Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hyuing Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135511

Mire gondolsz a vákumcsőnél? Az alapjárati motort hogyan tudom ellenőrizni?

Előzmény: barbon1 (135510)
barbon1 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135510

Alapjárati motor.vagy vákumcsö.

Előzmény: hyuing (135509)
hyuing Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135509

Urak!   Már többszöri nekifutásra sem találtam meg a hiba okát ehhez kérnék segítséget.   Laguna 2.0 benzin, kb. 2005-ös.  Vez szíj szakadás után, alapjárat baja van.  Hol jó, hol magas. Van hogy szép lassan fel emeli  2000-3000ezer közzé és ott tartja, majd el kezdi lejjebb engedni és vissza, de teljesen rapszodikus.  Mikor magas az alapjárat bedugom 1 be kuplunggal kicsit meg fullasztom azonnal vissza esik és szép alapjárata lesz.  Fals levegőt nem találtam, hiba kód nincs, élő adatot néztem, de volt benne egy dolog ami nem tetszett:  a gáz pedál (elektromos) gázpedál állás jeladó nem pontosan követi a lábamat mikor lassan benyomom. Mi romlott el amíg állt az autó cca. 1 hetet.  Ja! és nem tanulás híja van mert már így ment az autó kb. 1000 km-t.

diagnet Creative Commons License 2014.08.20 0 0 135508

A jeladó belevaló? 2 féle rendszer van és a simtec56.1 a korábbi. Össze szokták keverni a jeladókat.

Kb. 2 éve kérdeztem ugyanezt a motort, ezzel a hibával ugyanitt. Főtengely törés után lett ez vele. A végén már átraktam egy másik vezérlőt+ jeladókat működő autóból és azzal sem volt jó.

A vezérlés helyén volt.

Előzmény: 409 (135489)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135507

Ezen már túl vagyok, még a múlt héten cseréltem. Ami benne volt, az is gyári volt. Nem változott tőle semmi.

Előzmény: bicebóca11 (135504)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135506

Köszönöm, ez valami hasonló már.  :-)

Előzmény: C20NE (135503)
omada Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135505

Adott 4 darab injektor motoron beszerelve, ami 10 éve nemvolt beindítva.  Kapott az autó friss benzint, de csak 1 fecskendez a 4ből. 
Mivel érdemes nekifogni az életrekeltésüknek? Ultrahangos tisztítóval?
Érdekes hogy ennyi idő alatt mennyire megváltozik a benzin jellege, nagyon büdös és maró hatású.

bicebóca11 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135504

Cseréld ki a vezérmű jeladót siemens-re, semmi egyéb nem szokott tartósan jó lenni. Indításkor tesztel, és hibásnak érzékeli. Jelet fogad tőle, de segédüzemben tartja továbbra is a rendszert. Tesznek bele minden olcsót, aztán nem tetszik neki. 

Előzmény: 409 (135489)
C20NE Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135503

http://home.scarlet.be/fdedeygere/SIMTEC.HTM

 

Az oldal alján van egy jó leírás, hogy mit kellene látnod!

Előzmény: 409 (135497)
robika1 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135502

Szia
Az előző szelepet már ki is szedtem, kitakarítottam(nem lett jó),csak aztán küldtem vissza .Amikor beletettem az újat illesztettem,alapbeállítás ,tökéletes.Aztán mentek vele vagy 40km-t és újra kigyulladt a MIL.Mindkettő Pierburg szelep,még nem volt gondom ezekkel.Ma nem szedtem ki mert nem volt rá idő. De alapbeállításnál a 3. ablakban nem méri a nyomáskülönbséget amikor esik vissza alapjáratra.
Alapjáraton 340 milibar  a szívócsőnyomás.Arra gondolok,hogy gyűrűztük mert zabálta az olajat.  Nem olvadt e be a katalizátora,és amikor nyit az EGR nagy a kipu nyomás és sok áramlik vissza?

Előzmény: Donibcsi (135496)
jeepy Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135501

Szia,

igen be van dugva, de nem is olyan a dadogás.

