Nekem csak 2 csatornás van egyelőre,idáig egybe nem tudtam nézni amiket leirtam.
Idáig csak úgy tudtam ellenőrizni dolgokat,egy laptopon ment a scóp,veztengely,főtengely szinkron jel,előgyujtás Technotest-el elenőrizve,és nézve a másik laptopon amin a diag ment élőadatba.
Mai napig nem tudjuk,de másik szerelőktöl került Golf 1.6-os VCDS szerint,diagba nézve alapon 6-7 fok volt az előgyújtás,Technotestel nézve közbe 16-18 fokot mutatott akkor volt jó,fordulat emelkedésel arányosan nőt az előgyújtás,rendesen működött igy:))
Ha jól emlékszem, Cam szkópján meg összesen egy test szál van :) A Hantek 1008-ashoz adott 4 db kábel mindegyikén van 'jel' és 'test' is, azaz lehet szép tűzijátékot, füstjelekkel előidézni. Hamarosan én is elkészítem az egydrótos kábelszettet :)
Tök mindegy, hogy a tápra vagy a testre rakod a szkóp testjét, a jelalaknak ugyanannak kell lennie, max. invertálni kell azt amit fordítva mérsz. Olvass szkóp használatáról, vannak szép leírások, hogyan kell a testelési problémákat kiküszöbölni, pláne ha 8 csatornád van.
Eddig amit irtál az rendbe van,de most nem egy 4csatornás scóp van,hanem 8 csatornás,ezért érdekelt volna ha ezeket,plusz a befecskendező csúcsokat is egybe lehet megnézni. De a lényeg mivel a legtöbb scópnak közös a testje,és a benzines csúcsoknál legtöbbnél közös a pozitiv,és a vezérlőegységtől negativ jelet kapnak,működésre,a Hall jeladók,pozitiv jelet adnak,az egyes hengerre fogott indukciós fogó,szintén pozitiv jelet ad.Közös testel ha a csúcsokra lépek mindegyikre a pozitivra akkor csak folyamatos 4 vonalat kapok,ha meg a csúcs negativ jel vezetékére lépek amikor ráadom a gyújtást elméletileg egy nagy zárlatot csinálok a rendszerbe!
Azért is kérdem, mert a másik olasz csődőrömnél néhány 10e km-n el tud fogyni a vezértengely egyik-másik bütyke.A rendszer tiszta, olajsár nincs, mindig mindenhol szép olajos minden a vezérműnél, de mégis.
Márkatársnál mikor kenési problémáj volt, pár 100km elég volt a majdnem teljes kopáshoz.
Ha esetleg felemelt állapotban húztad meg a szilent csavarját, akkor tedd meg leengedett állapotban is, nálam volt ilyen miatt zörgés.Aztán szerelés után pár héttel elfogyott a jobb hátsó rugó és az adta az alapzajt.Elfáradt a legalsó menet a spirálon, megint szerelés.1 héttel később a jobb első rugó fojtatta a koncertet...
Hogy lehetne megoldani olyan mérést, adott egy főtengely jel,vezérműtengely jel,mind a kettő Hall jeladós, van négy csúcs aminél a pozitiv közös,és test jel jön a vezélőegységtől,és egybe szeretné nézni az ember az egyes henger előgyujtását is egybe?