Keresés

Részletes keresés

kferro Creative Commons License 2003.12.19 0 0 211
Ha jól hallottam, jövőre mindösszesen 30 millió dollárból kénytelenek gazdálkodni, míg MS ennél többet keres. Nem kis teljesítmény, hogy képesek fennmaradni. Az F1C-ben érdekes élmény vezetni egy Minardit. Mivel rövid az orra, ezért mintha jobban kanyarodna Monaco utcáin. Bár szerintem ez csak érzéki csalódás. :-)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 210
Azért tartok tőle, hogy Zsoltinak nem sok esélye lesz. De azért reménykedem. Kéne neki szólni, hogy gyakoroljon kicsit kedvenc programunkkal:)
Előzmény: kvázi-mondó (209)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 209
Igen, azt hiszem félreérthető volt, amit a Minardiról írtam. Valójában nekem sincs semmi bajom velük, sőt szimpatikus a kitartásuk. Mások (lásd Prost, Arrows) már feladták volna. A Zsoltira én is kiváncsi leszek, főleg, hogy lett már ex-Minardisból Hungaroring-győztes, meg ex-Sauberesből vb második
Előzmény: szenyor Lopez (207)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 208
Aha:)
Előzmény: kvázi-mondó (206)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 207
"Én örülök, hogy a programból nem lett családi perpatvar :), nemhogy kormány... "
Az asszonyt úgy kellett már félreállítani a gép elől, annyira megtetszett az új családtag:)
Tegnap feltettem mindenhova a notorius 2-t, majd próbálgatom.
A Minardi ellen nekem semmi kifogásom. Sajnálom, hogy az utóbbi években (10éve már? :) ) bukdácsolnak, de ők régi motorosok. Sajnálnám, ha egy pénzes csapat miatt kellene kipottyanniuk. Baumgartnerre kíváncsi leszek. Visszajön az Osztrák-Magyar Monarchia:)
Előzmény: kvázi-mondó (204)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 206
A Hungarian SimWorld oldalán van egy olyan patch, hogy ha felteszed, akkor nem kell többé CD az indításhoz. Ez jó lenne, mert őszintén szólva utálom folyton ki-be tenni a CD-t, le is töltöttem, de nem tudom mennyire bízhatom meg benne... Ismeri valaki ezt? Jó?
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 205
Más a kinézet is és a teljesítmény is. És a szabályok is. Elég profi 2003-as kiegészítő a progihoz.
Előzmény: kferro (203)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 204
Irigy a kormányért. Én örülök, hogy a programból nem lett családi perpatvar :), nemhogy kormány... De azért a bill. se olyan rossz, én most kezdek ráérezni igazán, főleg mióta a féksegítséget kikapcs. Ezért köszi Lopez, nem lehet összehasonlítani, mennyivel jobb érzés így vezetni, és mennyivel jobb időket megyek.
Én a Notorious 2.0-t használom, bízom benne, hogy a 2-es szám fejlesztést jelent :), összességében nagyon elégedett vagyok vele, bár nem tudom, milyen az 1-es.
Hát igen, a Minardi, ami x évnyi teljes kudarc után sem hajandó kiszállni. Bááár... kitermeltek egy Alonsót például. Meg hamarosan valami Baumgartner nevű osztrákot :) Lehet, hogy mostantól a mezőny végére leszek majd kiváncsi...
