Keresés

Részletes keresés

Timna Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1282
borfeszt: holnaptól vasárnapig :) drága, zsúfolt és szar szerintem, ennél csak a sörfeszt szarabb :)
Előzmény: bubis (1276)
Timna Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1281
Igen, az most ismét Egri lett :) Mindig váltják a nevét, hol van benne nem, hol nincs :) A singtől nincs túl messze, de azért túlzás hogy közel van.
Előzmény: lavinaGOTU (1279)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1280
Aki meg nem tudna:

http://www.8bit.hu/

Itt van keres-kinal is!

Andras

lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1279
Én meg olyanra emlékszem, hogy "nem egri borozó" Közel volt a Sing-Sing discohoz, vagy mihez... :)

Vagyis annyira nem emlékszem, csak körvonalakban... :)

Előzmény: Gaia (1278)
Gaia Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1278
En emlekszem a Voros Rokara, a Tot kocsmara meg az Egri Borozora :-) Megvannak meg ezek a nevezetes helyek?
Előzmény: Timna (1275)
Timna Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1277
A borfeszt valamikor mostanában lesz. Próbálom nézni a szeged.hu és környékét de olyan k*va lassú, nincs hozzá idegzetem. Majd otthon megnézem, ott gyors a net :)
Előzmény: bubis (1276)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1276
Szegediek!
Ket kerdes. Ismerve az erdeklodesi korotoket, mikor lesz a borfesztival? :) Ott esetleg osszeroffenhetnenk, meg nem ismerek senkit kozuletek! :)
A masik: a Mucsi az nem Szegeden tanult veletlenul es az Ortutay koleszban lakott? Mert egyre gyanusabb nekem, hogy ot viszont futolag ismertem!

Andras

Timna Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1275
párszáz méterrel mögöttünk a paneldzsumbuly szélén :)
de vannak jobb búfelejtők is.
Előzmény: lavinaGOTU (1273)
NinjaOfGS Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1274
Ahogy elnézem, Hifi egész családja grafikus...:)
Előzmény: Timna (1271)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1273
:)) Jaja, a TLT csapatot meg kellene hívni, vagy legalábbis a két csajszit. :)

Amúgy ez a bizonyos búfelejtő hely hol van?

Előzmény: Timna (1271)
NinjaOfGS Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1272
Nálam az 1 sör= 1 láda sör...:)))))
Előzmény: lavinaGOTU (1269)
Timna Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1271
Ja, Bádogbüfé rulez, oda kell menni! Állítólag volt már aki nem jött ki azok közül aki bement! Durva hely :))

A buheráláshoz én sem tudok már hozzászólni, viszont tudja valaki eme hölgy telefonszámát? Nem kéne meghívni a partira? :))
http://plus4.emucamp.com/md.php?mid=1109

Előzmény: TamasS (1267)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1270
na ez elcsúszott :( Pedig mit szenvedtem, míg ilyen karaktereket találtam... :)

Hiába no, nem vagyok egy nagy GFX man.

Előzmény: lavinaGOTU (1269)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1269
. .
|
\_/

Biztos, hogy csak 1 lesz belőle?

Előzmény: NinjaOfGS (1268)
NinjaOfGS Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1268
Hali Töci...:)

És a Lemmings-el mi lett? :)

>Sajna ehhez a nagy buheralashoz (sideborder, fli), ami itt folyik en mar nem tudok hozzaszolni a kivenhedt dinoszaurusz fejemmel :-))

Nyugi, nem vagy 1edül ezekkel a dolgokkal...:)
Majd a partyn iszunk 1 sört, míg a többiek a keretre pakolnak 8746583487463584736 karaktert...:)))))

Előzmény: TamasS (1267)
TamasS Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1267
Hali!

valahol lentebb olvastam, hogy a battery 3 sajnalatos elveszeset taglaljatok. Nos igen, a hir igaz (bar ne lenne az :-(( )
egy mentes kozbeni aramszunet a teljes lemezt tonkrevagta... ha berakom a drive-ba, csak kovalyog a fej ossze-vissza, kerreg a fejmozgato motor a vegtelensegig...

de most ujra "erore" kaptam :-)) ismet elkezdtem plusizni, legalabb is egy kosza Yape erejeig, talan egy game is kisul a dologbol elobb-utobb :-))

a szemelyes pardey dologban benne vagyok (lattam a badogkocsma kepet is lentebb)

