Keresés

Részletes keresés

.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6213
Hát kb. Azt hallottam, hogy "tudniuk" (~érezniük) kell, mennyivel mennek. Ami 2006-ban valóban elég nonszensz. Mindazonáltal a hátralévő időre már valóban kidobott pénz lenne.
Előzmény: DAttis (6205)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6212
Annyira nem volt vészes. De ezek szerint nem ártana már egy rendesebb pályarekonstrukció. Korábban síncsiszolás címén rengetegszer zártak le Gyöngyétől kifele, egyszer már rendesen meg is lehetne csenálni.
Előzmény: Peti817172M (6204)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.29 0 0 6211
Azaz, nem tudtam hirtelen, mire fékezett akkorát, valaki átfutott a (lezárt) hídon, vagy mi? Aztán mire odanéztem, csak annyit láttam, hogy a zöld tárcsa mellett haladunk el... :o)
Előzmény: mk4047 (6203)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6210
Végül is a Kútvölgyi útnél is megcsinálták a pályát, naggyon jó lett. Bízom abban, hogy a városmajori 25öt is kigyomlálják.
Előzmény: mk4047 (6209)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6209
Naigen, ez a vége annak, amikor a pályát már megint lassújelekkel "javítják".
Előzmény: korpi41 (6208)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6208

Október 1-től változik a mentrend az 56oson. Állítólag jobb lesz. Ehhez képest gyakorlatilag nem lesz semmi változás. Adnak +2 perc menetidőt, de több kocsit nem, mivel nincs. Így semmi nem történik. Az indulási idők nem változnak elveben, csak a tartózkodást csökkentik. Lesz 2 perc a Moszkván meg Hvben is. Ha jobban utánaszámolok, sok utas mellett egy Hvi visszafogás technológiai ideje kb 3 perc. A Moszkva rét ennél durvább, ott akár 4 perccel is lehet számolni megállástól indulásig csúcsban (a hurok már csak 5-ös). Tehát marad minden a régiben, csak a menetrendet igazítják a késésekhez.

 

Persze azért megnézném azt, aki így megoldotnak látja a problémát, hogy csinálna végig csúcsban zsinórban 6 kanyart (nem is egy ilyen szám van), ami kb 4,5-5 óra kaki-pisi-cigi nélkül...

korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6207
Cserébe a Kútvölgyi út sarkánál lévő 10es már ismét 30as, így a Budagyöngyét el lehet érni, az új 25tel viszont a Kelement nem.
Előzmény: mk4047 (6203)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6206
Hát igen. Vagy kapaszkodnak és eléri a vili a Kelemen lámpát, vagy egy lámpa bukik, a menetidő nő 1,5 perccel, vagyis 8-10%kal. El lehet dönteni melyiket szeretnénk. És ha ezzel esetleg a 30 percenként járó 63ast késed le Hvben, akkor az elég gázos tud lenni.
Előzmény: Peti817172M (6204)
DAttis Creative Commons License 2006.09.28 0 0 6205
Ja hát igen a germán TeWétől elvárható ilyen legyen, persze más kérdés Bp-en nem igen nyomható ki (normál bp-i közlekedésben a Kresz miatt is) a 70es tempó.

Még jó, hogy ezeken a járműveken ICS Tátra van seb mérő mert UV-val hogy a fenébe tudják a megengedett 50et tartani, érzésre, szal ez kicsit nonszesznek tartom az elmúlt 30 évben nem tudtak egy ilyen "mutatót" felszerelni az UVkra.
Ja hát a 15-30-40 km/ó-ás cammogáshoz nem is kell, amit a Bp-i viszonyok megengednek.
Előzmény: vrobee (6192)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.27 0 0 6204
Mondjuk a rendesebbek eddig is lelassítottak annál az ívnél, hogy ne boruljanak az utasok.
Előzmény: mk4047 (6203)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.27 0 0 6203
Az 56-os még egy lépést tett egyébként az ''arany-Gubacsi-út-díj' '06 '' elnyerésére: 25 km/h az ívben az Akadémia és a Kelemen László utca között (Richtung Hűvösvölgy)
Gianmarco Creative Commons License 2006.09.27 0 0 6202
Az érdekes, ezt nem láttam, ma már ismét 4136-4340 (61) és 4330-4331 (59) volt, ill. szintén az 59-esen 4314-4327.
Előzmény: mk4047 (6201)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.26 0 0 6201
Mielőtt itt nagyon elsűllyednénk egy kis újdonság: 4330-4340/59
pre-zli Creative Commons License 2006.09.16 0 0 6200

Szia Újbuda-busz!