Előzmény: szenyor Lopez (202)
kferro Creative Commons License 2003.12.19 0 0 203
Ezt a patchet nem ismerem, milyen? Az autók festése,formája is más, vagy csak a teljesítményük?
Én is gondolkodtam már kormányon, de most nincs rá keret, meg különben is jól megvagyok a billentyűkkel. Bár a valósághűség szempontjából nem a legjobb.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 202
2003-as a Renault. Persze nem tudom, hogy mennyire van hozzáigazítva a valósághoz a 2003RH patch. A Minardinak nem csak a fékje gyenge:)
Én azért bízom a kormányban, de azt látom, hogy teljesen át kell állnom rá. És a kalibrálását sem tudom még profin belőni. Egyelőre azt érzem, hogy valami nem kerek, remélem rájövök hogy mi is az:)
Előzmény: kferro (201)
kferro Creative Commons License 2003.12.19 0 0 201
Kormánnyal még nem próbáltam. Régen, úgy 1997 körül még az F1GP2-őt próbáltam azzal. Egy hétre kölcsönkaptam egyet, de két napi próbálkozás után visszatértem a jó öreg billentyűhöz. Szokni kell.
Egyébként a tegnapi teszteken Coulthard ment egy 1.15.xxx időt is.
Azt azért ne felejtsük el, hogy a 2002-es Renault még nem volt olyan jó mint az idei, úgyhogy szerintem próbáld ki egy Mckivel vagy Ferrarival. Bevallom, én még nem mentem Renault-val, így nem tudom hogy milyen az autó viselkedése. Azt tudom, hogy pl. a Minardinak gyenge a féke.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 200
Ezek nagyon durva eredmények. Nemrég beszélgettünk, hogy miként lehet 5mp-et hozni az 1.22-es időhöz képest és lám lehet 6-ot is:) Ezexerint az autó is sokat számít. Én mostanában Renault-val megyek. Bár ha 1-2mp van az autóban, akkor is nagyon gyenge eredmény. Na majd kormánnyal:)))
Előzmény: kferro (199)
kferro Creative Commons License 2003.12.19 0 0 199
Nekem is gyanús volt a dolog. :-) Majd keresek valami tárhelyet.
Tegnap este játszottam vagy két órát. Kizárólag csak Monaco-ra koncentráltam.
Ugyebár tegnapi bejelentkezésemkor az eredményem 1.19.224 volt. Csiszolgattam a beállításokon, alapul használva a Notorius packot (nem tudom hányas számut) és a Mclarennel sikerült levinnem 1.18.312-re. Majd átültem egy Ferrariba azzal 1.17.085-ös időt értem el.
Ezután visszaültem a Mclarenbe és próbáltam, próbáltam és ismét csak próbáltam jobb időt elérni. Az egyik körben igen kecsegtető volt a második ponton mért időm, ám a célvonal előtt kb. 20 méterrel kifogyott a nafta, és a motor kezdett kihagyni. Ezért hát igencsak meglépődtem, mikor megláttam az időeredményt: 1.16.496
A tapasztalatom szerint a Ferrarit könnyebb vezetni ugyanazon beállítások mellettm, mint a Mercit. Az kicsit idegesebb, kiegyensúlyozatlanabb.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 198
Képet csak netről lehet belinkelni, a vinyódról nem. Tedd fel egy ingyenes tárhelyre.
Előzmény: kferro (195)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 197
Jóreggelt!

