Keresés

Részletes keresés

stonyo_ Creative Commons License 2003.12.11 0 0 121
hali!

nah, tegnap osszehoztam a pedalt is a jatekkal :) igy most egy force-os joy gaz-fek pedalokkal :) es iszonyat, sokkal kevesebbszer pordulok ki, tudok rendesen kormanyozni (a csak gas vs csak fek helyett) es fel-1 mp-ekkel jobb idoket megyek :)

asszem be fogok nevezni elobb-utobb egy kormanyra :)

ps: eccer regen epitetettem egyet (azota mar elkopott :))) azzal meg a 2000-ben mentem, ill CMR-ben, es nagyon sokat szamitott...tudtam egesz apro mozdulatokat is csinalni...szoval nem veletlen van kormany a kormany helyen es nem joystick :) ...es ha meg ffb-is... (ezt de szepen mondtam :))

udv

Előzmény: szenyor Lopez (120)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.11 0 0 120
Hajrá! A játék tényleg nagyon jó. A kormány hiánya egyelőre nem probléma, de már látom magamon az elvonási tüneteket:)
Előzmény: Ypszilon (119)
Ypszilon Creative Commons License 2003.12.11 0 0 119
Üdv

Nekem még nincs meg a játék, de nagyon biztató dolgokat írtok, úgyhogy azt hiszem ez már csak idő kérdése. Mondjuk kormányom nincs (és nem is tervezek venni, akármennyire is csábító), de ahogy olvasom azér' billentyűzettel is lehet játszani. Lehet, hogy hamarosan én is csatlakozom hozzátok :)

Előzmény: szenyor Lopez (118)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.11 0 0 118
1MB, remélem átmegy. Replayt majd megnézem. A legjobb kört elmenti az biztos, de jó lenne a full versenyt.
Előzmény: kvázi-mondó (117)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.11 0 0 117
Igen légyszi küld el... Nem is tudom már mennyivel tartozom neked :) Köszi a ZH-hoz, elég lesz egy 50%, egy kettes, és már abszolváltam. Az egész futam replaye... Én úgy emlékszem, hogy a Save Replay az egészet elmenti. Legalábbis amikor én visszajátszottam, akkor az elég hosszú volt. Nem is tudom... Na, majd holnap konzultálunk. Szia!
Előzmény: szenyor Lopez (116)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.11 0 0 116
Töltsd le a Winrar-t. Küldjem el emailben? Sikeres ZH-t!
Előzmény: kvázi-mondó (115)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.11 0 0 115
Csak az a nagy baj, hogy a legtöbb dohányreklám plusz .rar-ral van tömörítve, én meg azt nem tudom kicsomagolni, csak a zip-et. Na mindegy. Most megyek ZH-t írni. Majd holnap jelentkezem. Egyébként tegnap Hockenheimben elértem a 345 km/h-t, hirtelen leszakadó esőben egy STOP/GO büntivel 5. lettem. Az utolsó előtti körben vesztettem el a kontrollt az aztó fölött, és estem vissza a 3. helyről... No, hello!
Előzmény: szenyor Lopez (114)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.11 0 0 114
Jóreggelt!

Én is a 2003RH-val játszok, az lecseréli a festéseket igazira.
Hogy lehet megoldani, hogy az egész futam fel legyen véve replaybe?

