Keresés

Részletes keresés

kferro Creative Commons License 2004.01.08 0 0 273
Szomorú vagyok!
Úgy látom lassan én leszek az egyetlen kinek nem foglalja a helyet az asztalán egy kormány és sajna mostanában nem lesz keret egyre. Bár most csorog a nyálam egy Momo kormány után, amit a Mediában láttam, potom 36.900-ért. Izgalmasan hangzik amit a kormány setupokról valamint a tesztekről mondtatok.
Szenyor Lopez!
Ne add fel! Én gitározni tanulok és igen sokszor kerültem (kerülök) hasonló érzések hatása alá.
"Nekem ez nem megy! Biztos nem vagyok elég jó"-gondolom, de ekkor inkább vagy megállok és kicsit visszalépek, vagy nekiugrok és csakazértis! :-)
Nem tudjátok, lesz F1-2003 vagy 2004? Nem is tudom melyiknek kell(ene) következnie.
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.08 0 0 272
Upsz! Na jó, többet ilyet nem teszek, kisdobos becsszó... Igazából kisebb formátumban nem ment. De nem is olyan fontos. Igen a törést kikapcsoltam, mert idegesített, hogy a lekörözendők nem veszik figyelembe lélegzetelállító tempómat :) és ennek rendszeresen az első szárnyam látta kárát. Persze Sumit nem a sérthetetlenség biztos tudatában és merő ellenszenvből túrtam le (a fair play jegyében vigyázok ellenfeleimre, ellenkező esetben csak magamat csapnám be), valami miatt keresztbe fordult és én már nem tudtam kikerülni, így lett, hogy kipördült (végül a 9. helyen zárt). A háttérben látszik Irvine, ő nagyon jól ment, és végül a 4. lett.

Kormány... bizony jó volna. Bááár nekem így is megfelel, én főleg a "fílingre" megyek, és még így is rengeteg tanulnivalóm van, szerintem én vagyok itt a legügyetlenebb. Meg aztán már vagy 2 hete nem versenyeztem (talán most hétvégén Sepang), újra bele kell rázódnom, és még billentyűvel és a segítségek kb. felével is szenvedek rendesen. Viszon élvezem. Talán ettől az élvezettől esnék el, ha abszolút esélytelenként pörögnék-forognék a pályán hónapokig. És annyi időt nem szánok rá, hogy rengeteg gyakorlással tökéletesítsem magam.

Előzmény: szenyor Lopez (271)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.08 0 0 271
OFF
Jó képek, csak a modemesek ki fognak nyírni érte:) Két jótanács: ne bmp-ben, hanem jpg-ben tedd föl, úgy kisebb helyet foglal és csökkentsd a méretét. Itt is írják, hogy a 100kbyte-nál nagyobb kép topicrombolás:) Engem nem zavar mondjuk:)))
ON
Kikapcsoltad a törést? Vagy a nagy Sumák kilökése csak egy kis pöccintés volt? Vegyél kormányt, ne csak én szenvedjek vele:)
Előzmény: kvázi-mondó (270)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.08 0 0 270
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Itt még kíméletes vagyok, hatalmasat fékezek, hogy megkíméljem sumit.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Itt viszont már nincs kegyelem, montoyásra vettem a figurát és letúrtam a teuton állkapocskirályt a célegyenes előtti hajtű után. Szöszmörgött, totyogot...

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.08 0 0 269
Hello! Tegnap már nem volt időm kommentárt is írni a képhez. Igazából csak próba volt, most először sikerült saját képet beillesztenem :) Maga a kép teljesen érdektelen (bár a kameraállás miatt elég tetszetős szerintem), a maláj nagydíjon készítettem, mikor Alesi előzékenyen hagyja a célegyenes végén, hogy Montoya lekörözze. Mögötte robogok én. Később Montoya elszakadt és már nem értem utol :(
Viszont van két valóban szép kép még, ha nincs ellenetekre ideteszem…
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.08 0 0 268
Üdv!

