Keresés

Részletes keresés

eMPet Creative Commons License 2009.11.07 0 0 15065
eMPet Creative Commons License 2009.11.07 0 0 15064
Előzmény: Zolas (15063)
Zolas Creative Commons License 2009.11.07 0 0 15063
Zolas Creative Commons License 2009.11.07 0 0 15062
Tiéd a pont!
Előzmény: kopaszhaj (15052)
mental asylum Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15061
Erre gondolsz?
Előzmény: gumidani (15058)
Gatyás Qvik Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15060
Igen erre gondoltam! Most a Noszi-park mögött teniszpályák vannak a kérdéses helyen, a burkolatától megfosztott víztorony mellett. 
Előzmény: gumidani (15058)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15059
A vágányok nem állnak semmilyen védettség alatt. Ellenben még jó áron el lehet sütni a MÉHben mint vasat. A felszedésről az Istvántelki topicban volt szó, nem most történt.
Előzmény: Törölt nick (15057)
gumidani Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15058

Rákosrendezőn merre van a víztorony?

 

Ha netán az Északi fűtőházéra gondolsz, annak a közelében volt egy hasonló rom. De az nem azonos az Istvántelken volt kettő egyikével sem.

Ez volt a víztorony közelében levő ócskavastelepnél:

WL 2172  végül 117 6477

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek pedig az istvántelkiek:

30 55 117 6072-3 ex WR80 55 117 9086-9 ex WR 2354
Előzmény: Gatyás Qvik (15055)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15057
Miért szedték fel a kocsik alól a vágányokat? Elég érdekes felfogás, hogy kihúzzák a lábuk alól a talajt.
Előzmény: Törölt nick (15056)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15056

Az egyes kocsik pontos helyéről a história bizottság adott tagjai tudnának pontos felvilágosítást adni, mert majd mindegyik máshonnan jött.

Lehet, hogy a képek elkészítése óta már nincsenek meg a kocsik. A sín alattuk már biztosan elveszett.

Előzmény: Gatyás Qvik (15055)
Gatyás Qvik Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15055
A 209 és 211 en lévő kocsi csak nem Rákosrendezőről a víztorony mellől került Istvántelekre?
Előzmény: Törölt nick (15053)
Gatyás Qvik Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15054

Többek között igen! A HÉV-nél volt egy pár nyitott kocsi is, ahol a fékező a homlokoldal tetejére szerelt ülésből kezelte a kéziféket, mint az első Sváb-hegyi fogaskerekű mellékkocsiknál. Azt nem tudom,  hogy mindet szétvágták, vagy valahol megmenekült néhány. 

Előzmény: Sinbiciklis1 (15051)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15053
Előzmény: Sinbiciklis1 (15051)
kopaszhaj Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15052
Nagyharsány, esetleg?
Előzmény: Zolas (15045)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15051
Ilyenek? Istvántelek. Ott van a tűznélküli mozdony is, de nem találom a fotót.
Előzmény: Gatyás Qvik (15046)
v431184 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15050

Balinka is kilőve.

Moha-rakodó meg működik szerencsére.

Előzmény: bodrostomi (15049)
bodrostomi Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15049
Rudabánya nem lehet, ott nincs ilyen.
Előzmény: Törölt nick (15048)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15048
Nem tudom, csak tippelek: valamelyik, funkcióját vesztett csonka iparvasúti vonalunk:

Zalahaláp
Moharakodó
Balinka
(Pusztavám nem lehet mert azt már tippelték, sikertelenül.)
Rudabánya
...stb
Előzmény: Zolas (15045)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 15047
Hasonlóan régi tartálykocsik Törökőr teher pu déli végén a csonkában is voltak (BNV ideiglenes megállónál a Zugló Köki szakaszon) 1997-ig. Gondolom azok is kohóba kerültek.

Hogy nem tudják feltalálni az aszfaltból épült vagonokat:(((((
Előzmény: Gatyás Qvik (15046)
Gatyás Qvik Creative Commons License 2009.11.05 0 0 15046
  Sajnálhatod! A szeszgyári iparvágányokon dolgozott, a HÉV-esek által csak "Szopós Józsi"-nak becézett tűznélküli gőzmozdony és egy tvg-ből átalakított tolató masina is. "JÓZSI" valahol meg van, most nem ugrik be, hogy hol, de elég lelombozott állapotban láttam egy képen, az utolsó alkalommal. Sokáig tároltak az iparvágányon ősrégi tartálykocsikat is. Volt köztük gólyafészkes kézifékűléses 1800-as évekből származó is. Sajna bontóba kerültek a 70-es évek közepén!
Előzmény: Törölt nick (15038)
Zolas Creative Commons License 2009.11.05 0 0 15045
Ezekre nincs tipp?

