Ezeket a motorokat szerelem össze, nincs tapasztalatom élettartam, megbizhatóság terén csak a volkswagennek a fillérbaszására épül az egész...minnél olcsóbban előállítani és ez a trend az autógyártóknál nemcsak a vw-nél,újrahasznosítható és környezetbarát alkatrészek....
Betartom oké persze..!! Ha szabadna még egy kérdést feltenni mert ROHADTUL érdekelne!! Azt lehet tudni sejteni, hogy mitől lehet az, amit Te is említesz hogy ismersz olyan TSI tulajt aki százezreket elmegy és nincs baja koxal.. sejtesz valamit ezzel kapcsolatban hogy ez mitől van? miért ússza ezt meg? most golf 6 gtim van amibe még sima közv befecsis motor van, de én 70000 km nél még nem tapasztalom a koxosodás jeleit, nyilván nincs otthon scope, meg nem bontom a szívósort hetente hogy lássam,de a leírt tüneteket nem produkálom még, kocsi általános használatban van sok város, kevés kergetés és az is csak ésszel..szoft frissítés nem volt a kocsin szervízben sem..Ha jól tudom egr csak magasabb fordulatokon van tsinél.. talán ezért? ami segítene visszatermelni a szmötyit plusszban,de én csak találgatok! nem okoskodni akarok....hála egr sincs az új gti-s tsiben :)
Robikám. Nálam minden autó úgy ment előtte mint a rakkéta, alig fogyasztott valamit. ---Akkor miért hoztátok ide?--- Há mert meggörbültek a szelepek mikor szíjat cseréltünk.
Szia 2 hónapja BMW 320D nagyon gyenge volt alul de 3200-től ment -----légtömegmérőt a tulaj szilikonspay-el "takarította" Féktisztító után megjött alul is az erő. Nem szoftverezték esetleg valahol?
Most van nálunk egy Opel Zafira 2.0DTH 02' ,az olyan gyenge ,hogy alig bír elindulni. 70-el bír menni km/h-ban. _motort cseréltünk mert eltört a főtengely,minden át lett pakolva a régi motorról(jeladók,kipu torok,turbó,adagoló. a tulaj szerint a törés előtt a régi motor ..mint a rakéta (Egy Opel diesel szerintem soha nem ment) -A porlasztókat nem raktuk át. Légtömeg ,turbónyomás 3000fordulatnál van meg csak a kért érték de ott is nagyon gyenge a teljesítmény.
EGR,örvényszelep ,kipufogó tiszta,működik minden ,hibakód nincs.