90E Ft egy új psg modul a tekercseivel. 50 ezerből pedig teljes mechanikus felújítást lehet végezni amivel újra elmenne 200-at. Hatalmas költségek 10év után :)
Amikben 200-at mutat az óra 400 van, attól még hogy a vcds nem olvassa ki a km-t bennük van.
Az a 3-400 e km megbontás nélkül néha megszakadt egy modul megdögléssel, egyébként meg javíthatóság szempontjából sem túl gazdaságos holmi. Gyakorlatban egy "régimódi" VP köradagoló élhetőbb (és nem 3-400e km-t tud futni átlagosan).
Ugye abból indult a dolog, hogy locsolja le hideg vízzel az adagolófejet. A VP44-en ilyen nincs, illetve nem ott állítja elő a nyomást.
-------
"a vp44 ebben jelentett attorest. .mert ez mar befecs idot, es mennyiseget is elektromossan szabalyzott."
Ezt először a VE EDC tudta, jóval korábban a VP-nél. A VP a magasabb nyomásán túl, a többlépcsős befecskendezésben volt áttörés. Tudott pilot adagot /is/ befecskendezni, így jelentősen javult az ezzel szerelt motorok károsanyag kibocsátása.
Ettől eltekintve, szerintem, ez kb. akkora balfogás volt, mint az elektronikus karburátor.
Én is erre jutottam, hogy ha még egy gyenge. lenéző, sajnálkozó hsz-re se tellett, akkor sok meglepetés nem érhet a szokásos, magyar használtautósokon kívül :-)
Sziasztok! Audi A8 2.5 TDI 98-as. Hidegen pöcre gyul, melegen sokáig kell tekerni.... 01268 és 01375 hibakódok jönnek be. Mi lehet a baja? Hova nyuljak? köszi
úgy szoktam elbánni az ilyesmivel ha cserés a csapágy, ráállítok egy nagy alátétet, karikát, láncszemet, stb és mindkét oldalról odapöttyöm CO-val, majd a húzókalapács kampóját beleakasztva kirángatom.