Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135169

Tudnátok ajánlani cr-est aki megfelelő minőségben dolgozik, és bír a delphi dfp3.4 es pumpával, már nincs más ötletem csak hogy az egyik dugattyúja sántít

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135168

Köszi, ezt mondta a szerelőm is, hogy elég lesz az adalék is. Kérdeztem, hogy kárt nem fog e okozni? Felelet, akkor majd megveszi tőlem a kocsit ha ettől bekrepál, meg ha felforr a vizem. Ő is ezt a Thurmo-t javasolta. Volkswagenek még a lóhalálában is elmennek. :)

Előzmény: skorpio3 (135166)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135167

Köszi. Gondoltam az eszterga pontatlansága miatt volt, 0,14 mm-t üt, végül is egy tojás van benne, ahogy óráztam, ez derült ki.

 

üdv

Előzmény: Quattroman (135165)
skorpio3 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135166

Thurmo

Előzmény: Törölt nick (135149)
Quattroman Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135165

igazából egy precíz esztergályos kellene.

nem a "pontos esztergán" múlik, kopott, lógós gépen is tökéletest csinál aki ért hozzá. De ha nem órázza ki a felfekvéshez akkor mindig ütni fog

Előzmény: kornel8 (135164)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135164

Köszi, csak már egy pontos eszterga kellene, ahol jól megtudják csinálni.

Előzmény: Quattroman (135147)
mados Creative Commons License 2014.08.05 0 0 135163

Uraim!

E39 530Döbbenet,Touring,'99-es ,ezüst. A szintszabályzásához van valakinek ingerenciája? Kissé random módon műxik,de inkább nem. A kompresszor termel,az ep szelepek működnek, de nem igazán szintezi be magát. Ha megmozdítom a hátulját(pl ráfékezek,átmegyek gödrön,padkán),akkor elindul. A szintadókra tippelnék,de kéne valaki,akinek a gépe tud vele társalogni.BP környékén valaki?

szeekelymarci Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135162

Szia! Azért végignézetném a fékhengereket, gumifékcsöveket már, 12 éves a kocsi, volt hogy a gumifékcső egy bizonyos /a leggyakoribb/ állásban már összeszűkűlt keresztmetszettel rendelkezett, midig tartott egy kis nyomást, amiért a betét megmelegedhetett.....

Előzmény: mtibsi (135133)
jeepy Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135161

Köszi, a melegítés volt a jó!

Előzmény: Quattroman (135085)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135160

multin  valtozhatna kitoltesi miatt

 

Frekvencia változik, nem a kitöltési tényező(az 50% marad).

 

Nemvan ötletem, így hirtelen(töltőkör gondolom nem fúj ki).

Előzmény: cam aro (135159)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135159

eloadatban minden ertek jo volt..

kiveve hogy MAf elvart ,es valos nagggyon egyszerre mozgott. 

ramertem.. nem valtozott semmi. de ok. frekis az a szar. .(ettol meg multin  valtozhatna kitoltesi miatt ) 

 

kipuff kiutve.. sehol semmi hibat nem latni/merni.  

keves a turbonyomas. 

tok tudja mi a keveres.

corsaban dtl, es dth kozt  a vezerlo/befecsi  is mas. 

allitolag H astraban u.a 

Előzmény: kormi07 (135157)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135158

szerintem van benne. 

pici, kicsi muanyag tokozasu bimetal kapcs. 

 

-keverhetem - 

Előzmény: kormi07 (135156)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135157

DTL is olyan.

 

Nem változik a feszültség, ezt én is benéztem máskor(Fordon volt frekiváltós map-szenzor régebben).

Előzmény: cam aro (135155)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135156

Urak.

 

Még mindig Seat Alhangya, 1,9pd, 2000, ANU.

 

Ablaktörlő motorban előfordulhat, hogy van áramkorlátozás pl. téli lefagyás ellen, vagy ilyesmi?(száraz üvegen elindul, de rögtön le is áll, kis idő múlva indulna magától újra, akármelyik fokozatban is,  vizesen megy a végtelenségig, testet/tápot kap, hangja szép, mechanika szétszedve/lezsírozva, nem szorul).

 

Köszi.

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135155

latom. :(

DTH-t. 

DTL mi eredeti vezero, az nem latom. 

de gondolom az is frekis.. 

 

segiteni voltam, nem volt szkop csak multimeter. 

gondoltam ha frekis is.. csak valtozna a mert feszko. 

hajaj.. 

Előzmény: kormi07 (135154)
kormi07 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135154

Szkópold meg, 5V-os négyszögjelet kéne látnod, fordulaton növekvő frekvenciával.

