Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolcsar Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134941

Azért irtam az elején ez elméleti kérdés volt:)))

 

Nekem csak 2 csatornás van egyelőre,idáig egybe nem tudtam nézni amiket leirtam.

Idáig csak úgy tudtam ellenőrizni dolgokat,egy laptopon ment a scóp,veztengely,főtengely szinkron jel,előgyujtás Technotest-el elenőrizve,és nézve a másik laptopon amin a diag ment élőadatba.

 

Mai napig nem tudjuk,de másik szerelőktöl került Golf 1.6-os VCDS szerint,diagba nézve alapon 6-7 fok volt az előgyújtás,Technotestel nézve közbe 16-18 fokot mutatott akkor volt jó,fordulat emelkedésel arányosan nőt az előgyújtás,rendesen működött igy:))

Előzmény: novothauto (134935)
LyPapa Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134940

Ha jól emlékszem, Cam szkópján meg összesen egy test szál van :) A Hantek 1008-ashoz adott 4 db kábel mindegyikén van 'jel' és 'test' is, azaz lehet szép tűzijátékot, füstjelekkel előidézni. Hamarosan én is elkészítem az egydrótos kábelszettet :)

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: novothauto (134935)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134939

Az újabb Pico kábelekről is, sőt azok színesek :)

 

 

Előzmény: C20NE (134938)
C20NE Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134938

Normális mérőfejről le lehet csatolni :-)

Előzmény: novothauto (134935)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134937

van meg a mandarinosbol  ?! :O 

 

:DD 

Előzmény: novothauto (134935)
kormi07 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134936

HALL jeladók egy vezérlőtől jövő

jelfeszültséget zárnak testre, gyakorlatilag semmilyen jelet nem adnak ki magukból.

 

...na,hátha Neked elhiszik végre.

 

Nekem nem szokták:-)

Előzmény: novothauto (134932)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134935

'Egy, azaz egy darab szkóp testet ráteszel"

 

Helyesbítek...

 

Egy, azaz egy darab szkóp testet ráteszel

 

Én le is vagdostam több kábelről a test szálat, hogy véletlenül se használjam.

Előzmény: novothauto (134934)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134934

Papa, a közös testelésű szkópoknak kurva nagy a belső ellenállása.

 

Hagyjuk most a szekunder fogókat.

 

Egy, azaz egy darab szkóp testet ráteszel a motorra, onnantól kezdve a szkóp pluszokat dughatod, ahova aakarod,

persze a bemeneti feszültséghatárokat betartva.

 

 

Előzmény: kolcsar (134933)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134933

Nem próbáltam ki:))

Nem vagyok annyira gazdag,hogy scópot,meg egy kocsit leégessek:)))

Előzmény: novothauto (134929)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134932

"Hall jeladók,pozitiv jelet adnak"

Ez az egyik legnagyobb tévedés. A HALL jeladók egy vezérlőtől jövő

jelfeszültséget zárnak testre, gyakorlatilag semmilyen jelet nem adnak ki magukból.

 

 

Előzmény: kolcsar (134928)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134931

Papa. 

Nem ertek hozza. csak hasznalom. 

 

de a szkop parhuzamos merest csinal, gondolom jo nagy sontel. 

ugyhogy ebbol baj nem lesz. 

a baj abbol lesz.. ha nem parhuzamban mersz, hanem sorban. 

Előzmény: kolcsar (134928)
C20NE Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134930

Tök mindegy, hogy a tápra vagy a testre rakod a szkóp testjét, a jelalaknak ugyanannak kell lennie, max. invertálni kell azt amit fordítva mérsz. Olvass szkóp használatáról, vannak szép leírások, hogyan kell a testelési problémákat kiküszöbölni, pláne ha 8 csatornád van.

Előzmény: kolcsar (134928)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134929

Papa, ezt most kipróbáltad, vagy feltételezed?

 

 

Előzmény: kolcsar (134928)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134928

Eddig amit irtál az rendbe van,de most nem egy 4csatornás scóp van,hanem 8 csatornás,ezért érdekelt volna ha ezeket,plusz a befecskendező csúcsokat is egybe lehet megnézni. De a lényeg mivel a legtöbb scópnak közös a testje,és a benzines csúcsoknál legtöbbnél közös a pozitiv,és a vezérlőegységtől negativ jelet kapnak,működésre,a Hall jeladók,pozitiv jelet adnak,az egyes hengerre fogott indukciós fogó,szintén pozitiv jelet ad.Közös testel ha a csúcsokra lépek mindegyikre a pozitivra akkor csak folyamatos 4 vonalat kapok,ha meg a csúcs negativ jel vezetékére lépek amikor ráadom a gyújtást elméletileg egy nagy zárlatot csinálok a rendszerbe!

