Mazda 6 dieselben(06' 2.0D) nem vagyok járatos..Egyik kolléga telefonált ma,hogy már nem tud vele mit csinálni,elege van.100-as utazónál időnként lök egy-egy km-enkét füstpamacsot. Hibakód nincs,részecskeszűrő kitakarítva,jól indul,tökéletesen megy. Mik szoktak ezeknél előfordulni?
Most van nekünk is egy ugyanezen hibával egy Trafic. Porlasztó hiba vagy túlnyomás szelep lesz...Néhány hónapja eggyel nagyon sokat dolgoztunk annak Rail csőben lévő túlnyomás szelep? baja volt.
Holnap jön egy megmérem.Olajnyomás általában üzem meleg motornál min.:2 bar(2000fordulat).Ha ez megvan nem szokott jelezni.Múlt héten volt egy Golf V 1.9PD. Menet közben jelez az olajnyomás. Nyomásmérés a hengerfejben:0,7bar 2000-nél.Himbatengelyben nem voltak záródugók.Ledugóztuk,nyomásmérés:alapjárat 1,5bar ,2000nél:3,5bar.Ügyfél elmegy 10 perc múlva jön vissza,megint világit a lámpa.(Kiesett a záródugó vagy rossz a gomba?).... Az inditó testkábelével összedörzsölődött a kábelköteg 4 vezetékkel.Egyszerre 2 hiba kijavitva.
A problemaim forrasa egy Daihatsu Feroza kisterepjaro, 1.6 16V EFI, mechanikus szelepallitos, 1 vezermutengelyes benzines. Evjaratot nem tudok, az elsok kozul valo, 1990 koruli. Eros fustoles es olajfogyasztas miatt szedtek le a hengerfejet. Csunyan be voltak egve a kipufogoszelepek, sanc volt bennuk es betonkemenyek voltak a szelepszarszimeringek. A hengerfejet felujitottam. Feltettek es alapjaraton tokeletes, viszont emelt fordulaton langot lovoldozik a kipufogoba es erosen fustol. Kipufogotorok 1,2,3 herngernel csupa olaj es a 3-as hengernel lovi a langot. A szelepek tovenel olajos, nem a fejenel, pedig a szimeringek ujak es nem is voltak olcsok, a szelepvezetokben nincs kopas. Vezerles es szelephezag allitolag jok (?). Osszerakas utan volt nemi gond a szelephezaggal, de allitasuk szerint nem jarattak sokat es korrigalva lett. Kompresszio holnap lesz merve.
Eladó: Weldi MIG 160, co hegesztő gép eladó. Pár hétvégét használt kölcsön munkakábellal, garancia lejárt, mert 2010ben vettem, de nem volt sokat használva! (Munkakábel, reduktor, palack nélkül...)
Csak úgy tudja érzékelni a változást...egy vezeték, 0/1.
így írja az elsa:
The visual oil pressure warning is switched on (oil pressure warning light flashes) and the buzzer sounds 3 times as an audible warning if at least one of the following conditions exists: 1 “Ignition on”, engine not running, oil pressure switch closed 2 Engine speed greater than 1500 rpm-1, oil pressure switch closed – At an engine speed above 5000 rpm-1, the oil pressure warning is not cancelled; also not if the oil pressure switch is closed. The oil pressure warning is cancelled below 5000 rpm-1. – If the oil pressure switch is open for only 0.5 to 3 seconds at an engine speed above 1500 rpm-1, this is stored in the combination processor of the dash panel insert. If this condition occurs 3 times when the engine is running, the oil pressure warning is immediately activated and is not cancelled below 1500 rpm-1. The oil pressure warning is cancelled once the oil pressure switch is closed for more than 5 s at an engine speed of above 1500 rpm-1, or if “ignition off”.
Az Unix-ból szoktunk EPS-t,nincs vele gond.Szerintem ez csak nyomásra záró gomba.Az Unixban a képen van egy kis magyarázat hozzá(milyen nyomásra kapcsol ki vagy be)