Keresés

Részletes keresés

SzeZo Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150426
Nem ér így átverni a zember agyát! Azt hittem, már fent vannak a képek a dhpage.fw.hu-n, el is rongyoltam megnézni, oszt' kopp.
Előzmény: dhpage (150422)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150425
Mi már pénteken levonulunk Balatonra. Szereztünk egy nyaralót. Haverok, buli, fanta... :))
Előzmény: 73Kacsa (150424)
73Kacsa Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150424
Aki menne Zalakaros Orszaguti versenyre, hogyan jutnak le? Tervez valaki szombat kora reggeli indulast? Munkatarsam becsatlakozna valakihez, ha van hely
Előzmény: Butch Cassidy (150391)
kivi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150423
Nem! Az L csavar a low-gear, tehát a hátsó nagylánckerék. A H pedig a "kónusz.
Előzmény: halaloszto (150398)
dhpage Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150422
Phu lehet hogy azért maradt le, mert visszahívtuk, hogy legyen egy profi gázlós fotó A Gázlós fotó

de azért rólad is készült jó ;)

Előzmény: Chino-San (150290)
nazabiker Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150421
Csacsi öreg medvém ((C) Milne) :) Amint az köztudott, a kerékpáros sebességmérők nem OMH-hitelesített adatot adnak, főleg a kerékméret beállítása miatti eltérésekből adódóan (amelyről külön elméleti tanszék van ugye a rátámaszkodom-nem támaszkodom és hasonlók). Te 59-et írtál, én 56-ot, ez kábé azonos, mert ugye nem arról van szó, hogy te 90-el én meg 15-el mentem. Lehet, hogy ha egymás mellett mentünk volna (amire sajnos kicsi az esély, mivel mint írtam te sokkal erősebb és jobb képességű kerékpáros vagy) lehet, hogy azonos sebességgel haladtunk volna.

De te mindig kötözköcc!:)
Előzmény: janimaci (150408)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150420
Kösz, ezt időközben megtaláltam egy Bikemag fórumon (köszönet thez-nek):

"shimanoban 3 féle kanál létezik
ss: rövidkanalas. csak országúti váltók, max 27es hátsó fogszámig.
gs: középkanalas, mind országútikból(jobbak) mind montis váltókból kapható(szintén csak jobbak, minimum LX) bármely fogsorhoz
sgs: hosszúkanalas. igazán hosszú, csak montis váltókból, ez az alap. bármely fogsorhoz


rövidkanalas előnye: jobban feszít, ám nem tartja el a váztól annyira a láncot - jobban csattoghat
hosszúkanalas: nem tudja annyira feszíteni, kicsit lazább lánc, de jobban el van tartva a láncvillától, így kisebb a nekiverődés esélye."
Előzmény: cam_man (150419)
cam_man Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150419
Hali!
Amennyire én tudom:
GS: Rövid kanalas,
SGS: hosszú kanalas verzió
Előzmény: Butch Cassidy (150397)
adam-85 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150418

annyira nem nagy difi azért.

Nekem a maxom Xkovácsin amúgy 54 kmh lett. Nagyon pite vagyok:)

Előzmény: janimaci (150408)
pROF Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150417
Pontosabban csak az egyik irányba viheti el a határt.
Előzmény: pROF (150414)
alu-sas Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150416
Ja nem, bocs! Mégegyszer elolvasva a hibajelenséget, fogalmam sincs. :(
Előzmény: alu-sas (150415)
alu-sas Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150415
Akkor viszont egyértelmű a probláma: egy teljes fokozatot el van csúszva a váltó. A bowden feszítőn kéne addig lazítanod amig szépen nem váltja végig a sort. (befelé tekerd a feszítőt!)
Előzmény: Butch Cassidy (150410)
pROF Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150414
Nekem néha picit el szokott állítódni az egyik. Ha a bowdenfeszítőnél lenne a gond, akkor a váltás is romlana, ráadásul az a határokra egyébként sincs hatással. A váltókanál elhajlása reálisabb lehetőség.
Előzmény: alu-sas (150405)
pROF Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150413
Nincs még elég?
Előzmény: janimaci (150409)
janimaci Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150412
Grrrrrrrrrrrrrr...

janimaci
Előzmény: ditvirág (150411)
ditvirág Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150411
Legnagyobb örömömre anyukádat is üdvözölted :)
Előzmény: janimaci (150409)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150410
"Viszont ezek a csavarok nem szoktak maguktól elállítódni"

Na, ez zavar engem is.

