Hello! Napellenzőket , ablakemelő kapcsolót azt hiszem tudok intézni...de megnézem ha még aktuális! Ìrd meg az email címed és rádírok hogy megvannak e a cuccok! Ezek 2005 s type-ból vannak ha jó! Üdv!
Bocsi,de most akadtam rá a te válaszodra,és ez is engem igazol.Jól gondoltam hogy nem engedi be a forró vizet az utastérbe ha nem kell.Szerintem a szelep lehet rossz,mert a mult nyáron is csinált egyszer olyat hogy klímázás közben fűteni kezdett.Akkor pont volt vagy 35fok árnyékban.Aztán kis idő mulva megjavult.Későbbiekben pedig ez többször előfordult,míg végleg megadta magát.Sajnos nem sikerült kiderítenem hogy alap hejzetben nyitva vagy zárva van-e.
Még kotorászok a neten talán találok vmi rajzot róla .
Azt gondolom hogy a fűtővizet nem engedi be az utastérbe ha kell-ha nem,hiszen a kb 85fokos víz a radiátorban nyáron önmagában is fűtene zsalu ide vagy oda.
Utána néztem angol nyelvű oldalakon,és több helyen is a DCCV szelep hibáját diagnosztizálják.Ez a szelep a hűtőradiátor aljánál van a nagynyomású szivattyú alatt. Még nem néztem meg mert elég nehezen hozzáférhető,de remélem ez lesz a hiba.
Igy néz ki szétszedve a műszerfal. És abban a fekete dobozban van a fűtőradiátor.
Nem ajánlom ezt "otthon" vagy nem márka szervizben csinálni. Ha csak a zsalucsere kell az a Jaguar-nál 50-60 ezerben megáll. A fűtőradiátor csere náluk már sokkal rosszabb, de biztosabb. Ha mégis az "otthoni" szervizelést választod, akkor erősen ajánlom a műszerfal mellett leszedni a vasszerkezetet is.
Ami bejön levegő az utastérbe(vagy belső keringtetés), az keresztül megy a radiátoron minden esetben. A radiátor hőmérséklete "állítja be" az utastér hőmérsékletét. Magyarul a fűtéscsap nem zár el. Viszont ezen a fűtéscsap egy dupla mágnesszelep, ami a radiátorba menő víz áramlását vezérli. Ezzel gyakran van baj, illetve a klímavezérlő is tud szar lenni(ez vezérli a szelepet). Ki kell mérni, hogy egyáltalán vezérli-e, aztán a szelep egyáltalán működik-e. Szép móka, senkinek nem kívánom :)
2004 Jaguar s type jobb oldali ajto crom diszlec ( teli crom kivitel ) az üveg felettit keresek,de hiába hivok bàrkit nincs bontva,vagy normális új áron!!!
A hivatalos oldalon meg 45.000 Ft!!!
ha valaki tud segíteni Alkatresz ügyben azt meg köszönöm
Sziasztok! Eladtam szeretett autómat és szeretném eladni a hozzá tartozó 4 db EREDETI GYÁRI alufelnit is.
Nekem S-Type alatt volt.
Adatok: 7,5Jx17H2 5x108 CH60 kf 63,3
A felnik középkupakjai nincsenek meg, gumisok "elszórták" (Jó pénzért eladták másnak, de 6.000 Ft-ért a neten lehet rendelni/4 db-ot)
Gumi nincs rajt, de megegyezés szerint tudunk adni hozzá. Igény estén több képet küldök e-mailben.
A felnik hibátlan állapotban vannak, nem üt, nem rá, nem kell görgőzni, nincs padkázva. Várom azon érdeklődőket, akik hasonló képen fognak rá vigyázni.
S-type 2.7D sport autóm van. Szerelem volt első látásra. Most meg úgy élünk együtt mint a húsz éves házasok. Amolyan se veled-se nélküled.Még mindíg szeretem,de idegesít hogy minden héten produkál valami hibát. Méltatlan egy ilyen kategóriához,egy ilyen névhez.Pár napja elszállt a fűtésem.Pontosabban nem tudja a beállított hőmérsékletet tartani.
A meleg levegőt nem zárja el,és ezért addig emelkedik a hőmérséklet,míg ki nem kapcsolom.Akkor viszont kezdődik a párásodás.Kiolvastattam a hibát,és valami légkeverő elektronikai hibát ír ki.A szerelő szerint a fűtő radiátor előtt lévő zsalu mozgató motorja lehet meghalva,(vagy csak haldoklik mert néha megjavul egy kis időre)ezért nem csukja le a zsalut,így hiába megy a légkondi is, nem képes a beáramló forró levegőt lehűteni.
A kérdésem az lenne,volt-e már valakinek ilyen problémája,vagy látott-e már valaki szétszedve fűtő radiátort.Csak hogy tudjam hol,és hogyan helyezkedik el az a rész ami a beáramló meleglevegőt szabályozza.
Nálad sima kézifék van vagy elektronikus? Ha sima, lehet csak egy beállítás/tisztitás kell, ami nem bonyolult, de lehet kiugrott a bowden. Minden esetre megkérdezem az egyik ismerősömet, hogy tudja-e orvosolni, ha nem, akkor van másik hely is. Ezt kicsit később megírom, ok?
A kopogo hang lehet egy elöregedett szilent, stabrúd vagy kézifékkötél elszabadult és hozzáverődik valamihez.
Érdekes, hogy a CD tár a csomiban van :/ az mondjuk elektronikai hiba, ahoz én nem nagyon értek.
továbbá ki kell deríteni, hogyan néz ki a motor zár ami zárja a tankajtót ez nem igaz értem.
megadod az e-mail címed, ott egyszerübb lesz kommunikálni :)
Sajnos van baja,a kézifék vissza jelző lámpa villagit es nincs kézi fék!
Továbbá a bal oldalon hátul a kerék felől kopogó hang jön!
Ja és a cd tár sem megy a csomagtartóban! És a legszebb,h a tank nyilas nem zárható, mert az ajtóról letörték a fület,továbbá ki kell deríteni, hogyan néz ki a motor zár ami zárja a tankajtót....mivel nincs viszonyítási alapom!!!Mert lehet új záró szerkezet is kell a tankajtóhoz!!!Na kb ennyi baj van:))) .... De a nagy gáz az a kézifék!!!Ámbár automata így nem annyira gáz!!!Kérlek ebben segíts látom te otthon vagy ebben! előre is kössz
Köszönöm, akkor ma próba. Sokat állt, közel 1 évet, de kezd rendbe jönni. Mondom, a többi gyertyával nem volt gond. Illetve, az egyiknek letört a kerámia része, de az nem volt nagy probléma.
Nekem viszont egy olyan kérdésem lenne, hogy egy erősen korrodált gyártyát hogyan tudom kivenni a gyertyaüregből? A gyertyakulcs se megy rá, annyi ott a rozsda... 7 a 8-ból már ki van cserélve, csak ez maradt...