Kvázi-mondó is megjelent, de a kép titkára egyelőre nem derült fény. Lehet, hogy nincs is titkára? :)
Jelentem tegnap ráéreztem a kormány használatára. Hogy miként történt, magam sem tudom. Próbálgattam, tesztelgettem és kezdtem érezni a metódust. De azért még pörögtem rendesen. Ekkor vacsizni kellett mennem. Kaja után odaültem a géphez és mint aki az étellel szívta magába a tudást, mentem mint a sínen. Komolyan.
Amik beváltak: 70%-os brake pressure és 20 vagy 30 (nem emléxem)%-os sensitivity (50% a lineáris) a fékpedálra. Ezzel elértem, hogy nem blokkol a kerék fékezéskor. Némileg hosszabb a fékút, mint anno, de legalább nem pördülök meg. Aztán még pár trükk: akkor is fékezek, amikor megyek a kanyarba befelé. Amíg az autó orra rá nem áll az ívre. Akkor nincs pördülés. A fékerőt áttettem kicsit hátra. Pár százalékkal, így nem blokkol az első kerék. A gázzal és fékkel lehet stabilizálni az autót: gázzal fékezéskor, fékkel gázadáskor. Legalábbis nekem úgy tűnik. Mentem egymás után 3 kört 1.40-1.45-ös időkkel, ott ahol előtte 2.05 volt a legjobb időm, mert többször kipördültem (Ausztrália-Albert Park). Tudom, hogy nem világbajnoki az időm, de előtte 1.34-et futottam billentyűzettel és tudom, hogy most hol hagyom el azt a 6-7mp-et. Egyelőre nagyon óvatosan megyek.
Billentyűzettel nagyon soxor fékeztem állóra a kereket. Ömlik a füst, blokkolnak a kerekek. De ebből Lopez nem vesz észre semmit, mert a segítségek kézben tartják az autót. Namost kikapcsolt segítségek esetén blokkoláskor az autó megpördül. Kisebb megcsúszás kontrollálható (szerény képességeim szerint), de egy rendes megcsúszást csak a kavicságy fog meg.
Kezd élménnyé válni a vezetés. Totál más, mint billentyűkkel.