Előzmény: cam aro (135150)
Jena307 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135153

Én is ilyesmivel küzdök, viszont a Hódmezővásárhelyiek nem tudnak delphi pumpát tesztelni, aki meg tud inkább polcról adna felújítottat amit nem szeretnék, mert valahogy 100%-ra ki akarom szűrni a hiba forrását

Előzmény: robika1 (135148)
robika1 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135152

Csere,ha el akarod dugítani a fűtőradiátort mehet bele hűtőtömítő.
Huszonpár ezerért kapsz új hűtőt.

Előzmény: Törölt nick (135149)
mica-r Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135151

kifejezetten olcsó hozzá egy hűtő

Előzmény: Törölt nick (135149)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135150

Urak. 

 

05"astra H. Z17DTH. (Geo-s )

lenne.. de DTL-es motort kapott. (WG-s ) 

vezerlot NEM. 

 

elmondas alapjan turbo szetesesig hiba nelkul uzemelt.. (WG<> GEO ??  ) 

most uj turboval nem epul fel a nyomas, lehuzott turbo vezerlo vakumal -tehat zart WG-vel -  sem. 

fekete fust nincs. max nyomas 0.6barG (:) az is lassan epul fel. 

periferiak vegig nezve. 

nem ez lenne az elsodleges problem. 

 

inkabb >>

 

MAF .

stabil 2.5V-n allt gyujtas, alap, es fordulaton is. 

tap+ test megvan. 

javasoltam egy MAF cseret. 

az uj MAF-al is ez a helyzet.  :O

 

otlet ? ..a MAF-ra. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135149

Üdvözlök Mindenkit!

 

Tudna valaki egy tippet, hogy Passat B5 hűtőradiátor csöpögéssel mit tehetek? Létezik valami olcsó megoldás, valamilyen tömítő adalékkal, vagy csak csere jöhet szóba? Bevilágítva úgy láttam, hogy a radiátor szélén a műanyag peremnél szivárog, csöpög. Van valakinek ötlete, javaslata? Köszönöm a segítséget előre is

robika1 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135148

Sziasztok!
Renault Master 2.5DCI (143LE) 07'
-Üzemanyag nyomás szabályzási hiba.
Múlt héten:
-porlasztó felújítás(2-nek sok a résolaja)
-tank tisztitás
-üzemanyagszűrő csere
Összerakjuk,teszt nem jó.
Túlfolyószelep átenged. Csere,minden ok.Teszt :10km-en(teljes terhelésen) hozza az elvárt 1500 bart,nincs hibakód nincs tiltás,megy ahogy kell.
Ügyfél elviszi, 50km után megint nem megy,nyomásszabályzási hiba.Teszteljük, a max nyomás: 1350bar körül.
Szivattyú hiba?

Quattroman Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135147

semennyi...

Előzmény: kornel8 (135146)
kornel8 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135146

Sziasztok.

 

Megtudná mondani valaki, hogy a fékdobnál mennyi a maximális megengedett ütés?

 

Előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135145

 

Sziasztok!

87-es VW polo –hoz megvettem a két hátsó kézifék bovdent , és megpróbáltam betenni de kb 20 cm híja van hogy össze tudjam akasztani. Az autósbolt szerint a méret jó. Nem nálam szakadt szét a bovden és nem tudom hogy esetleg hiányzik e hozzá valami. Valaki tudna e segíteni ebben .Előre is köszönöm.

GEBRIEL323 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135144

Nagyon szépen köszönöm. :)

Előzmény: 409 (135143)
409 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135143

 8Nm+90°

20Nm+90°

 

Új csavarok.

 

 

Előzmény: GEBRIEL323 (135142)
GEBRIEL323 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135142

Üdv

 

Szeretnék kérni egy kis segitséget.

Valaki meg tudja mondani nekem VW T5 2.5 TDI AXD motorkódú motornál a vezérműtengely lefogó csésze és a pd elem himbasorát lefogó csavarjainak meghuzási nyomatékát?

Jena307 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135141

nem műxik a camstudio a gépemen, nem tudtam levideózni, 

nekem is szabályzási gondnak néz ki, de sehol nincs nyomásvesztés, por száraz minden, a nyomást is elő tudja állítani, mert alig érek az indító kulcshoz már is 300bar a rail nyomás.

 

A levegőt is kizártam végül is a kannázással, külön ráakasztottam egy bazi nagy iveco szűrőt kannástól, volt puffer is lejtés is, ugyan az, és most jön az egyes szabály, soha ne hidd el amit az ügyfél mond ! hogy mit cseréltek mit nem leszarom, feldobok rá egy másik hozam szelepet, és teszt

Előzmény: cam aro (135140)
cam aro Creative Commons License 2014.08.04 0 0 135140

mit akar a hozamszelep. es mi a a valosag. 

ha hozamszelep uj.. akkor nem szorul. /vagy de / 

viszont levegot, nagynyomasu szivargast nem toleral. 

 

a pompa nyomast csinal. 

nalad ez inkabb szabalyzasi hibanak tunik. 

Előzmény: Jena307 (135137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!