Tegnap nem voltam netközelben, de megérte. Vettem egy Logitech Momo Racing kormányt! Fantasztikus. Tegnap éjfélig játszottam vele és bizony sokkal életszerűbb. A köreim egyelőre gyengébbek, mint billentyűzettel, de majd fejlődök. Több játékot is próbáltam, mindegyiket feldobta az új szerzemény. A Screamer 4x4-ben (terepjáró szimulátor) úgy rángatja a kormányt a terep, hogy majd eltörte a kezemet:)
Ti melyik notorius packot használjátok? Van egyes és kettes számú.
Suzuka tényleg genya pálya, de én a Hungaroringet jobban utálom:)
Üdvözlöm az újakat a topicban, remélem leszünk páran.
kferro: 107%-on kíváncsi lennék, hogy mit tudok:) Én inkább azt a taktikát követtem, hogy a segítségeket száműztem a % emelése helyett/mellett. A monacoi időeredményed viszont magáért beszél.
Érdekes a kormány vs. billentyűzet dolog. A pedálok dobnak nagyon sokat az élményen. Végre lehet kicsit nyomni a gázt. Sőt néha észreveszem, hogy nem is fullgázon megyek:) Szokni kell még.

kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 196
A kép sajna nem sikerült, vagy csak az én böngészőm gyenge :) Kár. A segítségek beállítása jól hangzik, nagyjából én is ezzel a konstrukcióval vágok neki az új szezonnak, Azzal a különbséggel, hogy a sérthetetlenség be lesz kapcsolva (alább már többször hivatkozott okokból)meg a reverse is (nem árt, ha tudok tolatni), az AI legújabb verzió szerint 90% lesz, az agresszió meg 40%. Nálad 100% agresszió van, ugye? Nem túl durva az? Nekem még csak kb. 2 hónapja van meg a program, heti 4-5-6-szor megyek vele, és egyre jobban kezdek belejönni. Tegnap Sepangban, a 2000 év utolsó eseményén 30 másodpercet vertem a második Hakkinenre. Ezért is akarom emelni a skillt, mert így csak az első 4-5 körben van igazi küzdelem, dinamikusan fejlődöm :)
Előzmény: kferro (195)
kferro Creative Commons License 2003.12.18 0 0 195
Na, itthon vagyok, megnéztem a segítségeket. Ezek az alábbiak:

Steering ass.:High
Opposite Lock:On
Breaking point:Off
Stability:High
Spin recovery:Off
Invurnerability:Off
Auto shifting:On
Traction control:On
Anti lock brakes:High
Pit Lane:Off
Clutch:On
Automatic reverse:Off

Ezekkel a beállításokkal és úgy, hogy kb. 3 hónapja nem játsztam vele, Monacoban sikerült most mennem egy 1.19.224-es időt, de úgy érzem, hogy egy kis kísérletezéssel legaláb másfél másodpercet le tudok faragni. Majd dolgozom rajta.
Na, megpróbálom beilleszteni a képeket, remélem sikerül.


kferro Creative Commons License 2003.12.18 0 0 194
A segítségekre így fejből nem emlékszem, mert épp a munkahelyemen vagyok, ahol sajnos nem lehet fent az F1C :-(, de ha hazaérek megnézem. A festésről készítek egy screenshotot, csak nem tudom hogy kell ide beilleszteni.
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.18 0 0 193
Nem hiszem, hogy mazohista vagy, csak jó. Legalábbis az alapján, hogy milyen paraméterekkel vagy második. A segítségekkel mi a helyzet? Azokból nálad melyik él? Milyen az a festés a McLaren-en? Engem érdekelne…
Előzmény: kferro (192)
kferro Creative Commons License 2003.12.18 0 0 192
Üdv srácok!
Hónapok óta most először néztem meg a Gamez-fórumot és meglepve tapasztaltam, hogy az egyik kedvenc progimról van itt egy csinos kis topic.
A fék probléma nekem is előjött és mit mondjak, roppant bosszantó, főleg a verseny vége előtt 6 körrel. Olvasva hozzászólásaitokat kicsit meglepett, hogy milyen erősségen játszátok eme játéknak talán már nem igazán nevezhető progit. Ezek szerint én kicsit mazohista vagyok. :-)
Ugyanis az AI-srenght nálam 107%, az AI-agression 100%. Billentyűzettel játszok, jelen pillanatban 2. vagyok a VB.-n MS mögött. Ja, egyébként Raikönnen bőrébe bújtam, csináltam a Mercire egy jó kis festést, ráment legalább egy napom. Egyszer játszottam Interneten, jó volt. Egy japán, egy amerikai és két spanyol srác ellen mentem. Nagy kaland!
Viszlát!
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.18 0 0 191
http://hf1l.hsw.hu, ezen belül letöltés/Beállítások/The Notorious F1C.
Ez elég jó oldal sok hasznos infó, és rengeteg szép screenshot! Élvezetes és sikeres versenyeket! Majd jelenkezz a tapasztalatokkal!

kvázi-mondó

Előzmény: Ypszilon (190)
Ypszilon Creative Commons License 2003.12.18 0 0 190
Na hello ismét!

Jelentem megvan a game!!! :)
Ki is próbáltam. Versenyt ugyan még nem mentem, csak gyakorló köröket, de lesz mit tanulni. Egyelőre nagyon béna vagyok, de gondolom majd bele jövök. Én eddig az F1gp2-höz voltam szokva (igen ahhoz a jó régihez), hát ég és föld...

A notorius setup-ot honnan lehet letölteni? A TDK megvan.

