Keresés

Részletes keresés

kferro Creative Commons License 2003.12.22 0 0 241
Órában számolva kb. 16.
Azért ilyen sok, mert folyamatosan próbálgatni kell, hogy egy-egy vonal például hová fog esni a modellen. Belekezdtem egy Jaguárba is, mivel szerintem igen szép formája van, csakhogy az orrának felső része nem igazán szimmetrikus.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.22 0 0 240
Olvastam én is. Kíváncsi leszek mikor készít valaki Minardis Baumgartnert. Neked mennyi időbe tellett a saját festés elkészítése?
Előzmény: kferro (239)
kferro Creative Commons License 2003.12.22 0 0 239
Most olvastam, hogy a kormány 4 millió $-al támogatja Baumit. Végre lesz egy magyar fiú az F1-ben. Ennek örömére csinálok majd a Minardira is egy festést és mint egy saját kiscsapat nekikezdek a VB.-nek. A múltkor így már futottam pár kört és az időmérő végén igen elégedett voltam, mikor egy Minardist és egy Jordanast sikerült megelőznöm.
kferro Creative Commons License 2003.12.22 0 0 238
Valamelyik config file-ban átírtam, hogy a displayen megjelenjen a fékhőmérséklet, a boxból indulva kb. 40 fokos, ám sikerült felvinnem keményebb fékezéssel egészen 1200-ig. Azt még nem próbáltam ki, hogy nagyobb Brake Ducttal milyen "hűlési" adatokat kapok.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.22 0 0 237
A fékre egyelőre nem tudok megoldást. Talán a brake duct sizeot még magasabbra? Vagy tényleg kerülni kellene a nagy fékezéseket. Amióta megvan a kormány sokkal finomabban tudok fékezni. A pedállal szépen lehet adagolni.
A pit lane assistance-ot ki fogom kapcsolni, vagy legalábbis megpróbálom.
Előzmény: kvázi-mondó (230)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.22 0 0 236
Húvazz tudtam, hogy valamit kifelejtek az előző hozzászólásból. A festés szép igényes munka. Bár én jobban szeretem a valós színeket látni az autókon, a munka elismerésre méltó. Tudom mennyit jelent az egyedi kinézet egy játékban. Ezért sikeresek a moddolható játékok.
Szidtátok a maláj pályát. Nem értem miért vagytok ellene. Nekem tetszik. De a kedvenc az Magny-Cours marad...
Kormányt pedig aki teheti vegyen. Nagyon sokat dob.
Előzmény: kferro (235)
kferro Creative Commons License 2003.12.22 0 0 235
Irigyellek!
Elöször is a party miatt, másodsorban a kormány miatt. :-) Én egyedül voltam kénytelen játszani a hétvégén, bár ez inkább egy új 2002-es Jordanre való festés készítéséből állt.
Gratulálok az A1-Ringen elért új rekordodhoz, az én legjobbam billentyűvel 1.10.220 volt. Próbáld ki Monacot!
A festésemhez mit szólsz? :-)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.22 0 0 234
Na egy kis élménybeszámoló:
Tegnap volt egy multi-party. Öten játszottunk hálózatban. Én a kormánnyal, a többiek billentyűzettel. A kormányt sajna még nem sikerült megszokni addigra, de a party alatt nagyon hozzászoktam, már jobb időt megyek vele, mint billentyűzettel. Előtte nem így volt. Persze időhiány miatt.
Az első pálya Magny-Cours volt, ahol hamar az élre törtem a többiek lökdösődtek kicsit:) Baromi jó köröket mentem, kezdtem elszakadni a többiektől. Aztán egy kicsúszás, majd mégegy és mégegy... Utolsó helyről tornáztam vissza magam a másodikra. Ez a pozícióm maradt a verseny végére. Némileg lerontja az eredményt az, hogy a mögöttem jövők közül 2 kiesett (az egyik nem töltötte le a stop&go-t, a másik valami hiba miatt), a harmadik versenyzőnek pedig elege lett, hogy kört kapott és kiszállt. Így 2-ből 2. lettem:))) Érdekes volt, hogy az elsőnél minden körben gyorsabb voltam (a legjobb körünk között 2mp volt!!! Én 1.15-öt, ő 1.17-et futott), de a kicsúszások nagyon visszavetettek. Ő viszont nem csinált nagyobb hibát. A versenytáv 50%-os volt, ez asszem 35 kört jelentett.
