Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

silicon_la Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135361

teljesen igazad van, reális amit mondasz 

 

de én azért ragaszkodom hozzá, meg ha már kinéztem ezt akkor így nem fogom ez miatt negatív ponttal illetni egy frontossal szemben (még ha bizonyos szempontokból jogos is lenne) , valóban sokat fogyasztott (adott körülményeknél) a note, de úgy gondolom hogy üzemanyagszempontjából jobban fogok kijönni, viszont ahogy te is mondtad meghibásodás miatt ez a különbség hipphopp elszállhat... hát oltári hülyeség amit írok de lehet, hogy szívesebben fogok kifizetni x összeget egy esetleges hajtás problémára mint  még plusz ~1 literrel tankolnám a note-ot ... ez nem ész, ez ilyen lelki dolog :DD  azt ki tudja lehet 3 hetente beáll valami rizsszem a fogaskerek közé  azért akkor sírnék

Előzmény: cam aro (135359)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135360

nekünk marad a vw/bmw csapatása a mezőn, de maximálisan adta az érzést az is, plusz jó volt egy kis tényleges gyakorlásnak :D


 

egyébként mi az előjele egy ilyen quattro hajtás megmakkanásnak? (hang, rezgés, ránézés stb?)

Előzmény: Quattroman (135358)
cam aro Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135359

de inkább legyen és ne legyen rá szükség mint fordítva"" 

 

mert mi van ha nincs ? 

felreallsz, megvarod mig kamionok/egyeb  leturjak eloled. 

vagy felrakod a lancot. 

 

mert mi van ha van ? 

1:1000 esellyel hurcolsz egy boven nagyobb hajtaslancot. 

aminek karbantartas koltsege 1:1 mar lehet elviszi a Note-hoz kepesti uza megtakaritast... 

zokon ne vedd.

autopalyazasra reagaltam, nem himalaja expediciora. 

 

Előzmény: silicon_la (135357)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135358

igen volt. :-D

nagyon könnyű átesni a ló túloldalára. elindul mindenhol, megy, szedi a bocskort. megállni viszont nem tud jobban, nagyon minimális a plussz motorfékhatás a két tengelyre. a fizika erre is hat.

 

 

Előzmény: silicon_la (135357)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135357

nah az komoly, biztos sok kellemes élményben volt részed :) (quattroval versenyzés)


én sem érzem igazán, hogy kell az Qhajtás, ha gebasz volt akkor lánccal ment a buli , de inkább legyen és ne legyen rá szükség mint fordítva

 

(ezt csak így mellékesen, néztem egysző' osztrák téli balesetek statisztikát -ha meg lesz a link majd bemásolom- , kis sebességgel kicsi koccanások, könnyedebb árokba csúszások elsősorban első/hátsó kerekes autókat érinti, összkerekesek csak elvétve vannak, viszont nagy telibeb.szódások, szétzúzott autók az árokban rendszerint összkerekesek/terepjárók, mert ugye a megindulással nincs gond , kanyar is rendben van még úgy ahogy... bátorságot ad, aztán kanyarnál amikor pattan a húr vagy fékezésnél akkor meg mint az eldobott kalapács, se iránya se féke)

Előzmény: Quattroman (135354)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135356

Avant előtt egy S2 Coupem volt, benzinkúttól elindulásnál helyben maradt.

átszakadt a köztes Torsen. mivel ezekben már nincs opciós zárás, sehová......

(mindenki azt hiszi majd akkor viszi az eleje.)

Előzmény: cam aro (135355)
cam aro Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135355

bukosisakot sem csak eses elott viselsz.  

igy szerintem ertheto a 4x4-be vetett bizalom. 

 

(ami kifog tartani egesz addig mig valami meg nem nyekken a hajtas rendszerben.. 

onnan majd ember rajon, hogy megse egy pajero.. azt az -idoszakos - lancozas talan olcsobb megoldas...> ottopalyazni.  ) 

Előzmény: Quattroman (135354)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135354

hosszú éveket versenyeztem Quattroval, most egy frontos A6 Avantom van és egy Smart Roadsterem (ami ugye hátul kapar) nem érzem úgy hogy kell a "százlábú"

(síelni nem járok...)

Előzmény: silicon_la (135351)
mica-r Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135353

Igen, kb 0.001 értéke van egy hétköznapi használatban a 4x4-nek

Előzmény: silicon_la (135351)
mica-r Creative Commons License 2014.08.14 0 0 135352

Háááát,

voltam arra télen...

Előzmény: Quattroman (135350)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135351

azért hogy feleslegesen többet fogyasszon és plusz egy meghibásodási esély:) 
hát igazából nem tudok ésszerű választ adni erre... biztonságosabbnak érzem és megbízhatóbbnak... mármint időjárási körülményekkel kapcsolatban értem

am francia, német, osztrák, magyar pályák  lesznek, eddig egy elsőkerekes benzines nissan note-tal nyomultam, eddig ezzel sem volt különösebben gond télen, voltak meglepik de semmi extra... csak a fogyasztás , az elég extra volt :D

Előzmény: Quattroman (135347)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135350

oda se kell, azokat takarítják

Előzmény: mica-r (135349)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135349

Lehet hogy norvég autópálya?

