Aha, értem! De ez gondolom egy chiptuning esetén nem jellemző. Gondolkozom a chippelésen, és a srác aki csinálná (látatlanba) azt állítja, hogy állít a turbónyomáson is kicsit, amire én azt mondtam, hogy ezen nem hiszem.... Ő szerinte csak én nem találom a mágnesszelepét, de ezek szerint jól gondoltam, hogy nincs is. Lehet ehhez a motorhoz ezek után hatékonyan hozzányúlni?
"waste az a west. nem Gretsy miatt. " Bocsi...jogos :)
Tehát nem lehet szabályozni sehogy a turbónyomást ha jól értem? Gondolok itt arra, hogy ECU, stb nem tud beleszólni ezek szerint. Ergo egy chippelés esetén a turbónyomáson egy ilyen autón nem tudnak módosítani, ugye?
Mi szabályozza a turbónyomást, ha nincs a westgate szelephez semmilyen mágnesszelep? Az egész autóba egy mágnesszelep van, és az az EGR-t szabályozza.
Így néz ki a turbo maga, vákuumcső hely sincs rajta, az érdekelne, hogy hogyan működik az ilyen turbo? Szabályozza egyáltalán valami a nyomást, vagy állandó, és csak egy túlnyomás szelep van rajta.