Keresés

Részletes keresés

szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 183
A multi havernál lesz. Egyelőre 6-an gyűlünk össze. Most először próbálunk autós játékot. CS-zni szoktunk máskor is, úgyhogy tudom mennyivel érdekesebb multiban egy játék, mint singleben. Pár kört próbáltuk már a F1C-t is, élvezetes volt.
Előzmény: kvázi-mondó (178)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 182
A boxbeállást én is manuálissá akarom tenni, de azért most jólesik félidőben kinyújtózni kicsit, amíg a kerékcsere zajlik:)
A Steering assistance tényleg segít kanyarodáskor. Valami olyasmi szerepe van, mint a Braking assistance-nek: fokozatosan ráfordít az ívre. Persze nem teljesen, de éppen annyira, hogy ne tudd rángatni a kormányt. Ha kikapcsolod, megtanulsz piruettezni:) Később meg kormányozni:)
Előzmény: kvázi-mondó (181)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 181
Igen, tudom, az L-gombbal kell limitálni a sebességet, de nekem vagy nem kapcsolt be valamiért, vagy túlmentem a boxomon :), vagy korán kapcsoltam ki, szóval soha nem jött össze. Pedig élvezetes, mert az elég illúzióromboló, hogy az automata visz be-ki. Az automatikus iránybaállást valószínűleg én is kinyomom, meg talán a stearing assistence-t. Az mit csinál? Segít, ha nem kanyarodsz eléggé, vagy mi :) ?
Előzmény: szenyor Lopez (179)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 180
Persze, összehasonlítottam a TKD-t az NT-vel. Az NT kicsit gyorsabb, és kiegyensúlyozottabb a kormányzása, a TKD kicsit túlkormányzott, adott tempónál egy kicsit meredekebb kormányzásnál pörög mint a búgócsiga. Legalábbis Indianapolisban. Nem tartom kizártnak, hogy másik pályán a TKD a jobb…
Előzmény: szenyor Lopez (176)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 179
Én kikapcsoltam a pördülés utáni egyenesbe állítást, márcsak azért is, mert idegesített. A többinél azt csináltam, hogy ami High-on volt, azokat vettem le Low-ra szépen lassan egyenként. Asszem egy High maradt. Szerintem billentyűzettel nem is kikapcsolható mind. A Pit lane assistance kikapcsolását még nem próbáltam, de van olyan gomb, hogy rpm limiter vagy vmi ilyesmi, az asszem pont arra jó, hogy a boxba hajtáskor megnyomos és tartja a megengedett maximumot. Tehát vezetned neked kell és ki-be kapcsolni is, csak a sebességre nem kell figyelni.
Előzmény: kvázi-mondó (178)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 178
Fenébe, most lebuktam:)
Oké, az igazsághoz hozzátartozik, hogy az idényt még mindes segítséggel és 80-as AI-el kezdtem, viszont törhető autóval. Aztán meguntam, hogy egyes renegát aszfaltbetyárok nem hagyják magukat lekörözni (az élükön az a tetű Mazzacane), én mindig letörik a szárnyam. Végül törhetetlen autóval, de 85-ös AI-vel, és féksegítség nélkül zúzok most. Már a jövő évadon (2001) gondolkodom. Ralph Williams-ével fogok menni, marad a 33%-os versenytáv 3x-os gumi és üzemanyagfogyással, zászlók és Mechanical Failures bekapcs, 87-es AI, és féksegítség nélkül. Csak azt nem tudom milyen segítséget kapcsoljak még ki. Mit tanácsoltok? A Pit Lane Assistance-el már próbálkoztam, de mindig STOP/GO lett belőle, úgyhogy meguntam. Szóval, mit kapcsoljak ki?

Lopez, hol fogsz multizni? Havernál, vagy már van otthon Net? Majd szorítok. AZTÁN REFERÁLJÁL!!!