Következett az A1-Ring. Itt már bekapcsoltuk a törést, hogy izgibb legyen. Mi történt? Naná, hogy a felvezető körben tömegkarambolt rendeztünk:))) Pár újraindítást követően (rajtbalesetek miatt) beindultunk és ment a verseny. Mígnem páran úgy összetörték magukat, hogy kiálltak. Így itt nem is született végeredmény. Mentünk jó sok gyakorló kört, egyre jobban érzem a kormányt. Ajánlom mindenkinek. Az A1-Ringen 1.09.929-et mentem vele. Ez jobb, mint a billentyűzetes időm volt.
Azt viszont be kell vallanom, hogy a stability controlt és a steering assistance-ot lowra vettem. A többi segítség ki van kapcsolva (kivéve a pit lane, traction control, auto-shift, clutch). Tudok menni ezek nélkül is, de akkor néhány kanyarban megpörgök. És az versenyen nem jó:) De ígérem, hogy jövőre mire találkozunk megtanulom nélkülük:) Ja és billentyűzettel sosem tudtam menni a segítségek nélkül, kormánnyal meglehetősen érzékelhető az autó és bizony elég a traction control-autoshift-clutch segítségek. Persze ezzel is gyakoroloni kell, de sokkal jobban uralható az autó.
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.22 0 0 233
Halihó!

Igen, asszem a Mechanical failures az. Itt mit jelent az, hogy time scaled/selected season, stb?
Van egy olyan pont a segítségek között, hogy Opposing lock. Az micsoda?

Előzmény: kvázi-mondó (227)
kferro Creative Commons License 2003.12.20 0 0 232
Tegnap én is mentem két versenyt Monacóban, de csak 12 körös volt mindkettő. A másodiknál rögtön a start után hatalmas tömegbaleset. Montoya a rajtrácson ragadt... A többit el tudod képzelni. A rádióban egymás után mondták be, hogy ez a csapat van készenlétben, az a csapat van készenlétben. De úgy az ötödik körben feltünt, hogy a rádióban bemondják az elsőtöl való távolságomat (aki egyébként McNish volt), de hogy ki van mögöttem azt már nem. Rajtunk kivül mindenki kiesett! Igy hát, amire még nemigen volt példa, a hercegség versenyét egy Toyota nyerte, míg másodiknak egy Minardi futott be. Két körrel e verseny vége előtt nekem is előjött a már jól ismert fék probléma és csak a szerencsének köszönhető, hogy megúsztam. Na jó, én sem takarékoskodtam addig a fékkel. :-)
Sepang az egyetlen olyan pálya, amit eddig képtelen voltam megtanulni, ezért azt a VB-n inkább kihagyom. Mondjuk azt, hogy a Melbourne-i versenyt követő teszteken hatalmasat buktam, s bár én jó érzem magam, de az orvosok még nem engedtek autóba ülni. :-)))
Sok szerencsét Sepangban!
kferro Creative Commons License 2003.12.20 0 0 231
Ez nem Sauber-festés, vizsgáld meg jobban. Ez teljesen saját ötlet alapján készült. Az íveket kicsit nehéz volt megcsinálni (ez egyébként Corellel történt), mert nagyon sok próbával járt mire sikerült miliméterre pontosan illeszkednie. A Sauberre valóban hasonlít kissé, ennek oka, hogy ugyebár egy ilyen torpedóra kellenek a szponzorok (vagy ahogy Frank Tamás mondja: sponzorok), máskülönben fizethetek a versenyzésért, azt pedig nem akarom. :-) Ezek a reklámok nem árt ha jól néznek ki, és hajnal 3-kor ezeket találtam megfelelőnek. A Red Bull a Sauberről, a Marconi a Benettonról, az Agip ha jól emlékszem a Ferrariról, a Du Pont a Jaguárról...stb. származik.
David autójának külön festése van, ám pl. most készül egy Jordan festés, aminél csak egy festés van a két autóhoz.
Egyébként Photoshopot 7.0, Corel 9-et, valamint az F1C MasEditor-át használtam. Ha kiismered magad bennük onnantól már csak egy jó adag kreativitás és még ennél is több türelem kell.
