Nagyszerű. Tehát változás érdemben nincs, csak kevesebb a tartózkodó/visszafogó idő. Nektek is jó lesz. :o) Meg nekünk is. Pár kollega eddig a 17 percet "nyújtogathatta kicsit", mostantól már a 20-szal teheti ugyanezt? Minek? Ha eddig fel lehetett (volna) érni, akkor minek elnyújtani a dolgokat?
Jaja, azt nem értem: napokban is jövök haza. Vezír kolleginájával beszélget, kómótosan megáll (2 perc késéssel). Tudni kell, hogy egész órakor déltájt 2-3 busz is indul. De ő lusta kiszállni kitérőt állítani. Meg ajtót nyitni. Aztán nagy lassan elindul kifelé a késő kolega. Elindulhatna be, de még a buszt elengedi, majd beáll, és szép lassan ajtót nyit. A buszok meg persze pont akkor mennek, kijelző nem váltott fel, lévén a villamos már rég átjött az érzékelőkön, csak rostokolt a bejáratnál. Ezt most nem panasztopik címén, csak hogy mi mindenen mehete el az az 1,5 perc, vagy hasonlók. Tehát azért a többi kollegának nem ártana, ha nem félne néha attól, hogy egy állítástól leszakad a keze.
Hát kb. Azt hallottam, hogy "tudniuk" (~érezniük) kell, mennyivel mennek. Ami 2006-ban valóban elég nonszensz. Mindazonáltal a hátralévő időre már valóban kidobott pénz lenne.
Annyira nem volt vészes. De ezek szerint nem ártana már egy rendesebb pályarekonstrukció. Korábban síncsiszolás címén rengetegszer zártak le Gyöngyétől kifele, egyszer már rendesen meg is lehetne csenálni.
Azaz, nem tudtam hirtelen, mire fékezett akkorát, valaki átfutott a (lezárt) hídon, vagy mi? Aztán mire odanéztem, csak annyit láttam, hogy a zöld tárcsa mellett haladunk el... :o)
Október 1-től változik a mentrend az 56oson. Állítólag jobb lesz. Ehhez képest gyakorlatilag nem lesz semmi változás. Adnak +2 perc menetidőt, de több kocsit nem, mivel nincs. Így semmi nem történik. Az indulási idők nem változnak elveben, csak a tartózkodást csökkentik. Lesz 2 perc a Moszkván meg Hvben is. Ha jobban utánaszámolok, sok utas mellett egy Hvi visszafogás technológiai ideje kb 3 perc. A Moszkva rét ennél durvább, ott akár 4 perccel is lehet számolni megállástól indulásig csúcsban (a hurok már csak 5-ös). Tehát marad minden a régiben, csak a menetrendet igazítják a késésekhez.
Persze azért megnézném azt, aki így megoldotnak látja a problémát, hogy csinálna végig csúcsban zsinórban 6 kanyart (nem is egy ilyen szám van), ami kb 4,5-5 óra kaki-pisi-cigi nélkül...
Hát igen. Vagy kapaszkodnak és eléri a vili a Kelemen lámpát, vagy egy lámpa bukik, a menetidő nő 1,5 perccel, vagyis 8-10%kal. El lehet dönteni melyiket szeretnénk. És ha ezzel esetleg a 30 percenként járó 63ast késed le Hvben, akkor az elég gázos tud lenni.
Ja hát igen a germán TeWétől elvárható ilyen legyen, persze más kérdés Bp-en nem igen nyomható ki (normál bp-i közlekedésben a Kresz miatt is) a 70es tempó.
Még jó, hogy ezeken a járműveken ICS Tátra van seb mérő mert UV-val hogy a fenébe tudják a megengedett 50et tartani, érzésre, szal ez kicsit nonszesznek tartom az elmúlt 30 évben nem tudtak egy ilyen "mutatót" felszerelni az UVkra. Ja hát a 15-30-40 km/ó-ás cammogáshoz nem is kell, amit a Bp-i viszonyok megengednek.
Az 56-os még egy lépést tett egyébként az ''arany-Gubacsi-út-díj' '06 '' elnyerésére: 25 km/h az ívben az Akadémia és a Kelemen László utca között (Richtung Hűvösvölgy)
Koba(k)hoz hasonlóan T5C5-öt modelleznék, csak virtuális változatban, BVE progihoz. Ha tudnál jellegrajzot küldeni a precsenyi@hotmail.com címre, azt nagyon megköszönném (természetesen a jellegrajzot nem publikálnám sehol, senkinek nem adnám tovább).
És hol sikerült elkövetnie? Erre nagyon kíváncsi lennék.
Csak mert műszakosok tolták egyszer éjjel a Fehérvárin, 82ig jutottak úgy, hogy a Skálánál felnymták söntre, és az Andor utcánál kikapcsoltak. Ez teljesen hihetőnek hangzik. Ezért vagyok kíváncsi a 112re. Mellesleg aki egyszer is vezetett Tátrát, az érezheti, hogy ez sántít.
Ja és még egy! Milyen eszközzel mérte ezt a sebességet???