Előzmény: StevenJC (177)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.17 0 0 177
Kvázi-mondó, én is gratulálok a VB címhez!:-)
"Bár ha utólag még levonnak pontokat, mert szabálytalan volt a gumid, akkor még lehet Hakkinenből világbajnok:)))"
Ja, úgyhogy vigyázz, nehogy napvilágot lásson a futamról egy olyan screenshot, ahol látszanak a gumijaid:-)))
Előzmény: szenyor Lopez (176)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 176
Gratula az elvi vb címhez! Bár ha utólag még levonnak pontokat, mert szabálytalan volt a gumid, akkor még lehet Hakkinenből világbajnok:)))
Tegnap ki akartam próbálni a notorius setupot, de totál fáradt voltam már estére és nem bírtam koncentrálni. Tesztelted a notoriust a TKD ellenében? Remélem tényleg jobb a TKD-nál, mert Kanadában nem voltam megelégedve vele.
Gépkímélő üzemmódot én is szoktam a futam végén, nehogy hibázzak vagy a masinának legyen baja.
Hétvégén valszeg multizunk páran ezzel a játékkal. Szorítsatok, hogy alázzak mindenkit:)
Előzmény: kvázi-mondó (174)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 175
Halihó!

A kikapcsolt segítség számomra egyelőre scifi. Így is alig uralom a gépet:) Bár kormánnyal biztos könnyebb. Játszottam már havernál kormánnyal (nem FFB), de azzal nagyon béna voltam. De azért szeretnék már kormánnyal szenvedni és újratanulni a pályákat:)

Előzmény: StevenJC (173)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 174
Halihó!
Tegnap megnyertem a 2000-es világbajnokságot! De menjünk sorjában.
Mint mondottam volt, a nedves Indianapolisi pályával komoly gondjaim voltak, nem is tudtam befejezni. Tegnap mentem 10-15 tesztkört esőben, belőttem a setupot, megtanultam a fékezési-gyorsítási pontokat, aztán nosza! Erre azt mondja a bevezetőben az ember: „The weather, as so often is the case here, is just wonderful!” És tényleg. Vissza, stratégia- és setupváltás. Aztán RAJTa. Teljesen összezavar az időjárás:) Téptem ezerrel, a notorius nekem is jobban bejött, mint a TKD. Megnyertem a 25 körös versenyt, de Hakkinen csak 5 mp-vel mögöttem ért be másodiknak, és az elhibázott boxkiállás miatt (lesodródtam a bevezető ívről) komoly harcot kellett vívnom az élen állókkal. Így 86 pontom lett, Hakkinen a 2. 61 ponttal, szóval a Japán és a Maláj nagydíjnak számomra már nincs tétje, de persze azért ott is igyekezni fogok. A fékekkel most nem volt probléma, pedig csak egyszer cseréltem kereket (soft), úgyhogy nem ez a megoldás. 4-es Breake Duct Size-t használtam, és ahol lehetett kíméltem a gumit, motorfék, több apró fékezés, stb. A végén még arra is volt merszem, hogy (ahogy a „nagyoktól” láttam) kímélő üzemmódra váltsak, nehogy a végén menjen tönkre a gép.
StevenJC Creative Commons License 2003.12.17 0 0 173
Hm. Azért egy jótanács a kormányhoz. Csak azokat a segítségeket hagyd meg, amik az igazi autókban is megvannak. (Kipörgésgátló, esetleg automata sebváltó+persze kuplung) Minden mást kapcsolj ki! Nem azért írom, mert én is csak ezeket használom :-)) De ha így szokod meg eleve a kormányt, sokkal életszerűbb. Mert szokni azt kell majd. Ne lepődj meg, ha az első köröknél esetleg többet leszel a kavicságyban, mint a pályán:-) A kormánynak is, mint minden külső vezérlőnek elég komoly konfigja van. Egyrészt saját, egyrészt a játékban. Ennek a beállítgatásával tudod "kezessé" tenni a kormányt. Ha sikerül egy viszonylag emberi beállítást megtalálni, hamar rá fogsz érezni az ízére. Onnantól már csak némi finomhangolás, és lehet alázni a többieket:-) Szerintem sokszor fogsz olyan helyeket találni a pályákon ahol csodálkozol, hogy jé, itt még lehet gyorsabban menni? Vagy máshol meglepődsz, mert billentyűvel még vígan zongoráztál a segítségekkel, de kormánnyal meg lazán átszakítod a szalagkorlátot:-) Szóval egészen más szemlélet, a pályákat szinte újra meg kell tanulni...
Előzmény: szenyor Lopez (172)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 172
Köszi a jókívánságokat.
Azért egy igen jó kör után én már 2-3 mp-et nem tudnék hozni. Egy majdnem tökéletes körben kb. fél mp-t vesztek a tökéletes önmagamhoz képest. Habár ha a kormányban van még 2-3mp és a setupban is 1-2, akkor összejöhet:)
Előzmény: StevenJC (171)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.16 0 0 171
Tökéletes kör valóbn nincs:-) Viszont ha az ember érzi is, hogy itt-ott egy kicsit még javítani lehetne, abból mondjuk még 2-3mp összejöhet. Nade 5?!
Nekem is MS Sidewinder kormányom van, csak jót tudok mondani róla. Ugyanakkor a Momo-nak is jó híre van, szóval sok sikert a vásárláshoz!
Előzmény: szenyor Lopez (168)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 170
A MS hardverek tényleg stabil szerkezetek. Nekem az egerem MS Intellimouse Explorer 3.0A és nagyon elégedett vagyok vele. A kormányról is jókat hallottam. A Momo Racing annyiban esélyesebb, hogy állítólag a létező legjobb kormány és hogy Sulinetben is lehet kapni. Állítólag vannak más gyártmányban is jók, de nem kockáztatok.
Előzmény: stonyo_ (169)
stonyo_ Creative Commons License 2003.12.16 0 0 169
en ugyan M$ elleni vagyok, de HW-ileg meg nem csalodtam bennuk: egy MS FFB2-es Joystickom van (hamarosan remelem kormany is :) ) 2 eve, es nagyon meg vagyok elegedve vele...1 arva hibaja nincs, pedig nyuzom rendesen :) sot, le is vertem mar veletlen asztal szelerol, azt is tulelte minden gond nelkul...jo eros massziv, szal lehet birkozni vele...gondolom a kormany is hasonlo minosegu lehet, en arra szavazok :)