Évek óta semmi baj nem volt vele, most meg verseny közben egyszer csak megbolondult, 3-4 fokozatot mászkált fel-alá folyamatosan, rossz volt hallgatni. Azóta kicsit megsimogattam, most szépen működik, de az legkisebbet negligálja, a felsőn meg néha túlfut.

Kicsit még tökölök vele, aztán ha nem javul, majd elviszem szereldébe. Úgyis esedékes, nyolcasom is van (szintén évek óta először :(().
Előzmény: alu-sas (150405)
janimaci Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150409
Még nem láttam, de gondolom jó szörnyű lett. :)

Talán, most elkezdek sztárallűröket keresni.

janimaci
Előzmény: ditvirág (150396)
janimaci Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150408
Azonos. 5-el kezdődik mindkettő. :)

janimaci
Előzmény: nazabiker (150394)
Stms Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150407
Vagy pedig elhajlott a váltópapucs.
Előzmény: alu-sas (150405)
73Kacsa Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150406

Ne izguljál. Én montival megyek, s bevállalom a 2. helyet. Hátulról. Öcsémet mindenképpen megverem:) Többi meg alakul. Amúgy lesznek páran montival is [munkatársam,Őcsém,én], így utolsó már nem leszel:)

 

 

Én nem a versenyzőtársakat akarom legyűrni, hanem a távot.

Előzmény: Butch Cassidy (150391)
alu-sas Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150405
Viszont ezek a csavarok nem szoktak maguktól elállítódni, így ha nem vált rendesen fel vagy le annak valószínűleg más (bowdenfeszítő csavar) az oka.
Előzmény: alu-sas (150402)
73Kacsa Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150404
En is ott leszek, mivel szülőket látogatok Nagykanizsan. Bemelegítesnek jó lesz a kanizsa-zalakaros táv
Előzmény: Törölt nick (150383)
Lacindex Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150403
Ha jól emlékszem akkor az alsó csavarral a felső fogaskerékhez mért határt tudod állítani, az a felső csavarral meg az alsóét... ha a felsőt kifele csavarod, akkor a váltó többet tud mozdulni a villa felé, vagyis jobbra... tehát ha nem rakja le a legkisebb fogaskerékre, akkor csavard kifele a csavart...

Ha mégse így lenne, akkor szóljatok ám rám!! ;)
Előzmény: Butch Cassidy (150399)
alu-sas Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150402
Felső: High, alsó: Low. Ha befelé tekered akkor hamarabb fog ütközni az a kis nyelv ami nem engedi továbbmenni a váltót.
Előzmény: Butch Cassidy (150399)
kocsi Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150401
Szerintem ha ránézel és picit meg is mozgatod akkor látszik, melyik milyen irányban limitálja a mozgást.
Előzmény: Butch Cassidy (150399)
Stms Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150400
Van a bikmakk honlapján valahol egy jó váltóbeállító leírás (az öreg Barnától fordították), az alapján menni fog.
Előzmény: Butch Cassidy (150399)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150399
Nincs H meg L. Alsó van meg felső. És az is kérdés, hogy merre kell tekerni.

A fogkapacitásban nekem is ez jutott eszembe, mint egyetlen logikus megoldás, de ez esetben normál soroknál ez a különbség nem limitál. (Elöl max. 42, hátul min. 11, ezt elviszi a 33-ra hitelesített GS is.)
Előzmény: halaloszto (150398)
halaloszto Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150398
GYorssegely: L a kiskereknel a limitalo csavar, H a nagykereknel.

Mondjuk kicsire valtasz, es tekered az L-t hogy menjen kifele a valto. Es igy tovabb...

A fogkapacitasban nem vagyok biztos, de azt jelenti kb hogy mennyi lehet a legkisebb es legnagyobb attetel kulonbsege. Tehat 22-32-42 hajtomu az 20, 11-25 sor az 14, az osszesen 34fog.

vajk
Előzmény: Butch Cassidy (150397)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.07.17 0 0 150397
Ismét technikai kérdésem lenne. Ezúttal váltós.

Hátsó váltónál (konkrétan Sh. XT, de ez talán mellékes) melyik csavart kell merre tekerni, hogy a legkisebb fogaskerék is elérhető legyen?

Hasonlóképpen, hogy ne váltson a legnagyobbon túlra (a kerék irányába)?

Az GS és az SGS közötti különbséget magyarázza meg valaki, a leírás szerint a total capacity az egyiknél 33T (gondolom, fog) a másiknál 45 T. Ezt hogy mérik? Melyik miért jó?

Előre is hálás köszönetem!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!