Tudod, ez ebben az országban (meg sok másikban is) nem így működik, Egyrészt nem Ő dönti el, mi jelenhet meg és mi nem. Másrészt a szerkesztőknek tudniuk kell, hogy az érintettek közül ki, kivel van, milyenek a kapcsolatai, hogyan tud visszaütni. Gyakorlatilag arról van szó, hogy az adott cikk nyomán veszíthetnek-e hirdetőket. Ha igen, nem lesz belőle cikk.
Írtam egyszer egy autósújságba egy cikket, egy autógyár bizonyos alkatrészéről ami veszélyessé teheti az autót. Addig az a gyár jelentős hirdetője volt a lapnak. Többé nem hirdettek ott. Plusz még később kiderült, megszüntették az alkatrész gyártójával a kapcsolatot, ami egy magyar cég volt.....valószínűleg munkahelyek szűntek meg.
Szóval nem árt néha kicsit "politikusan" is gondolkodni és nem ajtóstól rohanni a házba.
A totalcaros cikkeid mennyi munkát hoznak neked? Nem sok embernek van ekkora vitorlája.....
Ezt fordítva is lehet használni.....
A médiától sokan beszarnak, főleg nagyobb cégek, csak az a lényeg, hogy ne az utolsó egyfejűnek fenyegetőzzél vele mert annak mindegy, hanem valami jelentősebb pozícióban lévő döntéshozónak.
Modellezni az olajkályhával tudjuk: Amikor begyújtás előtt beleeresztjük az olajat és viszonylag sok folyik bele, akkor ha beledobjuk a gyufát, az elalszik mert elmerül, nem gyújtja meg az olajat, mivel a lángja nem okoz gyulladási hőmérsékletet.
Amennyiben a beeresztett olaj kis mennyiségénél dobjuk bele a gyufát és nem merül el az olajban, úgy az égő gyufaszál (a fa égési hőmérséklete) már olyan hőt közöl, ami megfelel a gyulladási hőmérsékletnek és begyullad az olaj. (Volt más gyújtóközeg is, ami olajjal átitatva okozta a gyulladási hőmérsékletet).
Felénk eléggé gyenge az utóbbi időben a Bárdi kirendeltség forgalma. Ha betérek oda, szokták is mondani hogy van-e nálunk munka, mert kevés a forgalom. Mondom hogy van bőven, csak keveset jövök a Bárdihoz (a lentebb említett okok miatt). Szerintem hosszú távon nem működik majd jól az üzletpolitikájuk. Kérdés hogy rájönnek-e valaha. Azt hiszem máshogyan kellene csinálniuk, mint amikor volt tizenpár év felfelé emelkedő piaci csoda.
Az egyik Bárdi uriembert kereste meg 10 szerelő korporésönben állva, hogy legyen szíves tenni valamit az ellen, hogy bárki besétál egy kedves mosollyal és kap annyi kedvezményt, mint amiért egy szerviz hűségesen akár milliókat költ náluk, és az ellen, hogy ne legyen teljesen visszaélhető az ügyfélkódolási rendszer, boldog boldogtalan bemegy, mind egy vevőkódot és kap... Az volt a válasza a fotelében terpeszkedve, hogy sajnos nem tud ezzel mit kezdeni, a pénze így is úgy is bejön, neki ez a lényeg...... Mi már mint írtam 2 éve nem rendeltünk tőlük, de még egy megveszekedett területi képviselő nem jelentkezett, hogy megkérdezze van e valami baj.... Szerencsétlen kiszállító srác állt meg egyszer arra járva, és könyörgött, hogy rendeljünk, mert az ő pénze ezen is múlik..... Akkor rendeltem egy karton féktisztítót, hogy szolidáljak, és annyi.....
Igazad lehet, most bele gondoltam, hogy nem vettünk mi se tőlük semmit úgy már lassan 2 éve, elhamarkodott véleményezésem inkább az idő által okozott emlékszépülésekre alapozható.
Ez így van. A főnök dolga, hogy munkát szerezzen meg igazságosan ossza le .
Viszont van ennek egy másik aspektusa is.
Volt már lázongás ebből, hogy az egyik srác a Porsche Cayennt kapja meg a másik meg a berohadt Zsiguli féket. Amikor el lett neki magyarázva, hogy az ő kvalitási kb. itt merülnek ki akkor ezt felfogta agyilag és elkezdte magát képezni és hirtelen elkezdte érdekelni a szerelés. És furcsa mód itt nem áll 3cm vastag por a szakirodalmokon mert mindenki bújja és fejleszti magát, hogy a jobb melókat megkapja.
Nem mondtam, hogy gáz gond van, sőt... A 20bar minden bizonnyal azért annyi, mert a ventilátor nem hűti vissza a hűtőközeget. A hűtőközeg nyomása hőmérséklet függő.
Ha bekapcsolod tesztben a ventilátort visszamegy a nyomás?
"a ventilator vezerlo, vezerlo jelenek a kitoltesi tenyezojerol van szo. "
Amit ugye a motorvezérlőtől kap, az meg BUS-on a műszerfalból, ami szintén BUS-on a klímavezérlőből. Nincs egyik vezérlőben sem kommunikációs hiba?
hát szerintem mind egy időzített bomba, és alulméretezett a csiga, van nálam egy szinte új csiga euro5 140lovasé az rhr utódjáé, már vízhűtéses meg nagyobb is és nem a 4 le miatt.
Valahogy olyan az RHR mint a dacia amelyik jól sikerült darab az elmegy 400ezret is gond nélkül, pl ami most nálam van, ford kuga abban is ennyi van és csak a befecsi feküdt le vagyis csak a pumpa, amin segített az új tulaj egy kis trafóólajjal.
a tapasztalat az hogy a tartós rugást nem viseli el, a tatás üzemet szereti, csak azt meg az fap nem :D
Hol láttad és milyen körülmények között a két nyomást? Órán? Adatlistában? Utóbbiban mekkora nyomást látni bekapcsolt klímánál? Nem-e az a gond, hogy a vezérlő nem látja, hogy nagy a nyomás?
Vásároltam már náluk, bajom nem volt. Annyi észrevétel, hogy raktáron szinte csak saját márkás vagy a legolcsóbb van, ha mást akarsz rendelős.....legalábbis régebben. Most már csak online vásárolok és Pick-Pack pontra kikérem, ha olyan helyen vannak érte megyek. De múltkor kapcsolókat, indexkart a Volvora Németországból rendeltem. Mindenük volt, olcsók voltak, még szállítással együtt is. ( nem filléresen olcsók de olcsóbbak mint Ivanics és minden eredeti gyári volt! )