Tovabbi tudalek ahhoz, hogy hogyan kivanja Kina 2025-re elerni az 50%-os uj auto EV aranyt ... ami tesvirek között is kb. 15 millio EV-autot jelent majd ... (nem tul soka, hanem ~7 ev mulva, ha 2019-et is beleszamitjuk).
Forditva. Arra talaltak bizonyitekot, hogy nem szandekos manipulacio tortent, hanem ahogy a BMW mondta: elbaszas. Ennek megfeleloen rottak ki a birsagot is.
Az önvezető autó smafu, az önvezető cipőké a jövő. Bepötyögöd a telóba a céllálomást, és a cipőd elvezérel, apró feszültségimpulzusokkal stimmulálja a megfelelő mozgásra a lábizmaid, elkorányoz a járdán, nem enged elépni az úttestre, megállít a pirosnál... szép új világ, lehet közben okostelózni, fórumozni, nem mész neki senkinek.
Ez egy eleg sürü abra. Arrol szol, hogy melyik kategoria hajtaslanca mennyibe kerül a gyartonak. Csaxolok, hogy a szaggatott vonal jelkepezi az EV drivetrain költsegenek az alakulasat ...
Mindenképp pozitívum, hogy a szándékosság nem igazolódott és kis mennyiségről is van szó.
Hibát mindenki követhet el, ami persze nem mentesíti a felelősség alól, mit be is hajtanak rajta.
Nem hiszem, hogy ez reputáció romboló lenne ellentétben azokkal akik szándékosan csaltak, vagy próbáltak jogi kiskapuk keresésével megkerülni és nem kezelni a problémát.
Igaz ugyan, hogy ez egy + pont a BMW-nek, de azért a belsőégésűek városi légszennyezés problémája továbbra sincs megoldva... sajna.
De európa lassan tényleg túl kellene lépjen az autó gyártáson. Mint pl a philips, felhagyott a szórakoztató elektronikákkal, minek versenyezzen Ázsiával? a kenyépirító az ott van a termékek közt az igaz, de pl a világon gyártott MRI-k 70% is ott készül, abban nem kell még másokkal versenyezzen.
Die Ermittlungen ergaben jedoch "weder Nachweise dafür, dass bei den Modellreihen tatsächlich prüfstandsbezogene Abschalteinrichtungen verbaut wären, noch, dass Mitarbeiter der BMW AG vorsätzlich gehandelt hätten".
Ezért is mondtam, hogy biztos sok pénzt költöttek a döntéshozók megkenésére... ezekbe a beruházásokba ugyanis vastagon beszállt a német állam is...
... és igen, EZ bizony baj... őszintén szólva azon csodálkozom, hogy szerinted nem az...
... szerencsére a kisebbik rossz irányába mozdulunk >> ugyan rengeteg adófizetői pénzt égetnek el, de szerencsére hiába fog megépülni, nem fog sikerülni ezáltal belekényszeríteni az EU gazdaságát a földgáz felhasználásába.
az mondjuk szep.. en is 40+E EUr-ra saccoltam volna az arat… amennyiert te vetted, nem tünik rossz vetelnek...
"..A kutya nem foglalkozik vele milyen autoval jarsz. Senkinek semmi koze hozza…"
persze hogy nincs, szerintem sem... Igolstadtban viszont csinaltak, en is aszret kerdeztem mert ultra köcsögsegnek tartom… de akkor nalatok nincs ilyen, az pozitivum...
A listaara ~42e korul volt, annyiert termeszetesen nem vettem volna meg. De mivel kifuto modell volt, a Toyota tolta a piacra a termeles maradekat mint az orult. Ezert lehetett ra ekkora kedvezmenyt kapni.
A kutya nem foglalkozik vele milyen autoval jarsz. Senkinek semmi koze hozza.
Soha nem szabad megengedni, hogy a rövidtávú egyéni érdekek felülírhassák a hosszútávú közösségi érdekeket, ami hangsúlyozom az egyéni érdekek halmaza, tehát nem valami külön kategória.
ez a nagy tévedésetek mert nem az, a közösség érdeke az összes egyéni érdekkel is lehet ellentétes, sőt, talán az is kell, hogy legyen.
Ezért kellett a megújulókat támogatni a közvetlen gazdasági versenyképtelensége ellenére és ezért kell az elektromobilitást is támogatni, látszólagos életképtelensége ellenére is.
De ez olyannyira igaz, hogy a vízkerekek terjedése is már erőszak útján történt a középkorban, általában püspökök létesítették. ....na de a krumplit se a facebookon osztották meg hanem erővel ment az is.
Túl nagy áldozatokat sajnos egyetlen állam sem képes vállalni, hiszen a gazdasági versenyben viszont éppen a rövidtávú gondolkodás élvez előnyt.
hááát......? 1976. ha jól emlékszem...vagy 80 már? ...mindegy. A kínai párkongresszus aminek egyik határozata volt, hogy "mély alagutakat kell ásni" ...vajon mit értettek alatta? A zöldkomcsi most kezdi felfogni.
Nord Stream 2 már épitik a orszok 51% a többi eloszlik ide oda, a EU eldta a lelkét a orosznak
Dehogy adott el semmit, csak összenő ami összetartozik, a német és az orosz úgy illeszkednek egymásba mint a kulcs a zárba. Egyébként orosz tulajdon már az RWE gáz üzletág is tehát részt kapott abból a pénzszivattyúból a helyi piacból is, viszont a gasprom menedzsmentben meg németek is vannak.
Nem tudjuk mi kerekedik ki belőle de egy berlin-moszkva tengely az igen erős lesz. ...netán párizs-berlin-moszkva? ok. De olyan opcó is alakul, ami az energiával rendelkezőket tömöríti, moszkva, teheran, riad vonalon de ebben van pl Venezuela is és a másik valami francia-német-holland-swéd ami meg azokat hozza össze akik a technológiában az erősebbek. Meglássuk mi kerekedik ki belőle.
Csak eppen az adott cegek döntesi pozicioiban levö felelös FELNÖTT emberei a sajat cegük erdekeben a sajat, vagy nekik hitelezett tökeböl ugy döntöttek, ahogy. Baj-e?