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.20 0 0 230
Tegnap futottam a 2001-es év első versenyét Melbourne-ben. A 7. helyről indultam, és végig második voltam, mikor három körrel a vége előtt besz@rt a fékem. Kétségbeesetten kiálltam kereket cserélni, de ez persze semmin nem változtatott. Az autó húzott jobbra, én meg pörögtem a kék-sárga-piros bukóterekben. Csúszkálva, balesetezve, esve-kelve végül 10. lettem, csapattársam, Montoya 2. Ha nem romlik el a fékem, akkor magam mögé utasítom. Remélem ezt Frank Williams is figyelembe veszi :) A Break Duct Size-t 4-esre vettem, de ez sem segített, nem tudom mi a teendő. Persze az igaz, hogy finomabban is használhattam volna a fékeket, dehát ameddig a gumi bírja, addig lehet satufékezni szerintem. Mindegy, majd Sepangban megmutatom, ki ül a BMW-ben!
Ja, a boxasszisztencia most már ki van kapcsolva, és mondhatom élvezetes! Javaslom mindenkinek. Kell koncentrálni, mert a boxbejáratnál egyrészt kell kanyarodni, másrészt fékezni a megfelelő ponton, meg megnyomni a L billentyűt a megfelelő pillanatban, arról nem is beszélve, hogy pontosan be kell állni a nyalókás ember elé, különben a vaksik észre sem veszik, hogy ott vagy:) Szóval élvezetes.
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.20 0 0 229
Várjál, kferro, én ezt nem vágom... Ez egy Sauber festés. Szóval Kimi átment a mercihez a Saubertől, és vitte magával a festést? Ez elég komoly. Egyébként csodaszép. Persze Merciről van szó, mert 4-es szám nem lehet a Sauberen, meg a háttérképen is ott a logo Kimi sisakján, és persze ezüst a háttér. Hát formabontó. És David? Maradt a vesztes, bocs WEST-es kocsiban? Hogy csináltad? Felhasználtad a Sauber festés-filét, vagy tökegyedül?
Én a Mercire a Kimi, David, West feliratok helyett a saját nevemet tenném, ha elég ügyes lennék, de nincs türelmem Paint-ben ügyetlenkedni, inkább a készen kapotatt használom. Bár, ha van tipped... :)
Előzmény: kferro (228)
kferro Creative Commons License 2003.12.19 0 0 228
Na talán most sikerül beillesztenem a képeket:




Ha sikerült, várom a véleményeiteket.

kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 227
Szerintem több ilyen pont is van. Pl. a Mechanical Failures, ami meg no comment... tehát te biztos nem erre gondolsz.
Előzmény: szenyor Lopez (226)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 226
Az Optionsben van egy dolog, ami nem tiszta: a beállítandó pont nevét nem tudom, de az értékek, amiket felvehet az time scaled/season.../mégvalami. Ez micsoda?
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 225
Én még holnap jövök, (kis Sztahanov) aztán 5.-éig nem. Nektek is sok hasonlót, bejglit fehérborral... miegymás
Előzmény: szenyor Lopez (224)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 224
Közben találtam egy irományt a beállításokról.
Replay jó lenne, akkor tudnék csinálni videot a szép megmozdulásokról:)
Ti jöttök dolgozni még? Én még jövő hétfőn leszek, aztán csak 2004-ben. Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek és persze Boldog Újévet, akikkel már nem "találkozunk" idén. Hozzon a Jézuska sok jó eredményt:)
Előzmény: kvázi-mondó (223)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 223
Sajna nem tudom. Elvileg az Options menüben ott van az az ikon, a Controller érzékenységének beállítása (valami fekete korong amire egy nyíl mutat felülről...), de gondolom erről te is tudsz. A mentéseket nem tudom, nekem majdnem tele a vinyó, nem is igen akarok menteni. Hát, sok sikert a próbálkozásokhoz! Van a játék mappájában egy Help-file valahol. Talán segít...
Előzmény: szenyor Lopez (222)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 222
Hogy ontopic is legyek: hogyan kell belőni egy kormányt? Van valami általános irányelv? Vagy próbálkozzak?
Rájött már valaki, hogy miként lehet verseny végén elmenteni a replayt és esetleg a telemetriát?
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 221
hú, most néztem csak végig, van itt (http://video.racing.hu) minden: 2000 Magny Cours, mikor DC beint MS-nek, Schumacher hatalmas Melbourni esése, sok Senna, Lauda 1976-os felgyulladása, szóval rengeteg!
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 220
Naigen az idei év nem volt rossz. Jönnek fel a középcsapatok, ez is jó hír. És tényleg némileg visszaszorítják a technikát. Ami nekem nem tetszik az a mítos lerombolása. Anno F1-es kocsit nem vezethett egy Palik vagy nem ugorhatott be egy Zsolti egy versenyre. Azt az autó tudni kellett vezetni. Most már csak pénzkérdés.