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.07 0 0 267
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.07 0 0 266
Próbálgattam a kormányt is állítgatni. Az elején pl. lejjebb kellett venni az érzékenységet, mert kockásan vezettem. Állandóan elrángattam a kormányt. Most már jó az 50%-on. De a pedálok beállításával nem játszottam, a fékkel úgylátom jó lenne. Köszi, este teszt ha minden jól megy.
Előzmény: StevenJC (264)
StevenJC Creative Commons License 2004.01.07 0 0 265
Bocs, még annyit az elébbihez, hogy a kormányt csak egyszer kell jól beállítani, nem minden pályához, mint az autót. Szóval ha a kormány és a pedál érzékenysége megfelel, akkor azt a beállítást nagyon jól mentsd el:-)
Előzmény: szenyor Lopez (263)
StevenJC Creative Commons License 2004.01.07 0 0 264
Elfelejtettem mondani, hogy nem csak az autó setup fontos, de legalább ennyire fontos a kormányod helyes beállítása is!! A neten találtam egyszer a kormányomhoz egy beállítást amire a készítöje esküdött, és kipróbáltam. Aztán gyorsan visszaállítottam a régi saját beállításomat... Egy normális kört nem tudtam menni vele...:-O Szerintem ezt mindenkinek saját magának kell kitapasztalni, hogy mennyire legyen "harapós" vagy érzékeny a kormány. Rengeteget számít. A saját vezetési "stílusodhoz" kell igazítani. Ott ahol neked fékezéskor megpörög az autó, lehet hogy egyszerüen túl érzékenyre van véve a féked, és azért szállsz el... A kormányt beállítani viszont fáradság. Tesztelhetsz, mint Fisichella a Ferrarinak...:-))
Érték állít - tesztkör -> hm.
vissza - érték állít - tesztkör -> szarabb
vissza - érték másik irányba - tesztkör -> jobb
Hurrá:-) Szóval minden értéken így végig kell menni egyesével. Ez a lelke mindennek. Ha ezt beállítod, sokkal kezesebb lesz az autó, meghálálja magát. És ezek után jöhet az autó setup...:-)
Előzmény: szenyor Lopez (263)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.07 0 0 263
Ez jólesett, köszi:) Én már billetnyűs koromban (figyelitek a felsőbbrendűséget?:))) ) is arra törekedtem, hogy minél több segítséget kikapcsoljak. De tény, hogy az játszadozás volt a mostani keserves vezetéshez képest. Érdekes, hogy fékezéskor megpörög az autó. Érdekes, hogy gázadáskor kiteszi a farát (high TC mellett!). Érdekes, hogy az a kanyar, ami eddig 5-ben ment, az 3-ban is kínszenvedés és látom magam előtt a kavicságyban bosszankodó Lopezt:) Szóval szinte egy új játékot kaptam. Egyelőre nem is versenyzek, nincs értelme. 2perces időt megyek ott, ahol a 85%-os AI 1.34-et produkál:) Persze azért, mert kicsúszkálok, pörgök-forgok. Bosszantó. Olvasgattam a neten, próbálok pár technikát elsajátítani. A setup pedig tényleg baromi fontos kikapcsolt segítségek mellett.
Egyelőre a gyakorló fázisban vagyok, de nagyon nem látom az eredményeket.
Előzmény: StevenJC (262)
StevenJC Creative Commons License 2004.01.07 0 0 262
Üdv! Ha visszanézed a régebbi hozzászólásoknál a kormányod megvétele előtt írtam, hogy az első időkben nagyon szokatlan lesz a kormány, és sokat fogsz szenvedni vele:-) Meg kell tanulnod vezetni:-) Ugyanis (és itt most ne gondoljátok, hogy bárkit is degradálni akarnék, a legnagyobb jóindulattal és tisztelettel a billentyűsök felé mondom!!) billentyűzettel a versenyautót nem vezetted, hanem csak "játszottál". A segítségek terelgetése mellett utas voltál az autóban, szinte ment az magától. Billentyűzettel - digitálisan nem igen lehet kordában tartani 900 lóerőt. (Kívánom mindenkinek aki billentyűzettel játszik mert esetleg egy kormány nem fér bele a keretbe, hogy változzanak a körülményei jobb irányban). Hozzáteszem, hogy ez csak szimulátor, tehát ha valakinek jól megy a játék segítségek nélkül kormánnyal, nem jelenti azt, hogy mondjuk ha valami csoda folytán beülhetne egy igazi McLarenbe el is tudna indulni vele:-)) tehát messze nem a valóságot tapasztalod a monitorod előtt ülve, de mégis kormánnyal - segítségek nélkül érezheted azt, hogy a te kezedben van az irányítás. Igazából az élmény a lényeg, és azért olyan jó ez a program, mert ha csak billentyűzettel játszol is, amikor a startvonalon vársz a piros fények kialvására, megemelkedik a pulzusod, esetleg kicsit megizzad a tenyered, és mindannyiszor átéled a verseny izgalmát! Gondolom ezért is vagyunk itt együtt a fórumon:-) Visszatérve a kormányra, ne keseredj el Lopez; gyakorolj-gyakorolj-gyakorolj. Fog az