Előzmény: kvázi-mondó (111)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.11 0 0 113
Halleluja! Van West és Marlboro felirat, azt hiszem, a többit is letöltöm idővel... Nem mintha bármelyik márkával szimpatizálnék, de így mégiscsak jobb.
Előzmény: StevenJC (112)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.11 0 0 112
Nekem általában nincs időm elolvasni a rajtuk levő szöveget, olyan gyorsan mennek el mellettem:-)) Na jó, a viccet félretéve az RH2003 kiegészítő gyakorlatilag az egész mezőnyt kicserélte az "aktuális" festésre, nekem meg eszembe sem jutott azt megmacerálni.
Előzmény: kvázi-mondó (111)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.10 0 0 111
Köszi, majd holnap referálok, hogy lett-e West felirat a kocsin. Viszem a Marlboro-Ferrari-festést is. Nektek van eredeti dogányreklám az autókon? Vagy csak engem zavar a Ferrari fehér hátsó szárnya, meg a "Buzzin' and Hornets" típusú felirat?
Előzmény: StevenJC (110)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.10 0 0 110
Hűha, jót kérdezel... Látnom kellene a fájlt. Első és legfontosabb, hogy csinálj biztonsági mentést az eredetiről:-) Szerintem, ha bepakolsz mindent a megfelelő könyvtárba, akkor a saját textúrát fogja használni, nem az eredetit...Gondolom, a letöltött fájlban ott vannak a hozzátartozó textúrák is. Ha esetleg egyező néven szerepelnek fájlok, akkor egyértelmű, hogy felül kell írni ami eddig ott volt.(De persze előtte biztonsági mentés!)
Előzmény: kvázi-mondó (109)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.10 0 0 109
Steven, segíts légyszi! Én most letöltöttem a McLaren 2000-es Tobacco verzióját (mégiscsak úgy az igazi...), hazaviszem a gépemre. Megkeresem a 2000-es Merci file-ját, és odabiggyesztem, de: A régi textúrát felülírja, vagy azt ki kell törölni?
Hogyvanez?
Előzmény: StevenJC (108)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.10 0 0 108
"Hehh ez ilyen öregfiúk fórum? :)"
:-) Mostanában olvastam valahol, hogy "öregszik" a játékos társadalom...

"Nosza le is írhatnád, hogy miként kell. Ez érdekel."
Otthon megnézem honnan vettem a beállításokat, vagy egyszerűen elhozom a .plr fájlomat. Ott már egyértelmű lesz szerintem. A GP4-et kipróbáltam, és jó játéknak tartanám, ha nem találkoztam volna az EAF12002-vel... Így viszont (szigorúan saját vélemény, ha valakinek nem teszik, ne flame-eljen!) olyan érzés volt vele játszani, mintha egy játéktermi gépen a sprite-okat kergettem volna. Persze ez így sántít, de az érzésem ez volt. Valahol szép is, meg jó is, de az F1C a SZIMULÁTOR... Mégegyszer hangsúlyozom, hogy ez saját vélemény... Lehet, hogy ha más megnézi, elsőre beleszeret. Egyébként valamelyik PC-s újság össze is hasonlította a GP4-et az F12002-vel, és a különböző szempontok után ők is a 2002-t tartották jobbnak. És akkor még nem is beszéltünk az F1C-ről.

"Nyavajogtam még a topic elején, hogy akár egy Minardival is le lehet hagyni a Ferrarikat egyenesben. No ez csak az AI strength miatt van így. Most 90%-nál a Renault-val egyenesben már nem mindenkit nyomok le. Látszik, hogy kisebb AI Strength-nél nem nyomja annyira a gép."
Van minden pilótához egy asszem .rcd fájl, amin belül meg van adva, melyik milyen erős. Külön qualif és race beállítás van. Én ezeket is megpiszkáltam, hogy kicsit több esélye legyen pl. Webbernek, vagy Alonsonak, Schumit meg kicsit visszavettem. Na nem miattam :-) csak így egy kicsit reálisabb a mezőny...

Előzmény: szenyor Lopez (100)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 107
mért
Előzmény: szenyor Lopez (106)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 106
Az új pontrendszerrel számol, de a futam végén a szóbeli értékelést a régi szerint tartja a progi:)
Az időmérő is az új szerint van. Egy felvezető-egy márt kör.
Előzmény: kvázi-mondó (104)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 105
Az autók különböznek, ez természetes. Nézzétek meg a max fordulatszámot egy Bmw-nél és egy Minardinál. Meg a fokozatok számát.
Én a középkategóriás és a gyengébb autókkal szoktam menni. A Jaguar a kedvenc, de a Renaultval is szimpatizálok és a Jordan is bejövős.

