Több percig néztem a szintrajzot, mire leesett, pontosan mit jelent az a két púp. Élőben sokkal barátságosabbak. Az első a gázlók mentén indul, kb. mint a Hármason a szintút, ez lazán megy 46/17-el, aztán Borzavár előtt kissé bedurvul, itt már vissza kell kapcsolni 46/20-23-ig is. Végig széles sima dózer, illetve szántóföld melletti szekérút. Borzavár után kis aszfalt, lejtővel, majd a második púp visszavisz ahhoz a ponthoz, ahol kicsivel előbb szembejött az útvonal. A meredek részek rövidek, oda elkélhet a középtányér, a többi nagytányéros.
Amitől viszont én nem alszok nyugodtan, az a hátsóagyam. Illetve nem az enyém, hanem bicajé... :o) Deore XT, alig 14000km-t futott. Francba.
Szétszedni ugyan nem szedtem (mer' Shimanóéknak muszáj volt sohanemlátott méretű kónuszkulcsot igénylő megoldást kreálni), de a tengely csak akkor kottyan meg fel-le irányba mozgatásra, ha valamelyik "Deore XT" felirat pont felfelé néz az agy külsején (tehát 180°-onként). Ez nem jó jel. :( Gyaníthatóan még csak nem is a kónusz, hanem az agy a bűnös.
Node mindegy, a Gázló már ezzel megy le részemről. Úgyis csak akkor hallható, ha nincs nyomaték alatt a hátsó agy, vagyis tekerni kell folyamatosan, ennyi az egész. Vagy zenét hallgatni, Bátyó szerint. :o)
És végre sikerült!!! :) A vízmosott utáni római szakasz (susnáyssal körülvéve) is nagyon genya tud lenni, ott is kell még koncentrálni. A többi már nem vészes.
Egyébiránt tudotk olyan oldalt, ahol szépen össze vannak gyűjtve a hasonló megmozdulások? Esetleg némi infóval együtt. Ez a "gázló" oldal elég jól meg lett csinálva.