Keresés

Részletes keresés

kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 181
Igen, tudom, az L-gombbal kell limitálni a sebességet, de nekem vagy nem kapcsolt be valamiért, vagy túlmentem a boxomon :), vagy korán kapcsoltam ki, szóval soha nem jött össze. Pedig élvezetes, mert az elég illúzióromboló, hogy az automata visz be-ki. Az automatikus iránybaállást valószínűleg én is kinyomom, meg talán a stearing assistence-t. Az mit csinál? Segít, ha nem kanyarodsz eléggé, vagy mi :) ?
Előzmény: szenyor Lopez (179)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 180
Persze, összehasonlítottam a TKD-t az NT-vel. Az NT kicsit gyorsabb, és kiegyensúlyozottabb a kormányzása, a TKD kicsit túlkormányzott, adott tempónál egy kicsit meredekebb kormányzásnál pörög mint a búgócsiga. Legalábbis Indianapolisban. Nem tartom kizártnak, hogy másik pályán a TKD a jobb…
Előzmény: szenyor Lopez (176)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 179
Én kikapcsoltam a pördülés utáni egyenesbe állítást, márcsak azért is, mert idegesített. A többinél azt csináltam, hogy ami High-on volt, azokat vettem le Low-ra szépen lassan egyenként. Asszem egy High maradt. Szerintem billentyűzettel nem is kikapcsolható mind. A Pit lane assistance kikapcsolását még nem próbáltam, de van olyan gomb, hogy rpm limiter vagy vmi ilyesmi, az asszem pont arra jó, hogy a boxba hajtáskor megnyomos és tartja a megengedett maximumot. Tehát vezetned neked kell és ki-be kapcsolni is, csak a sebességre nem kell figyelni.
Előzmény: kvázi-mondó (178)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 178
Fenébe, most lebuktam:)
Oké, az igazsághoz hozzátartozik, hogy az idényt még mindes segítséggel és 80-as AI-el kezdtem, viszont törhető autóval. Aztán meguntam, hogy egyes renegát aszfaltbetyárok nem hagyják magukat lekörözni (az élükön az a tetű Mazzacane), én mindig letörik a szárnyam. Végül törhetetlen autóval, de 85-ös AI-vel, és féksegítség nélkül zúzok most. Már a jövő évadon (2001) gondolkodom. Ralph Williams-ével fogok menni, marad a 33%-os versenytáv 3x-os gumi és üzemanyagfogyással, zászlók és Mechanical Failures bekapcs, 87-es AI, és féksegítség nélkül. Csak azt nem tudom milyen segítséget kapcsoljak még ki. Mit tanácsoltok? A Pit Lane Assistance-el már próbálkoztam, de mindig STOP/GO lett belőle, úgyhogy meguntam. Szóval, mit kapcsoljak ki?

Lopez, hol fogsz multizni? Havernál, vagy már van otthon Net? Majd szorítok. AZTÁN REFERÁLJÁL!!!

Előzmény: StevenJC (177)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.17 0 0 177
Kvázi-mondó, én is gratulálok a VB címhez!:-)
"Bár ha utólag még levonnak pontokat, mert szabálytalan volt a gumid, akkor még lehet Hakkinenből világbajnok:)))"
Ja, úgyhogy vigyázz, nehogy napvilágot lásson a futamról egy olyan screenshot, ahol látszanak a gumijaid:-)))
Előzmény: szenyor Lopez (176)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 176
Gratula az elvi vb címhez! Bár ha utólag még levonnak pontokat, mert szabálytalan volt a gumid, akkor még lehet Hakkinenből világbajnok:)))
Tegnap ki akartam próbálni a notorius setupot, de totál fáradt voltam már estére és nem bírtam koncentrálni. Tesztelted a notoriust a TKD ellenében? Remélem tényleg jobb a TKD-nál, mert Kanadában nem voltam megelégedve vele.
Gépkímélő üzemmódot én is szoktam a futam végén, nehogy hibázzak vagy a masinának legyen baja.
Hétvégén valszeg multizunk páran ezzel a játékkal. Szorítsatok, hogy alázzak mindenkit:)
Előzmény: kvázi-mondó (174)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 175
Halihó!