Előzmény: cam aro (134919)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134927

Lehet, hogy holnap lesz egy új része a kedvenc sorozatodnak.

 

(szerszám szombat)

Előzmény: cam aro (134925)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134926

A jelalak pontos helyzetét akkor is hozzá kell először rendelni a valós felső holtponthoz.

 

 

Előzmény: cam aro (134924)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134925

tenyleg.

 

de azt nem kerdezte, csak latni akarja..   :D

Előzmény: novothauto (134923)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134924

nem akartam plusz infoval megzavarni a Papat, ha mar ily nagyivu fejtegetesbe bonyolodott..  

Előzmény: novothauto (134921)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134923

Először nyomásmérővel meg kéne határozni, hogy a főtengo

referencia jelhez képest hol van a felső holtpont.

 

 

Előzmény: kolcsar (134914)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134922

Papa, ez már a kérdés? :)

 

 

Előzmény: kolcsar (134914)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134921

ch3 esetleg induktív fogóval szekunder.

Előzmény: cam aro (134919)
novothauto Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134920

Konkrétan erre a típusra.

 

Kettőnél próbáltam.

 

 

Előzmény: cam aro (134912)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134919

ch grd.  test

ch1.      hall1 jelszal. 

ch2.      hall2 jelszal. 

ch3.      no.1 gyujtas primer. 

Előzmény: kolcsar (134914)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134918

Leengedett állapotban húztam meg, de megnézem ismét köszi. Szétszedem összerakom...

Előzmény: JAMIE222 (134915)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134917

izé, folytatta...

Előzmény: JAMIE222 (134915)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134916

Azért is kérdem, mert a másik olasz csődőrömnél néhány 10e km-n el tud fogyni a vezértengely egyik-másik bütyke.A rendszer tiszta, olajsár nincs, mindig mindenhol szép olajos minden a vezérműnél, de mégis.

Márkatársnál mikor kenési problémáj volt, pár 100km elég volt a majdnem teljes kopáshoz.

Előzmény: betg (134899)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134915

Ha esetleg felemelt állapotban húztad meg a szilent csavarját, akkor tedd meg leengedett állapotban is, nálam volt ilyen miatt zörgés.Aztán szerelés után pár héttel elfogyott a jobb hátsó rugó és az adta az alapzajt.Elfáradt a legalsó menet a spirálon, megint szerelés.1 héttel később a jobb első rugó fojtatta a koncertet...

 

Előzmény: Törölt nick (134903)
kolcsar Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134914

Tisztelt Osciloscop Guruk:)))

 

Lenne egy kimondottan elméleti kérdésem?

 

Hogy lehetne megoldani olyan mérést, adott egy főtengely jel,vezérműtengely jel,mind a kettő Hall jeladós, van négy csúcs aminél a pozitiv közös,és test jel jön a vezélőegységtől,és egybe szeretné nézni az ember az egyes henger előgyujtását is egybe? 

őrel Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134913

köszönöm, közben megtaláltam (csak most olvasom a topikot)

 

önindító alatt eldugva...

 

nincs szkópom

 

egy szerelő kicserélte a vezértengóét , de a menet közbeni leállások folytatódtak 

 

még jó, hogy bedobta a kocsiba a kiszereltet és mivel egyforma a két jeladó, azt beraktam a főtengó helyére

 

most megy, de a hibakódot elm-mel nem tudtam törölni , világít a csekkendzsin

 

 

a furcsa az, hogy mikor kicserélték a vezértengónál , akkor egy ~50 km-ig ment rendesen 

Előzmény: novothauto (134904)
cam aro Creative Commons License 2014.07.25 0 0 134912

ezt most konkretan erre a tipusra erted, vagy barmire ami hall/hall, vagy induktiv/hall-os ? 

 

miert ?- jeim vannak csak :))

 

a lancra +1 like tolem is. 

Előzmény: novothauto (134905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!