Hanem mint ha ki hagyna a gyújtás vagy a vagy az injektor.

Lassú gáz adásnál nem lehet érezni a kihagyást.

Az a furcsa, hogy moci csere volt és az eredeti motor is jól ment meg ez a motor is működő képesen lett lerakva.

A gyújtó trafót is kicseréltem az előbb az jó, de azért látni szeretném szkópon is.

Az injektort már sikerült megjeleníteni.

Jó lenne párosan is látni, hátha akkor látnám mi hiányzik.

A TPS-t is jónak látom.

 

 

 

 

Előzmény: ekowob (135499)
robika1 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135500

Mérésem nincs róla.

Előzmény: 409 (135497)
ekowob Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135499

Be vannak dugva a biztonságiövek a csatjukba?

Mert ha nem akkor ez normális jelenség.

 

Amúgy annak a csatinak az 1-es lába jön a vezérlö felöl.

Előzmény: jeepy (135492)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135498

Igen, azt már a múltkor ellenőriztem, és járó motornál sem csapkod.

Előzmény: novothauto (135490)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135497

Én is erősen a vezérlő hiba felé hajlok, csak nem tudom bizonyítani.  :-/

A data szerint 150kHz-en gerjeszti mindkettőt, de ami jelet látok, az közelében sincs annak, mint amit megad. Ezért kérdeztem a múltkor, hogy valakinek van-e erről mérése.

Előzmény: robika1 (135494)
Donibcsi Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135496

Ez a motor a MAP szenzorból számolja a visszavezetett mennyiséget. Ha az EGR szelep lezár...és valóban lezár, akkor a MAP környékén nézz szét. Alapjáraton kb 350mbar körül mozog zárt egr-nél.

(volt olyan, hogy beakadt egy katalizátor darab a szelepbe, és egy icipicit nyitva maradt.)

Előzmény: robika1 (135483)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135495

Független a motor hőmérsékletétől/üzemidejétől, mindig ugyanígy csinál. Ha percenként 10-szer leállítod, 10-szer ugyanígy indul. Az indító kihagyása miatt próbáltam gurulás közben teljesen leállítani, majd gyújtás vissza és kuplung felenged, de nagyjából fele-fele arányban vagy világított a MIL, vagy nem.

 

Sajnos nem tudom a szkópon értelmezhetően megjeleníteni ennek a két idióta jeladónak a jelét.  :-(

Előzmény: C20NE (135491)
robika1 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135494

Szia
Kb. 2 éve mi is sokat küszködtünk egy X20XEV-vel.Annak is nem megfelelő jel volt a hibája.Végül is ECU javítás lett a vége.Azóta már megfordult nálunk több is  ,hasonló hibával,ECU problémái voltak azoknak,vagy jeladó.Van nálunk egy srác aki meg tudja nézni ,hogy rossz e az ECU.Azt hiszem az a gond,hogy a jeladónak kell valami néhány Khz-es fesz a működéshez és az ECU ban azt az alkatrészt szokta cserélni.

 

 

 

Előzmény: 409 (135489)
-Smiley- Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135493

A fokozatmentes CVT mennyire megbízható a hondákban? sima hidros váltóknak a leghosszabb az élettartamuk? 

Előzmény: gipsz7677 (135452)
jeepy Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135492

Sziasztok!

 

Segítsetek Lécci!

 

BMW C1 robogó  1 hengeres rotax motor injectorral ECU-val

 

A gyújtást Pico-val hogyan tudnám megnézni?

 

Ilyen a gyújtása:

 

Nem tudom minek hívják.

 

A hiba: alapjárat jó de ha gázt adok dadog, nincs ereje.

 

 

 

Nagyon köszönöm!

 

 

 

C20NE Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135491

Ha hidegen szar vagy az elektronika rossz vagy az érzékelő, esetleg KH-s. Bemelegszik, a KH vagy az elektronika elkezd működni, de a vezérlő ha egyszer rossznak látta később már nem foglalkozik vele. Amikor egy pillanatra leállítod újra teszteli és ilyenkor már jól működik a meleg ( esetleg a rezgés ) miatt.