udv

Előzmény: szenyor Lopez (167)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 168
Monacoban én is 1.22.2 körül megyek a legjobb körben TKD setuppal. A notriust még nem próbáltam. 5mp javulás számomra is hihetetlen, de valamennyi biztos van még benne. Sosem tudok perfekt kört menni.
Előzmény: StevenJC (166)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 167
"Tekintettel arra, hogy én 100%-os versenyhosszt játszom"

No igen, ezt kihagytam a gondolatmenetemből. Az egyértelmű, hogy egy szimulátor sosem lehet annyira életszerű, mint a valóság, a lényeg hogy az ember élje bele magát. Én még anno Commodore Plus/4-el kezdtem és C64-el folytattam, akkoriban bele tudtam magam élni a néhány vonalból rajzolt F19-es lopakodó pilótájának helyzetébe:)
Olvastam olyanról, hogy készítettek force feedbackes fejhallgatót. Azokat a mély hangokat, amiket a fül nem hall átvitték mozgásba és az rezegtette a delikvens fejét. Nagy élmény lehet:) Én örülök, ha az első lépést megteszem a realisztikus vezetéshez vezető úton és beszerzem a kormányt. 2 lehetőség van: Logitech Momo Racing FFB vagy MS Sidewinder 2 FFB. Mindkettő jó kormány. Csak szerintem az üzleteket már kirabolták a vásárolni vágyók. De most kaptam egy tippet, leeht hogy már holnap meglesz.

Előzmény: StevenJC (166)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.16 0 0 166
Az AI-m most 90%-on van. Tekintettel arra, hogy én 100%-os versenyhosszt játszom, így általában két eset lehetséges a verseny végét illetően:

