1 aksi van benne, 95ah, 12v rendszer, de mint írtam hidegen tekeri rendesen. Amúgy ezt tényleg nem értem, öregemnek is ilyen van, annyi a különbség, hogy 1 évvel fiatalabb és állandó összkerekes és az övé 24v rendszer. Lehet az enyém átalakított? Mert megvan benne +1 aksinak a helye. Amúgy ha visszagondolok, most nyáron kezdett el szórakozni ezzel a hibával, tavaly és az azt megelőző években nem volt ilyen. Esetleg felforrósodna az önindító a motor melegétől és feszülne a hőtágulás miatt? Mindenesetre akkor megnézetem.
Helló. Volt hasonló probléma, önindító felújítás lett belőle. A persely volt megkopva és befeszült a forgórész. Érdemes lenne levenni és megnézetni. Remélem segítettem.
Ezek meg lettek nézve, bár lassan 1 éve, amikor aksit is cseréltem. Gondolom ha ezekkel lenne gond, akkor hidegen is gyengén tekerné. Bár nem vagyok autószerelő.
Sziasztok, egy 1992 -es Toyota Land Cruiserrel lenne gondom, 6 henger turbó dízel. A probléma az, hogy melegen nagyon nehezen indul, olyan, mintha gyenge lenne az aksi (1 éves) és lassan teker az önindító, hidegen, napi első indításkor vagy amíg nem meleg a motor tekeri rendesen és néhány tekerés után beröffen a gép. Nem tudom, hol keressem a problémát, töltésem jó, motor kompresszió ki lett mérve, porlasztócsúcsok is cserélve lettek újakra nemrégiben. Valami ötlet?
De nekik megy csak ott cseredarabos a rendszer, de holnap ha már lesz időm kifaggatom őket milyen megoldásban lennének partnerek. Az Inter dízelhez lenne még kapcsolatom csak Győr meg ide 300km, meg Kecel fele finomabb a a pacal :D
Aki ezeknek a kritériumoknak megfelelne,vagy már bedolgozott jó helye van,vagy már régen kint dolgozik valahol a régen úgy nevezett rothadó kapitalista országok valamelyikébe:))
Most csak három hasonló szerelőről tudok akik készülnek kivinni a családot,az asszonynak is meg van már kint a munkahely!
Tudnátok ajánlani cr-est aki megfelelő minőségben dolgozik, és bír a delphi dfp3.4 es pumpával, már nincs más ötletem csak hogy az egyik dugattyúja sántít
Köszi, ezt mondta a szerelőm is, hogy elég lesz az adalék is. Kérdeztem, hogy kárt nem fog e okozni? Felelet, akkor majd megveszi tőlem a kocsit ha ettől bekrepál, meg ha felforr a vizem. Ő is ezt a Thurmo-t javasolta. Volkswagenek még a lóhalálában is elmennek. :)
E39 530Döbbenet,Touring,'99-es ,ezüst. A szintszabályzásához van valakinek ingerenciája? Kissé random módon műxik,de inkább nem. A kompresszor termel,az ep szelepek működnek, de nem igazán szintezi be magát. Ha megmozdítom a hátulját(pl ráfékezek,átmegyek gödrön,padkán),akkor elindul. A szintadókra tippelnék,de kéne valaki,akinek a gépe tud vele társalogni.BP környékén valaki?
Szia! Azért végignézetném a fékhengereket, gumifékcsöveket már, 12 éves a kocsi, volt hogy a gumifékcső egy bizonyos /a leggyakoribb/ állásban már összeszűkűlt keresztmetszettel rendelkezett, midig tartott egy kis nyomást, amiért a betét megmelegedhetett.....