menni. Nekem az első kormányos napokban porban volt az önbizalmam... Lejjebb vettem az igényeket, és elkezdtem gyakorolni. Kezdetben nem váltottam fel 4-esig se, és csak köröztem-köröztem. Aztán valahogy ráéreztem, és mindig egy kicsit jobb lett. Segítségek mellett szerintem nehezebben éreznél rá, hol vannak a határok... Már többször írtam, hogy én csak az upshift-TClow-autokuplung segítséget használom (Ezek megvannak az igazi versenyautókban is...) Az upshift onnan ered, hogy lusta vagyok felfele váltogatni:-) lefele meg muszály volt kikapcsolni az automatikát, mert a bunkó mindig a kanyarív azon szakaszán váltott vissza (a'la Murphy) ahol a kerekek megfékezése miatt megpörögtem... A TC - kipörgésgátló - alapon azért kell, mert egy 71 körös verseny végére eléggé el lehet fáradni így viszont nem kell annyira görcsölni.:-)) A kuplung meg egyértelmű. De például az autó törését még durvábbra vettem, a neten talált néhány beállítással hogy még jobban kelljen vigyázni: könnyebb hidegen tartani az ember fejét egy forgalmi dugónál...:-) Ha adsz időt magadnak, és nem megy el drasztikusan a kedved a játéktól;-) bele fogsz tanulni, és simán hozni fogod azokat a köridőket amiket anno billentyűzettel. Például ha csökkented az AI erejét, nem lesznek olyan "gyilkos" futamok, kényelmesebben tudsz hozzászokni a kormányhoz, és legalább versenyzel is. Később, ha jobban megy, növeled az AI erejét, és máris megvan az új kihívás:-) Én is most váltottam 95%-ra, mert untam Schumit lekörözni:-)
Még egy fontos dolog a kormánnyal kapcsolatban: A megfelelő setup. Szerintem billentyűzettel és segítséggel nem olyan feltűnő, de kormánnyal a nem megfelelően setupolt autó kínszenvedés a jó setuphoz képest. Sokat kell állítgatni. Nálam pédául egy kínszenvedés az Imolai pálya, pedig többen írtátok, hogy ez az egyik kedvenc... Egyszerűen nem érzem a ritmust rajta, és ez a nem megfelelő setup miatt is lehet... Pedig nem két kört mentem eddig. Jelenleg az összes versenyben megtett köröm 1950 körül van, és ehhez hozzájön még a gyakorlás. Szóval nekem az a pálya a mumus:-) Meg Sepang. Erre a kettőre nagyon nehezen tudok ráhangolódni. De nem adom fel...:-) Neked is kitartást és sok örömet a kormányhoz!
Előzmény: szenyor Lopez (261)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.07 0 0 261
Na jelentem itt vagyok ismét. Tegnap próbálkoztam megint nagyokat, de még mindig el vagyok keseredve. Hiába van kormányom, egyszerűen pörgök-csúszok. Lehet, hogy nagyon megszoktam a billentyűzetet és a segítségeket? Most minden ki van kapcsolva (csak TC, kuplung, autováltó van be), de egy nagyobb fékezés -még nem kanyarodok- az autó pörög. Kigyorsításnál kidobja a seggét. A gázzal lehetne finomabban is bánni biztosan, de annak szvsz az időeredmény látná kárát. Szóval a kérdés adott: érdemes e kormányra váltáskor egyből minden segítséget megszüntetni és gyakorolni ezerrel vagy inkább szépen egyesével kikapcsolgatni őket.
Játszogattam a differenciálzárral, az segít. A féknyomás lejjebb vétele is jót tesz a blokkolás megelőzéséhez, de akkor meg nagyon korán kell fékezni -> időveszteség.
Feltelepítettem a Dtm modot, egész jó. Hasonló az ETCC-hez (ezek is túraautók), talán könnyebben vezethető.
kferro Creative Commons License 2004.01.06 0 0 260
Tegnap nekikezdtem egy Melbourne-i versenynek egy, immár saját festésű Jordannel. Hogy kiéljem mazohista hajlamaimat, az AI Strenght-et 110%-ra állítottam. Hát...
Az ellenfelek igen kemények. :-)
Csak kicsit későn, majdnem 11-kor kezdtem neki és hát a magamfajta dolgozó léleknek megfelelő (?) mennyiségű alvásra van szüksége. Így hát kb. féltávnál inkább abbahagytam. Ekkor a 10. helyen álltam. Nagyobb hibákat nem vétettem, csak egyszer. Immár sokadjára bizonyosodott be, hogy miközben 300-al repesztek, nem kifizetődő a TV-nek menni mellettem. Főleg ha egy Stephen King film van műsoron. Addig egész jól boldogultam, de egy izgalmasabb jelenet miatt egy pillanatra félrenéztem, és emiatt a szokásos 100-as tábla helyett az egyik kanyarban az 50-esnél kezdtem el fékezni és bevenni a kanyart. Nem sikerült.
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.06 0 0 259
Tegnap mentem pár gyakorló kört. A stability assistanceot már ki tudom kapcsolni. Rájöttem, hogy a pörgéseim oka a 25%-os differenciálzár. Feltettem 40%-ra és kikapcsoltam a stability assistanceot. Hmmm. Sokkal jobb.