"csak jobban tisztelem annál, hogy tudás nélkül vezessem"

Pont így vagyok a Ferrarival. Nem vagyok Ferrari fan, de az a gép... Megfogadtam, hogy amíg nincs kormányom, nem ülök bele. Addig marad a többi. Hülye vagyok, de ez van:)

Előzmény: kvázi-mondó (102)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.10 0 0 104
Jut eszembe: a 2003-as Mod-okban vannak új szabályok? Pl.: új pontrendszer, új időmérő-szisztéma...
Előzmény: kvázi-mondó (102)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 103
Képet csak netről lehet linkelni.

"Mellesleg megutáltam Magny-Course-t. A pálya elején található „Estoril” nevű kanyart vagy 20. próbálkozásra sikerült megtanulnom"

Hehe pedig nem is maga a kanyar a fifikás szvsz, hanem az oda vezető út:) A célegyenes után a két balos kis kanyarocska, amit teljes gázzal kellene bevenni, na azzal lehet kapaszkodni. Az Estorilt 4-ben szoktam abszolválni, általában jól. Az Imola kanyar is nehéz, legalábbis a balra fordítója. Azt nagyon jó ütemben kell elkapni, hogy ne legyen kavicságy. Nekem nagyon tecc Magny-Cours.

Leteszteltem Ausztráliában a Lauda kanyart. Azt bizony teljes gázzal kell(ene) bevenni. Nem értem miért nehéz. Előtte a balosból kijőve áthúzodsz baloldalra és külső ív-belső ív-külső íven elmész. A jobb kerékkel át kell menni a kerékvetőn és a kanyar után is a kerékvetőre érkezel. Mivel úgysem tudsz túl nagy sebességre gyorsítani előtte, nem lehet gond a kicsúszással.
A segítségeket pedig tényleg próbáld kikapcsolgatni. Nehéz megszokni a hiányát tudom, de soxor visszafog, sőt rossz megoldást "ajánl". A fékező asszisztens biztos...

"Akkora fölényben voltam, hogy a 23 körös verseny 20. körében leköröztem a 2. helyezett Villeneuve-öt!!! "

Azonnal nyomasd feljebb az AI strengtjhet, mert nincs kihívás:)))
Én sosem szoktam lekörözni 25%-os versenyen, az A1-Ring volt az első. Pedig előtte emeltem 2%-ot az AI-n. Érdekes az emelés is. Ha 5%-ot emelek egyszerre, akkor legyőzhetetlen az ellenfél. Ha csak 2% -kis gyakorlás- megint 2%-megint kis gyakorlás, akkor sokkal könnyebb hozzászokni.

"A felvezetővel viszont tele van a … azaz inkább a hiányával. "

Nemtom mi lehet a gond. Most egyébként nálam sincs. Szerintem ha variálsz valamit az optionsben, akkor visszaírja.

"képtelen vagyok 295 km/h főlé menni a leghosszabb egyenesben sem. "

Nekem 308 körül van a vége ha jól emléxem az A1-en. TKD-setuppal. Ha a Radiator sizet túl nagyra veszed, az ront az aerodinamikán, lehet, hogy az a bűnös. Nekem 3 általában jó. Kivéve Monacot:)

"A notorius engem is érdekelne. Hol van? "