A kikapcsolt segítség számomra egyelőre scifi. Így is alig uralom a gépet:) Bár kormánnyal biztos könnyebb. Játszottam már havernál kormánnyal (nem FFB), de azzal nagyon béna voltam. De azért szeretnék már kormánnyal szenvedni és újratanulni a pályákat:)

Előzmény: StevenJC (173)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 174
Halihó!
Tegnap megnyertem a 2000-es világbajnokságot! De menjünk sorjában.
Mint mondottam volt, a nedves Indianapolisi pályával komoly gondjaim voltak, nem is tudtam befejezni. Tegnap mentem 10-15 tesztkört esőben, belőttem a setupot, megtanultam a fékezési-gyorsítási pontokat, aztán nosza! Erre azt mondja a bevezetőben az ember: „The weather, as so often is the case here, is just wonderful!” És tényleg. Vissza, stratégia- és setupváltás. Aztán RAJTa. Teljesen összezavar az időjárás:) Téptem ezerrel, a notorius nekem is jobban bejött, mint a TKD. Megnyertem a 25 körös versenyt, de Hakkinen csak 5 mp-vel mögöttem ért be másodiknak, és az elhibázott boxkiállás miatt (lesodródtam a bevezető ívről) komoly harcot kellett vívnom az élen állókkal. Így 86 pontom lett, Hakkinen a 2. 61 ponttal, szóval a Japán és a Maláj nagydíjnak számomra már nincs tétje, de persze azért ott is igyekezni fogok. A fékekkel most nem volt probléma, pedig csak egyszer cseréltem kereket (soft), úgyhogy nem ez a megoldás. 4-es Breake Duct Size-t használtam, és ahol lehetett kíméltem a gumit, motorfék, több apró fékezés, stb. A végén még arra is volt merszem, hogy (ahogy a „nagyoktól” láttam) kímélő üzemmódra váltsak, nehogy a végén menjen tönkre a gép.
StevenJC Creative Commons License 2003.12.17 0 0 173
Hm. Azért egy jótanács a kormányhoz. Csak azokat a segítségeket hagyd meg, amik az igazi autókban is megvannak. (Kipörgésgátló, esetleg automata sebváltó+persze kuplung) Minden mást kapcsolj ki! Nem azért írom, mert én is csak ezeket használom :-)) De ha így szokod meg eleve a kormányt, sokkal életszerűbb. Mert szokni azt kell majd. Ne lepődj meg, ha az első köröknél esetleg többet leszel a kavicságyban, mint a pályán:-) A kormánynak is, mint minden külső vezérlőnek elég komoly konfigja van. Egyrészt saját, egyrészt a játékban. Ennek a beállítgatásával tudod "kezessé" tenni a kormányt. Ha sikerül egy viszonylag emberi beállítást megtalálni, hamar rá fogsz érezni az ízére. Onnantól már csak némi finomhangolás, és lehet alázni a többieket:-) Szerintem sokszor fogsz olyan helyeket találni a pályákon ahol csodálkozol, hogy jé, itt még lehet gyorsabban menni? Vagy máshol meglepődsz, mert billentyűvel még vígan zongoráztál a segítségekkel, de kormánnyal meg lazán átszakítod a szalagkorlátot:-) Szóval egészen más szemlélet, a pályákat szinte újra meg kell tanulni...
Előzmény: szenyor Lopez (172)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 172
Köszi a jókívánságokat.
Azért egy igen jó kör után én már 2-3 mp-et nem tudnék hozni. Egy majdnem tökéletes körben kb. fél mp-t vesztek a tökéletes önmagamhoz képest. Habár ha a kormányban van még 2-3mp és a setupban is 1-2, akkor összejöhet:)
Előzmény: StevenJC (171)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.16 0 0 171
Tökéletes kör valóbn nincs:-) Viszont ha az ember érzi is, hogy itt-ott egy kicsit még javítani lehetne, abból mondjuk még 2-3mp összejöhet. Nade 5?!
Nekem is MS Sidewinder kormányom van, csak jót tudok mondani róla. Ugyanakkor a Momo-nak is jó híre van, szóval sok sikert a vásárláshoz!
Előzmény: szenyor Lopez (168)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 170
A MS hardverek tényleg stabil szerkezetek. Nekem az egerem MS Intellimouse Explorer 3.0A és nagyon elégedett vagyok vele. A kormányról is jókat hallottam. A Momo Racing annyiban esélyesebb, hogy állítólag a létező legjobb kormány és hogy Sulinetben is lehet kapni. Állítólag vannak más gyártmányban is jók, de nem kockáztatok.
Előzmény: stonyo_ (169)
stonyo_ Creative Commons License 2003.12.16 0 0 169
en ugyan M$ elleni vagyok, de HW-ileg meg nem csalodtam bennuk: egy MS FFB2-es Joystickom van (hamarosan remelem kormany is :) ) 2 eve, es nagyon meg vagyok elegedve vele...1 arva hibaja nincs, pedig nyuzom rendesen :) sot, le is vertem mar veletlen asztal szelerol, azt is tulelte minden gond nelkul...jo eros massziv, szal lehet birkozni vele...gondolom a kormany is hasonlo minosegu lehet, en arra szavazok :)

