A MÁV-Start Zrt. a MÁV Informatika által kifejlesztett új szolgáltatása.
A már ismert, és megszokott Elvira menetrendi kereső Online menetjegy vásárlási funkcióval bővül.
Itt meg lehet beszélni a rendszerrel kapcsolatos tudnivalókat, lehet javaslatot, észrevételt tenni.
Na, beletettek a webes jegyváltó rendszerbe egy újabb fölösleges függést.
Ha Hungary Card 50%-os menettérti kedvezményű jegyet akarok venni, akkor abból kétfajta van: 1. osztályú és 2. osztályú. Csak olyan jegyet szabad venni a szabály szerint, amilyen a szelvény.Ha 1. osztályú szelvényt akarok felhasználni, akkor jegyet is 1. osztályút kell vennem.
Azonban nem tudok 1. osztályú jegyet venni most már (itt a betett rossz függés), ha olyan vonaton kattintok a "jegyvásárlás" gombra, ami csak 2. osztályú kocsikkal közlekedik. Ezért ha így akarok vásárolni, akkor nem feltétlenül az én vonatomon kell kattintani a gombra, hanem keresni kell egy másik vonatot, amin vannak 1. osztályú kocsik is, és ott kattintani. Ha pedig egy adott viszonylaton nincs is ilyen vonat, akkor nem is tudom, hogy lehet megoldani...
Akkor megragadnám az alkalmat ,hogy jelezzem ,ha valakinek problémája van a jegyekkel,minőségével,kioszk-al,vagy bármivel,jelezze minnél előbb az észrevétel után!!!!!!!!!!!!!
Azért hordtam Volánbuszos tokban, mert nem tehetek róla, hogy míg a volánbuszost ketté lehet hajtani, és mindegyik oldala átlátszó, tehát összesen 4 oldalt kapok, ahová a START-os BB-től kezdve az útvonaligazolásig minden belefér úgy, hogy nem kell kivenni, a START-os toknak még a hátoldala sem átlátszó, mert azt a pályaszám nélküli retusált Flirt-öt nagyon oda kellett rakni!
Igen, mivel vártam volna még egy Helyfoglalás, helykiválasztás, vagy valami hasonló oldalt, erre jött az OTP, aki mindig csak a pénzt akarja behajtani... :)
Igen, fog is kapni tőlem, az biztos, ha meglátogatom. :)
Minden bérletem egy pont belepasszoló Volánbuszos tokban volt, ami kicsit matt volt, azaz homályos. Már nincsen bérletem, lesz attól sokkal jobb utazási okmány. :)
de az ügyfélszolgálatos högy szerint minden tökéletesen olvasható.
Hát, minden relatív. :) Mondjuk, ha neki az időnél a kettőspont nem látszik, meg az 5-ösnek (a vastagnak, indulási dátumnál!) a 30%-a nem látszik, akkor érdekes megítélése van...
JegyÁTvétel természetesen, de ezek közti idő általában elhanyagolható. :)
Csak lusta voltam. :)
Nekem nagyváradi jegy? Én nem látok semmit!
Tegnap csak nézegettem a kedvezményeket, meg a helyfoglalási rendszerre voltam kíváncsi (hogy nem lehet kiválasztani ülőkocsinál az ablak mellé, asztal mellé... stb lehetőségeket), de utána visszaléptem. Biztos, hogy nem fizettem ki, most sem látom a kosaramban.
Így is többet tettél mint bárki az ügy érdekében (gyakorlatilag mindent amit lehet :) ) szóval köszönöm szépen a segítséget!
Meg fogom nézni legközelebb milyen minőséget nyomtat (mivel általában jó előre megveszem eddig csak eltettem) és ha valóban halvány akkor jelezni fogom az ottaniaknak is rögtön illetve majd infoként jelzem itt is.
Még 1x köszönöm a gyors és készséges segítséget, közbenjárást!
Megnéztem.Nyomtattam 5 jegyet az 1-s nyomtatóból amiből a Te jegyed is jött,de az ügyfélszolgálatos högy szerint minden tökéletesen olvasható.Náluk nem panaszkodott senki a jegy minőségére. A nyomtató beállításait ellenőriztem ,de azok is jók.