Na, csak ennyit akartam, mert Lavina szolt, hogy megy a forumon az elet. Sajna ehhez a nagy buheralashoz (sideborder, fli), ami itt folyik en mar nem tudok hozzaszolni a kivenhedt dinoszaurusz fejemmel :-))

TCFS

Előzmény: NinjaOfGS (917)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1266
Durva, soha nem gondoltam volna, hogy igy valtozik az erteke!
Előzmény: Crown_GOTU (1265)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1265
Megsam allom meg, hogy kerdezzek! :) Es a $ff1f-rol mit tudsz. Persze az also 3 bit erdekes!

Sokat nem jatszottam vele, de onnan veszi a TED hogy melyik sort kell a karakteren belul megjeleniteni, irasaval lehet DMA-t is eloidezni, de neha eleg furan.
Csak azt mertem egyenlore ki, hogy melyik ciklusokban valtozik, a reszletek itt:
http://plus4.emucamp.com/ma.php?maid=151

Előzmény: bubis (1263)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1264
Szoval ugy tunik, hogy lehet vele badline-t elhalasztani, de nem teljesen vilagos, hogy mikor-hogyan mukodik. Egyszer kiprobaltam, hogy eroszkosan csak minden masodik sorban engedtem noni, ennek egy ketszeres kepernyo nyulas volt az eredmenye. Tehat badline valszeg elhalasztodott. Viszont ha csak ugy atalitod mondjuk a kepernyo kozepen, akkor a badlineok ugyanott jonnek csak a karakterek "korbecsusznak".

Andras

Előzmény: bubis (1263)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1263
Crown!

Megsam allom meg, hogy kerdezzek! :) Es a $ff1f-rol mit tudsz. Persze az also 3 bit erdekes!

Andras

Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1262
Ja es van egy olyan sideeffektje a kododnak, hogy a double speed-es burst resz a sor vegen nem indul el, ott is single clockban megy a proci, ezert kell annyit irnod a masodik $ff1e-be amennyit irsz.

Na akkor meseld el, hogy ez mi! Mert tenyleg allitanom kellett masodik irast, hogy stabil legyen.

Double clock modban a sor vegen van egy 16 ciklus-os resz a bekapcsolt kepernyos sorokban, amit burst-nek hivnak, itt megkapja a CPU a double clock ciklusokat is. Az hogy ez elinduljon szinten $ff1e-hez van kotve, ha kihagyod azt a ciklust a $ff1e-ben ami ezt elinditja, akkor ez nem indul el. Mivel atirod az $ff1e-t, es soha nem veszi fel azt az erteket ami ezt elinditja ezert ki is marad.

Előzmény: bubis (1248)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1261
Hmmm, erdekes dolgok vannak ezen a listan! Ezt az interlace dolgot meg lehet nezni valhol? :)
Előzmény: Crown_GOTU (1254)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1260
Tulajdonkeppen ott nincs DMA, hanem ket modul a TED-en belul, az egyik csak annyit csinal hogy elhozza a bitmap-et. Ennek bemeneti parameterei a kulonbozo mode regiszterek, hogy ki tudja szamitani a cimet ahonna el kell hoznia, es DMA buffer-ben levo character kod.
A masik modul, pedig semmi mast nem csinal csak vegig megy a belso DMA buffer-en (amit a DMA sor mar feltoltott) es adja ezeket az offseteket az elsonek.
Az effektem vegul is annyit csinalt hogy az elso modult elinditotta korabban, es kesobben allitotta le, mig a masik modult nem tudta befolyasolni. Ezert van az hogy a ket extra karakter character kodnak es szinnek is 0-at kap, valoszinuleg ez a default allapot azokon a vezetekeken ami a ket modult osszekoti, amig nem megy a masodik.
Előzmény: Crown_GOTU (1259)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1259
Tenyleg, ezt mar akartam is egyszer kerdezni. A 40 karaktert meg megmagyarazhatjuk a DMA buffer meretevel. De ezek szerint ha jol ertem a color/character DMA az FF1E-tol fuggetlenul mindig ugyanazon kepernyopizicioban indul el? Ez erdekes.

