Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134634

És ez nekem is B.

Előzmény: Donibcsi (134630)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134633

Rég vót már, de ez szerintem C.

Előzmény: Donibcsi (134628)
novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134632

Talán B

Előzmény: Donibcsi (134630)
novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134631

Ez nekem A

Előzmény: Donibcsi (134628)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134630

Itt a másik:

 

Folytassa helyesen a mondatot! Belsőégésű motorok üzemanyagainak a "Gyulladáspont"-ja az a hőmérséklet,...   

A,... amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegyet meggyújtva az folyamatosan ég, a gyújtóközeg eltávolítását követően is

B,.... ahol a gőz és a levegő által képződött elegy meggyulladásához nincs szükség gyújtóforrásra

C,.... ahol a gőz és a levegő által képződött elegy elégetéséhez, folyamatos hőközlésre van szükség.

Előzmény: Donibcsi (134628)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134629

Én azon akadtam rendesen meg, hogy a C4 Grand Picasso-n teljes fékbetét-tárcsa garnitúra cserét kellett csinálni 45000 km-nél. Kedvezményes (!!!) áron volt kb. 140 000 Ft. A Mazda 6-kombin, tempósabb közlekedés mellett, kb. 70 000 km lefutásakor még mintegy 75%-osak voltak a betétek körben ... Ha ez nem anyagminőség kérdése, akkor nem is tudom, mi :(

Természetesen szóba sem került semmiféle garanciális helytállás. Ja, mindkét autóba én tologattam bele a kilométereket, és miután lassan 35 éve gyakorlatozom a pedálokkal, van némi fogalmam arról, hogy milyen vezetési stílus mit eredményez :)

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: Smafu.w126 (134627)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134628

Folytassa helyesen a mondatot. Belsőégésű motorok üzemanyagainak a "Lobbanáspont"-ja... 

  

A,... az a hőmérséklet, amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegyet meggyújtva az folyamatosan ég, a gyújtóközeg eltávolítását követően is

B, .... az a legalacsonyabb hőmérséklet, melyen a folyadék gőze a levegővel meggyújtható elegyet hoz létre. A gyulladás eléréséhez külső gyújtóforrás szükséges, melynek megszűnése esetén az égés leáll

C,.... az a hőmérséklet, amelyen a folyadék gőze és a levegő által képződött elegy magától (külső gyújtóforrás nélkül) belobban.

 

Kérek egy betűt:)

Vizsga van, és sztem hibás a válasz a teszt szerint

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134627

Szerintem a kocsi elején lévő emblémánál kezdődik a probléma :)

 

Azért szerintem ez túlzás, minden manapság futó márkára rányomható ez a pecsét akkor.....

 

Mind egy rakás szar, tervezett avulásos, szerintem kollektíve bűncselekmény, csalás vádjában minden gyártó részemről felelőségre vonható lehetne!

 

 

Előzmény: LyPapa (134626)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134626

Szerintem a kocsi elején lévő emblémánál kezdődik a probléma :)

 

Ennyire gyenge eresztés a Mazda diesel ? Vagy a nehéztalpú versenyzőnk még reggel merev lábbal tolhatta neki hidegen ? 

Régebben egy biztonsági cégnél láttam VW kisbuszok sajátos kialakítású dugattyúit - nem teljesen a gyári fazon értendő ezalatt, pl. S alakú hajtókar, felezett dugóval :)

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: mica-r (134617)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134625

mit takar a nem mukodik fogalom ? 

nem all meg, nem indul el.. allandoan megy.. wtf ? 

 

holtpont jelado lesz xar a motorban. 

 

 

 

Előzmény: tom55 (134619)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134624

a leállitó mágnesszelepen nincs áram"" 

 

es ha teszel ra ? 

Előzmény: nyulas (134615)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134623

6-700.

de az korom.

es nem koksz. 

 

==========

reszemrol vege. :)

Előzmény: novothauto (134613)
cam aro Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134622

 de lukas dugattyú esetén nem lökdösi ki "" 

 

az a lukas dugo mar csak a lanc vege.

lehet elfaradt, lehet elfarasztottak.

de

 

300+ barral dugotetotore sprickolt gazolaj jol takarit... bumm, meg korom, meg barmi nelkul is. 

Előzmény: Quattroman (134611)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134621

kontakthiba...

Előzmény: tom55 (134619)
mica-r Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134620

Autóvillamossági szerelő megmondja, ha megmutatod neki

Előzmény: tom55 (134619)
tom55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134619

Sziasztok!

 

Az mitől van hogy a szakaszos ablaktörlés nem működik? Néha megjavul de aztán nem sokáig jó.

(2000-es Clio)

mica-r Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134618

Hozzáteszem, 2007 végi kép, 2004-es autóról.

Előzmény: mica-r (134617)
mica-r Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134617

Ez még nem DPF-es Mazda 2.0 cr motor RF5-ös. Nem porlasztóhibás, vagy üzemanyagrendszeri problémás. Olasz kocsi volt és itthon is nehéz talpú ember használta. Egyébként rendes karbantartása volt egész addigi életében. Szerintem a kocsi elején lévő emblémánál kezdődik a probléma :)

Előzmény: Balthazor Hellman (134614)
nyulas Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134616

A kia-hoz még annyit ,hogy minden féle kérés nélkül tehát nem zárok rövidre semmilyen pontot a diag csatlaközoban 7gyorsat 10 rövidet villag a diag lámpa.Bosch kts nem olvassa sis-ben semmi ,autocom szintén.

nyulas Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134615

Megakadtam egy Kia 2.0 td  vel 1998-ból.Semmilyen használható irodalmat nem találok hozzá.Bosch ve edc  adagolo zexel licence van rajta .Előbb néha nem indulgatott ,de most leáltt végleg .Már a leállitó mágnesszelepen nincs áram.Esetleg v alakinek lenne hozzá kapacsolási rajza megköszönném.

Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134614

Egy Alu ötvözet dugattyúk olvadáspontja 600-700 oC körül van. Az égési csúcshőmérséklet kb 2000-2200 oC. Ez utóbbi csak pár msec-ig van jelen.

 

Az olvadáspont feletti hőmérsékletet tartósan kell biztosítani egy ilyen sérüléshez, amennyiben az hőterheléstől van. A dugattyú (hűtési módtól függően) nehezen tud átmelegedni üzemszerű használat közben. Ha valamilyen hővédő bevonata van a dugattyúnak, akkor lehet, hogy mechanikai sérülése is volt a felületnek.

 

Mindenesetre engem nagyon érdekelne mitől alakult ez ki...

 

A DPF regenerálási hőmérséklet a korom égési hőmérséklete fölött kell, hogy legyen ami a korom összetételtől függően 480-600 oC. 600-650oC tarós kipufogógázra van szükség a tudomásom szerint az ilyen rendszerű DPF -eknél.

 

A szelep a zárás ideje alatt nagy mennyiségű hőt tud átadni a hengerfejnek, ezért a szeleptányér égéstér felőli része sokszor tisztább, a szelepszár felőli felület könnyebben koszolódik el hiszen jelentősen alacsonyabb a gázok hőmérséklete ezen a részen.

 

Amúgy mit mondott az ügyfél, nem rángatott? Nem volt semmilyen hibajelenség?

- ezek után a lendítőkerékre is össze kell kuporgatni a pénzt rövid idő alatt... szerintem

 

 

novothauto Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134613

Hány fokos a részecskeszűrő, amikor regenerálod és égeted le a kokszot róla?

 

 

Előzmény: cam aro (134606)
ferixa Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134612

Sziasztok!

 

Laguna 2003 augusztusi, öt ajtós, 1,9 dCi - hez keresek ablakemelő kapcsolási rajzot. Hátul mechanikus, komfort modul nincs.

 Tud valaki segíteni?

 

Előre is köszi!

 

ferixa

Quattroman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134611

ha olyan mennyiségű gázolajat kap, hogy esélye sincs a lerakódásnak, de akkor viszont ahogy írtad, ott van olyan korom, hogy 5 kerületben riasztanak tűzoltókat.

 

mindez igaz is lehetne, de lukas dugattyú esetén nem lökdösi ki a kipuba csak nagyon kis részét, hisz nincs kompresszió se.

korom helyett leginkább fehéres füst lesz+ felszaporodott olaj a teknőben...

Előzmény: Smafu.w126 (134609)
Donibcsi Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134610

A geometria vegpont hernyocsavarjan allitottal?

Előzmény: robika1 (134594)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134609

Szerintem ilyen tiszta egy dugó akkor lesz ha mossák vízzel, vagy ha olyan mennyiségű gázolajat kap, hogy esélye sincs a lerakódásnak, de akkor viszont ahogy írtad, ott van olyan korom, hogy 5 kerületben riasztanak tűzoltókat.

Kíváncsi lennék a szelepekre, és a kipufogókimenetre a hengerfejben, hogy milyenek.

 

Ma szedtem szét egy merci motort, hengerfejes volt (még az), ott alapjáraton hagyva 2 perc után irdatlan gőz, édeskés kipufogószag.

A 3. henger dugóján megúsztam a drótkefézést, az tiszta :)

Előzmény: cam aro (134606)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 134608

Mondjuk elképzelhető.

Előzmény: cam aro (134589)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134607

tedd fel a legtomeget, es a turbonyomast szkopra. 

vagy eloadatba. 

hatha latni valami falsot. 

 

nékem nincs tobb otletem.. 

herelt motoron nincs rutin.

============

Előzmény: robika1 (134605)
cam aro Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134606

nem a vita miatt, de nem tartom lenyegtelennek. 

 

valamiert tiszta, es valamiert elrepedt. 

az ok, amibol a dignosztika kiindul. a miert. 

(ami ez esetben nyilvan nem helytallo, mert cserelni fogsz mindent. ) 

 

a kipuff szelep valahol 8-900 fok kornyeken dolgozik. 

azt nem eg le a kox rola. de inkabb rasul. 

az a dugo meg peremtol peremig tiszta. 

mi hofok kellene oda, hogy ilyen tisztara egjen, egy nem jol uzemelo motorban ? 

======================================================

Előzmény: novothauto (134604)
robika1 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 134605

vakumok rendben vannak ?  /geo. egr. twinport/ :Geot azonnal felhúzza a vákuum,inditásnál ,EGR kiírva ledugózva.

twinport mukodik ? Ha a swirl flap-ra gondolsz,az már rég ki van szerelve nem működik.

mi a valos nyomas ? Csak teszterrel lett mérve  obd-n.

Ennél 3,5-nél van lépcső.

 

Előzmény: cam aro (134599)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!