Itt

Előzmény: kvázi-mondó (98)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.10 0 0 102
"Hehh ez ilyen öregfiúk fórum?" Hát úgy látszik, bár nekem még nincs gyerekem, de ez sem az asszonyon múlik:)
Lehet, hogy jobbak lennének a köreim, ha nem Jagárban ülnék... Úristen, de ostoba vagyok, hogy ez még nem jutott eszembe! De mikor olyan szép az a zöld... Nna mindegy, 2001-ben már a kissumi BMW-jében leszek, 2002-ben meg McLarenben, mert az a nagy kedvenc, csak jobban tisztelem annál, hogy tudás nélkül vezessem. Nekem ez még csak a 2. évad fele...
StevenJC Creative Commons License 2003.12.10 0 0 101
Hát igen, azok a francos Ferrarik...:-)) Egyébként még régebben azt olvastam, hogy a különböző autók nem csak kinézetben különböznek.(Nahát, micsoda felfedezés:-))) Állítólag ugyanazzal a setuppal kábé 2-3mp javulást lehet elérni (saját magadhoz képest)egy Ferrariban vagy egy Williamsben pl akár a Jaguarhoz képest is... Még nem próbáltam a dolgot, nagyon beleszoktam a jó kis Mclarenembe:-)) Kiegészítéseket a játékhoz a http://formula1.jatekok.hu címen is találtok.
Előzmény: kvázi-mondó (98)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 100
"Viszont otthon van még egy gép a gyerkőcöknek"
Hehh ez ilyen öregfiúk fórum? :) Nálam is imádják a gyerekek az autósokat, de a F1-hez még nem nőttek fel:) Addig NFS:Porsche Unleasheddel gyakorolnak.
100% versenyhossz csábító lehet, de arra abszolút nem lenne időm. Így is általában 2-3 délután/este egy futam. Általában addig gyakorolok, amíg ki nem ismerem az adott pályát. Sok idő...

"általában relatív "keveset" mentek a pályákon egyszerre (a 100%-hoz képest) ezért talán nem annyira feltűnő a játék azon szépsége, hogy tényleg érezhető a köridőkön az üzemanyag mennyiség és a gumik állapota! "

A topic elején én sírtam, hogy nem érezhető a dolog. Azóta persze már változott a véleményem. Amióta a köridők nagyjából állandóak (hacsak nem csinálok nagy baromságot), azóta érzem a súly változást és a gumik állapotát.

"Már csak a safety car hiányzott..." Ennek sajna a lehetősége sincs benne a programban:(

"viszont van egy lehetőség, ha még nem hallotta valaki, hogy a config fájlban be lehet állítani a cockpitban a fejed mozgását, és az erőhatásokra reagálását..."

Nosza le is írhatnád, hogy miként kell. Ez érdekel.

"Ilyet a GP4-játékában láttam, és ott nagyon tetszett,(kár hogy maga a játék nem jött be...)"

GP4 nekem is megvan, de még nem telepítettem fel. Nem is érdemes? Miben rosszabb/jobb?

Nyavajogtam még a topic elején, hogy akár egy Minardival is le lehet hagyni a Ferrarikat egyenesben. No ez csak az AI strength miatt van így. Most 90%-nál a Renault-val egyenesben már nem mindenkit nyomok le. Látszik, hogy kisebb AI Strength-nél nem nyomja annyira a gép.

