sikeresen szuztelenitve lettem. 1 pereccel, amit Roger elott mutattam be [egy zuzodott ujj az eredmeny] es 5h22 perccel abszolváltam a távot. Megállnom 1x kellett Bakonybel után a 9 kmes kavicsos felfelen, mert annyira leesett a cukrom, hogy már a szölöcukor sem segitett: kénytelen vltam 1 szendvicset bevágni. Az egyetlen kivülálló negatv dolog ekkor ért: 5. kmnél megálltam, szendvicset enni az egyetlen árnyékos helyen az út bal oldalán. Két srác utolért, köszöntek, majd miután elhaladtak mellettem egyböl hangosan morogni kezdtek: vazz, ha nem az úton enne, még nem is zavarna. Kicsit furcsa volt, mert majd 3 nyomsávos volt az út, elfértek mellettem. Neki mégis az az egyetlen 3méteres árnyékos szakasz hiányzott a 86 kmböl :)
Kétszer bizonytalanodtam el Hárskút felé menet, de ez már a fáradtságnak tudható be. Nagyon tetszett az egész túra, bár úgy vettem észre páran összetévesztették egy maraton versennyel...
Henger 7es indulás után 10:40kor indult el a 130 kmes körére...
Helyzetjelentés a Gázlóról: végig járható az út, nincsen sár, a gázlókban minimális víz van. A pályát sikerült teljes egészében végigjelölni. Idén először :)))))
En is igy gondolom. Alap outim van, 100e Ft, sora szett. Volt egy kozeptanyer csere az elejen, azota semmi. 3 eve hajtom, kb 18e km, egy sor es lanccsere, 4 gumigarnitura, 1 fekbetet garnitura csere volt eddig.
Kulon alkatreszekbol sztem nem lehet ennyiert osszehozni.
Vedd meg a gyári alkatrészekkel, s ahogy az idők folyamán tönkremegy valamelyik (tönkre fog), azt már ne ugyanolyanra, hanem a hőn áhított típusra cseréld. Így fokozatosan fejlesztheted a bringád amellett hogy használod is. Végülis itt csak a váz a kulcskérdés, országútiban meg szerintem nem lehet nagyon félreválasztani.
Megmutattam egyszer a feleségemnek, mit tud a szerkezet, annyira megijedt, hogy szólni sem bírt. Miután megnyugodott a pártonnás kavics (meg ő is), mondta, hogy ha ez innen most leesett volna, a sitten végzem természeti javak rongálása (vagy valami hasonló) címén:)
Az már biztos, hogy augusztus 4-én kora délután (kb. 2 órától kezdődően) lesz lehetőség az új M7-es autópálya szakasz (beleértve a Köröshegyi viaduktot is) lezárt sávján a nyílt nap keretén belül kerékpárral megtekinteni a "Művet". Esőnap 5-e.
A tervek szerint lesz 3 verseny is (gyerekeknek 5 km, felnőtteknek 20-25 km, és a viadukton egy időfutam a versenyen a legelöl végzettek között).
Természetesen nem kötelező versenyezni, lehet beszélgetős-nézelődős-fénykepezős túra tempóban is kerekezni.
A völgyhíd lábánál levelő látogatói központ -ahol az építéssel kapcsolatos érdekességek tekinthetők meg- egész nap nyitva lesz.
Délután-este valamilyen műsor is lesz. Várhatóan a happening este 9-ig fog tartani.
A napokban játszottam el énis a gondolattal, hogy ha építenék egy montit belépő szintű 9es sorral közepesen minőségi cuccokból (pl. deore váltók-fékek-agyak, stb.), akkor mibe fájna, és úgy saccra 130 körül lett vége. És ebben még nem volt benne a váz meg a teló, és még talán a kerékfűzés is hiányzott. Persze ezt 10 perc alatt hoztam össze, semmi alaposság, csak az arányok érdekeltek. Úgyhogy a használt-vásárlás, majd idővel kipofozás nálam jobban járható út. És akkor mindig megvan az a kis izgalom, hogy na most a következő havi felesleges léből milyen újabb kacatot veszek a paripára.
Egy újabb félkarú rabló a családban ez a gép. (Kettő már most is van, és egyik sem félkarú:)
Hát, szerintem országútiból "kicsit komolyabb gépet" max. használtban tudsz venni 100 ezerből... :-( én is így kezdtem, aztán elkapott a gépszíj (bringalánc) :-D
Aha, köszi! Én mindenképpen országútiban gondolkodom... A mostani gépemmel(Olimpia Athens 2004) is elmegyek 200km-t bárhová, csak 30km/h nál jobban nem tudok haladni :( De amúgy kényelmes dinamikus, 1-2percig az 50km/h is lehet vele tartani, hátszélben főleg. Ezért most egy kicsit komolyabb gépre vágyom, amivel csökkenteni lehetne a menetidőket....félmilliós gépet anyagi okok miatt nem terveztem :-D (még)
Az egyedi összerak(at)ás mindig többe kerül... de ekkor van rá lehetőséged, hogy olyan géped legyen, amit szeretnél. Ha "meglévő" gépet veszel meg, annak a felszereltsége adott... úgyhogy ezt vedd figyelembe a döntésnél!
Én mondjuk a Csepel Apollo (béke poraira) óta minden bringámat (családi bringákat is) alkatrészenként vásárolgattam/szereztem és építettem össze. Kivétel a gyerekbringa, mert az olcsóbb volt és nem olyan hosszú távra tervezhető amúgy sem a méret fokozatos csökkenése miatt :-)
Üdv! Ez az első (de nem utolsó) hozzászólásom ebben a topikban. Tetszik, nem is rossz :P Most találtam! :D
Gyorsan teszek is fel egy kérdést a topiktársaknak:
Melyik éri meg jobban? Ha veszek kb 100e forintból egy országúti gépet, vagy ugyanennyi pénzből egyedi gépet rakatok össze? Véleményetel szerint melyikkel járnék jobban? Többet ki lehet hozni a pénzből, ha úgy rakatom össze?