udv

Előzmény: szenyor Lopez (167)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 168
Monacoban én is 1.22.2 körül megyek a legjobb körben TKD setuppal. A notriust még nem próbáltam. 5mp javulás számomra is hihetetlen, de valamennyi biztos van még benne. Sosem tudok perfekt kört menni.
Előzmény: StevenJC (166)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 167
"Tekintettel arra, hogy én 100%-os versenyhosszt játszom"

No igen, ezt kihagytam a gondolatmenetemből. Az egyértelmű, hogy egy szimulátor sosem lehet annyira életszerű, mint a valóság, a lényeg hogy az ember élje bele magát. Én még anno Commodore Plus/4-el kezdtem és C64-el folytattam, akkoriban bele tudtam magam élni a néhány vonalból rajzolt F19-es lopakodó pilótájának helyzetébe:)
Olvastam olyanról, hogy készítettek force feedbackes fejhallgatót. Azokat a mély hangokat, amiket a fül nem hall átvitték mozgásba és az rezegtette a delikvens fejét. Nagy élmény lehet:) Én örülök, ha az első lépést megteszem a realisztikus vezetéshez vezető úton és beszerzem a kormányt. 2 lehetőség van: Logitech Momo Racing FFB vagy MS Sidewinder 2 FFB. Mindkettő jó kormány. Csak szerintem az üzleteket már kirabolták a vásárolni vágyók. De most kaptam egy tippet, leeht hogy már holnap meglesz.

Előzmény: StevenJC (166)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.16 0 0 166
Az AI-m most 90%-on van. Tekintettel arra, hogy én 100%-os versenyhosszt játszom, így általában két eset lehetséges a verseny végét illetően:

1.:vagy nem hibázok, és akkor a végére a simán első vagyok legalább 1.5perc előnnyel a másodikhoz képest is,
2.:Elfáradok, valamit elbénázok, és akkor kapaszkodhatok a dobogóért:-) Szóval azért van csak 90%-on, hogy legyen esélyem is:-) Egyébként érdekes dolog ez az AI. Akkor lennék kibékülve az erős géppel, ha én is érezhetném az autó minden rezdülését. Ugyanis hiába van FFB-s kormányom (persze sokat segít!)Az igazi pilóták nem csak "szemmel, és kézzel" vezetnek. Sokkal több visszajelzés van a testükre ható erőkből, amelyek hatással vannak az autóvezetésre. Úgy jobban érezni a határokat, ameddig még el lehet menni. Meg ugye az igazi autóknál muszály koncentrálni, mert ha a monitoron jön velem szembe 250-nel a fal, utána még a saját lábamon megyek ki vécére míg ugyanez nem biztos hogy elmondható az igazi pilótákról:-)Ha elfáradok, nincs olyan nagy kényszer a figyelésre...könnyebb hibázni. Ráadásul az igazi pilóták kicsit "emberibben" vezetnek. A gép meg vagy nagyon egyenletesen jó, vagy (lásd Monaco) marha béna... Monacoban 1:22:2xx volt a legjobb mért köröm amire emlékszem. A TKD setupjában a notes-ben olvastam, hogy azzal a setuppal a készítő 1:17:xxx-et ment. :-O Egyszerüen nem értem, hogy hol bukhatom el azt az 5mp-t! Egyébként próbálva azt a setupot nekem marhára nem jött be. Minden segítséget kikapcsolva(kiv. TClow+upshift)játszok, és marha szar köröket mentem vele. Visszatérve a notorius setpackra, sokkal kezelhetőbb lett az autó. Olyan, mint ha a TKD-t segítségek mellé állították volna be. Pont Monaco az, ahol gondom van a setupokkal. Minden pályán sikerül a letöltött setupok segítségével közel valós "jó" időket menni a pályákon, itt viszont messze a béka segge alatt vagyok...:-)A kormány miatt pedig szerintem ne aggódj. Manapság már annyira elterjedt, hogy ne legyen gond a beszerzése. Inkább arra figyelj, hogy a pénzedért ne valami gagyit vegyél! Érdemes előtte kicsit körülnézni a neten a statisztikák után.

