Te okoskodsz nem én. Miért? Mert olyan dolgokban próbálod osztani az észt amihez halvány fogalmad sincs. Ezt a hibrid (boccs hybrid :) ) kérdést bebuktad. Sb is hibridet vett dízel bmw helyett. Biztos jó oka volt rá. Lehet téged kellett volna megkérdeznie milyen autót vegyen. :)
Engedd el ezt a témát mert egyre jobban beégsz mivel a hibrid dolgokhoz SEM értesz.
Vannak emberek akik a tudásukat és a tapasztalataikat (nem csak ebben a kérdésben) nem 2 perc Google kereséssel szerzik mint te.
A kommunisták éppen most előzik magát a kapitalizmust.
Abban a versenyszámban, amiben a kapitalizmus magát a legerősebbnek hiszi.
A kapitalizmust nem kellene a politikai rendszerrel azonosítani. A kapitalizmust ha pontos évhez akarjuk kapcsolni lehetne datálni 1634.-től a holland tulipán hagyma láztól. a tetőpontját lehetne tenni oda arra a pillanatra amikor Woodrow Wilson elnök aláírja a FED megalapítását mert akkor következett be a tőke tökéletes koncentrációja és az mellékes, hogy kelet-európa államosításokkal követte érte el ugyan azt. De leghatékonyabbnak a két megoldás metszete a nemzeti szocializmus bizonyult, de a csúcsot én akkor is 1913.-ra tenném, azóta hanyatlik. Ha aranymetszés szabály érvényes erre is, a hosszabb a felfutó szakaszban a hanyatló annyiszor van meg rövidebb a leszálló mint a hosszabb a kettő összegében, akkor ez már most a végjátéka amit látunk.
Leírtam milyen szempontok játszanak nyugaton. Magyarországon a Toyota nem is árulja a Prius HEV-et mert drága ill. nincs rá kereslet. (344112)
A Prius iránt valóban csökkent a kereslet a világon de az összes Toyota hibrid iránt megnőtt. Fél éve 33 féle hibrid autója volt a Toyotának évi kb 1M eladott darabszámmal.
De most nem erről van szó. Menj és tanuld meg mi egy hibrid autó fogalma mert még azzal se vagy tisztában. Melyiket lehet tölteni, miért van bennük és milyen az akkumulátor, hogy működnek pl. Toyota vs. Kia hibrid.
Egyébként írtam: újonnan NEM éri meg a hibrid autó Magyarországon. A mostani viszonylag új 1 éves autó a családban is egy 180 le-s dízel.
Nem tudsz "versenyezni" Toyota hibrid témában 5-6 éve foglalkozom velük. :)
Te is az árammal jössz.:) Ennyire nem tudjátok mi az a hibrid autó? (Gyengébbek kedvéért: HEV) :)
Csak használtan éri meg vásárolni Magyarországon. Viszont akkor nagyon mert nagyon üzembiztosak (Toyota hibridekről van szó)
Jellemzően Nyugat-Európából származnak a kocsik. Az ottani lakosoknak megéri vagy megérheti adó, útdíj, biztosítás, behajtási engedély miatt. Plusz az igen alacsony városi fogyasztás ami rendkívül alacsony karbantartási ill. javítási költséggel társul.
Egy középkategóriás saját járgány "sosem térül meg" gyakorlatilag egy marhadrága luxus hobbi... gyakorlatilag aki ilyen új autót vásárol magáncélra és közben azt nézegeti, hogy az mennyit is fogyaszt, az erőn felül költekezett...
... ha a hybrideket Dacia-árban árulnák, onnantől kezdve biztos lenne aki az adott helyen érvényes áramárat IS
1. - Földgázt lehet bevezetni egy erőműbe és 30 - 65% át az energia tartalmának mint elektromos energia áramot szétosztani és gépkocsik akkumulátorába tölteni, onnan kivéve hajtani vele azokat.
2. - Vagy el lehet osztani csővezetéken és gépkocsikban nagy nyomáson tárolni onnan kivéve belsőégésű motorban mozgási energiává alakítani 20-40% át.
Szerintem a 2. nek jobb a hatásfoka és egyszerűbb kevesebb a technikai eszköz igénye, tehát olcsóbb.