kvázi-mondó: A név.plr fájlban keress rá valami ilyesmire, hogy LCD mode vagy hasonló. Ott asszem egy 4-es számot fogsz találni. Írd át 7-re. Ezután a kormányon fogod látni (lapozgatni kell a megjelenítendő infokat) a fékek hőmérsékletét. Látszik, hogy egy-egy fékezés után nincs ideje lehűlni. Azzal talán megfigyelhető, hogy mikor és miért megy tönkre a fék. Lehet, hogy két kiállás kellene?

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.06 0 0 258
Jóreggelt!

Jó vad lett az orra. Kíváncsi leszek az eredményeire. Búék viszont is!

Előzmény: kferro (257)
kferro Creative Commons License 2004.01.05 0 0 257
Boldog, VB-címekben gazdag új évet kívánok az uraknak!
Láttátok már az új Williamset? MIt szóltok hozzá?
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.05 0 0 256
Az Opposite Lock nem a hátsó kerék kitörését akadályozza meg? Így nem lehet rallys kanyarokat venni:)
Azért köszi.
Ezexerint nem csak én voltam elfoglalt az ünnepek alatt. De most majd nekiesek és megyek pár szezont, hogy megszokjam. Ja és kipróbáltam pár autót. A Minardi egy nulla. A Jordan ellenben egy totál vezethető gép. A Ferrari pedig annyira csodásan megy az íveken és úgy húz, ahogy egyik másik gép sem. Az igaz, hogy huzamosabban csak a Jaguart, Renault-t, Jordant, Minardit és Ferrarit próbáltam, de ezek között toronyként kimagaslik a Ferkó.
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.05 0 0 255
Ja, Lopez, ezzel még tartozom: Opposite Lock = ez afféle megpördülésgátló, segít menetirányban tartani az autót túlkormányzottság esetén, stb.
Előzmény: kvázi-mondó (254)
kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.05 0 0 254
Egyébként, halihó ihol vagyok újfent, üdvözlet mindenkinek a fedélzeten! Én nem igazán tudtam száguldozni az ünnepek alatt, mert a családi öröm-boldogság, nameg a mértéktelen evés-ivás-közösprogram nagyon lekötött. Most meg minden nap munka után éjfélig tanulhatok a vizsgák miatt. Azért persze menten egy versenyt, a vb második állomását (az első versenyen csak 10. lettem a fék miatt). Már én sem tudom mi volt eddig a bajom Sepanggal, lassan kezd a kedvencem lenni, annyira beletanultam, és olyan jó rajta menni. Főleg a célegyenes utáni pörgés-forgás tetszik! A versenyem egyébként NAGYON izgalmas volt. 6. helyről indultam, lassan beálltam a vonatba (Sumi és David valamilyen „rejtélyes” okból megsérült a rajtnál), a harmadik körre már 2. voltam, de Hakkinent képtelen voltam megelőzni. Viszont a boxban sikerült, mert az élenállók mind 2 kiállással mentek, míg én eggyel. Így átvettem a vezetést. Két körrel a vége előtt aztán nagyon elnéztem egy kanyart, kavicságy, Hakkinen meg elrongyolt mellettem. Az utolsó körben aztán leszakadt az eső. Óvatos duhaj voltam, visszavettem a lendületből rendesen, de drága csapattársam, JPM a sarkamban lihegett… És ekkor: elkezdett táncolni az autóm, húzott jobbra rendesen. Biztos nem az eső miatt, ez már megint a jólismert fékhiba. 5-ös breake duct-tal! Montoya el, Irvine és Raikkonen fél másodperccel mögöttem. Azért nagy nehezen bebotladoztam a 3. helyre.

