Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.25 0 0 31
Újratelepítés? Nem tettél fel valami modot, ami tönkretette?
Előzmény: kvázi-mondó (29)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.25 0 0 30
akkor uccso eséj: jácc feltört gaméval, abban nincs animácio, nekem is olyan van... :-)
Előzmény: kvázi-mondó (29)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.24 0 0 29
ÁÁÁÁ, nem hiszem. Ha nem nyerem meg a futamot, semmi baj, a többi animációval sincs gond, mégcsak nem is szaggat. DirectX 8.1 volt hozzá csomagolva, annak vinnie kell... De azért köszi.
Előzmény: rumkirály (28)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.24 0 0 28
uj videokártyadriver uj directx stbstbstb
Előzmény: kvázi-mondó (26)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.24 0 0 27
Úgyse' hagyom elsüllyedni ezt a fórumot, míg nem kapok valami választ... :)
Előzmény: kvázi-mondó (26)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.24 0 0 26
Szóval az a problémám, hogy megnyerek egy versenyt, jön a tiszteletkör, aztán a verseny összesített eredménye, majd a jól megérdemelt kupa animációja, rajta a gyönyörű egyes szám, aztán egy fehéren világító képernyő, ami semmire nem reagál. Ekkor újra kell indítanom a gépet manuálisan, mert még a Ctrl+Alt+Del sem működik. Ha mindez Championship módban jön össze, elveszik a megnyert futam, kezdhetem előről. Direkt második meg nem akarok lenni. Szóval, van valakinek ötlete. Elég negy a gáz....

A gép: Windows 98, Pentium III. 560MHz, 128 Mb RAM, GeForce 4, stb.
PLÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZ!!!!!

Előzmény: kvázi-mondó (25)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.11.24 0 0 25
Remélem van itt valaki, mert problémáimra szeretnék valami választ, mielőtt megesz a fene... :)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.19 0 0 24
Ez egy baromi jó ötlet:)))

Tegnap kipróbáltam egy TKD Setup packot. Háááát. Jó időt futottam vele Magny-Cours-on, de Malayziában megfőztem a motort:) Két kör után elégtelen a hűtés. Megnöveltem a hűtő beömlőjének a méretét (radiator...) és jó lett. Még mindig nem értek mindent a setupok körül, de azt látom, hogy egy jó setuppal mp-eket lehet hozni.
Még mindig nem értem, hogy hogyan tudok egy gyengébb autóval (most éppen Renault) megelőzni egy Ferrarit egyenesben. Na majd feljebbnyomatom az AI skillt. Bár akkor meg kanyarokban is el fognak hagyni:)

Előzmény: stonyo_ (23)
stonyo_ Creative Commons License 2003.11.18 0 0 23
vedd fel videora, enis felveszem, elkuldod teis nekem, enis neked, aztan izgulunk h ki nyert :)))
Előzmény: szenyor Lopez (22)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.18 0 0 22
Kedvem van. Netem nincs. :(
Előzmény: stonyo_ (21)
stonyo_ Creative Commons License 2003.11.18 0 0 21
az lehet, F1cselendzs-t nem osmerem, f12002-t nyomok :)

apropopo, ma este van kedve vkinek rohangaszni par kort A1 ringen? (f12002-ben) olyan fel7 - 7 korul...?

Előzmény: szenyor Lopez (20)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.18 0 0 20
"az uzemanyagnak igenis van szerepe.. menny par kort teli es ures autoval...3-4-5 mp-el jobb idoeredmenyek jonnek ki :) "

Ez lehet, hogy az F12002-ben így van, de az F1Challenge-ben nem vettem észre. Nem futok jobb köröket üresen. Legalábbis nem észrevehetően.

