Amerikába miért terjedt el jobban a kompresszor mint a turbó? Miért részesítik azt előnybe? Olvastam hogy nagyon nagy teljesítményt levesz a motorból (gondolom többet ad hozzá), és a fogyasztást is drasztikusan növeli.
Nem fontos a válasz, jó egy link is, már utána olvasgattam de sehol sem találtam választ arra, hogy miért inkább az egyik és miért nem a másik.
Üdv Urak, V40 '99 1,9 Di 70kw Új vagyok a dízeles témában. Üzemanyag szűrőt cserélnék. A szűrőház oldalán van egy kis fekete műanyag csavar, közepén olyan kiállással, ami szinte kívánja a csövet. https://picasaweb.google.com/lh/photo/Gkq0RPJAM9vIIZEkc9RKhXVAVbvFWtW5EjpriMaiyaA?feat=directlink
Feltételezem itt kell légteleníteni.
Kell az adagolónál vagy máshol is valamit csinálni? https://picasaweb.google.com/lh/photo/g5aNwKUPbxiUYQsgPF0IsHVAVbvFWtW5EjpriMaiyaA?feat=directlink
"Miértnem vesz olyat amilyikről nem kell levenni."
525tds-t? Értelmes ember azzal kezd, hogy leveszi és megperselyezteti az adagolót, mielőtt motorgenerált kell csinálni a belefolyt gázolaj miatt... :-//