Előzmény: szenyor Lopez (165)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 165
Hi!
Milyen AI strenghtel játszol? Észrevettem, hogy a magasabb AI nem csak gyorsabb, de kevésbé töri is az autót. Monacoban nálunk is volt rengeteg baleset, de nagyon sokan visszajöttek szárnycsere után. Nekem most 90% az AI. Monacoban mi a legjobb időd? Kormányt már nagyon várom, de most építkezek is, úgyhogy hiába a nagy F1-es fizetés, le vagyok égve:) Meg attól is tartok, hogy közeledvén Karácsonyhoz elfogynak a kormányok.
Előzmény: StevenJC (164)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.16 0 0 164
Üdv ismét! Egy kis érdekesség:-)) Tegnap futottam a Monacoi nagydíjat a VB keretein belül. Lélekben felkészültem az izzasztásra... Az időmérőn sikerült pole-ba kerülni. Indulás; Schumi, Barrichello egyből lerajtoltak (sok volt az üzemanyagom... Meg amúgyis gyorsabbak:-)majd mögöttem bazi nagy rajtbaleset... Na újra. Megint rajtbaleset. Megint újra... Aztán meguntam az újraindítgatásokat, mondván hogy ha hülye az AI, akkor nem tudok mit csinálni...:-) Az újbóli rajtbaleset után maradtunk szerintem vagy 12-en. Körözgetek-körözgetek, és csak hallom a rádióban, hogy ez kiesett, az kiesett... Valami kezdett gyanús lenni, amikor kicsit kevés volt a környezetemben a motorhang. Ja én voltam a leader, második Fisichella! Tisztára mint idén Brazília. Elől egy McLaren, mögötte egy Jordan. Amikor utolértem Pizzoniát, aki nagyban kergette Fisico-t, azért némileg meglepődtem...Hol vannak a többiek? Amikor beálltam a boxba, kiderült:-) Ilyen hülye versenyt még nem futottam! Aztán persze a lufi Pizzonia is falhoz vágta magát, maradtunk ketten a pályán... A lelátókról meg dobálták a paradicsomot a nézők:-))) 5 körrel a vége előtt ráadásul ödajött a kissebbik fiam mesélni valamit, és a túl késő Pause-t a bal első kerekem meg a front wing bánta. De mivel 3! körrel vezettem Fisichella előtt és az autó "működőképes" maradt, úgy voltam vele, legalább a nézők kedvéért végigfutom (ha birja a kocsi:-) a versenyt, hátha nem ér utol a másik versenyző. Nem ért utol:-) Szóval vicces volt, de én lettem az első. Mindenesetre nem kívánom senkinek az ilyen AI-t.Most igyekszem elfelejteni, és irány Kanada. Szenyor Lopez, ha meglesz a kormányod, reszkethetnek a többiek:-) A kanadai 1.19.928 nem a rekordod lesz, hanem az átlagod:-) A fejmozgás beállítása ha nem egyértelmű, akkor megnézem, hogy honnan szedtem a leírást. Ja, visszatérve Monacora, ott kapcsoltam ki egy időre a felvezető kört, mert untam a Forma1 szendvicset, ami rendszeresen kialakult az alagút utáni kanyargós részen:-) Néha tiszta hülye ez az AI...
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 163
Asszem megyek egy újabb 17 köröst Kanadában magasabb brake duct size-zal. Akkor kiderül. Kipróbáltam a formation lapot. Sirály. A múltkor letöltöttem azt az editor progit, amit belinkeltetek, de nem lettem tőle okosabb. Ugyanúgy nincs ott a leírása a dolgoknak, mint a text fájlban. Az a belső nézetes fejmozgásos dolog még mindig érdekelne. Ja és ha minden jól megy, Karácsonyra meglepem magam egy kormánnyal:)))
Előzmény: kvázi-mondó (161)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 162
Esőben más kvalitások jönnek ki. Ebből úgylátszik több van Schuminak, Frentzennek, Verstappennek, mint pl. Montoyanak, Ralfinak, stb. És persze a gumik is sokat számítanak. Úgytudom, hogy Schumi soha nem használ esőgumit, hanem mindig intermidiate-tel megy. Bár ez lehet, hogy hülyeség.
Előzmény: kvázi-mondó (160)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.16 0 0 161
Viszont erre a fékproblémára ki kellene valamit találnunk, mert ez így nem járja! Ahogy így leírtad, szinte kiküszöbölhetetlennek tűnik, pedig biztos van megoldás. Valaki, tudna erre valamit? HAHÓ!
Előzmény: szenyor Lopez (159)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.16 0 0 160
Igen, emlékszem az idei Inianapolisra. Most érzem csak át, mit éltek át ezek azon a vizes, kanyargós részen... Schumi nagyon eltalálta azt a versenyt az Intermediate gumikkal, pedig nem áltt valami jól a szénája, ha jól emlékszem nem valami jó helyről indult. Frentzenre nem emlékszem. Utánanézek. Igazad van! Harmadik lett a Sauberral, ami igazi fegyvertény! Schumi meg a 7. helyről indult, tehát igazam van. Ezek szerint Frentzennek nagyon fekszik az a pálya. Gagyi autóval 2000-ben és 2002-ben is harmadik. 2001-ben csak 10. a Prosttal...
Előzmény: szenyor Lopez (159)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 159
Idén is jól ment Frentzen a vizes Indianapolisi pályán. Nagyon szép verseny volt, amit a Williams elcseszett a rossz taktikázással. Montoya csúszkált, mintha azért fizetnék:) Schumi meg esőmenő.
Előzmény: kvázi-mondó (157)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 158
Halihó!