Előzmény: Quattroman (135347)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135348

Megbízható technika, nem rossz választás.

Azért egy Ignis fatengelyes szekér az Audihoz képest.

Előzmény: silicon_la (135346)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135347

autópályára minek összkerekes?

Előzmény: silicon_la (135346)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135346

hát nem :D 

tudom vehetnék helyett (mások szerint/ szerinted jobb autót is meg stb) 

mindig tetszettek, most engedek a tetszésnek , megnéztem párat jóval olcsóbban és drágábban is, de erre azt mondom hogy okés... tudom hogy kicsi, de jelenleg még egyedül vagyok (többnyire) , autópályára kell főleg (80%) , összkerekes, klíma, villanyablakok ... igényeimet maximálisan kielégíti (tudom egy suzuki ignis is tudja kb ugyan ezt...) 

Előzmény: mica-r (135345)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135345

Nem olcsó, ugye mondtam :)

Előzmény: silicon_la (135343)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135344

2 helyen van a szélvédő felett is olyan ami könnyebben észrevehető, rizsszemnyi kb ... ott annyira meg se néztem

Előzmény: Quattroman (135339)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135343

egy középkorú faszié (volt) első tulaj

 

könyv szerint 2001-ben ment a legtöbbet akkor 27 ezer km előtte meg utána csak pár ezer, 2009ben meg csak 1470 km

 

3300 juro  

 

 

 

 

 

 

Quattroman Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135342

arrafelé a hegyi utakon apróra őrölt kőzúzalék a csúszásmentesítő, szinte minden kaptató alján-közepén van faládában kihelyezve....

Előzmény: silicon_la (135338)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135341

Szervíz előélete elérhető a kocsinak? Évente 8-10 ezer km-re nem nagyon vesznek tdi-t. Ha meg tényleg ilyen akkor drágán szokták eladni.

Előzmény: mica-r (135340)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135340

Egy utazóautónak sokszázezer km-nél is szép a bélése. Reggel beülnek és autópálya-tempomat...

Előzmény: silicon_la (135338)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135339

szélvédő felett a tetőélen nincs? a "tojás" oda is gyűjti a felverődést.

sajnos az útszóró anyagok nem dolgoznak nyomtalanul, főleg ezeknél a "haladós" autóknál...

Előzmény: silicon_la (135336)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135338

hát ez az, én is gondoltam rá hogy valami hegesztett difis lada mögött járkált hajnaltól alkonyatig vagy sóderszállító 

igazából simán elhiszem róla hogy 200 e km körül van benne, belseje teljesen rendben van, belgák csak nem tekernek órát (oszt kitudja) , és mégis tiszta repesz az eleje...

Előzmény: mica-r (135337)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135337

Általában 5-600 ezer km esetén jelennek meg ezek a mitesszerek. Sok autópályázásnal össze lehet szedni ilyen kavicsnyomokat.

Persze lehet hogy csak sóderszállító mögött mentek egy napig...

Előzmény: silicon_la (135336)
silicon_la Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135336

Üdv!

OFFos kérdés autóvétellel kapcsolatban. 

("Kinéztem" egy 98-as b5-ös audit avantot, 1.9 tdi (nem pd) motorral (afn), belgiumi , 191 ezer km, de ez kb lényegtelen most.  )

Motorháztető első egyharmada, lámpák, lökhárító tele van kavics felverődéssel, egy tenyérnyi helyen legalább 5 darab. Az autó többi eleme teljesen rendben van, gyári (vagy elég ügyes utólagos) festés. 

A sok kavicsfelverődés mi miatt lehet? Hátha valakinek van ilyen tapasztalata hogy pl ez autópályázásra utal vagy ilyesmi vagy csak simán szar utak.

 

(Ne értsétek félre, nem akarok ennyire beletúrni az előéletébe , tényleg csak kíváncsiság, nem sok ilyet láttam eddig)

Köszönöm 

és bocs az offért

409 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135335

Erre írtam tegnap, hogy össze-vissza a jel.

Ha foghibás, akkor periodikusan kellene ismétlődnie, de ez rapszodikus, hol csinálja, hol nem. (a második/harmadik képen csak egy-egy jel van. Ha ez egyáltalán jel)

Előzmény: cam aro (135331)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135334

még a klímájában is van gáz, kipróbáltam!

Előzmény: mica-r (135333)
mica-r Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135333

Dehogy, hiszen használják!

Előzmény: gesszti (135332)
gesszti Creative Commons License 2014.08.13 0 0 135332

Nem eladó a kocsi? ;-)

Előzmény: mica-r (135330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!