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 219
Mármint a Toyota 2004-ben? Nekem szimpatikusak nagyon, Panis jó, és szerintem Da Mattában is több van, mint ami kijött, arról nem is beszélve hogy az év végén amit lerendeztek (főleg az időmérőkön)... hát tátva maradt a szám. Valamelyik futamon egy csomó ideig Da Matta vezetett, mert valamitől megkavarodott a mezőny - ha jól emlékszem. Szóval igen, én úgy látom a Toyota igazán ígéretes, és az is szimpatikus, hogy ők nem variáltak a pilótákkal, maradt minden.
Előzmény: kferro (218)
kferro Creative Commons License 2003.12.19 0 0 218
Na és a Toyota?
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 217
Persze én is Mansellel, Sennával, Prosttal, Patrésével, Piquet-vel szerettem meg az F1-et, de az idei évadra nem lehett panasz. Dráma, izgalom, egy pont különbség döntött, a mezőny kevert volt, feljött a Renault, és ha a BAR-nak nem csak a szája nagy, jövöre 5 "nagycsapatról" beszélhetünk. Szerintem 2003 kitünő volt.
Előzmény: kvázi-mondó (216)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 216
Igen ez a video-site-ot belinkelted, megnéztem, és pont a Senna-Mansell fogócskát élveztem a legjobban. Tényleg félelmetes. Meg amikor Silverstonban Senna és Schumi harcolt, az a videó is jó. Szerintem van azért köztük egy kis párhuzam, bár a senna-hívők erre nagyon érzékenyek... Mindkettő ugyanolyan jó, megközelíthetetlen, erőszakos, arrogáns. Persze ez egy privát vélemény, és ez az ő kvalitásukból semmit nem von le. A pilóták nem igazán tehetnek róla, hogy ennyit fejlődött a technika, ők csak élvezik a gyümölcsét, és igazuk van. Azért vannak próbálkozások a visszaszorítására, pl. a távirányítású beállítás betiltása (ahogy Coulthard nyerte Monacot 2002-ben asszem), a box-kommunikáció egyirányusítása (azt hiszem, vagy nem?) és talán a rajtautomatika beszüntetésén is gondolkodnak.
Előzmény: szenyor Lopez (215)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 215
Sajnos a F1 pénzről szól. Nemrég letöltöttem pár videot a rég(ebb)i időkről. Senna, Mansell a 80-as években, Jim Clark "kicsit" régebben olyan autókkal mentek, amilyeneket szvsz a mai mezőny fele nem bírna kordában tartani. Akkoriban ez az egész a technika megzabolázásáról szólt. Most leginkább a pénz hatalmáról. Kevés az igazán zseni pilóta, akinek netán van némi stílusa is. Asszem 86-ban Mansell 3 kört ment Senna mögött Monacoban 3m-nél jobban nem eltávolodva. Félelmetes. Most hol láthatunk ilyent?
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 214
off
MS valószínűleg többet keres, mint mondjuk Lichtenstein éves költségvetése. Nekem ez nem is fáj. Én sem tiltakoznék ellene a helyében. Nekem az a bajom, hogy tehetséges, nagymultú öregek (Irvine, Villeneuve, Frentzen) kénytelenek távozni pénzhiány miatt, míg Pizzoniák, Wilsonok szerencsétlenkednek eredménytelenül. Irvine háromszor annyit mutatott a Jaguárral, mint a fenti kettő együtt.
Előzmény: kferro (211)
szenyor Lopez Creative Commons License 2003.12.19 0 0 213
Jó a patch. Tapasztalat. Gondoltam már félszavakból is:) Szerintem az a baj, hogy a Minardiban nem fognak rá felfigyelni. Annyi új tehetség jön minden évben... Persze tudom voltak más példák is, de nem szeretnék egy magyar Kiesat.
Előzmény: kvázi-mondó (212)
kvázi-mondó Creative Commons License 2003.12.19 0 0 212
Aha mi? Aha jó a patch? Vagy aha figyeljük a mezőny végét :) Szerintem a fiú azért már így is jól ismeri a pályákat, esélye persze hogy nem lesz, legfeljebb a csapattársa, vagy egy Jordan ellen. De az is valami. Szerintem mindenki tudja, hogy aki a Minardival bármit is tud kezdeni, az nem lehet rossz pilóta.
Előzmény: szenyor Lopez (208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!