Előzmény: StevenJC (97)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.10 0 0 99
Bocs, persze: BarricHello
Előzmény: kvázi-mondó (98)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.10 0 0 98
Na, fiúk, ihol vagyok én is.
Sorjában: a képet egyrészt azért nem tudom beilleszteni, mert még tömörítve is 300 kiló környékén van. Nem értem. Mellesleg sajátgépről… Nem tettem fel a netre. Azért lehet fura az a kanyar képe, mert a vizuális dolgok majd mind mediumra meg low-ra vannak véve, hogy ne szaggasson annyira, meg én most 2000-ben versenyzek. Mellesleg megutáltam Magny-Course-t. A pálya elején található „Estoril” nevű kanyart vagy 20. próbálkozásra sikerült megtanulnom, pedig még a hülye is látja az ideális ívet a felragadt gumiktól… Mindegy. Barricelloval harcoltam nagyot, vagy háromszor csereberéltük a pozíciót, végül én lettem a 4., ő az 5. Mondjuk én utolsónak indultam, a 22. pozícióból, mert diszkvalifikáltak az időmérőn (egy kicsúszás miatt egy picit szembementem a forgalommal:)). Utána jött az A1 Ring, ott kipróbáltam a TKD-t. Legalább 2 mp-t hoztam vele! Persze így is csak 1:12:4xx volt a legjobb köröm, esős időmérőn meg 1:16. Akkora fölényben voltam, hogy a 23 körös verseny 20. körében leköröztem a 2. helyezett Villeneuve-öt!!! Na ez a nem semmi. A két Ferrari és a két McLaren részben balesetek, részben váltó, meg felfüggesztés-problémák miatt már előtte kiállt. Nem sírtam :) AI skill 85% lesz, ezt már látom, mert így gáz… A TKD-val jó, csak a radiátort állítani kell, mert 3 kör után megfő a motor. Hálistennek már az edzésen rájöttem :)

A kormány tényleg jó lehet, én is csak a billentyűkkel szórakozom, de így a gyors kanyarokban bizony elég szögletes, még sok apró finom mozdulattal is.

A gumihőmérséklet már nekem is tiszta, megtapasztaltam. És a benzinmennyiség még így 33%-os versenytávnál is érezhetően befolyásolja a köridőket, főleg hogy Lopez tanácsára/tanácsodra 3x-os fogyasztással használom a realizmus érdekében. Túl meleg gumikkal tényleg vadul kell korrigálni, még akkor is, ha a segítségek többsége be van kapcsolva, mint nálam.
A felvezetővel viszont tele van a … azaz inkább a hiányával. Már x-edszer írtam át a file-t, és mégse… Mikor megnézem, a Champonship-nél mindig „0”, van, pedig mindig átírom és mentem… A belő kamera persze mindent visz. Az A1 Ringen pl. iszonyatosan látványos, ahogy a pálya egyenetlensége miatt baromi realisztikusan rezeg, mozog fel-le minden, ahogy repesztek. Csak az a problémám, hogy képtelen vagyok 295 km/h főlé menni a leghosszabb egyenesben sem. Mindegy, most jön majd a régi Hockenheim :) Ott majd addig állítgatom, míg nem megyek 300 fölé... A notorius engem is érdekelne. Hol van? Na fiúk, alázzátok meg a Ferrarit, nincs is annál jobb, mikor lehagyod a vörös ördögöt… hogy teljes legyen a gyalázat, mondjuk Monzában :)

Az a Jaguár, amit beillesztettél, Lopez… Gyönyörű!