Előzmény: stonyo_ (5)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.18 0 0 19
Brake duct size: Fék hűtésének beömlője.
Radiator: hűtő levegőbeömlője.
Ezeknek a méretét tudod állítani. Asszem. Szvsz nagyobb méretnél nagyobb lesz a légellenállás, de javul a hűtés. Nem szoktam variálni. Pedig biztos kéne. Letöltöttem pár setup packot, azokat kellene megvizslatni. Csak nincs időm rá.
Előzmény: rumkirály (18)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.18 0 0 18
és olyanok hogy brake duct size, meg radiator size miket jelent??????
most több nem jut eszembe, de sokmindennel nem vagyok tisztában a beállitásoknál
alapdolgok mint gumiválasztás meg leszoritoerő azokat tudom de a tobbit nem
Előzmény: szenyor Lopez (17)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.17 0 0 17
Próbálj variálni a beállításokkal. A1 ringen nem kell túl nagy tapadás pl, ott inkább a magas végsebesség játszik.
Előzmény: rumkirály (16)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.17 0 0 16
nekem nincs elég lelkierőm hogy elkezdjek egy championchipet, néha lenyomok egy 20 körös versenyt oszt annyi, meg tesztelgetek A1Ringen ami kurvára nem megy lévén hogy ti 3mp-vel mentek jobbat.......
Előzmény: szenyor Lopez (15)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.17 0 0 15
Rühellem a Hungaroringet. Autózhatatlan. Számomra:) Mindig van egy (vagy több:) ) kanyar, amit elfelejtek bevenni. Most a Renault-val nyomom a Championshipet és az ausztrál pályán alig tudtam 7.-ként beérkezni.
Előzmény: rumkirály (14)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.17 0 0 14
probáld ki Hungaroringet esőben versenyen......
nagyon brutál:-))))))))))))))
Előzmény: szenyor Lopez (13)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.17 0 0 13
Így teszek én is, de nem mindig jut eszembe időben és akkor elcseszem a kanyart.
Előzmény: rumkirály (12)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.14 0 0 12
mosmár rájöttem a dolog nyitjára, nem kell teljes manuális váltó, mehet automatán, csak amikor nem vált vissza időben akkor 1xüen nyomok egy y-t(shift down) és minden megy tovább faszán
kár hogy a játék a kezdetek ota megvan és most kellett erre rájönnöm, pedig már régota nem teccik az automata
:-)))
Előzmény: rumkirály (11)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.13 0 0 11
akkor jön ki a manual előnye amikor kanyarodsz és vissza kéne váltani, mert amikor visszaváltasz egyet akkor a kocsi kevésbé sodródik kifelé mint egyel nagyobb fokozatban és az automata sokszor baszik időben visszaváltani amivel nekem másodperceket spórolhatna meg
15-20 gyaxikör után már tudok annyit menni mint az automatával és még vannak tartalékok benne mert nincs tökéletes kör...
Előzmény: szenyor Lopez (9)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.10 0 0 10
Továbbra sem értem, hogy miként vagyok képes Minardival Ferrarit előzni egyenesben. Ez mitől van?
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.10 0 0 9
Nem olyan rossz az:) Nekem sajna nincs (még) kormányom. Billentyűzet rulez:) Szvsz manuálissal lassabb nem? Tudom, hogy a profik utálják az automatát, de ebben a játékban egész jó. Néha nem vált vissza, amikor kéne.
ETCC modot próbáltátok? Valahogy nem találom az irányítást. F1-ben 90%-os AI ellen játszok, az ETCC-ben 85%-os ellen sem mindig vagyok jó.
Előzmény: rumkirály (6)
stonyo_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 8
1:09:58 :)
Előzmény: rumkirály (6)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.07 0 0 7
ja persze A1Ringen..
Előzmény: rumkirály (6)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.07 0 0 6
jajaj.........
nekem a legjobb időm tesztelésen 1.13.095
szar vagyok
mondjuk már sokat játszottam vele kormánnyal, csak most vettem elő megint, de nincs kormányom és hozzá kell szokni, meg most probálom ujratanulni a manuális váltó előnyeit...
Előzmény: szenyor Lopez (3)
stonyo_ Creative Commons License 2003.11.06 0 0 5
hali!

ittenmostan az EA F12002-rol is szo van? :)
mer ha igen, akkor:

- szoktatok ti multiban jaccani? regebben lattam egy "Magyar F1" nevu gamet minden este, ez valahogy eltunt...

- az uzemanyagnak igenis van szerepe.. menny par kort teli es ures autoval...3-4-5 mp-el jobb idoeredmenyek jonnek ki :) (mivel konnyebb az auto, kisebb a fekut, gyorsabban gyorsul)

udv

Előzmény: szenyor Lopez (-)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.06 0 0 4
Tegnap kipróbáltam az ETCC modot. Nem rossz, de utána nyomultam az original játékkal és bizony sokkal jobb a sebességérzet.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.11.05 0 0 3
Nokérem:
A1 Ring, BMW-Williams:
17 körös verseny
legjobb idő: 1.11.432
2db 1.12-es kör, az átlag inkább 1.13.

Magny-Cours, Renault:
1.17.831, de emlékezetem szerint mentem már jobb időt is. Az egyik kedvenc pályám. Technikás.

Az autók között nincs sok különbség, mintha csak a max fordulatszám különbözne. 100%-os AI strengthnél is lehagyom egyenesben a Jordannel a Ferrarit. Ezt nem lehet némileg életszerűbbé varázsolni?
Az RH2003 modot használom. Az AI strengthet tegyem még följebb? Vagy az csak a vezetői tudást jelenti?

Lopez

Előzmény: rumkirály (2)
rumkirály Creative Commons License 2003.11.04 0 0 2
ugy tudom hogy a benzinmennységnek abszolut semmi jelentösége nincs a kocsi viselkedésében......
tök szar
mondj egy időt A1-ringröl
Előzmény: szenyor Lopez (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!