most kukáztam ki a gyári szerelésű GY négyévszakosokat olyan 3-4mm-es állapotban 65ekm után. Ehhez jött a négy LR alufelni 160ezer (+ a szinterezés, de az egyéni hülyeség)
nyári gumi Dunlop Sport Maxx RT2 235/55R18 - 205ezer
téli gumi Dunlop Winter Sport 4D 225/55R18 - 244ezer
Azokon az autókon van olyan gumi, amelyek műszaki állapota is olyan.. Én továbbra is 4évszakos párti vagyok, anyámat is átállítottam, nem kell többet gumit cserélgetnie. Ráadásul nincs is igazi tél, hanem ilyen hol hidegebb, hol melegebb, csapadékos, ködös idő, arra ez a jobb. S nyáron is növeli a terepképességet :-) (Mud and Snow).
Jön a tél, az előző kocsival vele adtam a kpl. télikerék garnitúrát.
Gyors számolás újban elmesélve: egy "jobb" 17" téli gumi 60...70 e Ft. Egy TPS szenzor, gyári kb. 20e Ft. Egy gyári (vagy:tényleg minőségi) alufelni 80e, de lehet 120 is.
Annyi mint annyi: 6-700e Ft, de lehet több is. És ez nem vicc... :-((
Hosszú ideig tartott, mire levadásztam egy vidéki gumis által hirdetett gyakorlatilag 0 kilométeres Ford Puma garnitúrát, GoodYear Performance+ gumikkal szerelve.
Azér' elgondolkoztató: Willy megveszi Dortmundban szalonból a bringát, még frissiben lecserélteti a gurigákat egy neki jobban tetszőre, a levetett motyót apró(bb) pénzért megveszi a magyar házaló gumis, behozza, eladja, átlag magyar bódog, mert fele-harmada áron hozzájutott.
(Csak zárójelben: miért csodálkozunk, ha az autók jó részén olyan hulladék gumi van, amit kihajítani már két éve is késő lett volna?...)
Jah, a fekete alufelni nekem is a halálom.. A téli lemezfelninek is olyan design-t csináltam a Hondán, h a pereme ezüst, h ne legyen az egész kocsi feka.
A saját felnijei nem tetszenek, sőt a manapság divatos fekete vagy fekete polírozott fronttal sem. Ez előbbi olyan mintha gumicsizma lenne a kocsin, az utóbbi meg mintha dísztárcsa, én meg szeretem ha van mélysége és "látszik". Emiatt elérhető áron nem találtam rávalót az újak között. Így maradt valami régebbi vágású használt, ami 18" 5x108 ET40-48 mérettel megint csak nem gyakori. Ami van, az meg 63,3mm-es Ford-os agy, a Pug meg 65,1. (bár mondjuk ez is fordos _volt_ :-)
A fehér meg fiatalkori vágyam volt - szóval ez ilyen most vagy soha eset -, bár erre kicsit "erős" lett, üti a sok króm :-D
aztan meg szedhetem ki es tehetem a vitrinbe nezegetni, ha "partunk es kormanyunk" tenyleg elkezdi b@szogatni az atalakitott autosokat, mint ahogyan mar pletykak vannak rola.
akkor nem lovok megegyszer ala, inkabb fole, abbol meg baj nem volt.
inkább fölé, ez tényleg bőven fölé :-)
A Nissan GTR a maga 500+ Le-s teljesítményével tényleg elég kemény darab. A fékrendszere nem hinném, hogy érdemlegesen jobb lenne, mint a tied, és vidáman elboldogul a (jelen esetben) 530 pacival..
nagyon harap, foleg a gyari "street"-nek mondott betetekkel.
cserebe viszonylag hamar elfogynak a betetek.
a tarcsa viszont jol birja.
nem olcso mulatsag, de nagyon meg tud allni.
4 eve van meg, semmi gond nem volt meg vele.
igen, fel van huzva, BSR Stage 3 van benne, ami kb 240HP/370NM. (injektorok, leomlo, katalizator es kipufogo rendszer + software)
gyari meretu, de EBC tarcsak es betetek voltak benne, aztan az elso tisztesseges kiprobalasanal a Stage 3-nak mehettek is a kukaba, utana hoztam meg a dontest valami komolyabb fek mellett.
Heh pár éve Alsóörsön volt egy német pár egy ilyen masztodonnal. Mindenki őket nézte, a csóka elindult a azsszonnyal, majd kb 10 m múlva az első kanyarnál fel is borultak.. De volt ott elég ember felállítani. :-)
Saját motorban a "futottak még" kategóriába tartozok. :-D
17 évesen volt egy használt Danuviám, aztán egy új P10, majd egy Pannónia Trial... ebből nagyon kevés készült, 22 lovas talán. (az akkori Menő Manó P20 is csak 18 lovas volt)
Munkakörömből adódóan sok motort próbáltam, a Babettától az MZ-ig, Jawakig.
Jut eszembe Mester, motorkerékpárból hánynál tartasz? Nekem eddig 16 volt, mint rendszámos, "nyugati".. Amint a lányom is elég nagy, h utas legyen, tovább fog nőni ez a szám. :-)