ÁÁÁÁ, nem hiszem. Ha nem nyerem meg a futamot, semmi baj, a többi animációval sincs gond, mégcsak nem is szaggat. DirectX 8.1 volt hozzá csomagolva, annak vinnie kell... De azért köszi.
Szóval az a problémám, hogy megnyerek egy versenyt, jön a tiszteletkör, aztán a verseny összesített eredménye, majd a jól megérdemelt kupa animációja, rajta a gyönyörű egyes szám, aztán egy fehéren világító képernyő, ami semmire nem reagál. Ekkor újra kell indítanom a gépet manuálisan, mert még a Ctrl+Alt+Del sem működik. Ha mindez Championship módban jön össze, elveszik a megnyert futam, kezdhetem előről. Direkt második meg nem akarok lenni. Szóval, van valakinek ötlete. Elég negy a gáz....
A gép: Windows 98, Pentium III. 560MHz, 128 Mb RAM, GeForce 4, stb.
PLÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZ!!!!!
Tegnap kipróbáltam egy TKD Setup packot. Háááát. Jó időt futottam vele Magny-Cours-on, de Malayziában megfőztem a motort:) Két kör után elégtelen a hűtés. Megnöveltem a hűtő beömlőjének a méretét (radiator...) és jó lett. Még mindig nem értek mindent a setupok körül, de azt látom, hogy egy jó setuppal mp-eket lehet hozni.
Még mindig nem értem, hogy hogyan tudok egy gyengébb autóval (most éppen Renault) megelőzni egy Ferrarit egyenesben. Na majd feljebbnyomatom az AI skillt. Bár akkor meg kanyarokban is el fognak hagyni:)
Brake duct size: Fék hűtésének beömlője.
Radiator: hűtő levegőbeömlője.
Ezeknek a méretét tudod állítani. Asszem. Szvsz nagyobb méretnél nagyobb lesz a légellenállás, de javul a hűtés. Nem szoktam variálni. Pedig biztos kéne. Letöltöttem pár setup packot, azokat kellene megvizslatni. Csak nincs időm rá.
és olyanok hogy brake duct size, meg radiator size miket jelent??????
most több nem jut eszembe, de sokmindennel nem vagyok tisztában a beállitásoknál
alapdolgok mint gumiválasztás meg leszoritoerő azokat tudom de a tobbit nem
nekem nincs elég lelkierőm hogy elkezdjek egy championchipet, néha lenyomok egy 20 körös versenyt oszt annyi, meg tesztelgetek A1Ringen ami kurvára nem megy lévén hogy ti 3mp-vel mentek jobbat.......
Rühellem a Hungaroringet. Autózhatatlan. Számomra:) Mindig van egy (vagy több:) ) kanyar, amit elfelejtek bevenni. Most a Renault-val nyomom a Championshipet és az ausztrál pályán alig tudtam 7.-ként beérkezni.
mosmár rájöttem a dolog nyitjára, nem kell teljes manuális váltó, mehet automatán, csak amikor nem vált vissza időben akkor 1xüen nyomok egy y-t(shift down) és minden megy tovább faszán
kár hogy a játék a kezdetek ota megvan és most kellett erre rájönnöm, pedig már régota nem teccik az automata
:-)))
akkor jön ki a manual előnye amikor kanyarodsz és vissza kéne váltani, mert amikor visszaváltasz egyet akkor a kocsi kevésbé sodródik kifelé mint egyel nagyobb fokozatban és az automata sokszor baszik időben visszaváltani amivel nekem másodperceket spórolhatna meg
15-20 gyaxikör után már tudok annyit menni mint az automatával és még vannak tartalékok benne mert nincs tökéletes kör...
Nem olyan rossz az:) Nekem sajna nincs (még) kormányom. Billentyűzet rulez:) Szvsz manuálissal lassabb nem? Tudom, hogy a profik utálják az automatát, de ebben a játékban egész jó. Néha nem vált vissza, amikor kéne.
ETCC modot próbáltátok? Valahogy nem találom az irányítást. F1-ben 90%-os AI ellen játszok, az ETCC-ben 85%-os ellen sem mindig vagyok jó.
jajaj.........
nekem a legjobb időm tesztelésen 1.13.095
szar vagyok
mondjuk már sokat játszottam vele kormánnyal, csak most vettem elő megint, de nincs kormányom és hozzá kell szokni, meg most probálom ujratanulni a manuális váltó előnyeit...
ittenmostan az EA F12002-rol is szo van? :)
mer ha igen, akkor:
- szoktatok ti multiban jaccani? regebben lattam egy "Magyar F1" nevu gamet minden este, ez valahogy eltunt...
- az uzemanyagnak igenis van szerepe.. menny par kort teli es ures autoval...3-4-5 mp-el jobb idoeredmenyek jonnek ki :) (mivel konnyebb az auto, kisebb a fekut, gyorsabban gyorsul)
Nokérem:
A1 Ring, BMW-Williams:
17 körös verseny
legjobb idő: 1.11.432
2db 1.12-es kör, az átlag inkább 1.13.
Magny-Cours, Renault:
1.17.831, de emlékezetem szerint mentem már jobb időt is. Az egyik kedvenc pályám. Technikás.
Az autók között nincs sok különbség, mintha csak a max fordulatszám különbözne. 100%-os AI strengthnél is lehagyom egyenesben a Jordannel a Ferrarit. Ezt nem lehet némileg életszerűbbé varázsolni?
Az RH2003 modot használom. Az AI strengthet tegyem még följebb? Vagy az csak a vezetői tudást jelenti?