, mert közben az ismerősöm mondja, hogy ő meg Tatabányára vitte, nem is értem miért. Nálam meg ti voltatok a fejemben, így született meg ez a kompozíció. :D De nem szeretném látni amit csináltak neki. Gondolom a szokásos fújjunk a rozsdára verzió 200-ért. :D Én épp egy jólirányzott gyors küszöblakatolást bontok vissza egy E34-en, ami baráti alapon készült. A legjobb. :D Már belső küszöb sem maradt...
Hali! Segítséget szeretnék kérni elszívás ügyben. Elsősorban milyen ventilátort érdemes használni axiális vagy centrifugál? Tudom nem elég csak az elszívás egymagában de most csak így tudnám megoldani. Arra gondoltam hogy egy cső szakaszba lenne belerakva a ventilátor hogy ne keverje a levegőt. 8x6x2.5-ös a helység kb. Természetesen bármilyen kritikát vagy tanácsot szívesen fogadok. Ja és mindent ebben az egy helységben csinálok úgyhogy máshova nem tudok kialakítani egy külön fújó helyet. Most van fent egy sima axiál ventilátor de csak kavarja a levegőt nem igazán hatásos a légszállítását nem tudom.
Nekünk se kicsi a várólista, ám azért nem árt tudni az autó állapotát. Az újakra (van akiszalonból hozza) hamarabb tudunk adni, mint arra amin még lakatolás is van. Ide értendő a felületi rozsda is, azt is el kell távolítani. Nem megoldás a lekenjük és jó lesz mód.. :) Ezért van hétfő és péntekenként átvizsgálási nap, ahol kap az érdeklődő ajánlatot és időpontot a javításra vagy csak az alváz- és üregvédelemre, ha nincs szükség másra.
Professzionális, Dinitrolos, teljeskörű alváz- és üregvédelmet szeretnék elvégeztetni az autómon. Kit tudtok ajánlani, aki becsületesen és jól dolgozik? Az ár nem számít. Üregurat ajánlották, de nála nagyon hosszú a várólista, több, mint fél év. Van más alternatíva?
Az elütö szín akkor is el fog ütni, ha ködöléssel mész rá a régi felületre. Ha jól értem te egy maszkolással egy éles átmenetet csináltál (szalag mellé fújással) ami egyébként is kerülendö.
Spot javítás esetén a bázislakkot próbafújással (kártyára) és összehasonlítással a kasztni tényeleges (fakult) színéhez szokták igazítani. Ha erre nincs lehetöség, akkor érdemes inkább a teljes elemet újrafényezni, mert kis színeltérés esetén a karosszéria osztottsága miatt nem annyira látszik az eltérés.
Lefújtam egy idomot 2K akrillal, bogaras lett. Lehet a polírozás megoldaná, de arra nem költenék van elég festékem újrafújni. Mennyi idő után csiszolhatom meg hogy ráfújjak egy újabb réteget? Vagy teljesen le kellene hozzá csiszolnom?
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy az autóm (2007-es D Corsa) bal első sárvédőm alja belülről korrodál, egy kis területen, mert sár ment mögé, és már későn vettem észre.
lecsiszoltam kívülről, kevertettem színt hozzá (z21c) kimaszkoltam, lefújtam, de kicsit sajnos elüt, sötétebb lett a szín a maszkolás választóvonalánál.
Azt szeretném kérdezni hogy kb hány centire kell felfelé „ködölnöm” hogy ne látszódjon annyira az átmenet? Köszönöm.
Ezt a hibát a legnagyobb eséllyel úgy tudod a legtartósabbra megoldani, ha a vastag gitt indokoltságágát szünteted meg. Lehet esélyed rá, hogy csak a hibás részt csinálod, de így nagy valószínűseggel fog a most kiköszörült rész körvonala meglátszani. Mielőtt fölvakolod gittel, előtte 2K epoxyval mindenképp lekenném. A lemez szereti a festéket. Fontos, hogy amennyire csak tudsz, minden sort finomíts vissza 240ig, mert ha nem, és később összeesik(és sajnos összeesik) akkor karcos lesz.
Nem értek hozzá, jelenleg forr az agyvizem. Ahol legutoljára volt az autó, 2 elemet összeflexeltek, szikranyomos, ( metál fekete autó) pöttyökben látszik a fehér alapozó.
Persze nem ismerik el, szétbaszni a fejét a "szakkinak" nem merem, sokba mérik nagyon :(
Nincs nagyon választási opció ügyfélként :) Amúgy elég jó, de ez csak a szín márkája lesz vélhetően, nem sokmindent befolyásol. Fontosabbak (szerintem) az alapozók, kittek és a lakkok, stb.
A Bodyfiber abszolút vízálló, de nyilván a lemez mindkét oldalára kell alkalmazni, meg a régi kittes részek ne látszódjanak. Esztétikai okból fújhatsz rá valami fekete festéket, mert úgyis le lesz később csiszolva.