Ha legközelebb ilyesmi van légyszíves mindig fordulj(jatok) az ottani ügyfélszolgálathoz/pénztárhoz ,hogy rögtön tudják jelezni ha gond van és meg tudjuk vizsgálni. 229 jegyet nyomtatott ki az automata(1-s nyomtatója) a Te jegyed kinyomtatása után.Bármi lehetett azóta....
Sajnos nem tudjuk naponta ellenőrizni ,és ha nincs visszajelzés akkor az ilyen jellegű hibákat is nehéz kideríteni. Jegytekercs cserénél mindig van ellenőrzés ,de az a tekercs elejét tudja csak ellenőrizni.
Meg tudod adni a kódot amivel kivetted halvány jegyeket?(már úgy sem lehet felhasználni mégegyszer) ,hogy meg tudjuk nézni melyik nyomtatóból jött ki a jegy és le tudjuk tesztelni a nyomtatót alaposabban.
Ezzel csak az a baj ,hogy kb.hetente kifogy a papír a nyomtatókból így hiába nyomok most tesztjegyet az nem fedi az akkori állapotokat. A nyomtató beállításai megfelelők, ellenőriztem (nem nagyon szokott elállítódni) így csak a papír minősége okozhatja a gyengébb minőséget .Ezt viszont nem tudom ellenőrizni ha azóta már rég másik tekercs van benne....
Szóval ha legközelebb ilyen gondod van ,írj ide és vagy jelezd a MÁV-Start-nak (pl. az óra melleti kioszknál van az ügyfélszolgálati iroda a keletiben és ők jelzik a hibát s melegében rá tudunk nézni mi lehet a gond..
Bizonyára említettem már ha ,ellenőrzik úgyis kideríthető ,hogy milyen névvel és sorszámmal vásároltad a jegyet ,szóval aggodalomra nincs ok,persze tudom ,hogy ez bosszantó kellemetlenség ezért írtam ,hogy rögtön jelezd ha gond van.
Ha valakinek van ráhatása akkor legyen olyan szíves és állíttasson a Keletis jegykiadók "élességén". Már megint hamisnak nézték a bérletemet (amit már egy másik kollegája a kalauznak lekezelt!). Az nagyon kellemetlen lenne hogy ha még nekem kéne mentegetőzni egy ilyen szituban....
Múlt héten Zelemérre utaztam Egerből és egy kisebb hibát fedeztem fel az Elvira ajánlatában.
Ha beírom a keresőbe, hogy Eger-Zelemér, akkor a felajánlott eljutásokban debreceni átszállást javasol. Önmagában ez nem is lenne akkora probléma, csak az a baj, hogy Debrecenben a 2 perces átszállási idő miatt már csak a két órával későbbi vonatot ajánlja csatlakozásnak a 109-es vonalra. Ellenben Tócóvölgyben adott a lehetőség a kényelmes kb. 15 perces átszállásra, de ezt csak akkor ajánlja föl, ha az Érintve mezőhöz beírom Tócóvölgyet.
Nekem úgy tűnik, hogy Tócóvölgyet, mint átszállási helyet nem ismeri a program. Szerintem automatikusan a Tocóvölgyi átszállást kellene kiadnia a programnak, mert ott még kisebb késés esetén is át tud szállni az utas. Vissza irányban egy fokkal jobb a helyzet, mert Debrecenben 3 perc van az átszállásra, így már elérhető a program szerint a csatlakozás.
Pénteken volt egy kis időm a Keletiben, így elnézegettem milyen a forgalom az automatáknál. A főbejáratnál levő igen komoly igénybevételnek volt kitéve volt egy időszak amikor stabil 8-10 fős sor állt előtte. (jó látni hogy ennyire bejött a dolog :) )
Viszont lehet hogy kicsit arányalanul lettek elosztva, az oldalcsarnokban van ugye 2 db egymás mellett de talán inkább ide a főbejárathoz kellett volna a 2 db.
Egyébként lehet tudni a jegyeladási arányok változását? Hány % pénztári és internetes? Illetve hogy hogyan változnak az adatok hónapról hónapra?