2006-os 120lovas 4hu motorkódú boxer furcsa berregő propeller hangot hallat alapjáraton és fordulaton is, a hang nem folyamatos, de minden járatáskor jelentkezik bizonyos időközonkent, találkozott már valaki ilyesmivel? Gondoltunk a vezermulancra esetleg lehet az a problemaja?
Mostanában 2-3 izzítás kell hogy beröffenjen, előtte pöccre indult. Izzítógyertyák cserélve Champion CH147 típusra, ez után is csinálja. Motor testkábelt meg se tudom semmilyen szerszámmal lazítani, hogy megtisztítsam, de nem hiszem hogy ez a gond. Indításkor egyébként pöffent egy nagy feketét de menet közben semmi füst, a motor bivaly erős sima szívó diesel megy mint a rakéta (múltkor Szombathely-Szolnok-Szombathely távot minden gond nélkül megtette, a 4-es úton végig 100-110 rakottan). Vagy 3 rövidet vagy egy hosszút és egy rövidet izzítok, ekkor elindul. Ha esetleg valaki találkozott már ilyennel vagy van tippje, leírhatná. Az autónak ki kéne még szolgálnia jövő decemberig, aztán sajnos az alváza miatt már nem fogja megérni megcsináltatni, de nagyon szeretem mert sz*rja a pénzt szóval segítsetek légyszi.
Hozzám került egy boxer 2010-es 2.2 hdi a 120 lovas 4hu motorkódú kiadás. Sajnos a motorja elég durván kartergázos,ezért szeretnék rakni bele egy másik motort. Mi lenne a reális ár egy blokkért mondjuk egy olyan amibe 300ezer kilométer van kb.? Ezen felül mennyi a különbség a 4hy és a 4 hu blokk között?
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem,hátha találkozott már ilyen problémával valaki. Dupla kabinos 2008 Citroën Jumper első ülés sor csere volt. Egyes ülést kettes ülésre cseréltem. A biztonsági öv csatit összedugtam de a műszerfalon a Front légzsák ábra továbbra is világít. Gépre rádugtuk valamiért nem ismeri fel a középső ülés biztonsági övét. Valakinek lenne valami ötlete hogy ilyenkor mit lehet csinálni ilyen hibánál? Válaszokat előre is köszönöm!
Gyárilag valóban így van, azonban nem tudható, hogy kpl. nem cserélték-e ki a motort váltóval együtt a közel 20 év alatt. Személy szerint több ilyennel találkoztam, egyszerűbb, gyorsabb volt a csere, minta küzdelem.
Nézz be a Peugeot 605/ Citroen XM fórumra, keresd Xmbélát, ő biztos tud segíteni. Az autód motorja nagyban megegyezik a 605/xm 2.5 td motorral, kivéve, ha esetleg 8 szelepes SOFIM / Fiat, IVECO / motor van benne.
Elindult a szekér, a rail nyomás szenzor csere lett a vége. A probléma hogy katalógus alapján az új szenzor 45pp3-1 számú a boxerhez, míg ami benne volt az 55pp05-01 számú amire a net tranzitot hoz. Köszönöm az előző tulajnak és szerelőjének, áldja meg az ég őket a jégessővel.
Idő közben meglett! Nem lepattintható fedél, hanem 4 csavar kicsavarása után az oszlop alsó burkolatát eltávolítva lehet a biztosítékokhoz hozzáférni (nem is teljesen úgy néz ki, mint a képen, hanem két különálló kis panelen vannak a biztosítékok és relék)...
Peugeot Boxer, 2008-as, 9 személyes kisbusz kezelési útmutatója szerint kell lennie egy biztosítékdoboznak az "utasoldali oszlopban", egy lepattintható fedél alatt. Bő fél óra keresgélés után sem találtam meg ezt a ^$&@#!-t! Valaki tudja, hogy hol található ez a doboz? Neten sem találtam egy nyamvadt képet, csak azt a rajzot, ami a könyvben is szerepel, de a helyét ez sem egyértelműsíti.
Eladó 2 db 225/75R16C 118/16 2014-es gyártású Good Year Cargo G91 gumi (10mm-es profil) gyári újszerű felniken.Van még 2 db gyári felni,az egyik jó állapotú,a másik rozsdás.60000 ft fix ár.06706174030 Az eladás oka:tachográf.
Most megálltam kicsit mert a nyaralásom nem áldozom fel az autóért. Szereztem 1000 baros órát amihez adaptert kell esztergálni és akkor meglátom az inditásnál a nyomócsöben lévö nyomást. Akkor lesz támpontom a nyomásfelépülésröl. Apámnak volt egy 1.4-es Fiat Regattája azt mondta az is csinált olyan tünetet mint a tied csak még menet közben is képes volt leállni. A boxer ülés alatt ha leveszed a takarást látsz a tankon egy kb. 2 cm átméröjü csövet az a tank levegöztetöje nézd meg nincs-e eldugulva.
Az auto diagnosztika fórumon tanácsolták hogy nézzem meg a nyomásmérö szenzor stekkerét mert az is okozhat ilyet kontakthiba miatt. De csak a jövö héten nyaralás után fogok foglalkozni vele.
Próbáltad azt amit javasoltam? Nekem se indult 3 hete minden nap 15 percet szenvedtem vele... Aztán most nincs rátekerve a tanksapka és pöccre indul minden nap.
Még mindíg nem indul! Kicseréltük az ac pumpát vadi újra kitisztítva az elosztócső amibe valami barna maszlag volt így az injektorok megint cserélve. Klónozott vezérlő beépítve( régi be volt ázva). Most az a tünet hogy nem indul, de ha lehúzom a nagynyomású szivattyún a szelep elektromos csatiját pöccre indul. Ebben a formában csak pár másodpercig merjük járatni mert így nincs hozamszabályozás és nehogy szétdurrantsunk valamit.Ebben a pár másodpercben gyönyörű szépen ketyeg. Amint visszarakjuk a csatlakozót nem indítható és a diag szerint az elosztócső nyomás 800-1100 közötti értéket ír. Kérdés hogy nem-e az elosztócső nyomásmérő szenzora döglött meg a takaritás során. Amíg nem ketyeg addig nem lehet szivattyút meg befecskendezőket feltanítani.
Fiat Ducato 230 /'94-'02/ típushoz 2.5/2.8 idtd, ill. 2.8 jtd motoroshoz kínálok komplett 5. sebességi fokozatot, két fajta áttétellel, kifogástalan állapotban. 58x34 ill. 54x35 a fogszámuk, 1 pár fogaskerék, 2 db anya, szinkrongyűrű, szinkronizáló agy hüvellyel.
Ugyanehhez a típushoz, csak 2.8 szívódízel motoroshoz, szintén kpl. 5. sebességi fokozat, 51x31 áttétellel eladó.
Rájöttünk végre reggelente miért indul nehezen az autó és miért dadog, füstöl (2008 Boxer 2.2 HDI)
Amikor letekerjük a tanksapkát mindig nagy "pöffenés" hang jön ki, mintha nagy lenne benne a nyomás. Tesztből nem tekertük rá a tanksapkát, csak simán rátettük. Láss csodát azóta pöccre indul az autó és semmi baja nincs.. ez volt 1 hete és tökéletes az autó.. akinek ugyanez a hibajelenség ne verje magát nagy költségekbe, hanem próbálja ki előtte ezt a módszert! :)
Várok visszajelzést akinél bejött, mert nálam működik!