A magyar Stonehenge:) Hátha így könnyebb:




eMPet Creative Commons License 2009.11.04 0 0 15044
Na akkor azt a "pendrájv" fedőnevű szürkekabátost csak jelszóval engedem be, mégpedig a jelszó: "Pendrájvon hoztam a filmet." :-)
Előzmény: gmarc (15042)
TEE Creative Commons License 2009.11.04 0 0 15043

1997-ben elbontották Törökőr teher pu vágányait és épületeit.

A vágányok nagyrésze a mai napig megvan, az elbontott vagonok tárolóvágánya az nincs, illetve felbontottak egy vágányt a volt állomásépület előtt. Időnként megnyílnak a kapuk és van forgalom.

Előzmény: Törölt nick (15039)
gmarc Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15042
Hamarosan kopogtat Önnél egy nagy fekete autó, benne egy szürke kabátos úriember, egy pendrive-val a kezében... :)
Előzmény: eMPet (15002)
gmarc Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15041
6 darabban megvan, .flv kiterjesztésben. 120 MB összesen.
Előzmény: erdőszéli (15003)
eMPet Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15040
BHÉV-nek volt/van dízelgépe.
Előzmény: Törölt nick (15039)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15039
Nem kellett átrakni az árut nagyvasútról HÉV-re és viszont, hiszen mindkettő 1435 mm nyomtávú:)

Eleinte (kb 1989-ig) a BHÉV-nek saját teherkocsiállománya vol, kb 150 db. A BHÉV hálózatán feladott árut BHÉV-kocsikba rakták, míg a MÁV hálózatán berakott, BHÉV célállomású árut MÁV kocsikba rakták, és egymás hálózatára a kocsik átjártak.

1989 után a BHÉV a saját kocsijait leállította, melyek 1996-ig Törökőr teher pu-n ácsorogtak... (le is loptam róluk néhány gyáritáblát, most már bevallom:)
Eztuán MÁV (és egyéb külföldi) vagonokkal szállították az árut, BHÉV villanymozdonyok húzták (ún Tigris). A Soroksári úton 1991-ben láttam egy BHÉV tolatós tehert, Es, Gbgs, stb kocsik vegyesen, összesen kb 6 kocsiból állt a vonat.

A gödöllői vágánycsatlakozást nem használták, mert az Ikarust mint fő fuvaroztatót (és a kisebbeket is) Kőbánya teher - Törökőr - Örs vezér tere átmenetben szolgálták ki. (csak azt nem tudom, mivel közlekedtek az Arany János utcai vágányon, mert az nem volt villamosítva. Talán az Ikarusnak volt dízelgépe ami kivitte drót alá a vagonokat?)

1996-ban a BHÉV rendeletileg (indoklás nélkül, mint a MÁV a kondorosi teherforgalmat) megszüntette a teherkocsik továbbítását.
Ugyanakkor leállított saját tulajdonú teherkocsijait szétvágatta.
1997-ben elbontották Törökőr teher pu vágányait és épületeit.
Előzmény: Törölt nick (15030)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15038
Sajnos nem tudom beazonosítani hogy melyik vágányokra gondolsz.
Szentendrei HÉV-en fényesnek a szentendrei vontatóvágányt láttam a 90-es évek közepén.
Volt forgalom az akkor még meglévő Filatorigát állomáson is, PFT-telepként funkcionált. Vágánymezők voltak tárolva, valamint zúzottkő továbbá a PFT járművek.

A Divi által leírt óbudai BUSZESZ iparvágányt sajnos nem láttam fényes állapotában.
Előzmény: VT22 (15033)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15037
De vajon miért? Ha volt bevétel belőle akkor nem értem miért kellett ezt. Netán zavarta a személyszállítást? Csinálhatták volna este is a terhes köröket mikor nincs vagy ritkább a személyforgalom.
Előzmény: mk4047 (15034)
division by zero Creative Commons License 2009.11.03 0 0 15036
"A BKV döntött úgy, h akkor mostantól nem"
Így van.
"vagy a fuvaroztatók?"
Pl a szentendrei héven van az Árpád híd után egy üdítő(?)gyár, ott a megszüntetés előtt kb félévvel tették rendbe az iparvágányt, és kezdték újra használni. Gondolom nagyon örültek a BKV döntésének...

Előzmény: Törölt nick (15030)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!