StevenJC Creative Commons License 2003.12.10 0 0 97
Sajnos csak otthon:-( Munkahelyről netezek. Viszont otthon van még egy gép a gyerkőcöknek, és most kezdik megszeretni a progit, szóval nagyritkán hálózatban játszunk. Ők bill-ről minden segítséggel törés nélkül, én segítségek nélkül töréssel igazi "versenyhelyzet" :-))Marhára élvezik, amikor ripityára török miattuk:-)
Próbáltam a TKD setpackot is, de nekem valamiért jobban fekszik a notorius. Ja hogy mennyire vagyok lökött, én 100% versenyhosszt szoktam futni. A végére igencsak meg lehet izzadni...:-)Egyébként az RH2003-as "kiegészítőt" használom, Kimi McLarenjét zúzva:-) A többieket 90%-ra vettem, úgy hogy a versenyző config fájljában az erősséget egy picit megpiszkáltam, hogy nagyjából a valós erőviszonyokat lássam.
Én is most tartok X-edszerre az A1Ring - Monaco résznél. Az A1-en nekem is 1.10.xxx volt most a legjobb, bár ezt viszonylag sok benzinnel értem el friss gumikkal. Ja az előzőekben írtam a gumik állapotát. Úgy vettem ki, hogy általában relatív "keveset" mentek a pályákon egyszerre (a 100%-hoz képest) ezért talán nem annyira feltűnő a játék azon szépsége, hogy tényleg érezhető a köridőkön az üzemanyag mennyiség és a gumik állapota! Pl. a 2002-ben ha jól emlékszem a gumikopás normál értéknél is extrém szar volt, az F1C-nél viszont élmény, hogy mindig egy kicsit korrigálni kell a féktávokat meg a kanyarsebességet a "törésmentesség"-hez :-)Ez igazán ott érezhető, ahol már szinte csukott szemmel is végig tudtok menni, szóval az emberi tényező (elbénázás:-)) a legkissebb... Egyébként jó pap is holtig... a felvezető kör lehetőségét innen tőletek hallottam. Otthon gyorsan be is állítottam, és szerintem a hangulatot elég jól megdobja! (Már csak a safety car hiányzott...) Viszont a rajtrácson várakozás alatt a gumik eléggé lehűltek, ami az első pár kanyarban némi óvatosságot követel...:-) A nézetek közül a belsőt használom, így a leg "életszerűbb"... viszont van egy lehetőség, ha még nem hallotta valaki, hogy a config fájlban be lehet állítani a cockpitban a fejed mozgását, és az erőhatásokra reagálását...( Pl. kanyarban ellenfeszül a g-erőknek, rázkódik stb...) így sokkal realisztikusabb a belső nézet. Próbálkoztam anno egy Helmet-cam nézettel is amit a netről töltöttem le, de nem volt az igazi. Ilyet a GP4-játékában láttam, és ott nagyon tetszett,(kár hogy maga a játék nem jött be...)
Előzmény: szenyor Lopez (96)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 96
Megkerestem a notorius setup packot és kipróbálom. Köszi a tippet. Neten is nyomod vagy csak otthon?
Előzmény: StevenJC (93)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 95
StevenJC: üdv a "csapatban":) Fene vigye, egyre erősebb a késztetés egy kormány irányába. Van egy olyan érzésem, hogy billentyűzettel sosem lehet kikapcsolni minden segítséget. Egyszerűen néha érzékelhetetlen a kocsi viselkedése.

Hétfőn volt az A1-Ringes versenyem, mit is mondjak... Fölényesen nyertem. Pedig előtte 90%-ra állítottam az AI-t, mert már a gyakorláson lenyomtam őket. Volt lekörözésem is, ami nem jellemző máskor. Nagyon érzem a pályát. Természetesen csak magamhoz viszonyítok:) 1.10 körüli időket tudok folyamatosan autózni.
Tegnap este pedig Monaco. Na az volt egy szám. Legjobb időm 1.22.3xx volt, de azt még a gyakorlás alatt sikerült megfutni. A versenyen mivel a törés be volt kapcsolva, már a 4.körben a boxban voltam:) miután a 3.körben lezúztam az első szárnyat. Sebaj, gondoltam fullra tankolom az autót és többet nem jövök ki. Gumik? Áhhh kockáztatunk. Aztán a 9. körben (19 körös a verseny) belerohantam egy keresztbeállóba... Újra vánszorgás a boxig. Az új szárnnyal száguldottam (valahol a mezőny végén), amikor a többszöri "your engine is overheating" fenyegetés után a motorból gyönyörű fekete füst kezdett bodorodni... Azonnal TV kamerára váltottam és gyönyörködtem az égő motorban:) Nem volt erőm újrakezdeni a versenyt, ezért elfogadtam a sors akaratát. A Radiator size 3-on volt, ide ez kevés... Most 2. vagyok a pontversenyben (ippeg) és a konstruktőriben is. De most jön Kanada, reszkess Ferrari:)))

Előzmény: StevenJC (93)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.10 0 0 94
Halihó!