Előzmény: kvázi-mondó (189)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.18 0 0 189
A problémád általános, nem vagy vele egyedül :) Lopezzel azt okoskodtuk ki, hogy akkor írja vissza a program felvezető-nélkülire a bajnokságot, ha valamit változtatsz a beállításokon. Ezzel csak az a baj, hogy tegnap én semmit nem változtattam, előtte ellenőriztem, hogy be van-e kapcsolva, és mégsem volt felvezető. Passz. Durva lenne, ha a setup betöltését is változtatásnak venné... Viszont mentem már Championship-ben felvezetőt, tehát lehetni éppen lehet, de hogy mi alapján állítja vissza... nem tudom.
Előzmény: taz-mania (188)
taz-mania Creative Commons License 2003.12.18 0 0 188
Sziasztok!
Régebben volt szó a felvezető és a levezető körről! Szerintem :) sikerült is megtalálnom, hogy hol kell beállítani (nev.plr..stb). A problémám az, hogy csak szimpla versenynél engedélyezi a plusz köröket, ha bajnokságot játszom, akkor nem. Ez tényleg így van, vagy én bénáztam el valamit? Segítsetek légyszi! Előre is kösz!
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.18 0 0 187
Tegnap Japánban 2. lettem. Az a pálya megtanulhatatlan! Még a 35. körben is volt olyan kanyar (a Spoon), amit képtelen voltam az ideális íven abszolválni. Az NT itt is jobbnak bizonyult, mint a TKD, én a második változatot használtam, de a gumik rohamosan fogytak. A tesztek alatt már a 3. körben citromsárgák voltak a ledek… Aztán a Hard mellett döntöttem, az nem melegedett túl olyan hamar. Csak 6 kör után :) Mivel a boxbejárat egy kicsit bonyolult és lassú, megpróbálkoztam egy cserével. Sok kieső volt, ezért lehettem második, különben 10. körül értem volna be, nem bírtam egy tűrhető időt sem menni, 1.46 volt a legjobb köröm, és ez elég gáz. Fisichellával harcoltunk a 2. helyért, Schumacher 44 (!) másodperccel előttünk. Szerintem csalt… :) A gumik meg úgy kikészültek, hogy a vége felé WRC autóban éreztem magam. A hajtűnél fék, aztán oldalazva csúszik, csúszik a pálya széle fele. Pedig 60-ra lassítottam. Most Suzuka lett a főellenség, akkor már inkább Sepang. Bár… Ma az jön. Holnapra lehet, hogy Suzuka kényelmesnek tűnik :)
Közben úgy döntöttem, hogy a boxautomatát ki fogom kapcsolni, a realitásérzet érdekében. Majd megyek hosszú teszteket, mikor minden körben benézek a boxba, és gyakorlom a limiter ki-bekapcsolását.
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 186
hehe. Meg egymást is remélem:)
Előzmény: szenyor Lopez (185)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 185
Nekem 50%, nyomulnak is rendesen. Még a lekörözöttek sem húzódnak le. 100%-on szerintem a mezőny egy emberként lök le a pályáról:)
Előzmény: kvázi-mondó (184)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.17 0 0 184
Jó, talán a stearing assistence-t akkor lehet, hogy megpróbálom low-ra venni.
Apropo még valami: az AI agresszióval ti hogy álltok? A 25%-nál nekem nagyon mulyák voltak, most 30%, és így azért igyekeznek letúrni (tegnap Button például a dupla-hajtűben leszorított), lehet, hogy legközelebb 35-re teszem. Nálatok mennyi? Mik a tapasztalatok?
Előzmény: szenyor Lopez (183)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 183
A multi havernál lesz. Egyelőre 6-an gyűlünk össze. Most először próbálunk autós játékot. CS-zni szoktunk máskor is, úgyhogy tudom mennyivel érdekesebb multiban egy játék, mint singleben. Pár kört próbáltuk már a F1C-t is, élvezetes volt.
Előzmény: kvázi-mondó (178)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.17 0 0 182
A boxbeállást én is manuálissá akarom tenni, de azért most jólesik félidőben kinyújtózni kicsit, amíg a kerékcsere zajlik:)
A Steering assistance tényleg segít kanyarodáskor. Valami olyasmi szerepe van, mint a Braking assistance-nek: fokozatosan ráfordít az ívre. Persze nem teljesen, de éppen annyira, hogy ne tudd rángatni a kormányt. Ha kikapcsolod, megtanulsz piruettezni:) Később meg kormányozni:)
Előzmény: kvázi-mondó (181)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!