 

Kellene egy szkóp ami képes pár perces mérést eltárolni és visszanézni, hogy a kezdetektől hogyan változik a jel. Ha nem változik semmit akkor az ECU is lehet hibás.

 

-szerintem!-

 

Előzmény: 409 (135489)
novothauto Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135490

Lehet, hogy hülyeség, de a szíjfeszesség rendben?

 

 

Előzmény: 409 (135489)
409 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135489

A múltkori Omega B X20XEV 95/ Siemens 56.1

 

Visszahozták. A kommunikációs gondját kibogoztam, tudom törölni a hibakódokat, meg látom az élőadatokat....... Indításkor egyből beírja a 92-es veztengely inkorrekt jel hibakódot, világít a MIL és gyenge a motor. Ha menet közben egy pillanatra leveszem és vissza a gyújtást, akkor MIL elalszik, lovak visszajönnek és működik az autó rendesen a legközelebbi leállításig. Járó motornál, ha világít a MIL, nem törölhető a hibakód, ha nem világít, akkor törölhető.  Élőadatokban nem látok különbséget a két állapot között. Tápfesz nem esik 10V alá indításkor.

 Mi fene lehet a különbség az indítás és a már üzemelő motor között?

skorpio3 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135488

"Akkor nem volt még szkópom, most biztos rákötném az ECU felé menő drótokra!  :)"

 

Természetesen nem az Astránál, hanem hasonló hibánál!  :)

 

Előzmény: skorpio3 (135487)
skorpio3 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135487

Szia!

Csak hasonló, de a végeredmény ugyanaz, nagyon gyakran tönkrement a gyújtáselektronika.

Opel F Astra volt a terítéken pár éve... mindjárt trafócsere, gyertya, gyújtókábel, persze új elektronika többször... aztán gy.fedél, rotor.

Végül alaposan átvizsgálva a gyújtáselosztót, a jeladótekercs fel volt lazulva, a forgórész  rángatta, rezgésbe hozta... ragasztóval rögzítve megszűnt a hiba.

Azt spekuláltam ki, hogy sorozatban adta a fals indukciós jeleket, olyan többletmunkára kényszerítve az elektronikát ami sok volt neki. Mindemellett a motor jól ment, amíg a gyújtás  dolgozott.

Akkor nem volt még szkópom, most biztos rákötném az ECU felé menő drótokra!  :)

 

 

Előzmény: LyPapa (135469)
mica-r Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135486

A VW régebbi 6 fokozatú DSG-je megbízhatóbb, mint a 7-es. A Suzukit nem ismerem.

Előzmény: theman3 (135485)
theman3 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135485

Sziasztok!

 

 

Automata autót szeretnék venni,és két alternatíva lenne szimpatikus, az egyik a VW csoport dsg megoldása a másik a suzuki s-ross cvt-je.A vw -ról hallani sok rosszat,de nem tudom mi az igazság.A suzukiról semmit nem tudok.

Igazából csak a megbízhatóság érdekelne,ha valaki javít ilyesmiket.

 

 

 

 

Atta2 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135484

Pedig akkor melegszik ha a jel lábon nagyobb feszt kap. Elvoltam egy ideig mire megjavítottam azt k.rva ecut

Előzmény: nagygabi69 (135482)
robika1 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135483

Sziasztok!
Küzdünk egy Golf IV-el (1.6 16V,AZD 02')
Hibakód:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16786/P0402/001026

Tull sok kipufogógáz visszavezetés.
EGR szelepet már 2-t tettem bele,hengerfej le lett véve ki lett takarítva a csatornák.
Illesztést elfogadja(poti illesztés) de az alapbeállítást nem fogadja el(Rendszer nem OK).
A motor szépen jár más hibát nem tárol el hosszú úton sem.
????

nagygabi69 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 135482

ezeken már túl vagyunk...

 

Előzmény: Atta2 (135480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!