Így most a vb. nagyon furán fest 2 verseny után:
1. Hakkinen 20 p.
2. Montoya 12 p.
3. Én 4 p.
4. Barrichello 4 p.
Elmentettem a Replayt, és megnéztem váltogatott nézőpontból, különböző kamerákkal a legjobb pillanatokat, nem csak a sajátjaimat, hanem azokat is, amiket közben nem láthattam. Azt hiszem Lopez, te kérdezted, hogyan lehet az egész versenyt elmenteni… Nekem az egészet elmentette a rajttól egészen addig a pillanatig, mikor Irvine 250-el belémszáll a célbaérkezés után…

kvázi-mondó Creative Commons License 2004.01.05 0 0 253
Tomajer,
ha még itt vagy, íme a megoldás: Valószínűleg az a baj, hogy miután lefutottad a pol-időt, rögtön a next-session gombra nyomsz. Előtte a balra mellette levő finish session gombra kell nyomni, az generál eredményeket mindenkinek, és utána a next session. Arról nem is beszélve, hogy hiába mész az időmérő edzésen mondjuk a 20. percben legjobb időt, mert elképzelhető, hogy mondjuk az 56. percben még kijön Barrichello és simán felülmúl. Merthogy ugye szimultánban mérik. Ezért kicsit szerencsejáték, hogy mikor fejezed be és milyen idővel az időmérést, mert nem biztos, hogy az lesz a pole…
Jó játékot!
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.05 0 0 252
Ez a fél-háromnegyed gáz nekem is bejött. Amikor nem nyomok teli gázokat, szépen megtanulom az íveket és a kanyarokat. És az idők is rohamosan javulnak. De amíg billentyűzeten egy pálya megtanulása után hamar jó időket mentem (magamhoz képest természetesen), addig ez kormánnyal nem olyan egyszerű. Nekem eddig nehezebbnek tűnik kormánnyal, persze az egyelőre kiaknázatlan lehetőségek is jóval nagyobbak.
Előzmény: stonyo_ (251)
stonyo_ Creative Commons License 2004.01.05 0 0 251
hja, enis ugy kezdtem, hogy 1:29-es koroket mentem, ilyen fel-haromnegyed gazzal...aztan kb olyan 5-10 kor utan hozzaszokik az ember es feljavultam egeszen 1:14-ig... de telleg, szo szerint elfaradsz egy rendes verseny vegere :)
Előzmény: szenyor Lopez (250)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.05 0 0 250
Még TC sem lehet? Brrrr. Nem sokat lennék a pályán egyelőre:)
Előzmény: stonyo_ (249)
stonyo_ Creative Commons License 2004.01.05 0 0 249
Sziasztok!

