Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2014.08.01 0 0 135081

iskolai gyurma is kiváló, de a kenyér mindig kéznél van....

Előzmény: cam aro (135078)
409 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135080

Azt inkább megeszem.  :-P

Előzmény: cam aro (135078)
409 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135079

 

 És jobb mint küzdeni mindenféle kihúzókkal.  :-)

Előzmény: novothauto (135077)
cam aro Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135078

en speciel ..

ennyire precizen meg soha.. :D 

(de nem is kenyerbelbol gyurom a hidraulikus kozeget.. , hanem a hejabol.. ;) 

 

Előzmény: novothauto (135077)
novothauto Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135077

Ezt milyen rég hallottam :)

 

 

Előzmény: 409 (135065)
mica-r Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135076

Verseny Ladákba Ignis elektromos kormányoszlopot raknak. Úgy emlékszem csak egy sebességjel generátor kell neki.

Előzmény: cam aro (135074)
Aleko Viva Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135075

Intercars.

Előzmény: őrel (135073)
cam aro Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135074

jo multkor corsa kormanyoszloprol kellett volna par kep googlitol. 

 

joforman nem talaltam mast, csak hogy tobb fele utcarol beszabott palyagepbe hogyan lehet beepiteni. 

kozdarab meretezesek.. kapcsolasi rajzok.. full beepitesi utmutatok..  

Előzmény: mica-r (135072)
őrel Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135073
mica-r Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135072

Más Suzuki villanyos kormányoszlop?

Előzmény: hyuing (135071)
hyuing Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135071

Urak!    SUZUKI WR  kenyér szervót kellene villamosra alakítanom.  Valakinek infója, gyakorlata van e benne, hogy kivitelezhető-e?

DeXTeR323i Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135070

Köszönöm, akkor hétvégén nekiugrok egy "kis" kábel ellenőrzésnek. :(

Előzmény: 409 (135060)
Paco155 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135069

Az, hogy a kellő nyomatékkal van meghúzva semmit nem jelent. :P Attól még lehet kopott és mozoghat a tüske a hüvelyben.

Előzmény: kornel8 (135066)
kornel8 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135068

Voltam ilyen "futómű nyúzáson"(vizsgapadon), legalábbis így hívom, szépen tartotta magát a futómű.

Előzmény: Quattroman (135057)
kornel8 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135067

Igen, meghúzott csavarokkal mértem. A kerékcseréket is próbáltam, semmi változás.

Előzmény: cam aro (135054)
kornel8 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135066

A csúszka szerintem nem lóg, meg van húzva a kellő nyomatékkal.

Előzmény: w.lacika (135053)
409 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135065

Csapágyfurat átmérő mínusz 0.1mm átmérőjű acél rúd, kalapács, kenyérbél.

Előzmény: jeepy (135064)
jeepy Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135064

Sziasztok!

 

Belső csapágy kihúzó gyártásához szeretnék ötleteket, méreteket.

Zsákfuratból kellene kihúzni, 15mm, és 25mm a csapágy belső mérete.

Esetleg kölcsönözni valahonnan. Bp. és környékéről.

 

Köszönöm

vezeték Creative Commons License 2014.07.31 0 0 135063

Urak!

Vectra 99évj ülés oldalából hogyan lehet kiszerelni a légzsákot?

(Vezetéke el van szakadva az ülésben,át kéne néznem.)

cam aro Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135062

ez nekem most itt a piros hol a piros.

---------

a pumpanak annyi dolga van, hogy kivant szallitas mellett.. kivant nyomast tudjon.

 

a kert ertekek egyezonek tunnek.

igy pont.

ilyen-e > .  

Előzmény: Jena307 (135061)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135061

Hát valószínű tudja sőt evolúció alapján, az euro 5 lehet akár 1800baros is, mert a 2.2 bosch euro 4 is 1800baros, 

Az euro4 meg 1600as, és pont az euro4re menne fel az euro5 pumpa

Előzmény: cam aro (135058)
409 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135060

Valószínűleg kábelzárlat. Én a csomagtérajtó átvezetőjénél kezdeném. (vagy bele van kókányolva valami)

Előzmény: DeXTeR323i (135056)
kormi07 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135059

Köszönöm, majd mókolunk vele valamit(komplettre gondoltam a vételt, de ha javítható, az még jobb).

 

Szénkefe=bronzkefe ,az oké:-)

Előzmény: 409 (135044)
cam aro Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135058

ha egyik tudja a masik max nyomasat.. mitol ne ? 

 

Előzmény: Jena307 (135055)
Quattroman Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135057

futóműszilentek ha elpuhultak akkor is tud ilyet csinálni...

Előzmény: kornel8 (135052)
DeXTeR323i Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135056

Sziasztok!

 

1997-es Polo 6N (5 ajtós) a következőt produkálja: Gyújtáskapcsoló 2-es (rádió?) és 3-as (gyújtás) állásban égnek a féklámpák. Nem teljes erővel, úgy 50%-on. Az ég világon semmi más nincs felkapcsolva. (Kis adalék, hátha köze van ehhez: azt eddig is csinálta hogy fékezéskor égett a hátsó ablak fűtés kis sárga visszajelző lámpája a kapcsolóban.) Találkoztatok már ilyennel? Hol keressem a problémát? Nekem ötletem sincs, hátha típus betegség...

 

 

 

 

Jena307 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135055

Urak DELPHI CR pumpában valaki képben van, a kérdés az lenne hogy a két pumpa attól hogy hardverileg azonosan néz ki csere szavatos lehet e

évjáratban azonos csak az egyik 136lovas euro4 PSA 2.0 motoron volt a másik meg már az euro5 140lovason

cam aro Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135054

ha a tarcsat felhuzva merted .

 

elso kerek hatra. 

hatso kerek elore. 

 

proba. 

 

 

 

 

Előzmény: kornel8 (135052)
w.lacika Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135053

féknyereg csúszka lóg...

Előzmény: kornel8 (135052)
kornel8 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 135052

Sziasztok!

 

Új vagyok ezen a fórumon, van egy kis problémám, ebben kérném a segítségeteket. Van egy 2000-es évjáratú Honda Accordom és nem tudom mi lehet a baja. A probléma úgy kezdődött, hogy egyszer autópályán fékezve egy nagyobbat, lett egy kormány remegésem. Ez úgy jelentkezik, hogy kb 60-ig semmi, utána gyengébbet fékezve remeg a kasztni és a kormány is, erőteljesebb fékezésnél már nincs ekkora remegés. A tárcsák szinte újak voltak, megszabályoztattam, még rosszabb lett, kapott hozzá új betéteket is. Vettem új tárcsákat, a rezonancia csökkent, de nem volt az igazi. A fékdobokat is elvittem szabályoztatni, új betétek hozzá, szintén megvan a rezonancia. Futóművesnél is voltam, ott mindent rendben találtak. Az új tárcsákat felszerelt állapotban is megmértem indikátor órával 0,03 mm az ütése, szóval bőven jónak kell lennie.

 

Szerintetek mi lehet a gond?

 

Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!