 

Koba(k)hoz hasonlóan T5C5-öt modelleznék, csak virtuális változatban, BVE progihoz. Ha tudnál jellegrajzot küldeni a precsenyi@hotmail.com címre, azt nagyon megköszönném (természetesen a jellegrajzot nem publikálnám sehol, senkinek nem adnám tovább).

Előzmény: Újbuda-busz (5865)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6199
ha fölveszel MSN-en, akkor modndok további részeket. Itteni mal címmemmel megegyezik.
Előzmény: korpi41 (6197)
Fzolee Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6198
Én úgy tudom, h. az árpád hídon volt még anno, és a rendőrök mérték be radarral.
Előzmény: korpi41 (6197)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6197

És hol sikerült elkövetnie? Erre nagyon kíváncsi lennék.

 

Csak mert műszakosok tolták egyszer éjjel a Fehérvárin, 82ig jutottak úgy, hogy a Skálánál felnymták söntre, és az Andor utcánál kikapcsoltak. Ez teljesen hihetőnek hangzik. Ezért vagyok kíváncsi a 112re. Mellesleg aki egyszer is vezetett Tátrát, az érezheti, hogy ez sántít.

 

Ja és még egy! Milyen eszközzel mérte ezt a sebességet???

Előzmény: Peti817172M (6196)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6196
Hát nekem az a vezető mondta (ír a fórumra és sokan ismerik), aki megcsinálta ezt a sebességet.
Előzmény: korpi41 (6195)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6195
Ebben a 112ben egyeltalán nem lennék biztos. Inkább csak városi legendának tekinteném.
Előzmény: Peti817172M (6189)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6194
(Lejtőt és szabadesést most nem tárgyalnám külön ;o))
Előzmény: .Wala-kee. (6193)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6193
Na, azért ezt a 112-t én szívesen megnézném...
Előzmény: Peti817172M (6189)
vrobee Creative Commons License 2006.09.12 0 0 6192
Azért nem csak az számít, hogy mennyi jön ki, ha csutkára nyomod a kontrollert.

Az sem teljesen mindegy, hogy az ICS már 50 körül is alkalmatlan a kultúrált utazásra, míg a TeWe végig (70-ig biztosan) az marad.
Előzmény: Peti817172M (6191)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6191
Nem baj, ismerem a végsebességüket. A tewe csak 82-t m1. Az ICS 13-mal többet...
Előzmény: Fzolee (6190)
Fzolee Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6190
De ez Magyarország. Az ICS se csak 50-nel tud menni... (A TW6000-et most nem fejteném ki. :))
Előzmény: Peti817172M (6189)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6189
A hivatalos maximális sebessége. A nemhivatalos a már jól ismert 112. De pl. csehországban vagy szlovákiában 65 az engedélyezett max a járműre.
Előzmény: Fzolee (6188)
Fzolee Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6188
A jármű MAXIMÁLIS sebessége a 65 (haha).
Előzmény: Peti817172M (6186)
mk4047 Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6187
A járműre engedélyezett sebesség a Tátrára (is) 50. Ki is van irva a fülkében is.
Előzmény: Peti817172M (6186)
Peti817172M Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6186
Na de a járműre engedélyezett sebesség tátra esetében 65. Az más kérdés, hogy mit enged a KRESZ.
Előzmény: korpi41 (6180)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6185
A menetvezérlés... Kb 50 körül meg újra kezd dolgozni.
Előzmény: .Wala-kee. (6184)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.11 0 0 6184
Hát akkor ellenőriznek rendesen. :o)
Azt, hogy kiejt a vezérlés, úgy érted, hogy nem engedi tovább, vagy hogy nem lehet már vezérelni? Csak mert az kicsit kínos lenne...
Előzmény: korpi41 (6183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!