1.:vagy nem hibázok, és akkor a végére a simán első vagyok legalább 1.5perc előnnyel a másodikhoz képest is,
2.:Elfáradok, valamit elbénázok, és akkor kapaszkodhatok a dobogóért:-) Szóval azért van csak 90%-on, hogy legyen esélyem is:-) Egyébként érdekes dolog ez az AI. Akkor lennék kibékülve az erős géppel, ha én is érezhetném az autó minden rezdülését. Ugyanis hiába van FFB-s kormányom (persze sokat segít!)Az igazi pilóták nem csak "szemmel, és kézzel" vezetnek. Sokkal több visszajelzés van a testükre ható erőkből, amelyek hatással vannak az autóvezetésre. Úgy jobban érezni a határokat, ameddig még el lehet menni. Meg ugye az igazi autóknál muszály koncentrálni, mert ha a monitoron jön velem szembe 250-nel a fal, utána még a saját lábamon megyek ki vécére míg ugyanez nem biztos hogy elmondható az igazi pilótákról:-)Ha elfáradok, nincs olyan nagy kényszer a figyelésre...könnyebb hibázni. Ráadásul az igazi pilóták kicsit "emberibben" vezetnek. A gép meg vagy nagyon egyenletesen jó, vagy (lásd Monaco) marha béna... Monacoban 1:22:2xx volt a legjobb mért köröm amire emlékszem. A TKD setupjában a notes-ben olvastam, hogy azzal a setuppal a készítő 1:17:xxx-et ment. :-O Egyszerüen nem értem, hogy hol bukhatom el azt az 5mp-t! Egyébként próbálva azt a setupot nekem marhára nem jött be. Minden segítséget kikapcsolva(kiv. TClow+upshift)játszok, és marha szar köröket mentem vele. Visszatérve a notorius setpackra, sokkal kezelhetőbb lett az autó. Olyan, mint ha a TKD-t segítségek mellé állították volna be. Pont Monaco az, ahol gondom van a setupokkal. Minden pályán sikerül a letöltött setupok segítségével közel valós "jó" időket menni a pályákon, itt viszont messze a béka segge alatt vagyok...:-)A kormány miatt pedig szerintem ne aggódj. Manapság már annyira elterjedt, hogy ne legyen gond a beszerzése. Inkább arra figyelj, hogy a pénzedért ne valami gagyit vegyél! Érdemes előtte kicsit körülnézni a neten a statisztikák után.