tegnap csakugy felmentem egy MP jatekba, es kideult, hogy csak automata valtas es a kuplung segitseg engedelyezett :) hatmondom ezt ki kell probalnom MP-ben is :) a brazil palyan mentunk 4en: egy norveg, egy angol, egy francia gyerek, es en :) nagyon allat volt :) 8 koros verseny volt. 6 koron at vezettem, aztan a 7. korben az elso hosszu egyenes vegen kicsit elfekeztem magam, igy visszaestem a 2. helyre, de halisten csak 2 mp-et vesztettem az 1. helyezetthez kepest (norveg srac), igy mikor O a 8. korben a celegyenes vegen megpordult, enis megpordultem, de en szerencsesebben, es hamarabb vissza tudtam kerulni a palyara :) szoval gyozedelmeskedtem :) dehat...huh..szoval szo szerint megizzadtam poloban a 20 fokos lakasban :)))) nagyon allat volt. egyszer - akinek van pedalja - erdemes kiprobalni, mert nagyon komoly :) sokkal nagyobb precizitast, odafigyelest igenyel.... es nehol gyorsabban is tucc menni :)

hat csak ezt a kis sikerelmenyt szerettem volna megosztani veletek :)

(ps: ma este ugy 7 korul nincs kedve vkinek multizni egy kicsit? :) )

szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.05 0 0 248
Gratula a vb-hez! Nekem Nürburgring nagyon nehéz pálya.
Előzmény: StevenJC (246)
szenyor Lopez Creative Commons License 2004.01.05 0 0 247
Halihó!

Én is itt vagyok. Az ünnepek alatt nem játszottam sokat kedvelt játékunkkal, mert kissé elvette a kedvemet. Kikapcsoltam minden segítséget, csak a traction controlt és a kuplungot nyomtam be. Kézzel váltani hamar megtanultam (persze még nem profin), de az autó többször pörgött, mint ahányszor egyenesen ment. Addig tudtam eljutni a gyakorlásaim során, hogy a stability assistance-ot Low-ra kell tennem, hogy ne pörögjön a gép. Egyébként minden mást kikapcsolok (csak TC, kuplung, Stab assist). Élvezetes a boxkiállás is. Viszont sokkal gyatrább időket megyek, mint billentyűzettel segítségekkel. Egyelőre a kormány nem hozza azt a szintet, mint a kihegyezett billentyűzetkezelés. Igaz, hogy nem is gyakoroltam túl sokat.

StevenJC Creative Commons License 2004.01.05 0 0 246
Sziasztok! Remélem az újévben is menni fog ez a topic, és sokat tanulunk egymástól. Az ünnepek alatt volt némi időm játszani, úgyhogy végigmentem az RH2003 évadon, és első lettem 90%-os AI-val:-) Most emelem a szintet, remélem a 95% még teljesíthető lesz. 90%-nál az utolsó 6 futamon a végére kivétel nélkül mindig egy kör előnyöm volt a 2. Schumacherhez képest is... Nem volt túl motiváló a dolog. 95%-on biztos lesz néhány pálya, ahol rendesen elkenik majd a számat:-) De legalább izgalmasabb lesz.
StevenJC Creative Commons License 2003.12.29 0 0 245
Üdv Harcosok!:-) A két ünnep között kicsit benéztem. Azért írok, mert megtaláltam, hol lehet beállítani a felvezető kört a bajnokságban. Alapból ugye az user.plr-fájlban lehet megadni, azonban bajnokságnál az itteni beállításokat felülírja a save könyvtárban a versenyző neve alatt lévő "season.bch" notepaddal megnyitva lehet szerkesztgetni ami jól esik:-) Egyelőre ennyit, BUÉK mindenkinek!
tomajer Creative Commons License 2003.12.29 0 0 244
Bocsi uraim, de sajna a nagy izgalomban nincs időm végigolvasni a topicot:-(((

Sz'al, az a kínom, hogy hiába megyek a legjobb időt az időmérőn, nem tudok úgy átmenni a versenyre, hogy a pollpositionból indulhassak:-(((

Plííz leírni ide szegény lámának gombnyomásonként, hogy miként jutok oda?

Jja és boldog karátsony, stb-stb:-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!