Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135189

labon jott be.. 

labon is ment ki. 

robika1 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135188

Torrentezés a műhelyben

Valami történt köztem és a Torrent között. Leszedte a kokszot, én meg kurjongatni kezdtem. Tovább »

forrás: totalcar.hu


Jó cikk...Most már kapsz bónuszt is hozzá?

Előzmény: novothauto (135174)
Janusz1979 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135187

1 aksi van benne, 95ah, 12v rendszer, de mint írtam hidegen tekeri rendesen. Amúgy ezt tényleg nem értem, öregemnek is ilyen van, annyi a különbség, hogy 1 évvel fiatalabb és állandó összkerekes és az övé 24v rendszer. Lehet az enyém átalakított? Mert megvan benne +1 aksinak a helye. Amúgy ha visszagondolok, most nyáron kezdett el szórakozni ezzel a hibával, tavaly és az azt megelőző években nem volt ilyen. Esetleg felforrósodna az önindító a motor melegétől és feszülne a hőtágulás miatt? Mindenesetre akkor megnézetem.

Előzmény: 409 (135186)
409 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135186

"olyan, mintha gyenge lenne az aksi (1 éves)"

 

Mind a kettő?  Sor/párhuzam kapcsoló kapcsol?

Előzmény: Janusz1979 (135181)
cam aro Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135185

+1. 

Előzmény: kornel8 (135184)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135184

Helló. Volt hasonló probléma, önindító felújítás lett belőle. A persely volt megkopva és befeszült a forgórész. Érdemes lenne levenni és megnézetni. Remélem segítettem.

Előzmény: Janusz1979 (135183)
Janusz1979 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135183

Ezek meg lettek nézve, bár lassan 1 éve, amikor aksit is cseréltem. Gondolom ha ezekkel lenne gond, akkor hidegen is gyengén tekerné. Bár nem vagyok autószerelő.

Előzmény: Quattroman (135182)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135182

önindító? főkábel, testkábel....

Előzmény: Janusz1979 (135181)
Janusz1979 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 135181

Sziasztok, egy 1992 -es Toyota Land Cruiserrel lenne gondom, 6 henger turbó dízel. A probléma az, hogy melegen nagyon nehezen indul, olyan, mintha gyenge lenne az aksi (1 éves) és lassan teker az önindító, hidegen, napi első indításkor vagy amíg nem meleg a motor tekeri rendesen és néhány tekerés után beröffen a gép. Nem tudom, hol keressem a problémát, töltésem jó, motor kompresszió ki lett mérve, porlasztócsúcsok is cserélve lettek újakra nemrégiben. Valami ötlet?

cam aro Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135180

most hivott.. 

felrakott egy geos turbot.. megy mint a golyo. 

 

de eddig hogy a picsaba ment wg-s turboval hiba nelkul ???? 

ááá... :@

================================

Előzmény: cam aro (135179)
cam aro Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135179

nem tudok mit kezdeni geos vezerlon levo WG-s motoral. 

az hogy alacsony turbonyomasnal sincs fekete fust, sztem uza hiany. 

nincs mi fujja a turbot. 

de nem tudok vele mit csinalni.. a fent irt miatt.

 

a frekis mafot beszoptam, majd kompenzalom. 

 

Előzmény: novothauto (135173)
w.lacika Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135178

szia Papa

 

nem működik a merci 38pin átalakító a csomagból...

van valami tipped?

E200 benzin  97'

Előzmény: kolcsar (135172)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135177

Ha szeretnék még szerelni mármint fizikálisan, még jelentkeznék is tanulás képen is jó lenne :D

Előzmény: novothauto (135171)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135176

De nekik megy csak ott cseredarabos a rendszer, de holnap ha már lesz időm kifaggatom őket milyen megoldásban lennének partnerek. Az Inter dízelhez lenne még kapcsolatom csak Győr meg ide 300km, meg Kecel fele finomabb a a pacal :D

Előzmény: novothauto (135170)
cuba.71 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135175

Ha gondolod segithetek.

Előzmény: Jena307 (135169)
novothauto Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135174

Hello Papa!

 

Ezt a csontot már lerágtuk, csak azért tettem be, hátha valaki most téved erre.

 

 

Előzmény: kolcsar (135172)
novothauto Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135173

Tudni kéne, hogy gyújtás ráadáskor hány kiloherz. Általában 1,7-1,9.

 

 

Előzmény: cam aro (135150)
kolcsar Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135172

Szerintem klónoztasd magad:)))

 

Aki ezeknek a kritériumoknak megfelelne,vagy már bedolgozott jó helye van,vagy már régen kint dolgozik valahol a régen úgy nevezett rothadó kapitalista országok valamelyikébe:))

Most csak három hasonló szerelőről tudok akik készülnek kivinni a családot,az asszonynak is meg van már kint a munkahely!

Előzmény: novothauto (135171)
novothauto Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135171
novothauto Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135170

Benedeczki? Ha ők nem, akkor senki.

 

 

Előzmény: Jena307 (135169)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135169

Tudnátok ajánlani cr-est aki megfelelő minőségben dolgozik, és bír a delphi dfp3.4 es pumpával, már nincs más ötletem csak hogy az egyik dugattyúja sántít

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135168

Köszi, ezt mondta a szerelőm is, hogy elég lesz az adalék is. Kérdeztem, hogy kárt nem fog e okozni? Felelet, akkor majd megveszi tőlem a kocsit ha ettől bekrepál, meg ha felforr a vizem. Ő is ezt a Thurmo-t javasolta. Volkswagenek még a lóhalálában is elmennek. :)

Előzmény: skorpio3 (135166)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135167

Köszi. Gondoltam az eszterga pontatlansága miatt volt, 0,14 mm-t üt, végül is egy tojás van benne, ahogy óráztam, ez derült ki.

 

üdv

Előzmény: Quattroman (135165)
skorpio3 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135166

Thurmo

Előzmény: Törölt nick (135149)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135165

igazából egy precíz esztergályos kellene.

nem a "pontos esztergán" múlik, kopott, lógós gépen is tökéletest csinál aki ért hozzá. De ha nem órázza ki a felfekvéshez akkor mindig ütni fog

Előzmény: kornel8 (135164)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135164

Köszi, csak már egy pontos eszterga kellene, ahol jól megtudják csinálni.

Előzmény: Quattroman (135147)
mados Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135163

Uraim!

E39 530Döbbenet,Touring,'99-es ,ezüst. A szintszabályzásához van valakinek ingerenciája? Kissé random módon műxik,de inkább nem. A kompresszor termel,az ep szelepek működnek, de nem igazán szintezi be magát. Ha megmozdítom a hátulját(pl ráfékezek,átmegyek gödrön,padkán),akkor elindul. A szintadókra tippelnék,de kéne valaki,akinek a gépe tud vele társalogni.BP környékén valaki?

szeekelymarci Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135162

Szia! Azért végignézetném a fékhengereket, gumifékcsöveket már, 12 éves a kocsi, volt hogy a gumifékcső egy bizonyos /a leggyakoribb/ állásban már összeszűkűlt keresztmetszettel rendelkezett, midig tartott egy kis nyomást, amiért a betét megmelegedhetett.....

Előzmény: mtibsi (135133)
jeepy Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135161

Köszi, a melegítés volt a jó!

Előzmény: Quattroman (135085)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135160

multin  valtozhatna kitoltesi miatt

 

Frekvencia változik, nem a kitöltési tényező(az 50% marad).

 

Nemvan ötletem, így hirtelen(töltőkör gondolom nem fúj ki).

Előzmény: cam aro (135159)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!