Nem biztos, csak lehet hogy hamarabb kellene irni $ff1e-t mint ahol irok, csak akkor meg szet esne a kep, mert a Hblank nem fejezodne be.

Masik dolog ami nem tiszta nekem, hogy a color DMA ugye mar a 7. rasztersor elejen beindul a kovetkezo karaktersorra. Viszont meg azelott, hogy a kirakando aktualis karakter szinet meg utoljara hasznalnank, es igy elvileg felul kene irodnia... Van itt valami belso latch-eles a TED-ben?
Double buffer valoszinuleg.

Előzmény: Gaia (1256)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1258
8 sor, DMA eltolas is van benne... :)
Előzmény: bubis (1255)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1257
Jo, mostmar tenyleg olvasok, nem mindig kerdezek. :) Erdemes lenne egyebkent ezeket az infokat rendezetten osszeszedni, de errol mar beszeltunk...
Előzmény: Crown_GOTU (1254)
Gaia Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1256
a DMA-t nem befolyasolja, az stabilan ugyanott marad ahol eredetileg volt, es a merete sem valtozik 40 karatert olvas tovabbra is

Tenyleg, ezt mar akartam is egyszer kerdezni. A 40 karaktert meg megmagyarazhatjuk a DMA buffer meretevel. De ezek szerint ha jol ertem a color/character DMA az FF1E-tol fuggetlenul mindig ugyanazon kepernyopizicioban indul el? Ez erdekes.

Masik dolog ami nem tiszta nekem, hogy a color DMA ugye mar a 7. rasztersor elejen beindul a kovetkezo karaktersorra. Viszont meg azelott, hogy a kirakando aktualis karakter szinet meg utoljara hasznalnank, es igy elvileg felul kene irodnia... Van itt valami belso latch-eles a TED-ben?

Előzmény: Crown_GOTU (1253)
bubis Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1255
Ok, ertem. Es milyen magas az effekt? Hany rasztersor?
Előzmény: Crown_GOTU (1253)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1254
Egyebkent az miert van, hogy meg kikapcsolt kepernyonel is ugy tunik, hogy single clock uzemmodba kapcsol a TED a rasztersor vege fele.

5 ciklus RAM refresh.

Egyebkent olvasd vegig a plus4 lista archivumat, fennt van a plus4.emucamp.com-on.
Elso level:
http://plus4.emucamp.com/ma.php?maid=1
next-el mehetsz a kovetkezore, eleg sok van, de erdemes vegignezni, mert sok info van elszorva.
Ajanlom peldaul ezt:
http://plus4.emucamp.com/ma.php?maid=15

Csabo nem akarod megfixalni az idezetek szinet kulonben? Nem valami olvashato, pl:
http://plus4.emucamp.com/ma.php?maid=18

Előzmény: bubis (1248)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.20 0 0 1253
A five magic-ban egyebkent tulkeppen mi van? Meg nem sikerult megneznem.

Ott minden sor sima nem DMA-s sor. Harom $ff1e iras van a sorban, az elso meg joval a kepernyo kezdete elott a hblank utan, ez elorebb allitja a $ff1e erteket, igy kivaltja, hogy a bitmap fetcheles hamarabb indul be, a masodik a sor kozepen van, kisebbre allitja az $ff1e-t meg annal is mint aminek ott lennie kellene, ezzel biztositja, hogy a bitmap fetcheles kesobb alljon le mint kellene neki, es a harmadik iras pedig a sor vegen helyre allitja az $ff1e-t. Gyakorlatilag ugyanaz mint az $ff1d-s kep bovites. Viszont erdekes modon a DMA-t nem befolyasolja, az stabilan ugyanott marad ahol eredetileg volt, es a merete sem valtozik 40 karatert olvas tovabbra is. A ket extra karakternek a sor elejen es vegen stabilan 0-as szine van, es a karakterkodja is 0. (Hogy mas jelenjen meg az utolsoban mint az elsoben a sor kozepen es vegen atirom a character bitmap-jet is). A jobb oldalan lehetett volna meg egy karakter, de nincs eleg ciklus hogy annak is updateljem a bitmap-jet, az ugyanaz lett volna mint a 42. ugyhogy azt hanyagoltam.

Előzmény: bubis (1247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!