Tegnap megtörtént a fékes eset ismét. Kanadai nagydíj, jól begyakoroltam a pályát (1.20-1.21-es körök mentek bármikor). A TKD setup szerintem itt nem az igazi, de lehet, hogy a fék szivatott meg. Ugyanis megpördültem párszor. Első helyen álltam a 8. körig, amikor volt egy csúnya pörgésem. A "szerencse" az volt, hogy pont a box bejáratánál történt. Be is mentem rögtön a boxba. Javítás, kerékcsere, üzemanyag... Mentem, mint a bajnok, egyre jobb időket (1.19.928 a rekord) amikor megtörtént a baj. A kerékcsere miatt amúgy is a középmezőnyben voltam és egyszercsak fékezés hatására megindult a gép. Pörgés. Egyenesbe hoztam, tépés ezerrel, fékezés, pörgés. Utolsó hely. Egyre rosszabb lett az autó. Míg végül olyan szerencsétlenül pördültem ki, hogy lezúztam a szárnyakat. Ekkor már annyira utolsó voltam, hogy az előttem lévő is kört vert rám és másfél köröm lett volna, hogy beérjek a célba. Az autó vezethetetlen volt. Esc-et nyomtam. A listán a kiállás okaként az volt írva, hogy Brakes. Tehát a fékekkel van gáz. Pedig 3-ra vettem a Brake duct size-t. Ezexerint az sem elég. Ami feltűnt, az az volt, hogy bármelyik visszajátszásnál (R gomb) a féktárcsák izzottak. Szinte sosem voltak "alapállapotban". Lehet, hogy ennyire kikészülnek? Ennyire nem számít, hogy beálltam a boxba és esetleg hűlhettek? Kezdek lecsúszni a pontversenyben:)

kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.16 0 0 157
Hello!
Tegnap mentem egy kicsit Indianapolisban, de nem voltam túl elégedett, és nem is tudtam végigmenni, mert jöttek hozzám. Majd legközelebb újrakezdem. Az edzéseken jól megtanultam a féktávokat, és pole-ból indulhattam. Csakhogy időközben megjött az égi áldás, és nedves pályán kellett menni. Nem örültem. Az esős aszfalt, vagy nem tudom mi miatt, a szokásosnál is többen, 6-an (!) rajtoltak le engem, végül ötödikként fordultam be a kanyargós részre, amit egyébként szeretek, de esőben még nem volt hozzá szerencsém. Hát most közelebbről is megnézhettem a reklámtáblákat:) Rengeteget csúsztam, hiába az esős Setup, meg a Rain gumi. Pedig a hajtűkben 30-40-nel mentem csak. Nedves aszfalton mintha nem is ugyanaz a pálya lenne. A 13. körben álltam volna ki kerékcserére (25 körös verseny) de előbbre kellett hozni, mert már az összes kerekem citromsárga volt, meg a mellettük levő oszlop is. A boxból meg rámszóltak, valami ilyesmit: „Your right rear tyre starts to blister”. Vagy valami hasonlót. Három körrel a vége előtt (amikor abbahagytam) éppen Dinizzel és Heidfelddel küzdöttem a 10. helyért, Schumacher már másodszor körözött le. Igazi kaotikus futam volt, Frentzen (!!!) vezetett a Jordan-nel, mögötte Schumi vagy fél perccel lemaradva! Ma reggel utánanéztem: 2000-ben Indianapolisban tényleg nedves volt az aszfalt, és Frentzen lett a harmadik. Tegnap azért lehetett első, mert a rajt után egy picit koccantam Schumival, és neki ki kellett állnia szárnycserére. Szóval elég valósághű…
Azt hiszem megyek néhány edzést a nedves Indianapolisban, és csak akkor vágok neki a futamnak, mert így esélytelen vagyok.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.15 0 0 156
"nagyjából ugyanarra gondolunk"

Sőt a mondatokat is ugyanúgy kezdjük hehe;)

Szerintem szerezz minél előbb jogsit, mert úgyis csak drágább lesz. Hivatkozz a Formula 1-es múltadra:)

Előzmény: kvázi-mondó (154)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.15 0 0 155
"Kiállás előtti körben, vagy a vége fele azért már kell korrigálni derekasan, nem jó már az az ív, amin előtte mentem, legalábbis nem azzal a sebességgel, csúszik rendesen, persze ez lehet a túlmelegedéstől is. "

Hehe én meg rendszerint akkor szoktam rekordot dönteni:) Valszeg az üzemanyagmennyiség miatt. Én nem vettem észre, hogy a gumik miatt annyival rosszabbul mennék. Vagy csak automatikusan korrigálok.

Előzmény: kvázi-mondó (153)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.15 0 0 154
Hehe! No, azért nincs jogsim, mert enyhén szegény családból származom… Volt ugyan egy rettenetes almazöld Wartburgunk, de azt apám eladna mire nagykorú lettem volna. Autó híján meg nem láttam a jogsi értelmét, meg pénzem se volt rá, inkább gitárórákat vettem és rockzenész lettem. Ez utóbbival időközben felhagytam. Most meg egészen másmilyen a munkám jellege, az asszonynak van jogsija, ha esetleg nyernénk :) egy autót, ő vezetné. Majd később persze lehet, hogy szerzek egy jogsit, de egyenlőre nincs rá szükségem. Ja: katona sem voltam. Fura… Mindegy.

Egyébként értelek én, fölösleges módosítanod a kommentárokat, nagyjából ugyanarra gondolunk. Asszem. Vagy mivan…?

kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.15 0 0 153
Mondasz ezzel valamit, hogy érdemes az egész távot, vagy amennyit egy kiállással akarok menni, letesztelni. Már csak azért is, mert elég egyszer megtenni, aztán elég általános következtetéseket lehet levonni belőle… tanulságos lehet. Nem érik AKKORA meglepetések az embert. Nekem úgy tűnik, azért kopnak a gumik eléggé. Kiállás előtti körben, vagy a vége fele azért már kell korrigálni derekasan, nem jó már az az ív, amin előtte mentem, legalábbis nem azzal a sebességgel, csúszik rendesen, persze ez lehet a túlmelegedéstől is.
Előzmény: szenyor Lopez (150)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.15 0 0 152
"Érdemes valamelyik gyakorlás során egyszerre lefutni egy akkora távot egyben, mint amennyit mész a gumikkal. "

Érdemes valamelyik gyakorlás során egyszerre lefutni egy akkora távot egyben, mint amennyit mész a gumikkal EGYSZERRE.

Vazze már írni sem tudok:)))

Egyébként hogyhogy nincs jogsid?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!