Előzmény: szenyor Lopez (165)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 165
Hi!
Milyen AI strenghtel játszol? Észrevettem, hogy a magasabb AI nem csak gyorsabb, de kevésbé töri is az autót. Monacoban nálunk is volt rengeteg baleset, de nagyon sokan visszajöttek szárnycsere után. Nekem most 90% az AI. Monacoban mi a legjobb időd? Kormányt már nagyon várom, de most építkezek is, úgyhogy hiába a nagy F1-es fizetés, le vagyok égve:) Meg attól is tartok, hogy közeledvén Karácsonyhoz elfogynak a kormányok.
Előzmény: StevenJC (164)
StevenJC Creative Commons License 2003.12.16 0 0 164
Üdv ismét! Egy kis érdekesség:-)) Tegnap futottam a Monacoi nagydíjat a VB keretein belül. Lélekben felkészültem az izzasztásra... Az időmérőn sikerült pole-ba kerülni. Indulás; Schumi, Barrichello egyből lerajtoltak (sok volt az üzemanyagom... Meg amúgyis gyorsabbak:-)majd mögöttem bazi nagy rajtbaleset... Na újra. Megint rajtbaleset. Megint újra... Aztán meguntam az újraindítgatásokat, mondván hogy ha hülye az AI, akkor nem tudok mit csinálni...:-) Az újbóli rajtbaleset után maradtunk szerintem vagy 12-en. Körözgetek-körözgetek, és csak hallom a rádióban, hogy ez kiesett, az kiesett... Valami kezdett gyanús lenni, amikor kicsit kevés volt a környezetemben a motorhang. Ja én voltam a leader, második Fisichella! Tisztára mint idén Brazília. Elől egy McLaren, mögötte egy Jordan. Amikor utolértem Pizzoniát, aki nagyban kergette Fisico-t, azért némileg meglepődtem...Hol vannak a többiek? Amikor beálltam a boxba, kiderült:-) Ilyen hülye versenyt még nem futottam! Aztán persze a lufi Pizzonia is falhoz vágta magát, maradtunk ketten a pályán... A lelátókról meg dobálták a paradicsomot a nézők:-))) 5 körrel a vége előtt ráadásul ödajött a kissebbik fiam mesélni valamit, és a túl késő Pause-t a bal első kerekem meg a front wing bánta. De mivel 3! körrel vezettem Fisichella előtt és az autó "működőképes" maradt, úgy voltam vele, legalább a nézők kedvéért végigfutom (ha birja a kocsi:-) a versenyt, hátha nem ér utol a másik versenyző. Nem ért utol:-) Szóval vicces volt, de én lettem az első. Mindenesetre nem kívánom senkinek az ilyen AI-t.Most igyekszem elfelejteni, és irány Kanada. Szenyor Lopez, ha meglesz a kormányod, reszkethetnek a többiek:-) A kanadai 1.19.928 nem a rekordod lesz, hanem az átlagod:-) A fejmozgás beállítása ha nem egyértelmű, akkor megnézem, hogy honnan szedtem a leírást. Ja, visszatérve Monacora, ott kapcsoltam ki egy időre a felvezető kört, mert untam a Forma1 szendvicset, ami rendszeresen kialakult az alagút utáni kanyargós részen:-) Néha tiszta hülye ez az AI...
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 163
Asszem megyek egy újabb 17 köröst Kanadában magasabb brake duct size-zal. Akkor kiderül. Kipróbáltam a formation lapot. Sirály. A múltkor letöltöttem azt az editor progit, amit belinkeltetek, de nem lettem tőle okosabb. Ugyanúgy nincs ott a leírása a dolgoknak, mint a text fájlban. Az a belső nézetes fejmozgásos dolog még mindig érdekelne. Ja és ha minden jól megy, Karácsonyra meglepem magam egy kormánnyal:)))
Előzmény: kvázi-mondó (161)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 162
Esőben más kvalitások jönnek ki. Ebből úgylátszik több van Schuminak, Frentzennek, Verstappennek, mint pl. Montoyanak, Ralfinak, stb. És persze a gumik is sokat számítanak. Úgytudom, hogy Schumi soha nem használ esőgumit, hanem mindig intermidiate-tel megy. Bár ez lehet, hogy hülyeség.
Előzmény: kvázi-mondó (160)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.16 0 0 161
Viszont erre a fékproblémára ki kellene valamit találnunk, mert ez így nem járja! Ahogy így leírtad, szinte kiküszöbölhetetlennek tűnik, pedig biztos van megoldás. Valaki, tudna erre valamit? HAHÓ!
Előzmény: szenyor Lopez (159)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.16 0 0 160
Igen, emlékszem az idei Inianapolisra. Most érzem csak át, mit éltek át ezek azon a vizes, kanyargós részen... Schumi nagyon eltalálta azt a versenyt az Intermediate gumikkal, pedig nem áltt valami jól a szénája, ha jól emlékszem nem valami jó helyről indult. Frentzenre nem emlékszem. Utánanézek. Igazad van! Harmadik lett a Sauberral, ami igazi fegyvertény! Schumi meg a 7. helyről indult, tehát igazam van. Ezek szerint Frentzennek nagyon fekszik az a pálya. Gagyi autóval 2000-ben és 2002-ben is harmadik. 2001-ben csak 10. a Prosttal...
Előzmény: szenyor Lopez (159)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 159
Idén is jól ment Frentzen a vizes Indianapolisi pályán. Nagyon szép verseny volt, amit a Williams elcseszett a rossz taktikázással. Montoya csúszkált, mintha azért fizetnék:) Schumi meg esőmenő.
Előzmény: kvázi-mondó (157)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.16 0 0 158
Halihó!

Tegnap megtörtént a fékes eset ismét. Kanadai nagydíj, jól begyakoroltam a pályát (1.20-1.21-es körök mentek bármikor). A TKD setup szerintem itt nem az igazi, de lehet, hogy a fék szivatott meg. Ugyanis megpördültem párszor. Első helyen álltam a 8. körig, amikor volt egy csúnya pörgésem. A "szerencse" az volt, hogy pont a box bejáratánál történt. Be is mentem rögtön a boxba. Javítás, kerékcsere, üzemanyag... Mentem, mint a bajnok, egyre jobb időket (1.19.928 a rekord) amikor megtörtént a baj. A kerékcsere miatt amúgy is a középmezőnyben voltam és egyszercsak fékezés hatására megindult a gép. Pörgés. Egyenesbe hoztam, tépés ezerrel, fékezés, pörgés. Utolsó hely. Egyre rosszabb lett az autó. Míg végül olyan szerencsétlenül pördültem ki, hogy lezúztam a szárnyakat. Ekkor már annyira utolsó voltam, hogy az előttem lévő is kört vert rám és másfél köröm lett volna, hogy beérjek a célba. Az autó vezethetetlen volt. Esc-et nyomtam. A listán a kiállás okaként az volt írva, hogy Brakes. Tehát a fékekkel van gáz. Pedig 3-ra vettem a Brake duct size-t. Ezexerint az sem elég. Ami feltűnt, az az volt, hogy bármelyik visszajátszásnál (R gomb) a féktárcsák izzottak. Szinte sosem voltak "alapállapotban". Lehet, hogy ennyire kikészülnek? Ennyire nem számít, hogy beálltam a boxba és esetleg hűlhettek? Kezdek lecsúszni a pontversenyben:)

kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.16 0 0 157
Hello!
Tegnap mentem egy kicsit Indianapolisban, de nem voltam túl elégedett, és nem is tudtam végigmenni, mert jöttek hozzám. Majd legközelebb újrakezdem. Az edzéseken jól megtanultam a féktávokat, és pole-ból indulhattam. Csakhogy időközben megjött az égi áldás, és nedves pályán kellett menni. Nem örültem. Az esős aszfalt, vagy nem tudom mi miatt, a szokásosnál is többen, 6-an (!) rajtoltak le engem, végül ötödikként fordultam be a kanyargós részre, amit egyébként szeretek, de esőben még nem volt hozzá szerencsém. Hát most közelebbről is megnézhettem a reklámtáblákat:) Rengeteget csúsztam, hiába az esős Setup, meg a Rain gumi. Pedig a hajtűkben 30-40-nel mentem csak. Nedves aszfalton mintha nem is ugyanaz a pálya lenne. A 13. körben álltam volna ki kerékcserére (25 körös verseny) de előbbre kellett hozni, mert már az összes kerekem citromsárga volt, meg a mellettük levő oszlop is. A boxból meg rámszóltak, valami ilyesmit: „Your right rear tyre starts to blister”. Vagy valami hasonlót. Három körrel a vége előtt (amikor abbahagytam) éppen Dinizzel és Heidfelddel küzdöttem a 10. helyért, Schumacher már másodszor körözött le. Igazi kaotikus futam volt, Frentzen (!!!) vezetett a Jordan-nel, mögötte Schumi vagy fél perccel lemaradva! Ma reggel utánanéztem: 2000-ben Indianapolisban tényleg nedves volt az aszfalt, és Frentzen lett a harmadik. Tegnap azért lehetett első, mert a rajt után egy picit koccantam Schumival, és neki ki kellett állnia szárnycserére. Szóval elég valósághű…
Azt hiszem megyek néhány edzést a nedves Indianapolisban, és csak akkor vágok neki a futamnak, mert így esélytelen vagyok.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.15 0 0 156
"nagyjából ugyanarra gondolunk"

Sőt a mondatokat is ugyanúgy kezdjük hehe;)

Szerintem szerezz minél előbb jogsit, mert úgyis csak drágább lesz. Hivatkozz a Formula 1-es múltadra:)

Előzmény: kvázi-mondó (154)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.15 0 0 155
"Kiállás előtti körben, vagy a vége fele azért már kell korrigálni derekasan, nem jó már az az ív, amin előtte mentem, legalábbis nem azzal a sebességgel, csúszik rendesen, persze ez lehet a túlmelegedéstől is. "

Hehe én meg rendszerint akkor szoktam rekordot dönteni:) Valszeg az üzemanyagmennyiség miatt. Én nem vettem észre, hogy a gumik miatt annyival rosszabbul mennék. Vagy csak automatikusan korrigálok.

Előzmény: kvázi-mondó (153)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.15 0 0 154
Hehe! No, azért nincs jogsim, mert enyhén szegény családból származom… Volt ugyan egy rettenetes almazöld Wartburgunk, de azt apám eladna mire nagykorú lettem volna. Autó híján meg nem láttam a jogsi értelmét, meg pénzem se volt rá, inkább gitárórákat vettem és rockzenész lettem. Ez utóbbival időközben felhagytam. Most meg egészen másmilyen a munkám jellege, az asszonynak van jogsija, ha esetleg nyernénk :) egy autót, ő vezetné. Majd később persze lehet, hogy szerzek egy jogsit, de egyenlőre nincs rá szükségem. Ja: katona sem voltam. Fura… Mindegy.

Egyébként értelek én, fölösleges módosítanod a kommentárokat, nagyjából ugyanarra gondolunk. Asszem. Vagy mivan…?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!