A kép, amit küldtél a célegyenesbe fordító kanyart ábrázolja valóban. De mintha ez teljesen más lenne, mint az enyém. Te melyik évvel játszol? Az évekhez más pályák tartoznak? Vagy csak a grafikai beállítások mások? Azt tudom, hogy az ETCC modban nincs benne a jobb-balos sikán, hanem helyette elnyújtottabb a célegyenes előtti kanyar.
Kép beilletsztése:
(img src=http://www.kephelye.com/kep.jpg)
A zárójeleket cseréld kisebb-nagyobb jelre és jó lesz. Csak ne tegyél be nagy képet. Max.100kbyte. De a modemesek azért sem fognak szeretni:)
A kamerák állítgatását tudtam, csak Replaykor marad fix tv-n. Vagy csak valamit nem próbáltam ki?
Egyébként már én is belső nézettel megyek, megszoktam. És a törés is be van kapcsolva. CSak a damage multipliert vettem 40%-ra, hogy ne szakadjon le minden koccra a szárny. Így kisebb ütközéseket meg lehet úszni egy kis izzadással:)
És végül egy kép a legszebb autóról a jelenlegi mezőnyből:

Előzmény: kvázi-mondó (91)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.10 0 0 93
Sziasztok! El?re is bocs a hosszú litániáért, de végre van akinek elmondhatom...:-))Talán lesz valami információ értéke is a dolognak...Részemr?l nagy rajongója vagyok a játéknak, mondhatni fanatikusan:-) Annak idején az F12002-vel kezdtem billenty?vel. aztán sürg?sen szereztem kölcsön egy analóg kormányt. Ha valaki bizonytalan, hogy bill-vagy kormány, szerintem a válasz egyértelm?en kormány! Kikapcsoltam minden segítséget a TClow meg az Upshift kivételével, aztán törésteszt:-)) Id?vel alakult a pupos a prés alatt, egyre jobban éreztem a játékot. Ha egyszer valaki ráérez az ízére, nem tudja abbahagyni! Ezek után muszály volt beújítani a saját kormányra, most egy MSFFB-m van. További tapasztalat, hogy megfelel? beállítás mellett analóg vs FFB kormány- min. 1.5-2mp javulás! Egyszer?en jobban érzi az ember a pályát, szinte életre kelnek a rázókövek, meg a pálya! A 2002 után jött az F1C. El?ször nem akartam váltani, mondván, hogy nincs semmi különbség a két játék között, minek kavarjak? Majd egy bekattanás után mégis kipróbáltam. Jól tettem!Ami felt?n?en nagy különbség volt a kett? között,az a fizika. Az F1C-ben végre meg tudtam fogni az autót, ha megindult az eleje vagy a hátulja! A 2002-ben ennek mindig szalagkorlát lett a vége! Az F1C-ben sokkal inkább az az érzés, mintha tényleg én irányítanék:-) Szó volt itt a gumikról. Asszem volt már válasz, hogy mit jelez a display. Ha piros a szín, akkor optimális a tapadás, ha melegszik, narancs majd sárga lesz. Ez általában a sok csúszás és túl nagy leszorító er? miatt jöhet el?. Ezek után jobban csúsznak a gumik, és ez a játékban érezhet? is!! Szóval ha túlmelegszik, érdemes "óvatosabban" menni hogy visszah?ljön. A SETUP-Packokról én is csak jót mondhatok, hosszú amat?rködés után kiszenvedtem magamnak egy jónak t?n? beállítást adott pályára... Ezek után letöltöttem a "notorius set-packot", és a pálya setupjával kapásból rávertem magamra majd 3!!! ms-t. Err?l ennyit. Meg egyenl?re bel?lem is... Üdv
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.09 0 0 92
Sikerült Zippelnem a képet, így átfért ezen a hülye freemailon. Közben rájöttemm, hogy nem is a sikánt ábrázolja, hanem a célegyenes ráfordítót...
Előzmény: kvázi-mondó (91)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!